'schatje', je hoeft mij niet te vertellen wat een notaris wel en niet doet en het feit dat jij bij hem aanklopt maar niets op papier hebt staan maakt jou positie zwakker dan zwak. Mocht je dus met behulp van je notaris toch nog een zaak er van willen maken zul je inderdaad moeten aandragen waarom jij vind dat je recht hebt op dat geld.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef milana1988 het volgende:
[..]
en jij denk dat een notaris dat gaat vragen?
schatje, het gaat er alleen over wat we op papier hebben staan en hoe de wet in elkaar zit.
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net zei dat je niet meer 'precies' wist wat je nou getekend had?
TS verzint alles bij elkaar johquote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.quote:Mocht je dus met behulp van je notaris toch nog een zaak er van willen maken zul je inderdaad moeten aandragen waarom jij vind dat je recht hebt op dat geld.
Het fenomeen onder en overwaarde is je niet helemaal duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Ik heb nooit voor die lening getekend, en een huis is altijd meer dan 0 euro waard.![]()
Maar als mijnheer een beter voorstel heeft, dan wil ik dat wel horen hoor!
iddquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef steve.T het volgende:
wel leuk dat TS alleen maar op de berichtjes reageerd van mensen die (sorry jongens) niet al te snugger terug reageren en de echte gemene posts negeerd. want ze weet dat ze die gegarandeerd gaat verliezen is het niet relclown?
Viel mij ook op idd.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ts doet zich vreselijk dom voor, maar als ik zo eens terug lees weet ts meer dan ze los laat.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.
Ondertussen regel ik mijn zaakjes wel op een andere manier...
Over niet al te snugger gesprokenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef steve.T het volgende:
wel leuk dat TS alleen maar op de berichtjes reageerd van mensen die (sorry jongens) niet al te snugger terug reageren en de echte gemene posts negeerd. want ze weet dat ze die gegarandeerd gaat verliezen is het niet relclown?
Uhm het was geen offence tegen de mensen die de berichtjes neerzet maar tegen onze relclown hierquote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Over niet al te snugger gesproken
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic iddquote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Joene het volgende:
Toch is het een mooi topic zo voor de avond.
zeker wetenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis net geen vrijdagavond reltopic helaasch. Maar verder prima popcorntopic idd
Een vriend van mij gaat vanavond naar de Wallen, ik vraag wel even of hij ene milana de groetjes wil doenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:11 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Dus het gaat er toch om wat er op papier staat...toch? Maar studeer lekker verder.
Ondertussen regel ik mijn zaakjes wel op een andere manier...
Wacht maar tot blijkt dat haar ex een FOK!ker is..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Succes met kaalplukken!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriend komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
Bedankt voro deze leuke avond. En wellicht tot ziens
* SuperrrTuxxx deelt popcorn uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doe je dat altijd na de voorstelling?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx deelt popcorn uit.
[ afbeelding ]
great minds think alikequote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat vanavond naar de Wallen, ik vraag wel even of hij ene milana de groetjes wil doen
Nee hoor, maar je was zelf toch al begonnen neem ik aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Doe je dat altijd na de voorstelling?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriend komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
Vraag anders ff of die morgen met je naar de notaris gaat . Kan je hem ook zn huis afpakken en volgend jaar leegtrekken .quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben er zo vandoor want mijn nieuwe vriendklant komt binnen. En die weet hier natuurlijk niets van.
lolquote:
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Nee, met die vriend is het ook al uit. Ze heeft nu weer een nieuwe vriendquote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?
Wel noteren wat je nou wel en niet zegt he, anders klopt je verhaal niet meer
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef milana1988 het volgende:
Oh thank god, ik dacht even dat je ts geloofde.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Joh echt! Meen je dat? Serieus???
[/sarcasme]
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef babipangang het volgende:
[..]
heb je een uitvaartverzekering, dat is voorbereiding op de toekomst, en ik hoop dat je er heel snel aanspraak op mag maken
niet het topic verkloten he , straks durft hij niks meer te potse !quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe vriend ging toch je spullen bij je ex ophalen?
Wel noteren wat je nou wel en niet zegt he, anders klopt je verhaal niet meer
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!. We zullen hem eens een PM sturen.
mag ik stiekem hopen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wacht maar tot blijkt dat haar ex een FOK!ker is...
Dat zal wel van de gezamelijke bankrekening worden betaald van dr ex.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan jouw IP te zien post je vriend ook op FOK!. We zullen hem eens een PM sturen.
Die is ook geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 22:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Vraag anders ff of die morgen met je naar de notaris gaat . Kan je hem ook zn huis afpakken en volgend jaar leegtrekken .
Nou slikze zometeen en ik mag hopen dat je morgen Herpes hebt.
Ik gok het_huptquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik stiekem hopen?
Niet lullig bedoelt voor de eventuele FOK!ker in kwestie maar omg wat zou dat een giga rel worden
toegegeven, ik ben erg naief, goedgeloving en geloof te veel in het goede van de mens. Dat heeft het verleden wel bewezen. Maar deze heb ik zelfs doorquote:Op donderdag 10 december 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh thank god, ik dacht even dat je ts geloofde.
Pfieuw. Pak van m'n hart
ik hoop mee, of eventueel naar de echte identiteit van ts om haar leven te verziekenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik stiekem hopen?
Niet lullig bedoelt voor de eventuele FOK!ker in kwestie maar omg wat zou dat een giga rel worden
kan niet op geld worden gewaardeerd, tenzij TS normaal voor deze diensten ook al een uurtarief in rekening brengt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Joene het volgende:
ik gok dat het aandeel spuiten en slikken was dunno.
Hij dacht dat het verrekte handig was dat elke dag als hij thuiskwam van z'n werk er een geyl neuksletje op 'm wachtte. Die sukkel had alleen niet door dat ze 'm later wil kaalplukken. Niet dat het veel zal worden, maar de intentie alleen al.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het is niet relevant of ze daadwerkelijk heeft bijgedragen aan het huis, het gaat erom wat haar aandeel in het gezamenlijk huishouden is (wat anders geheel of in ieder geval deels ten laste van haar ex zou zijn gekomen).
ze heeft ergens een punt, al zegt mijn gevoel ook dat iemand van 21 niet eens met iemand samen in een eigen huis zou moeten wonen, zeker als haar bijdrage waarschijnlijk minimaal is geweest; ze zal aan moeten tonen dat er überhaupt een gezamenlijk huishouden werd gevoerd en zij ook daadwerkelijk een bijdrage heeft geleverd die meer is dan haar eigen kosten die ze op zichzelf zou hebben gehad.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef steve.T het volgende:
daar zo ik graag een steentje bij willen dragen heb ik ook nog een leuke avond^^
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.quote:Hij dacht dat het verrekte handig was dat elke dag als hij thuiskwam van z'n werk er een geyl neuksletje op 'm wachtte. Die sukkel had alleen niet door dat ze 'm later wil kaalplukken. Niet dat het veel zal worden, maar de intentie alleen al.
Dat ligt eraan of je genoeg klanten hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Ow puh-lease!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:43 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Hmm, als ik terug naar fok surf blijf ik ingelogd, moet nog even expliciet uitloggen zo te merken.![]()
Hij is oud genoeg om mijn vader te zijn.
Maar als het me lukt verdien ik meer dan hem in een jaar...
Lukt vast wel ze pikt gewoon de portomonee en zegt voel je je nu genaaidquote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je genoeg klanten hebt.
Whehequote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lukt vast wel ze pikt gewoon de portomonee en zegt voel je je nu genaaid
No shit Sherlock.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een clown is.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat TS een clown is.
Mijn nachtrust, wat doe je!quote:
Damn hey.quote:
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef Prutzenberg het volgende:
Voor het geval dat dit nog een staartje krijgt...![]()
* Prutzenberg heeft nog een lege agenda komend weekend
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef milana1988 het volgende:
Het is nu al een tijdje uit met mijn exvriend. Maar nog veel spullen van mij staan in zijn huis. Ook staat het huis gedeeltelijk op mijn naam. Gelukkig is de hypotheek wel helemaal van hem.
Ik heb daar nooit moeilijk over gedaan.
Nu is een goede vriend van mij taxateur en die zegt dat het huis wel wat geld waard is. Hij schat het zo rond de 3 ton in. Als ik mijn spullen op laat halen, dan wil ik mijn ex eigenlijk ook meteen een brief laten bezorgen dat ik mijn gedeelte van het huis in cash wil hebben.
Hoe gaat zo'n verdeling, weet iemand dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijn
[ afbeelding ]
om bereid te zijn je dochter iemand als TS aan te doen
[ afbeelding ]
Kansloos om die foto's hier neer te zetten bedoel je.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
woorden schieten tekort om te beschrijven hoe ontzettend kansloos jij moet zijn
*knip*
Jij bent een vrouw naar mn hartquote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef GotC het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat ze ook maar 1 cent krijgt? Ze heeft een jaar lang waarschijnlijk de bank + het bed warmgehouden bij dr ex. Nu is het uit, is haar nieuwe vriend waarschijnlijk niet rijk genoeg dus moet ze haar ex nog even leegplukkenWTF!
TS: Je krijgt niks, maar je verdient ook niks. Vrouwen zoals TS.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent een troll of een enorm kutwijf. Het heeft hoe dan ook geen zin tijd aan je te verspillen dus verwacht niet te veel reacties.
Erger nog: deze troll beweert dat ze die kerel gedump0t heeft om een kerel die net zo oud als haar eigen vader is, leeg te gaan plukken!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef GotC het volgende:
Hoe komt TS er in godsnaam bij dat ze ook maar 1 cent krijgt? Ze heeft een jaar lang waarschijnlijk de bank + het bed warmgehouden bij dr ex. Nu is het uit, is haar nieuwe vriend waarschijnlijk niet rijk genoeg dus moet ze haar ex nog even leegplukkenWTF!
TS: Je krijgt niks, maar je verdient ook niks. Vrouwen zoals TS.
Waren alle vrouwen maar als jijquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef GotC het volgende:
Oh ja: TS zegt 22 te zijn, maar komt uit 1988.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Erger nog: deze troll beweert dat ze die kerel gedump0t heeft om een kerel die net zo oud als haar eigen vader is, leeg te gaan plukken!En haar ex zal niet protesteren tegen dat ze hem kaalplukt, want ze weet dingen over hem!
En de notaris zal ook wel als was in haar handen zijn; dat is een lekkere geile stud die ze wel even om haar vinger zal winden!
Tenminste, ik geloof dat ik het zo goed begrepen had?
Pepsi...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef StrikerZeljko het volgende:
[ afbeelding ]
TS: please DO wax
Ja joh het maakt toch niet uit wie het geld binnen brengt.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
En idd, TS windt elke man uiteraard om haar poezelige vingertjes die net een manicure zijn ondergaan op de kosten van haar ex (aangezien zij de 'en/of' pinpas nog heeft)!
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef milana1988 het volgende:
Als je niets meer hoort, is het meestal niet goed. Dat vertel ik je eerlijk uit mijn ervaring.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef milana1988 het volgende:
Gewoon, niets van je laten horen omdat je met een ander plan bezig bent waarbij je ff niet gestoord wilt worden. Gaat wel eens wat tijd inzitten, ja.
Een vrouw moet zich altijd goed op de mogelijke toekomst voorbereiden! Zeker als je ze een keer flinke ruzie gehad hebben.
Je mogelijkheden verkennen, zo noemen wij dat altijd!
Welneeeeee....dit is niet nep........quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Dit is toch gewoon nep en iedereen trapt er in.
Goed topic, TS!
Nee, echt?!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Goed topic, TS!
Man man, wat zijn wij toch dom dat we daar intrappen.quote:
Ik ben echt blij dat je het me vertelde.. anders had ik vannacht niet kunnen slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef RedGuy het volgende:
Goed topic, TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |