Ben jij gek! Hup wat alcohol in je lijf en gewoon gaan. Je laat je avond toch niet op afstand verpesten.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik zou vanavond naar het afscheidsfeest van mijn erasmusperiode hier in Finland. Maar mijn avond is dus verdomme mooi vergald met deze situatie..
Zo Re, jij doet moeite om een plekkie te veroveren in het topique over humorloze mods van vanmiddag?!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Daniel1976 het volgende:
-edit- hi hi , ha ha wat een jolijt
ja ja ik weet het, er was al een post of 10 weggehaald met eenzelfde insteek, mag dan wel humor zijn maar toch.... afgezaagd etc etc... men hoeft niet te reageren natuurlijk ook al is het een suf topicquote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zo Re, jij doet moeite om een plekkie te veroveren in het topique over humorloze mods van vanmiddag?!
Net alsof wij op afstand kunnen bepalen of hij zich zorgen moet maken.
Dan krijg je zo'n reactie.
ja dat was ikquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef EviL_AleX het volgende:
Het is juist dat je je zorgen maakt, maar op dit exacte moment kun je toch niks doen. Was jij niet degene met de vriendin die zo tegen haar pa opkijkt?
Ohh was jij DAT.quote:
Lijkt me goed plan!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb besloten om toch maar naar dat feest te gaan. Hier zit ik ook alleen maar te stressen nu
Waren dat toevallig posts over dat TS eigenlijk stiekem in Marokko zit? Want dan hoef ik die grap niet te maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja ik weet het, er was al een post of 10 weggehaald met eenzelfde insteek, mag dan wel humor zijn maar toch.... afgezaagd etc etc... men hoeft niet te reageren natuurlijk ook al is het een suf topic
NL - FI wordt wat lastig dan hequote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh was jij DAT.
Het commentaar uit dat topic was dat jullie nog maar tijdje moesten huren.
Dit soort discussies moet je niet op afstand doen maar face 2 face anders kan het zo uit de hand lopen
verkochtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |