Ben jij gek! Hup wat alcohol in je lijf en gewoon gaan. Je laat je avond toch niet op afstand verpesten.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik zou vanavond naar het afscheidsfeest van mijn erasmusperiode hier in Finland. Maar mijn avond is dus verdomme mooi vergald met deze situatie..
Zo Re, jij doet moeite om een plekkie te veroveren in het topique over humorloze mods van vanmiddag?!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef Daniel1976 het volgende:
-edit- hi hi , ha ha wat een jolijt
ja ja ik weet het, er was al een post of 10 weggehaald met eenzelfde insteek, mag dan wel humor zijn maar toch.... afgezaagd etc etc... men hoeft niet te reageren natuurlijk ook al is het een suf topicquote:Op woensdag 9 december 2009 20:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zo Re, jij doet moeite om een plekkie te veroveren in het topique over humorloze mods van vanmiddag?!
Net alsof wij op afstand kunnen bepalen of hij zich zorgen moet maken.
Dan krijg je zo'n reactie.
ja dat was ikquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef EviL_AleX het volgende:
Het is juist dat je je zorgen maakt, maar op dit exacte moment kun je toch niks doen. Was jij niet degene met de vriendin die zo tegen haar pa opkijkt?
Ohh was jij DAT.quote:
Lijkt me goed plan!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik heb besloten om toch maar naar dat feest te gaan. Hier zit ik ook alleen maar te stressen nu
Waren dat toevallig posts over dat TS eigenlijk stiekem in Marokko zit? Want dan hoef ik die grap niet te maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja ik weet het, er was al een post of 10 weggehaald met eenzelfde insteek, mag dan wel humor zijn maar toch.... afgezaagd etc etc... men hoeft niet te reageren natuurlijk ook al is het een suf topic
NL - FI wordt wat lastig dan hequote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh was jij DAT.
Het commentaar uit dat topic was dat jullie nog maar tijdje moesten huren.
Dit soort discussies moet je niet op afstand doen maar face 2 face anders kan het zo uit de hand lopen
verkochtquote:
Bij mij zijn al die rare voorgevoelens in het verleden ook waarheid gebleken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Leonidas82 het volgende:
het zou heel zuur zijn als het nu zou beeindigen ja. Ik heb een raar voorgevoel (hoop onterecht) We zijn nu bijna 4 jaar samen ondertussen en hebben toekomstplannen (koophuis, gezinnetje stichten etc)
Heb jij bovenstaande opmerkingen wel gelezen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Leonidas82 het volgende:
update
heb haar gebeld en ze nam nu wel op.
En ja, dan krijg je dit dusquote:Maar het was geen prettig gesprek.
Met andere woorden: laat me even met rust, wil er rustig over nadenkenquote:[blablabla]
Toen zei ze: kunnen we toch niet betalen is allemaal te duur volgens jou (met zo'n verwijtende toon) en ze eindigte met: we zien wel.
Joh, ga je nou niet als een emo gedragen en gewoon kop omhoog en lekker feesten. Zoals ik (en meerderen boven mij) al zeiden: ff laten rusten tot na het weekend en gewoon lekker je eigen ding doen.quote:Ik zou vanavond naar het afscheidsfeest van mijn erasmusperiode hier in Finland. Maar mijn avond is dus verdomme mooi vergald met deze situatie.. Ik maak me nu vooral zorgen omdat ik ervaring heb met dit soort gesprekken. De vorige x dat er op deze toon tegen mij werd gesproken of een soortgelijk gesprek, werd ik gedumpd door een dame. Dus vandaar mijn zorgen![]()
TS had het erover dat in het vorige topic hij bv 125k hoog genoeg vond,quote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef Re het volgende:
vraag me af of je in het huidige klimaat wel een te hoge hypotheek kan krijgen, of wordt ze gbak-upped door haar vader. En ja als je hierom ruzie maakt wat leidt tot een breuk in de relatie ben je idd beter af... en zonder schulden
Gut wat volwassen. Ze klinkt als een verwend kreng dat haar zin doordrukt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:52 schreef Leonidas82 het volgende:
update
heb haar gebeld en ze nam nu wel op. Maar het was geen prettig gesprek. De discussie van 3 dagen geleden ging over de hoogte van een eventuele hypotheek (ik vond de lening te veel, zij niet). Dit gesprek was nogal eenrichtingsverkeer en ze was behoorlijk kortaf. Ook sprak ze met een zekere 'afstand' in haar stem. IK heb haar hiermee geconfronteerd dat ik het verschil hoorde en gevoelsmatig het idee had dat er iets was, zij ontkende dit. Ik deelde haar bovendien mee dat ik haar een e-mail had gestuurd over eventuele koophuizen, die had ze niet gezien (terwijl ze elke dag haar email checked) Toen zei ze: kunnen we toch niet betalen is allemaal te duur volgens jou (met zo'n verwijtende toon) en ze eindigte met: we zien wel.
Ik zou vanavond naar het afscheidsfeest van mijn erasmusperiode hier in Finland. Maar mijn avond is dus verdomme mooi vergald met deze situatie.. Ik maak me nu vooral zorgen omdat ik ervaring heb met dit soort gesprekken. De vorige x dat er op deze toon tegen mij werd gesproken of een soortgelijk gesprek, werd ik gedumpd door een dame. Dus vandaar mijn zorgen![]()
TS heeft een 'prinsesje' te pakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Gut wat volwassen. Ze klinkt als een verwend kreng dat haar zin doordrukt.
Het lijkt mij normaal als je een verschil van mening over zoiets hebt dat je er volwassen over praat en tot een compromis komt, ipv te mokken en je zin door te drijven
Ja. Dus dan kom je uit op 132.500 of zo hequote:Op donderdag 10 december 2009 11:43 schreef _Flash_ het volgende:
Ach als je beide evenveel gaat bijdragen aan het huis moet je kunnen overleggen en tot een compromis komen over wat voor huis je koopt. Dat TS een huis van 125K wil en z'n vrouw een huis van 140K zou evenveel gewicht moeten hebben in het besluitvormingsproces.
:-)
Dat gaat niet altijd op hoor. Overigens heb ik het idee dat juist vrouwen in dit soort zaken eerder hun zin krijgen, omdat de man het op een gegeven moment maar opgeeft en haar gelukkig wil houden.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef _Flash_ het volgende:
"zou moeten hebben"
In de praktijk kan een man beter de discussie aan, dus dan zal het een stukje lager uitkomen..
Zo, klinkt als een goede relatie.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:20 schreef Leonidas82 het volgende:
Nu hebben we vaker discussies gehad (meningsverschillen) waar soms de nodige verwijten worden gemaakt.
Ja, want in een goede relatie wordt er nooit een misstap begaan tijdens ruzies waarbij de emoties hoog oplopenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zo, klinkt als een goede relatie.
Hmm zeg ik iets raars als ik zeg dat in een goede relatie geen ruzies met hoog oplopende emoties hoeven voor te komen?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:41 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja, want in een goede relatie wordt er nooit een misstap begaan tijdens ruzies waarbij de emoties hoog oplopen_!
ja want dan is 1 van de 2 zo'n ja-knikker en meeloper die door de ander compleet wordt overlopen klinkt ook niet gezond.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Hmm zeg ik iets raars als ik zeg dat in een goede relatie geen ruzies met hoog oplopende emoties hoeven voor te komen?
Nee,quote:Op donderdag 10 december 2009 12:43 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Hmm zeg ik iets raars als ik zeg dat in een goede relatie geen ruzies met hoog oplopende emoties hoeven voor te komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |