helaas heeft niet iedereen dat geluk .... het is trouwens ook meer als grap bedoeld. We kennen elkaar lang en het is altijd net niet iets geworden. Nou vind ik het wel tijd.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef MOD het volgende:
Ik wandelde gewoon haar leven in eigenlijk...
Aah dan is ze je niet waard!quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Het uit pure wanhoop domweg verteld
Kaartjes sturen met iets te slijmerige teksten.
Gedichtjes geschreven
Niet dat het ene fuck hielp trouwens.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef Biancavia het volgende:
Ga bij een restaurant spaghetti eten en eet dan samen van één bord slierten naar elkaar toe, terwijl er op de achtergrond twee mannen in het Italiaans aan het zingen zijn, en dan als je bij het laatste gehaktballetje bent, dan moet je die met je neus naar haar kant oprollen.
Wie niet kan dichten kan het immers ook beter laten.quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Het uit pure wanhoop domweg verteld
Kaartjes sturen met iets te slijmerige teksten.
Gedichtjes geschreven
Niet dat het ene fuck hielp trouwens.
Dat ging anders prima, ze was zelfs ontroerd, en nee, dat waren geen tranen van het lachen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Wie niet kan dichten kan het immers ook beter laten.
ik wilde al zeggen een bioloog die hart niet kan spellen, schandequote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef bioloogje het volgende:
Oehh met sinterklaas als surprise een heel groot hart voor haar gemaakt![]()
Het was in groep 7 of 8, en ze wilde me echt niet![]()
Ninja edit FTWquote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen een bioloog die hart niet kan spellen, schande
De zonsondergang tegemoet?quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben als een rambo naar binnen gestormd en heb heb haar bevrijd van haar ouders met veel te losse handjes.
Vervolgens heb ik die vader onderhanden genomen en ben ik als ware held met haar in mijn armen naar buiten gegaan.
Cool verhaal Hollywood al gebeld?quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben als een rambo naar binnen gestormd en heb heb haar bevrijd van haar ouders met veel te losse handjes.
Vervolgens heb ik die vader onderhanden genomen en ben ik als ware held met haar in mijn armen naar buiten gegaan.
Aaaw.quote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb ooit 20 kilometer gefietst omdat ik wist dat ze misschien op een feestje zou zijn
(terwijl ik dus op dat feestje bijna niemand kende en al op een ander feestje was van een van mijn beste maten)
Jawel, we hebben zelfs in een tentje liggen zoenenquote:
Stoned bellen en dan allemaal lieve woordjes zeggen is ook een prima gekke actie in de naam der liefde.quote:Op maandag 7 december 2009 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een keertje, terwijl ik stoned was, een hele lange brief naar een meisje gestuurd om haar voor vergevenis te vragen omdat ik raar aan het gedragen was.
Eerlijk gezegd is het beter geeindigd als ik dacht. Niet dat het goed is geeindigd, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |