Hoe je eruitziet als man doet er niet toe. Het gaat erom dat je haar op het juiste moment op de juiste plek dát deel van haar vader kunt geven dat ze op dat moment mist. Voor de meeste vrouwen is dat hun hele leven door opgehaald en weggebracht worden met de auto, geld, kleding en gratis onderdak.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik ben bang van niet. Daar is ze te mooi voor
Toch denk ik niet dat het zo werkt. Het is gewoon een prachtvrouwquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:30 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoe je eruitziet als man doet er niet toe. Het gaat erom dat je haar op het juiste moment op de juiste plek dát deel van haar vader kunt geven dat ze op dat moment mist. Voor de meeste vrouwen is dat hun hele leven door opgehaald en weggebracht worden met de auto, geld, kleding en gratis onderdak.
Niemand is te mooi om op een goeie kerel te vallen, de moeite te nemen om iemand te leren kennen, of op z'n minst een normaal gesprek met een ander te voeren. Of ze er ook het karakter voor heeft, is wat anders. En als ze dat niet heeft, dan moet je je ook afvragen of je haar nou eigenlijk wel zo graag wilquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik ben bang van niet. Daar is ze te mooi voor
Je zegt het zelf: als ze wil. En wie ben jij om voor haar te bepalen dát ze dat wil?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat het zo werkt. Het is gewoon een prachtvrouwmet hele mooie grote ogen
en die kan kerels zat krijgen als ze wil.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:52 schreef Golzuam het volgende:
- Op de bonnefooi naar Zuid Frankrijk liften om haar op te pikken na haar werk vakantie
- Een speurtocht uitzetten in een park, schatkaart tekenen en op bepaalde punten kado's begraven
- rozen uit tuinen jatten en 's nachts aan haar fiets binden
- een luisterboek voor haar ingesproken
We zijn niet meer bij elkaar.
*proest*quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef MOD het volgende:
Op de basis school trouwens vroegah vond ik een meisje zo leuk en was ik zo verliefd op haar. Maar ik ben een held op sokken en durfde nooit verkering te vragen.
Dus in plaats daar van liet ik steevast haar banden leeg lopen om te laten zien hoe grappig ik was
quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef gekkie_ het volgende:
Zelf nooit echt acties ondernomen, behalve gekke sms sturen dan, te verlegen!![]()
Maar wel leuke acties ontvangen:
1x gooide een jongen die dagelijks bij me i/d trein zat een liefdesbrief op m'n schoot![]()
(alle medepassagiers me bemoedigend toelachen, heel beschamend, maar wel leuk)
We hebben daarna ook afgesproken, maar het is toch niks geworden helaas.
Op school met valentijn een roos gekregen van een geheime aanbidder, via een schoolactie.
(en ik was de enige in de klas, nooit achter gekomen van wie ook eigenlijk?!)
En op een vakantie in Italie een mooie Italiaanse serenade gehad, van de mooiste italiano v/d camping![]()
(jammer alleen dat ik er weinig van verstond, alleen Bella!... belladonna!hihi! )
Moeten jullie vaker doen mannen, dat is er dus wat er mist bij de nederlandse vrouw
echt waarquote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
Toen ik in Rome woonde en mijn "amore" in Amsterdam, ben ik eens midden in de nacht om half 4 met mijn fiets 15km over grotendeels onverlichte wegen naar het vliegveld gefietst. Tijdens het fietsen heb ik van de bloemenvelden waar ik langskwam witte rozen en klaprozen geplukt, die ik mee heb genomen in mijn tas. Vervolgens ben ik in de vroege ochtend naar Milaan gevlogen, daar heb ik 4 uur gewacht op mijn aansluiting, toen ben ik naar Eindhoven gevlogen, daar heb ik de trein genomen naar Amsterdam waar ik 2 uur heb zitten wachten op mijn liefde.
Ik vertelde haar het verhaal en liet haar de bloemen zien. Aangezien ze een vriend thuis had had ik ook een plastic schepje voor haar meegenomen uit Rome zodat ze de bloemen op de hoek van haar straat zou kunnen ingraven en ze elke dag op weg naar haar werk zou kunnen zien.
Ze pakte de bloemen aan en gooide ze in de gracht: "ik denk dat ze hier beter af zijn", zei ze.![]()
Ja,dat zal best kunnen, maar als je dit volgende leest zul je moeten toegeven dat het kansloos is.Mijn nichtje riep met haar zatte kop dat ze kinderen wilde van haar man en toen riep zij dat ze ook kinderen wilde en alleen de eerste letter kwam overeen met mijn naam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niemand is te mooi om op een goeie kerel te vallen, de moeite te nemen om iemand te leren kennen, of op z'n minst een normaal gesprek met een ander te voeren. Of ze er ook het karakter voor heeft, is wat anders. En als ze dat niet heeft, dan moet je je ook afvragen of je haar nou eigenlijk wel zo graag wil
Ik bedoel, kijk mij nou, ook maar een heel middelmatig uiterlijk, en van m'n bouw moet ik het ook al niet hebben. En toch is die meid echt niet lelijk, verre van zelfs
jaquote:
Doen!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil nu eigenlijk ook wel iets geks ondernemen, maar dat durf ik niet.
Ligt het aan mij dat ik dit bericht niet snap?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,dat zal best kunnen, maar als je dit volgende leest zul je moeten toegeven dat het kansloos is.Mijn nichtje riep met haar zatte kop dat ze kinderen wilde van haar man en toen riep zij dat ze ook kinderen wilde en alleen de eerste letter kwam overeen met mijn naam.
En zondag heb ik haar Hyves-berichtje gestuurd met dat ik zo onder de indruk van haar ogen was en dat ik haar een leuke meid vind en dat al eerder wilde zeggen,maar dat ik niet zo'n held ben in die dingen.
Geen reactie.Wel op een krabbel maar niet op dat bericht.
Gohquote:Op woensdag 9 december 2009 01:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zondag heb ik haar Hyves-berichtje gestuurd met dat ik zo onder de indruk van haar ogen was en dat ik haar een leuke meid vind en dat al eerder wilde zeggen,maar dat ik niet zo'n held ben in die dingen.
Geen reactie![]()
Tja, dat iedereen het straks weet en dat hij mij niet leuk vindt.....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Doen!
Wat is het ergste wat je kan overkomen?
Ik heb trouwens een keertje met een meisje wat ik had leren kennen via internet afgesproken in Griekenland
Tsja shit happens, na 2 weken is iedereen het weer vergeten of roemen ze je juist vanwege de door jou genomen actie. En je kan er laten om lachen met vrienden of op een forum (versierblunders) .quote:Op woensdag 9 december 2009 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, dat iedereen het straks weet en dat hij mij niet leuk vindt.....
En hoe was die ontmoeting?Geslaagd of niet?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Tsja shit happens, na 2 weken is iedereen het weer vergeten of roemen ze je juist vanwege de door jou genomen actie. En je kan er laten om lachen met vrienden of op een forum (versierblunders) .
Daarbij kan je beter afgewezen worden wanneer je geen kans maakt dan hoop blijven houden op iets wat nooit zal gebeuren. imho
Oh maar dat zou ik bij hem juist wel heel schattig vinden.quote:Daarbij roddelen je vriendinnen niet? Meestal weten jongens het toch al maar weten ze zelf ook niet wat ze moeten doen. Of ze doen iets enorm afgezaagd. Zoals onder het mom van "ik moet nog een ckv activiteit ondernemen, jij toch ook? Gaan we naar de bios zijn we er allebei vanaf"![]()
Toch altijd leuk om te horen dat afspraakjes via internet goed uitpakken.quote:Die ontmoeting was geweldig, prachtig weer, knap meisje (voldeed aan mijn nogal veeleisende esthetische standaarden) leuk zomerjurkje, prachtig strand. Uiteraard allemaal van korte duur, maar ze heeft een onuitwisbare indruk gemaakt
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:42 schreef Xeanor het volgende:
[..]
GohSlechtere berichtjes dan dat kan ik werkelijk niet verzinnen.
Wat snap je niet dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dit bericht niet snap?
Want ik snap je uitleg/verhaal niet.
Lief plus zielig vind je dat. Hij komt niet alleen met iets aan wat ontzettend cheesy is, maar hij kraakt zichzelf ook nog eens af in hetzelfde berichtje. Verder weg van een succesformule kan je niet zitten, maargoed.quote:
Met die vader?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Oblivion het volgende:
Zo een keer een leuke knul tegen gekomen, 's nachts zijn auto opgezocht en lief briefje met telefoonnummer onder zijn ruitenwisser gelegd.
Word ik de volgende dag gebeld door zijn vader.
Was het de auto van zijn vader...![]()
Ik heb me echt gek gelachen..
Hij ook!
[b]Wel een date gehad daarna,[/b[ maar vond het uiteindelijk niet zoveel..
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Lief plus zielig vind je dat. Hij komt niet alleen met iets aan wat ontzettend cheesy is, maar hij kraakt zichzelf ook nog eens af in hetzelfde berichtje. Verder weg van een succesformule kan je niet zitten, maargoed.
Ik wil hier trouwens niet mee flamen ofzo, maar mocht je zulke dingen vaker doen: niet meer doen.
quote:
Maar ik hou wel van iets wat onzekere/verlegen jongen, en zo komt dat berichtje inderdaad over.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Lief plus zielig vind je dat. Hij komt niet alleen met iets aan wat ontzettend cheesy is, maar hij kraakt zichzelf ook nog eens af in hetzelfde berichtje. Verder weg van een succesformule kan je niet zitten, maargoed.
Moet je zelf wel niet onzeker/verlegen zijn, anders zal een relatie met zo iemand nooit gebeuren.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van iets wat onzekere/verlegen jongen, en zo komt dat berichtje inderdaad over.
hahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 00:02 schreef TiMPiN het volgende:
kus op de ring en vingertje in de lucht bij de zaterdag 8?
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Moet je zelf wel niet onzeker/verlegen zijn, anders zal een relatie met zo iemand nooit gebeuren.
Dat zou zeer zeker zomaar kunnen ja, moet je natuurlijk wel doen tijdens de sneeuwquote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.Bovendien kan het ook gewoon goed uitpakken natuurlijk.
Het is nu ook zo'n mooie tijd van het jaar.En niet geschoten is altijd mis.
[..]
Oh maar dat zou ik bij hem juist wel heel schattig vinden.En twee vriendinnen weten het van me, maar ik denk niet dat ze het er achter mijn rug om over hebben of aan anderen door vertellen. Daar is het ook niet boeiend genoeg voor. Het zou wel kunnen dat hij het op de een of andere manier weet, maar jongens zijn toch niet zo goed in het opvangen van hints?
![]()
Ik laat het voorlopig maar even bij oogcontact zoeken (lukt aardig). Ik zou ook niet weten hoe ik dan actie zou willen ondernemen, we gaan (nog) niet erg veel met elkaar om enzo. En nou heb ik ook het vermoeden dat hij op Aziatische meisjes valt, maar ik kan er naast zitten.![]()
[..]
Toch altijd leuk om te horen dat afspraakjes via internet goed uitpakken.
Ik las dit net nog, volgens mij worden in naam van deze stelling 99% van de debiele dingen gedaan, denkend dat het misschien toch wel goed zou kunnen uitpakken en het dom zou zijn om het niet te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En niet geschoten is altijd mis.
Daar zou ik als jongen nou nooit warm voor lopen, voor een ("lekker makkelijk") kerstkaartje... Maakt een erg wanhopige indruk. Spreek die jongen dan gewoon aan om hem een prettige kerst te wensen, veel charmanter!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat zou zeer zeker zomaar kunnen ja, moet je natuurlijk wel doen tijdens de sneeuw![]()
Ik ving de hints volgens mij altijd wel redelijk op, met uitzondering van een paar keer waarvan ik achteraf dacht "hoe heb ik dat niet kunnen zien/merken". Een vriend van me vangt te veel hints op, zodra hij ook maar praat met een meisje of wanneer ze kijkt is die er heilig van overtuigd dat ze hem wil, kortom hij vangt allemaal niet bestaande hints op.![]()
Je kan hem een leuke kerstkaart sturen?! Het is verstandig om hem alleen te hebben en niet met zijn vrienden eromheen, we (mannen/jongens) willen over het algemeen graag indruk maken op onze vrienden en doen dan de meest stomme dingen![]()
Aziatische meisjes hebben ook wel iets, wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet op jou kan vallen. Niet geschoten is altijd mis! zoals je zelf al zei. Gewoon proberen!!!
Anders vraag je een keertje bijles van hem
Dit dusquote:Op zondag 6 december 2009 23:23 schreef Crutch het volgende:
Man o man o man, vroeger bijna alleen maar kansloze acties in naam der wanhopigheid.
Al doende leert men he.
loverboy iemandquote:Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb een keer een auto gehad van mijn toenmalige vriend. Ik nog maar net mijn rijbewijs en voor mijn verjaardag kreeg ik zomaar autosleutels!
ik was daar heel blij mee!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |