Ik zou met terugwerkende kracht anonieme zaaddonor worden als dat mijn dochter zou zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 21:37 schreef geregistreerd het volgende:
Als dit echt is en er echt zulke mensen bestaan stem ik voor invoering van abortus met terugwerkende kracht...
Als ze enigszins buiten haar straatje vallen, weet je dat het niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef GodsSon het volgende:
Zou TS nog op enkele vragen van mij oa willen reageren? Zie pagina 3
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef BrandX het volgende:
belangrijkere vraag:
zou TS het lef hebben om de echte waarheid te posten zodra ze antwoord heeft gekregen van de notaris en een eventuele rechter
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Het maakt toch niets uit dat ik niet meebetaald heb aan het huis? Dat deed mijn moeder ook nooit. Als het huis op mijn naam staat is het gewoon ook van mij,toch? Bovendien heb ik wel een jaar van mijn leven aan hem gegeven. Dat is niet in geld uit te drukken hoor!
En hij was altijd heel blij met mij, dat is ook wat waard.
Maar heb ik nou recht op de waarde van het huis * 25% of op (waarde - hypotheek) * 25%?
Dat scheelt namelijk nogal wat!
In dit topic weet iedereen toch al zeker dat ik niets krijg. Dus dan weet je al wat ik ga horen morgen van de notaris...quote:belangrijkere vraag:
zou TS het lef hebben om de echte waarheid te posten zodra ze antwoord heeft gekregen van de notaris en een eventuele rechter
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:43 schreef milana1988 het volgende:
Als vrouw moet je nooit vertellen dat je een toetje buitenshuis geproeft hebt.
Daar gaat mijnheer alleen maar raar van denken.
Maar neem wel altijd je maatregelen dat hij het niet kan ontdekken.
- extra gsm of simkaartje
- laat de heer het hotel betalen
- haal een dag van te voren al cash geld in huis zodat er niets raars op je bankafschrift komt te staan
-beter nog: zorg dat je een vriendin hebt die voor je in kan staan dat je bij haar was
De band tussen beste vriendinnen is vaak toch altijd sterker dan man/vrouw
- Laat je bellen door een oude klasgenote en ga daar een avondje mee stappen, je kent het wel. zodat je een goed excuus hebt om een nachtje weg te blijven.
- Beter is overdag, maar doe het nooit in je eigen huis.
- Geef ook niet je adres zo maar weg. Voor je het weet heb je een bos bloemen voor de deur en zie dat maar weer eens uit te leggen.
Wie heeft er nog meer ideeen?
Jij noemt mij op mijn pagina 3 hoerig. En dan wil je dat ik op jouw vragen ga antwoorden...Dacht het niet.quote:Zou TS nog op enkele vragen van mij oa willen reageren? Zie pagina 3
En domme meiden proberen achteraf nog geld los te peuteren waar ze geen recht op hebben?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, zullen we maar zeggen!
Wil je verkering met mij? Dan kun je met het geld van je ex een leuk huisje voor ons kopen en dan kom ik bij jouw wonen en leven.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef milana1988 het volgende:
[..]
In dit topic weet iedereen toch al zeker dat ik niets krijg. Dus dan weet je al wat ik ga horen morgen van de notaris...
Steeds als je denkt dat het echt niet gekker kan..........quote:
Waar?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Jij noemt mij op mijn pagina 3 hoerig. En dan wil je dat ik op jouw vragen ga antwoorden...Dacht het niet.
En mijn vraag?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Jij noemt mij op mijn pagina 3 hoerig. En dan wil je dat ik op jouw vragen ga antwoorden...Dacht het niet.
Hoe je het ook wend of keert, je bent er ook gewoon een. Je ziet het alleen zelf nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef milana1988 het volgende:
[..]
Prima: Het is pagina 2quote:
De hypotheek staat niet op mijn naam. Enkel de waarde van het huis voor een klein gedeelte. Dus ik hoef nooit te betalen.quote:Ga je hem betalen indien het huis minder waar zou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |