Wie weet is het wel landelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal wel niet bij mij in de buurt zijn jammer genoeg......
Ik hoop het. Vind het altijd wel een leuk gezicht zo'n wit laken.quote:
Jammer dat dat witte laken binnen een uur alweer grijze pap is.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vind het altijd wel een leuk gezicht zo'n wit laken.
Landelijke dekking![]()
Ja dat is wel jammer idd. Schoonheid is vergankelijk.....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat dat witte laken binnen een uur alweer grijze pap is.
Dus moeten we het voorlopig maar met de foto's van PS doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd. Schoonheid is vergankelijk.....
Ze groot uit printen en dan voor het raam plakken is wel een plan natuurlijk!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus moeten we het voorlopig maar met de foto's van PS doen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze groot uit printen en dan voor het raam plakken is wel een plan natuurlijk!
Dat is inderdaad wel een pluspunt voor je. Ik zou toch even vreemd kijken als ik mijn gordijnen open..quote:Op donderdag 10 december 2009 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gezien de bouwstijl op die campus (kazernestijl) voel ik me dan helemaal thuis.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een pluspunt voor je. Ik zou toch even vreemd kijken als ik mijn gordijnen open..
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Vanmorgen keek ik ook wel vreemd op toen ik de gordijnen opende en de glazenwasser net stond te zemen....
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer idd. Schoonheid is vergankelijk.....
En als je bewijs wilt van de vergankelijkheid van schoonheid, pak dan de foto's van Patricia Paay er bijquote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus moeten we het voorlopig maar met de foto's van PS doen.
Hij wou wel direct een kopje koffie.....quote:
Hou op. Ik moet zo nog eten.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
En als je bewijs wilt van de vergankelijkheid van schoonheid, pak dan de foto's van Patricia Paay er bij
Ze was nog trots ook dat ze op haar woord was teruggekomen dat ze op haar 50ste niet meer in Playboy wou staan...... Misschien een reden voor een schadeclaim aangezien mondelinge overeenkomsten ook bindend zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij wou wel direct een kopje koffie.....
Ik ben er zeker van dat die fotoreportage onder "Misdaden tegen de mensheid" valt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was nog trots ook dat ze op haar woord was teruggekomen dat ze op haar 50ste niet meer in Playboy wou staan...... Misschien een reden voor een schadeclaim aangezien mondelinge overeenkomsten ook bindend zijn.
Kan ze mooi een cel delen met die voormalige piloot van Videla Airlinesquote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat die fotoreportage onder "Misdaden tegen de mensheid" valt.
Tot dat jij binnen kwam......quote:Op donderdag 10 december 2009 19:20 schreef Soempie het volgende:
Is ze nu nog steeds het onderwerp van gesprek?!
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot dat jij binnen kwam......
Zijn er pics dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot dat jij binnen kwam......
oy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |