helaas heeft niet iedereen dat geluk .... het is trouwens ook meer als grap bedoeld. We kennen elkaar lang en het is altijd net niet iets geworden. Nou vind ik het wel tijd.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef MOD het volgende:
Ik wandelde gewoon haar leven in eigenlijk...
Aah dan is ze je niet waard!quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Het uit pure wanhoop domweg verteld
Kaartjes sturen met iets te slijmerige teksten.
Gedichtjes geschreven
Niet dat het ene fuck hielp trouwens.
quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef Biancavia het volgende:
Ga bij een restaurant spaghetti eten en eet dan samen van één bord slierten naar elkaar toe, terwijl er op de achtergrond twee mannen in het Italiaans aan het zingen zijn, en dan als je bij het laatste gehaktballetje bent, dan moet je die met je neus naar haar kant oprollen.
Wie niet kan dichten kan het immers ook beter laten.quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
Het uit pure wanhoop domweg verteld
Kaartjes sturen met iets te slijmerige teksten.
Gedichtjes geschreven
Niet dat het ene fuck hielp trouwens.
Dat ging anders prima, ze was zelfs ontroerd, en nee, dat waren geen tranen van het lachen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:35 schreef nozem het volgende:
[..]
Wie niet kan dichten kan het immers ook beter laten.
ik wilde al zeggen een bioloog die hart niet kan spellen, schandequote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef bioloogje het volgende:
Oehh met sinterklaas als surprise een heel groot hart voor haar gemaakt![]()
Het was in groep 7 of 8, en ze wilde me echt niet![]()
Ninja edit FTWquote:Op zondag 6 december 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen een bioloog die hart niet kan spellen, schande
De zonsondergang tegemoet?quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben als een rambo naar binnen gestormd en heb heb haar bevrijd van haar ouders met veel te losse handjes.
Vervolgens heb ik die vader onderhanden genomen en ben ik als ware held met haar in mijn armen naar buiten gegaan.
Cool verhaal Hollywood al gebeld?quote:Op zondag 6 december 2009 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben als een rambo naar binnen gestormd en heb heb haar bevrijd van haar ouders met veel te losse handjes.
Vervolgens heb ik die vader onderhanden genomen en ben ik als ware held met haar in mijn armen naar buiten gegaan.
Aaaw.quote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb ooit 20 kilometer gefietst omdat ik wist dat ze misschien op een feestje zou zijn
(terwijl ik dus op dat feestje bijna niemand kende en al op een ander feestje was van een van mijn beste maten)
Jawel, we hebben zelfs in een tentje liggen zoenenquote:
Stoned bellen en dan allemaal lieve woordjes zeggen is ook een prima gekke actie in de naam der liefde.quote:Op maandag 7 december 2009 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een keertje, terwijl ik stoned was, een hele lange brief naar een meisje gestuurd om haar voor vergevenis te vragen omdat ik raar aan het gedragen was.
Eerlijk gezegd is het beter geeindigd als ik dacht. Niet dat het goed is geeindigd, natuurlijk.
En dit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef MOD het volgende:
Ik wandelde gewoon haar zijn leven in eigenlijk...
Echt van die lage actie'squote:Op maandag 7 december 2009 06:49 schreef Soempie het volgende:
Op de middelbare school, in de derde klas was ik verliefd op iemand uit de zesde. Hij had mij natuurlijk nog nooit opgemerkt. Ik heb al m'n moed verzameld en hem een brief toegeschoven in de schoolbieb, met de woorden: 'ik denk dat je dit wel interessant vindt'.!!!
![]()
In de pauze stond z'n halve klas om hem heen die brief te lezen en blikken naar mij te werpen.![]()
[..]
En dit.
Ik kon het me wel voorstellen. Hij kreeg een brief van iemand die hij waarschijnlijk nog nooit had gezien. Ik denk dat hij in de pauze gewoon heeft verteld: 'wat mij nou net gebeurd is...wtfquote:Op maandag 7 december 2009 07:12 schreef Barendsz het volgende:
[..]
Echt van die lage actie's![]()
Je vertouwd iemand iets heel persoonlijks toe en dan gaan ze erover kleppen tegen vrienden.
Echt zo laag
Als je dat bij mij gedaan had had ik dat niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
We hebben een keer een poster opgehangen in de schoolkantine van een vriend en het meisje wat hij leuk vond. Hij durfde zijn gevoelens niet kenbaar te maken dus hebben we hem daarmee geholpen
Tsja, wellicht zijn de Nederlandse dames te nuchter en heeft het practisch geen zin voor een gezonde hollandse jongen om een dergelijke actie te ondernemen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef gekkie_ het volgende:
Moeten jullie vaker doen mannen, dat is er dus wat er mist bij de nederlandse vrouw
zat/zit jij toevallig in zoetermeer op school?quote:Op maandag 7 december 2009 15:52 schreef gekkie_ het volgende:
Op school met valentijn een roos gekregen van een geheime aanbidder, via een schoolactie.
(en ik was de enige in de klas, nooit achter gekomen van wie ook eigenlijk?!)
quote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
zat/zit jij toevallig in zoetermeer op school?
die acties hebben ze volgens mij op aardig wat scholen hoorquote:Op maandag 7 december 2009 16:03 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
zat/zit jij toevallig in zoetermeer op school?
Dat met je neus naar haar kant oprollen doen ze alleen in die kinderfilm (hoe heet die ook al weer ? )quote:Op zondag 6 december 2009 23:21 schreef Biancavia het volgende:
Ga bij een restaurant spaghetti eten en eet dan samen van één bord slierten naar elkaar toe, terwijl er op de achtergrond twee mannen in het Italiaans aan het zingen zijn, en dan als je bij het laatste gehaktballetje bent, dan moet je die met je neus naar haar kant oprollen.
Dus zei had al een ander en jij probeerde haar te krijgen? Maar ze wilde niet een gooide de bloemen weg ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef JohnDDD het volgende:
Toen ik in Rome woonde en mijn "amore" in Amsterdam, ben ik eens midden in de nacht om half 4 met mijn fiets 15km over grotendeels onverlichte wegen naar het vliegveld gefietst. Tijdens het fietsen heb ik van de bloemenvelden waar ik langskwam witte rozen en klaprozen geplukt, die ik mee heb genomen in mijn tas. Vervolgens ben ik in de vroege ochtend naar Milaan gevlogen, daar heb ik 4 uur gewacht op mijn aansluiting, toen ben ik naar Eindhoven gevlogen, daar heb ik de trein genomen naar Amsterdam waar ik 2 uur heb zitten wachten op mijn liefde.
Ik vertelde haar het verhaal en liet haar de bloemen zien. Aangezien ze een vriend thuis had had ik ook een plastic schepje voor haar meegenomen uit Rome zodat ze de bloemen op de hoek van haar straat zou kunnen ingraven en ze elke dag op weg naar haar werk zou kunnen zien.
Ze pakte de bloemen aan en gooide ze in de gracht: "ik denk dat ze hier beter af zijn", zei ze.![]()
Lady & de Vagebondquote:Op maandag 7 december 2009 19:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat met je neus naar haar kant oprollen doen ze alleen in die kinderfilm (hoe heet die ook al weer ? )
Ach of ze niet wilde, dat weet ik niet. Ze heeft me wel een kus gegeven die dag. Maar ze wilde die bloemen niet meenemen nee. Zo was het altijd met haar. Het ene wel, het andere niet. Volledig hypocriet soms. Ook omdat ze al iemand had.quote:Op maandag 7 december 2009 19:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dus zei had al een ander en jij probeerde haar te krijgen? Maar ze wilde niet een gooide de bloemen weg ?
quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ach of ze niet wilde, dat weet ik niet. Ze heeft me wel een kus gegeven die dag. Maar ze wilde die bloemen niet meenemen nee. Zo was het altijd met haar. Het ene wel, het andere niet. Volledig hypocriet soms. Ook omdat ze al iemand had.
Wat een kutwijf...quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ach of ze niet wilde, dat weet ik niet. Ze heeft me wel een kus gegeven die dag. Maar ze wilde die bloemen niet meenemen nee. Zo was het altijd met haar. Het ene wel, het andere niet. Volledig hypocriet soms. Ook omdat ze al iemand had.
Ja dat klopt maar weet je, ik zou zo nog een keer verliefd op haar worden, zo gek was ik op haar en zo leuk was ze.quote:
Dit zou mij gebeurd kunnen zijn.quote:Op maandag 7 december 2009 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
God, waar zal ik eens beginnen...
Kansloos:
- Hopeloos verliefd worden op iemand die ik alleen via internet kende, bakken met tijd en energie in gestoken, een keer op het punt gestaan om naar 'r toe te gaan, toch maar niet gedaan for whatever reason, en toen ging zij er dus toch met die ander vandoor. Geen idee hoe me dat overkomen is, zo alleen via internet, maar goed. Daarom ook kansloos waarschijnlijk.
- Valentijnskaartje sturen, een schrijffout maken met je botte harses, te laat zijn om een nieuwe te halen, dus toch maar opsturen, en dan de volgende dag te kakken gezet worden ermee...
- Al je moet bij elkaar schrapen, een gesprekje aanknopen, een hele avond praten, en dan uiteindelijk recht in je bek uitgelachen worden als iemand anders zo vriendelijk is om de dame in kwestie even duidelijk te maken dat je er niet alleen staat voor de gezelligheid...
- Verliefd worden op het mooiste meisje van de klas. En dan moet ik er bij vertellen dat ik van die klas het sulletje was. En dat dus iedereen het wist, en me er achter m'n rug om belachelijk om maakte. Die meid wist het ook wel trouwens, maar die heeft me dan wel weer altijd gewoon in m'n waarde gelaten, de schat...
En met mij is het ook goedgekomen, dus kop op, schouders recht, snikkel naar voor, en lekker je eigen dingetje doenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En met mij is het ook goedgekomen, dus kop op, schouders recht, snikkel naar voor, en lekker je eigen dingetje doenWie weet komt ze wel ineens bij je in de bus zitten straks, you never really can tell
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |