Je vergeet dat het hier etenstijd wasquote:Op woensdag 9 december 2009 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dan moeten jullie wel posten hoor...
tja ik wilde je doodquote:Op woensdag 9 december 2009 19:06 schreef Etcetera het volgende:
Sorry! Was even bezig met kaartjes/info opzoeken over Tele 2/het maffiaspel
Waarom stem je op mij trouwens
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ben_een_piraat_.html
He MM, had jij niet ook zo'n filmpje?
heb je toevallig Kaspersky Anti Virus 2010?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet zeggen dat Firefox er niet beter op is geworden sinds de laatste udpdates. Ik moet nu IE gebruiken om te fokken. Forum topics worden gewoon niet weergegeven in firefox
Hey Scottquote:
Het weer is net zo goed als op Hawaii, Timquote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hey Scott. Hoe is het nu op Tracy Island?
Nicequote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het weer is net zo goed als op Hawaii, Tim
Prima bezig Theoquote:Theo Maassen sabelt Patricia Paay neer in DWDD
HILVERSUM - Cabaretier Theo Maassen heeft Patricia Paay in De Wereld Draait Door keihard aangepakt naar aanleiding van haar fotoserie in Playboy.
Mijn vriend is een necrofiel, die zou dit wel kunnen waarderen
Theo Maassen
Over de foto's die hij in de uitzending mocht zien zei hij: ,,Mijn vriend is een necrofiel, die zou dit wel kunnen waarderen.''
Voor presentator Matthijs van Nieuwkerk ging dit te ver: ,,Nu bied je excuses aan'', zo gebood hij Maassen. Maar dat gebeurde niet.
Maassen: ,,Die foto's zijn verschrikkelijk.'' Hij kwalificeerde La Paay als een zielige aandachtsjunk. De vraag die hem bezighield was waarom de presentatrice hiertoe had besloten. ,,De kunst van ouder worden is dat je wijzer wordt'', zo voegde hij daaraan toe.
Patricia Paay probeerde zich staande te houden met: ,,Ik heb dit gedaan omdat ik werd gevraagd. Waarom moeten er altijd jonge vrouwen in de Playboy? Je voelt je jong en je staat nog midden in het leven'', zo probeerde zij de cabaretier af te remmen.
Dat laatste lukte niet. Maassen bleef op de totaal verbouwereerde La Paay inhakken. Jan Heemskerk, hoofdredacteur van Playboy ergerde zich groen en geel aan het optreden van Maassen, maar ook hij kon de tirade geen andere wending geven.
Van Nieuwkerk voelde zich zichtbaar ongemakkelijk met de harde uithaal en wist niets anders uit te brengen dan: ''Het is een raar programma geworden.'' (AK)
Ik moet het fragment nog terugzien. Maar ik kan me indenken dat hij net zo'n genuanceerde respectvolle manier gekozen heeft als hierquote:Op donderdag 10 december 2009 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, ik vond 't zwaar overdreven. Hij had het ook op een andere manier kunnen brengen, dan had hij ook wat meer respect gewonnen bij het publiek (al is de manier waarop natuurlijk wel typisch Theo Maassen). Nu kwam het echt over alsof hij de aandacht voor zichzelf wilde opeisen, waardoor zijn kritiek dus inhoudsloos werd.
Inderdaad.quote:
nee, AGV, maar zal het eens testen...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
heb je toevallig Kaspersky Anti Virus 2010?
Zo ja,dan kan dat de oorzaak zijn, heb ik ook gehad met IE en Kaspersky...
Lekker genuanceerd weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het wordt goed tijd dat zulke diva's publiekelijk te schande worden gezet. Patricia Paay is een lage, hersenloze, sensatiegeile bimbo, meer niet.
Alsof heel Bekend Nederland ineens aan de Botox moet gaan, alsof de BN'ers het een schande vinden oud te worden.
Ja inderdaad: zo is hij nu eenmaal. Ik snap best dat je het te hard kan vinden hoor, maar nogmaals, dat is gewoon hoe hij altijd doet. Je kunt hem dan, vind ik, niet verwijten dat hij dit doet om de aandacht op te eisen. Althans, niet meer dan andersquote:Op donderdag 10 december 2009 00:26 schreef ScottTracy het volgende:
(al is de manier waarop natuurlijk wel typisch Theo Maassen).
O Rly?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Ben fan van noch IE noch Firefox.
Gebruik meestal IE en heel soms Firefox.
[..]
Lekker genuanceerd weer.![]()
Er zijn een paar so called diva's in NL en die hebben hoge kosten vanwege het onderhouden van hun lichaam.
Mogen ze daarvoor iets terugverdienen met datgene waar ze hun geld in investeren? En het is niet zo dat je je via een mailtje kan aanmelden voor de Playboy, er is altijd sprake van een vraag...
Ik heb wel ergere figuren in de Playboy zien staan waarvan ik dacht: 'Meid, je had beter eerst iets aan je lichaam moeten doen of er helemaal niet aan moeten beginnen...'.
Bijv. Bettine Vriesekoop, dat was niet om aan te zien...
quote:My doctor said LSD has had a serious effect on my mental health and altered my state of mind to the point where im walking round in a constant dream world. I decided to get a second opinion. He must be overreacting because the lizard king from the 5th dimension of nazkabar reckons im just suffering from stress.
MaJo nog gespot? Die was er ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh![]()
![]()
Paul McCartney was echt super gister!
Ik was om kwart over 2 thuis en lag om half 9 weer in de stoel bij de tandarts, dus ik ben nu gaar
Die mag jij hier zeker kwijt! Ik heb ze (met de huidige bezetting) afgelopen januari gezien en ik heb daar echt enorm staan te genietenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik dit hier ook even kwijt:
Magistraal!!!
whehehe te flauwquote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo heb ik niet gespot gister.
Was trouwens wel leuk gistermiddag, we gingen met een bus vol heen en ik stond met wat vrienden al te wachten bij de bushalte. Komt er een stelletje aanlopen, die kerel kijkt me aan en vraagt: Paul McCartney?
Waarop ik antwoord: Nee, Mark en ik steek m'n hand uit. Die blik in zijn ogen
Repsectquote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo heb ik niet gespot gister.
Was trouwens wel leuk gistermiddag, we gingen met een bus vol heen en ik stond met wat vrienden al te wachten bij de bushalte. Komt er een stelletje aanlopen, die kerel kijkt me aan en vraagt: Paul McCartney?
Waarop ik antwoord: Nee, Mark en ik steek m'n hand uit. Die blik in zijn ogen
Nee okee, maar 't is wel even anders als je het doet op het podium in het kader van je cabaretshow, of in een tv-programma als DWDD waar heel Nederland naar kijkt. Je merkte het ook aan het publiek daar; die mensen verwachten zoiets niet en houden er ook niet van. Maar ik denk ook niet dat Theo het deed om respect voor zichzelf te winnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja inderdaad: zo is hij nu eenmaal. Ik snap best dat je het te hard kan vinden hoor, maar nogmaals, dat is gewoon hoe hij altijd doet. Je kunt hem dan, vind ik, niet verwijten dat hij dit doet om de aandacht op te eisen. Althans, niet meer dan andersJe kunt het best oneens zijn met de persoon Theo Maassen of vinden dat hij sowieso een aandachtstrekker is, maar hij deed in dit specifieke geval niet anders dan hij altijd doet.
Voor jou en het publiek daar misschien inderdaad even onverwacht, maar voor Theo zelf niet. Hij heeft ook ooit een beker van PSV gestolen en tijdens een sportprogramma uit z'n tas gevist, bijvoorbeeld. Nogmaals, dan kun je kritiek hebben op zijn persoon natuurlijk, maar ik vind niet dat hij in dit geval te ver gaat en normaal niet. Hij gaat altijd (te) ver.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee okee, maar 't is wel even anders als je het doet op het podium in het kader van je cabaretshow, of in een tv-programma als DWDD waar heel Nederland naar kijkt.
Precies. Als je dit fragment niets vond is dat, vind ik, vooral de schuld van DWDD zelf, niet van Maassen.quote:Overigens denk ik ook dat de mensen van DWDD het wel prachtig vonden, van die extreme tv-momenten, daar willen ze juist bekend om staan.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe ok. wat ik nu aanheb: maillot, schaatsbroek, jeans, daaroverheen baggy trainingsbroek. Gewone sokken, voetbalsokken. Straks nog beenwarmers over alles. Hemdje, dun straks shirtje met lange mouwen, swetshirt met lange mouwen van die vriend van me. Schaatstrui van het nederlandse team. Schaatsjasje. Straks nog gewone jas en sjaal. Moet goedkomen
Oh, fuckquote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
En wat is DIT?
Ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, fuck
http://platprefere.canvas.be/home/recept-stoofvlees/
Ja ik kende het programma niet totdat ik het hier op Fok zag. Zeker leukquote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit.![]()
Ik heb de aflevering gekeken waar dat gerecht gemaakt is. Leuk gedaan.
En natuurlijk jij nu bedankt voor de link. Dan kan ik de overige aflevering ook bekijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik kende het programma niet totdat ik het hier op Fok zag. Zeker leuk
Heb ze een tijdje terug ook nog gezien in Amstelveen en helaas red Thijs het niet meer met z'n stem.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die mag jij hier zeker kwijt! Ik heb ze (met de huidige bezetting) afgelopen januari gezien en ik heb daar echt enorm staan te genieten
In februari staan ze in Zoetermeer en daar heb ik natuurlijk een kaartje voor
Wellicht redt zijn stem het niet meer(ik hoor het niet) maar de passie is er nog steeds hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze een tijdje terug ook nog gezien in Amstelveen en helaas red Thijs het niet meer met z'n stem.
Muzikaal is het verder prima in orde...
En zeker als je weet dat het tussen Thijs en Jan behoorlijk geclashed heeft, dan zijn die oude beelden extra mooi. In perfect harmony toen nog...
De hoge noten zoals in 'Hocus Pocus' laat hij over aan de gitarist van de band.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht redt zijn stem het niet meer(ik hoor het niet) maar de passie is er nog steeds hoor
Hij gaat helemaal los en dat werkt goed
Jammer. Alleen de recepten kun je bekijken, niet de hele aflevering.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk jij nu bedankt voor de link. Dan kan ik de overige aflevering ook bekijken.
PS heeft het koud en ik kan niet wachten tot het hier ook gaat vriezen en sneeuwen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe is het hierzo met iedereen?
Ik wil je wel even een hand komen geven.....aangezien ik een gevoelstempratuur heb van -4quote:Op donderdag 10 december 2009 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS heeft het koud en ik kan niet wachten tot het hier ook gaat vriezen en sneeuwen.
Breng je dan ook sneeuw mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil je wel even een hand komen geven.....aangezien ik een gevoelstempratuur heb van -4
Uit een spuitbus moet wel lukken.quote:
Ik heb liever het echte werk. Maar gezien de vooruitzichten zou dat volgende week wel eens kunnen gaan gebeuren.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Uit een spuitbus moet wel lukken.
Dat zal wel niet bij mij in de buurt zijn jammer genoeg......quote:Op donderdag 10 december 2009 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb liever het echte werk. Maar gezien de vooruitzichten zou dat volgende week wel eens kunnen gaan gebeuren.
Wie weet is het wel landelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal wel niet bij mij in de buurt zijn jammer genoeg......
Ik hoop het. Vind het altijd wel een leuk gezicht zo'n wit laken.quote:
Jammer dat dat witte laken binnen een uur alweer grijze pap is.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vind het altijd wel een leuk gezicht zo'n wit laken.
Landelijke dekking![]()
Ja dat is wel jammer idd. Schoonheid is vergankelijk.....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat dat witte laken binnen een uur alweer grijze pap is.
Dus moeten we het voorlopig maar met de foto's van PS doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd. Schoonheid is vergankelijk.....
Ze groot uit printen en dan voor het raam plakken is wel een plan natuurlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus moeten we het voorlopig maar met de foto's van PS doen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze groot uit printen en dan voor het raam plakken is wel een plan natuurlijk!
Dat is inderdaad wel een pluspunt voor je. Ik zou toch even vreemd kijken als ik mijn gordijnen open..quote:Op donderdag 10 december 2009 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gezien de bouwstijl op die campus (kazernestijl) voel ik me dan helemaal thuis.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een pluspunt voor je. Ik zou toch even vreemd kijken als ik mijn gordijnen open..
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanmorgen keek ik ook wel vreemd op toen ik de gordijnen opende en de glazenwasser net stond te zemen....
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd. Schoonheid is vergankelijk.....
En als je bewijs wilt van de vergankelijkheid van schoonheid, pak dan de foto's van Patricia Paay er bijquote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus moeten we het voorlopig maar met de foto's van PS doen.
Hij wou wel direct een kopje koffie.....quote:
Hou op. Ik moet zo nog eten.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
En als je bewijs wilt van de vergankelijkheid van schoonheid, pak dan de foto's van Patricia Paay er bij
Ze was nog trots ook dat ze op haar woord was teruggekomen dat ze op haar 50ste niet meer in Playboy wou staan...... Misschien een reden voor een schadeclaim aangezien mondelinge overeenkomsten ook bindend zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij wou wel direct een kopje koffie.....
Ik ben er zeker van dat die fotoreportage onder "Misdaden tegen de mensheid" valt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was nog trots ook dat ze op haar woord was teruggekomen dat ze op haar 50ste niet meer in Playboy wou staan...... Misschien een reden voor een schadeclaim aangezien mondelinge overeenkomsten ook bindend zijn.
Kan ze mooi een cel delen met die voormalige piloot van Videla Airlinesquote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat die fotoreportage onder "Misdaden tegen de mensheid" valt.
Tot dat jij binnen kwam......quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
Is ze nu nog steeds het onderwerp van gesprek?!
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot dat jij binnen kwam......
Zijn er pics dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot dat jij binnen kwam......
oy!quote:
Stond Soemp ook in de playboy dan?quote:
Er stond er vanmorgen eentje in het ADquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien, dus ik kan er niet over meepraten.
Is er iets?quote:
Ik zag er gister eentje bij DWDD maar je mist er niks aan....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien, dus ik kan er niet over meepraten.
In de nrc.next heb ik haar niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Er stond er vanmorgen eentje in het AD...
Ze staat dan ook in de Playboy.......quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de nrc.next heb ik haar niet gezien.
Aanklikken op eigen risico.....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://thomasvv.nl/Patricia_paays_playboy_fotos.html
Daar dus.
quote:
Dat noemen wij nou Photoshop. Dat mens is 1 grote rimpel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
Hoe kan ze nou zo'n mooie gladde huid hebben! Ik ben jaloers.
Photoshop.........quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
Je bent een mooi mens van binnen en buiten. Dat kan die Paay nooit zeggen.quote:
Saranwrap Huishoudfoliequote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat noemen wij nou Photoshop. Dat mens is 1 grote rimpel.
Ik ben niet pro-Paay of pro-Playboy, wordt er ook niet warm of koud van, maar wat is er op zich nou mis met die foto's?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://thomasvv.nl/Patricia_paays_playboy_fotos.html
Daar dus.
Serieus, wat voor beeld hebben jullie in hemelsnaam bij vrouwen. Ik sta elke week onder de douche na volleybal en dan zijn er zat vrouwen van mijn leeftijd en iets ouder bij wie de tieten al op de enkels hangen. Putjes, haartjes, enorme tepels, kleine tietjes, grote uiers, alle vormen en maten komen voorbij. En dan zeggen de mannen nu massaal over haar dat ze er niet uit ziet???quote:
Thank you.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Paay of pro-Playboy, wordt er ook niet warm of koud van, maar wat is er op zich nou mis met die foto's?
Ik zie geen hangtieten, drilbillen of schaamlappen, dus ethisch is het nog wel verantwoord.
Bedoel je niet esthetisch? Al is ethisch ook wel een mooie.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Paay of pro-Playboy, wordt er ook niet warm of koud van, maar wat is er op zich nou mis met die foto's?
Ik zie geen hangtieten, drilbillen of schaamlappen, dus ethisch is het nog wel verantwoord.
Dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet er even een of andere smiley bij, dan weet ik hoe ik het moet opvatten.
Ik heb niet het idee dat het natuurlijk is..... Dr Schoemacher heeft daar een aardige vakantie van kunnen boeken.....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus, wat voor beeld hebben jullie in hemelsnaam bij vrouwen. Ik sta elke week onder de douche na volleybal en dan zijn er zat vrouwen van mijn leeftijd en iets ouder bij wie de tieten al op de enkels hangen. Putjes, haartjes, enorme tepels, kleine tietjes, grote uiers, alle vormen en maten komen voorbij. En dan zeggen de mannen nu massaal over haar dat ze er niet uit ziet???
![]()
Wat moeten wij normale vrouwen dan wel niet?![]()
* chocolade aanbreekt
Ja, nou hebben de mannen het weer gedaan!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus, wat voor beeld hebben jullie in hemelsnaam bij vrouwen. Ik sta elke week onder de douche na volleybal en dan zijn er zat vrouwen van mijn leeftijd en iets ouder bij wie de tieten al op de enkels hangen. Putjes, haartjes, enorme tepels, kleine tietjes, grote uiers, alle vormen en maten komen voorbij. En dan zeggen de mannen nu massaal over haar dat ze er niet uit ziet???
![]()
* chocolade aanbreekt
Niks, dit soort foto's staan niet voor niets in dat soort bladen, al dan niet gephotoshopt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bedoelde inderdaad esthetisch, hoewel ethisch ook wel van toepassing is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je niet esthetisch? Al is ethisch ook wel een mooie.
OK...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ik het met je eens ben.
Welke zal ik eens kiezen...deze:
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het natuurlijk is..... Dr Schoemacher heeft daar een aardige vakantie van kunnen boeken.....
Is het niet zo dat 'wij mannen' (kuch...) menen een mening te moeten geven als dit soort zaken in de publiciteit zijn? Wat zal jou het nou rotten dat PP in de Playboy staat? Is het je vriendin, je buurvrouw of voor mijn part Soempie (quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nou hebben de mannen het weer gedaan!![]()
Paay komt, met dank aan photoshop, weer in de playboy en wij hebben daar commentaar op.
Je hoort ons niet over vrouwen die puur natuur zijn maar juist over vrouwen die trucs gebruiken om er nog een beetje uit te zien (De zaak dus bedonderen).
Zelfde geldt ook voor mannen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nou hebben de mannen het weer gedaan!![]()
Paay komt, met dank aan photoshop, weer in de playboy en wij hebben daar commentaar op.
Je hoort ons niet over vrouwen die puur natuur zijn maar juist over vrouwen die trucs gebruiken om er nog een beetje uit te zien (De zaak dus bedonderen).
Ik zei het al: dat is nep.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
Maar is het stiekem wel erg leuk om over dit soort zaken een mening te hebben....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 'wij mannen' (kuch...) menen een mening te moeten geven als dit soort zaken in de publiciteit zijn? Wat zal jou het nou rotten dat PP in de Playboy staat? Is het je vriendin, je buurvrouw of voor mijn part Soempie ()dan kan ik me voorstellen dat je een mening hebt, omdat je die persoon kent.
Maar wat intersseert een wildvreemde je nou, ook al komt ze vaak met d'r kop op TV?
Waar maakt iedereen zich zo druk om? Je hoeft de Playboy niet te kopen of de foto's te bekijken...
Ik blijf nog steeds bij mijn mening.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de foto's mooi had gevonden dan had ik dat ook gezegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 'wij mannen' (kuch...) menen een mening te moeten geven als dit soort zaken in de publiciteit zijn? Wat zal jou het nou rotten dat PP in de Playboy staat? Is het je vriendin, je buurvrouw of voor mijn part Soempie ()dan kan ik me voorstellen dat je een mening hebt, omdat je die persoon kent.
Maar wat intersseert een wildvreemde je nou, ook al komt ze vaak met d'r kop op TV?
Waar maakt iedereen zich zo druk om? Je hoeft de Playboy niet te kopen of de foto's te bekijken...
Als ik jou was zou ik een handje Rohypnol nemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook voor mannen.
Maar dat neemt niet weg dat Patricia Paay een onbeschofte, aandachtsgeile, idiote, hersenloze, over het paard getilde, geagiteerde, zeikerige, oliedomme, debiele k*thoer is.
Hallelujah, holy shit! Waar is de paracetamol?
Liever niet... Memoryloss is ook een effect en spuwt ie over een uur hier weer zijn gal over die foto's....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een handje Rohypnol nemen.
Word je rustig van...
Laat ik een algemene vraag stellen:quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de foto's mooi had gevonden dan had ik dat ook gezegd.
En dat Paay in de Playboy staat moet ze helemaal zelf weten, maar met de gebruikte technieken zou zelfs mijn 80 jarige buurvrouw misschien wel een bestseller zijn. Ik geef nu negatief commentaar op de situatie vanwege de misleiding die men gebruikt. Waardoor normale vrouwen misschien een minder zelfbeeld krijgen.
Vrees niet, na een handjevol doe je niet veel meer...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever niet... Memoryloss is ook een effect en spuwt ie over een uur hier weer zijn gal over die foto's....
Ook zonder verkeerde pillen kan ik gevaarlijk hard uitvallen, zij het zelden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever niet... Memoryloss is ook een effect en spuwt ie over een uur hier weer zijn gal over die foto's....
Lieke van Lexmond vond ik eveneens een aanfluiting eersteklas.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik een algemene vraag stellen:
Onder welke omstandigheden mag een vrouw dan wel in de Playboy staan?
Alles wordt toch immers geretoucheerd? Of het nou PP of Lieke van Lexmond of Ria Valk (ja, die ook al eens...) is...
mijn mening: Als het maar puur natuur is.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik een algemene vraag stellen:
Onder welke omstandigheden mag een vrouw dan wel in de Playboy staan?
Alles wordt toch immers geretoucheerd? Of het nou PP of Lieke van Lexmond of Ria Valk (ja, die ook al eens...) is...
Leuke woordspeling voor een OV-freak...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond vond ik eveneens een aanfluiting eersteklas.
Dat kan iedereen maar de optie van MadMaster zou betekenen dat er een soort Groundhog Day effect zou ontstaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook zonder verkeerde pillen kan ik gevaarlijk hard uitvallen, zij het zelden.
Tsja, dan worden het de haren, putjes e.d. van Soempie, vrees ik...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
mijn mening: Als het maar puur natuur is.
Wel zijn mannen natuurlijk wel zo hypocriet dat ze de Playboy dan niet meer kopen. Dus dat zou de ondergang van het blad betekenen.
Dit stuurt inderdaad de verkeerde boodschap de wereld in. Dames zo moet je er uitzien als 60 bent! Dus niet en als mannen willen dat hun vrouw er zo uitzag op haar 60ste dan zou die hermafrodiet van een Curry nog wel bij haar zijn.......quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
mijn mening: Als het maar puur natuur is.
Wel zijn mannen natuurlijk wel zo hypocriet dat ze de Playboy dan niet meer kopen. Dus dat zou de ondergang van het blad betekenen.
Correct.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan worden het de haren, putjes e.d. van Soempie, vrees ik...
quote:
Degene die dat onderzoek heeft verricht is flink ontspoord...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan we weer.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_seksistisch___.html
Tong80?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Degene die dat onderzoek heeft verricht is flink ontspoord...
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan worden het de haren, putjes e.d. van Soempie, vrees ik...
En voor de duidelijkheid: dat is niet negatief bedoeld!quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef Soempie het volgende:
En een SC-kalender natuurlijk, met de mannen.
Ik ben voor.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef Soempie het volgende:
En een SC-kalender natuurlijk, met de mannen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
Cobra met alleen een helm en wat groene strepen hier en daar.
Nem met een pollepel en een grote pan soep ofzo.
MM met zijn opnameapparatuur
Ofyles in de trein
HT met een gekke stropdas
Andy tijdens het sporten
TM met een snorkel
etc
Ofyles in de trein
Andy tijdens het sporten
TM met een snorkel
etc
Ofyles in de trein
Andy tijdens het sporten
TM met een snorkel
etc
quote:
Je hebt zelf lang genoeg geroepen dat je een jongens meisje bent.quote:
quote:
Dat betekend niet dat ik tussen de kerels wil staan hequote:Op donderdag 10 december 2009 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt zelf lang genoeg geroepen dat je een jongens meisje bent.
Ik weet van allen, behalve Ofy hoe ze er uit zien en wordt nu geplaagd door mental imagesquote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ofyles in de trein
Andy tijdens het sporten
TM met een snorkel
etc
Je krijgt een eigen maand hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat betekend niet dat ik tussen de kerels wil staan he
Van mij mag je gewoon bij ons etciequote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat betekend niet dat ik tussen de kerels wil staan he
That's not the point heaquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Van mij mag je gewoon bij ons etcie
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Op de dameskalender PS in de sneeuw, Etcie achter de computer en Soempje met haar haren en putjes?
Gemeen grapje.....quote:
Ieeehhhhh brrquote:Op donderdag 10 december 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Op de dameskalender PS in de sneeuw, Etcie achter de computer en Soempje met haar haren en putjes?
En een zwaaiende Yuri.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik zou bijna jojo en whiteguy vergeten. En De Hertog met een bakje koffie.
En onze rode leider....quote:
Depends on what you wear huhquote:
Je hebt je haar dan in een knotje en je kijkt dan zwoel om naar de camera met je bril licht op je neus hangend!quote:
Oja, met Jair.quote:
maar dan krijg je weer dat ie wegens succes verlengd wordtquote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef Soempie het volgende:
Dan hebben we, gelukkig voor Etcie, precies 12 SC mannen.
Tinuviel toch ook wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb ondertussen echt belachelijk veel Sc'ers in het echt gezienEn vooral de mannen
Van de vrouwen alleen Majo denk ik?
Ciao Soempquote:
7 of 9quote:
Mijn foto's hier waren nooit zo onthullend dat je weet hoe ik er uit zie.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet van allen, behalve Ofy hoe ze er uit zien en wordt nu geplaagd door mental images
Ha Oktoberquote:
Follow the leader leader leader, follow the leaderquote:Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Als je het over de leader hebt...
Nee, kom net aangezeild, ben in de achtergrond wat software aan het downloaden voor een oude WinTV decoder, wil graag een videoband digitaliseren. Maar software geeft foutmeldingenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zat al een tijdje te lurken zeker?
Ohjaquote:
Je bent bevooroordeeld, het is een hele aardige ventquote:Op donderdag 10 december 2009 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En klopt, MM heb ik nooit willen ontmoeten
Inderdaad, en ik kan het weten...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent bevooroordeeld, het is een hele aardige vent
Dat zeggen creeps meestal van zichzelf......quote:Op donderdag 10 december 2009 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kan het weten...
Nee hoor. Ik houd gewoon van plagen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeg je dit nu omdat hij een Amsterdammer is?
Je hebt de voorgeschiedenis tussen PS en mij hier gemist, dus ik vergeef je deze opmerking...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zeggen creeps meestal van zichzelf......
Kijk, ik dus ook en daardoor is het tussen PS en mij niks geworden hier, zeg maar.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik houd gewoon van plagen.
Fair!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de voorgeschiedenis tussen PS en mij hier gemist, dus ik vergeef je deze opmerking...
Is dat ook plagen.....quote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, ik dus ook en daardoor is het tussen PS en mij niks geworden hier, zeg maar.
Ik moet eerlijk toegeven dat ze wel ballen heeft door in haar uppie naar de USA te gaan. Had de verhalen daarover hioer wel gelezen, maar had nooit gedacht dat ze daad bij woord zou voegen...
Ik ben juist blij dat mijn PC weer helemaal goed werkt. Hij sloot niet meer fatsoenlijk afquote:Op donderdag 10 december 2009 21:28 schreef iamredleader het volgende:
Zo, eerste ronde software installeren is zonder foutmeldingen geweest
Neee, da's een typo die ik al had aangepast.quote:
Ah okay dan!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neee, da's een typo die ik al had aangepast.
Ik zal hier, in tegenstelling tot een niet nader te noemen persoon hier, nooit iemand een hoer, laat staan een hioer, noemen...
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn PC weer helemaal goed werkt. Hij sloot niet meer fatsoenlijk af.
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nog even een paar hoofdstukken in Het Testament van Grisham lezen.
Ugh dat is dus het probleem. Hij denkt dat ik een random blond breezermeisje benquote:Op donderdag 10 december 2009 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, ik dus ook en daardoor is het tussen PS en mij niks geworden hier, zeg maar.
Ik moet eerlijk toegeven dat ze wel ballen heeft door in haar uppie naar de USA te gaan. Had de verhalen daarover hier wel gelezen, maar had nooit gedacht dat ze daad bij woord zou voegen...
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh dat is dus het probleem. Hij denkt dat ik een random blond breezermeisje benEn ik denk denk dat hij n eng mannetje is. En dat is waarom hij mij wèl wilde ontmoeten en ik hem niet.
Trustequote:Op donderdag 10 december 2009 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lol
Denk dat het in beide gevallen wel meevalt
Ik ga maffen. om 04:30 weer op.
Blijven bewegen he!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga het even buiten uitproberen
Ik heb nooit gedacht dat je een 'random blond breezermeisje' was. Heb je wel wat geplaagd, maar daar ging je dan ook geweldig op in, wat weer voer voor mij was om er nog een schepje op te gooien. De eventuele meeting was ook meer bedoeld om te kijken hoe je zou reageren. En dat deed je zoals ik verwachtte...quote:Op donderdag 10 december 2009 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh dat is dus het probleem. Hij denkt dat ik een random blond breezermeisje benEn ik denk denk dat hij n eng mannetje is. En dat is waarom hij mij wèl wilde ontmoeten en ik hem niet.
Jij was er toch ook bij in het iraans restaurant ?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Van de SC-ers heb ik ontmoet:
MaJo, MM, Hawaii_Tim, Cobra, ItsJ4U, PS, Nem, Yuri, B.ertha, DiabloSam, Tinuviel, PhysicsRules, DaviniaHR, en ik vergeet vast een paar mensen die in de begindagen naar een van de meets zijn geweest
Ja en toen in mijn oppashuis, maar misschien waren jullie elkaar toen misgelopenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij was er toch ook bij in het iraans restaurant ?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Jij was er toch ook bij in het iraans restaurant ?
't Is bijna weekend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
morgen
quote:
en dat is.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi in de tijd dat jullie allemaal sliepen heb ik zowaar wat nuttigs gedaanDas lang geleden
Mag je nu wel 2 uur eerder weg?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik om 6 uur op m'n werk ben en je hoort dat het ook wel 8 uur had kunnen zijn dan wordt ik niet enthousiast
Vertel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi in de tijd dat jullie allemaal sliepen heb ik zowaar wat nuttigs gedaanDas lang geleden
Je hebt de plantjes water gegeven? Je hebt huiswerk gemaakt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die zitten te wachten op een SC-kalenderquote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef Soempie het volgende:
Ofyles in de trein
Andy tijdens het sporten
TM met een snorkel
etc
Tja..hoe moeten we die opmerking nou opvatten?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet van allen, behalve Ofy hoe ze er uit zien en wordt nu geplaagd door mental images
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
De foto van Nem is al klaar.![]()
[ afbeelding ]
Het is een vloek he, jij en ziekte bij sneeuwvakanties?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lig in mn bed, ben gister wederom ziek naar huis gegaan, heb vannacht ook amper geslapen![]()
En het ergste van alles, vanavond zou ik eigenlijk vertrekken naar de sneeuw, maar zoals ik me nu voel pverleef ik het echt geen 14 uur in een bus
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:50 schreef Soempie het volgende:
Pfoei! College gelaten voor wat het was en keihard in huis gewerkt. Nu is het schoon en opgeruimd. Het is nog niet eens 11 uur en ik ben lekker vrij.Heerlijk zo'n rustige dag.
Goeie berichten Soempquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:51 schreef Soempie het volgende:
En volgende week nog maar 2 dagen college! Moet wel nog 2 papers schrijven, maar dat is zo gebeurd. Het is echt jaren geleden dat ik zo relaxed de kerstvakantie begon.
Dat is wel heel erg balen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik lig in mn bed, ben gister wederom ziek naar huis gegaan, heb vannacht ook amper geslapen![]()
En het ergste van alles, vanavond zou ik eigenlijk vertrekken naar de sneeuw, maar zoals ik me nu voel pverleef ik het echt geen 14 uur in een bus
Vorig jaar had ik het bij de terugreis inderdaad, maar zo'n busrit wens je echt niemand toe...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is een vloek he, jij en ziekte bij sneeuwvakanties?Hoop dat je nog opknapt
Nah, ik weet wel iemand...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik het bij de terugreis inderdaad, maar zo'n busrit wens je echt niemand toe...
Nee dat zal wel nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik het bij de terugreis inderdaad, maar zo'n busrit wens je echt niemand toe...
Toen ik vanochtend heel even uit bed kwam om mezelf weer te verdoven met pijnstillers brak het zweet me meteen weer uit dus ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dat zal wel niet![]()
Maar aankijken hoe je je voelt later op de dagAls je denkt dat het snel weer op zou kunnen knappen kun je overwegen om gewoon stijf van de paracetamol in die bus te gaan zitten
maar anders is het vast verstandiger om lekker in bed te blijven
Kan het me voorstellen. Wel lief dat je toch gaat trouwens. Hopelijk wil ze vooral thee drinken en bijkletsen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nog een uurtje en dan had ik beloofd om nog even bij de cliënt langs te gaan waar ik gisteren ziek wegging.... maar ik sta nu ook nog niet te springen om weer te gaan werken![]()
Je weet nooit wie er meeleest!quote:
Nee, als het daarom ging was ik zeker weten ziek, ik ben geen mentale hulpverlenerquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wel lief dat je toch gaat trouwens. Hopelijk wil ze vooral thee drinken en bijkletsen.
Aagje.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Het is vast iemand van dr werkgroep
Jasses, beterschap johquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:51 schreef TradeMarkie het volgende:
In plaats van PM dan maar TM
Ik heb net m'n weekend afgebeld, dus m'n humeur is naar een dieptepunt weggezakt.
Net was ik weer een half uurtje m'n bed uit, ik heb 2 happen van m'n broodje gehad en zat weer te shaken alsof het niks kost, dus ben m'n bed maar weer ingedoken
En voor de meesten weekeind.quote:
Ik ken mensen die dit in Amsterdam hebben gedaan, heel erg bewust...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-agenten-stelen.html
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dit in Amsterdam hebben gedaan, heel erg bewust...
Het voorval waar ik het over heb was op 30 april 1980 oftewel de Kroning van Beatrix.quote:
Dan had ik de gezichten van de ME'rs achter in wel willen zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voorval waar ik het over heb was op 30 april 1980 oftewel de Kroning van Beatrix.
Op de Blaauwbrug was het toen oorlog en een busje ME stond klaar om zich terug te trekken, maar de chauffeur was niet aanwezig. Twee bekenden hebben toen de plek achter het stuur ingenomen en hebben een klein stukje met de bus gereden onder gejuich van de demonstranten...
Die heeft niemand gezien, het was toen een behoorlijke chaos en verder dan zo'n 20 meter hebben ze er niet mee gereden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan had ik de gezichten van de ME'rs achter in wel willen zien.
Nee wat geschreven. Ik had toch verteld dat mijn advisor/professor had besloen dat ik schrijftalent had? Hij wilde dat ik deze vakantie met me gaan werken en het talent naar buiten brengen ofzo. Ik vind mezelf verder niet zo speciaal dus ik had een beetje t zitten uitstellen, maar gister toch maar wat gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dat is.....
(sneeuw geruimd?)
Idem met dat, door de pharmaceutische industrie gesponsorde, fietstochtje door Frankrijk. Kunnen ze dat niet gewoon in dat land houden en niemand anders er mee lastig vallen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar houden we de ronde van Italië? Komend jaar begint het gebeuren in Nederland, maar in 2012 gaan ze mogelijk naar Washington
Ach al het wegdek in Rotterdam is nu wel opgehoogd en op geknapt..... de stad is een enorme chaos. Je kan nergens meer fatsoenlijk tenzij je te voet gaat maar in juli 2010 zal het perfect zijn......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem met dat, door de pharmaceutische industrie gesponsorde, fietstochtje door Frankrijk. Kunnen ze dat niet gewoon in dat land houden en niemand anders er mee lastig vallen?
Om vervolgens er achter te komen dat er geen geld is om het daarna te onderhouden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach al het wegdek in Rotterdam is nu wel opgehoogd en op geknapt..... de stad is een enorme chaos. Je kan nergens meer fatsoenlijk tenzij je te voet gaat maar in juli 2010 zal het perfect zijn......
Dat is altijd het beleid van de gemeenten lijkt het wel......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens er achter te komen dat er geen geld is om het daarna te onderhouden.
En plannen kunnen ze ook al niet. Bij mij is een stoep en fietspad compleet opgeknapt, zeer netjes.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is altijd het beleid van de gemeenten lijkt het wel......Bij mij in de buurt is een fietspad 2 jaar geleden opgeknapt het is nu al weer net zo slecht.....
Ja logica hebben ze nooit gehad bij de gemeente......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En plannen kunnen ze ook al niet. Bij mij is een stoep en fietspad compleet opgeknapt, zeer netjes.![]()
En 2 weken later werden er naast het fietspad rioolwerkzaamheden verricht waardoor alles weer kapot gereden is.
Ha aprilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |