Er stond er vanmorgen eentje in het ADquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien, dus ik kan er niet over meepraten.
Is er iets?quote:
Ik zag er gister eentje bij DWDD maar je mist er niks aan....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de foto's niet gezien, dus ik kan er niet over meepraten.
In de nrc.next heb ik haar niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Er stond er vanmorgen eentje in het AD...
Ze staat dan ook in de Playboy.......quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
In de nrc.next heb ik haar niet gezien.
Aanklikken op eigen risico.....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://thomasvv.nl/Patricia_paays_playboy_fotos.html
Daar dus.
quote:
Dat noemen wij nou Photoshop. Dat mens is 1 grote rimpel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
Hoe kan ze nou zo'n mooie gladde huid hebben! Ik ben jaloers.
Photoshop.........quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
Je bent een mooi mens van binnen en buiten. Dat kan die Paay nooit zeggen.quote:
Saranwrap Huishoudfoliequote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat noemen wij nou Photoshop. Dat mens is 1 grote rimpel.
Ik ben niet pro-Paay of pro-Playboy, wordt er ook niet warm of koud van, maar wat is er op zich nou mis met die foto's?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
http://thomasvv.nl/Patricia_paays_playboy_fotos.html
Daar dus.
Serieus, wat voor beeld hebben jullie in hemelsnaam bij vrouwen. Ik sta elke week onder de douche na volleybal en dan zijn er zat vrouwen van mijn leeftijd en iets ouder bij wie de tieten al op de enkels hangen. Putjes, haartjes, enorme tepels, kleine tietjes, grote uiers, alle vormen en maten komen voorbij. En dan zeggen de mannen nu massaal over haar dat ze er niet uit ziet???quote:
Thank you.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Paay of pro-Playboy, wordt er ook niet warm of koud van, maar wat is er op zich nou mis met die foto's?
Ik zie geen hangtieten, drilbillen of schaamlappen, dus ethisch is het nog wel verantwoord.
Bedoel je niet esthetisch? Al is ethisch ook wel een mooie.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-Paay of pro-Playboy, wordt er ook niet warm of koud van, maar wat is er op zich nou mis met die foto's?
Ik zie geen hangtieten, drilbillen of schaamlappen, dus ethisch is het nog wel verantwoord.
Dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet er even een of andere smiley bij, dan weet ik hoe ik het moet opvatten.
Ik heb niet het idee dat het natuurlijk is..... Dr Schoemacher heeft daar een aardige vakantie van kunnen boeken.....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus, wat voor beeld hebben jullie in hemelsnaam bij vrouwen. Ik sta elke week onder de douche na volleybal en dan zijn er zat vrouwen van mijn leeftijd en iets ouder bij wie de tieten al op de enkels hangen. Putjes, haartjes, enorme tepels, kleine tietjes, grote uiers, alle vormen en maten komen voorbij. En dan zeggen de mannen nu massaal over haar dat ze er niet uit ziet???
![]()
Wat moeten wij normale vrouwen dan wel niet?![]()
* chocolade aanbreekt
Ja, nou hebben de mannen het weer gedaan!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus, wat voor beeld hebben jullie in hemelsnaam bij vrouwen. Ik sta elke week onder de douche na volleybal en dan zijn er zat vrouwen van mijn leeftijd en iets ouder bij wie de tieten al op de enkels hangen. Putjes, haartjes, enorme tepels, kleine tietjes, grote uiers, alle vormen en maten komen voorbij. En dan zeggen de mannen nu massaal over haar dat ze er niet uit ziet???
![]()
* chocolade aanbreekt
Niks, dit soort foto's staan niet voor niets in dat soort bladen, al dan niet gephotoshopt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Bedoelde inderdaad esthetisch, hoewel ethisch ook wel van toepassing is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bedoel je niet esthetisch? Al is ethisch ook wel een mooie.
OK...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ik het met je eens ben.
Welke zal ik eens kiezen...deze:
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het natuurlijk is..... Dr Schoemacher heeft daar een aardige vakantie van kunnen boeken.....
Is het niet zo dat 'wij mannen' (kuch...) menen een mening te moeten geven als dit soort zaken in de publiciteit zijn? Wat zal jou het nou rotten dat PP in de Playboy staat? Is het je vriendin, je buurvrouw of voor mijn part Soempie (quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nou hebben de mannen het weer gedaan!![]()
Paay komt, met dank aan photoshop, weer in de playboy en wij hebben daar commentaar op.
Je hoort ons niet over vrouwen die puur natuur zijn maar juist over vrouwen die trucs gebruiken om er nog een beetje uit te zien (De zaak dus bedonderen).
Zelfde geldt ook voor mannen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nou hebben de mannen het weer gedaan!![]()
Paay komt, met dank aan photoshop, weer in de playboy en wij hebben daar commentaar op.
Je hoort ons niet over vrouwen die puur natuur zijn maar juist over vrouwen die trucs gebruiken om er nog een beetje uit te zien (De zaak dus bedonderen).
Ik zei het al: dat is nep.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Soempie het volgende:
Maar is het stiekem wel erg leuk om over dit soort zaken een mening te hebben....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 'wij mannen' (kuch...) menen een mening te moeten geven als dit soort zaken in de publiciteit zijn? Wat zal jou het nou rotten dat PP in de Playboy staat? Is het je vriendin, je buurvrouw of voor mijn part Soempie ()dan kan ik me voorstellen dat je een mening hebt, omdat je die persoon kent.
Maar wat intersseert een wildvreemde je nou, ook al komt ze vaak met d'r kop op TV?
Waar maakt iedereen zich zo druk om? Je hoeft de Playboy niet te kopen of de foto's te bekijken...
Ik blijf nog steeds bij mijn mening.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de foto's mooi had gevonden dan had ik dat ook gezegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 'wij mannen' (kuch...) menen een mening te moeten geven als dit soort zaken in de publiciteit zijn? Wat zal jou het nou rotten dat PP in de Playboy staat? Is het je vriendin, je buurvrouw of voor mijn part Soempie ()dan kan ik me voorstellen dat je een mening hebt, omdat je die persoon kent.
Maar wat intersseert een wildvreemde je nou, ook al komt ze vaak met d'r kop op TV?
Waar maakt iedereen zich zo druk om? Je hoeft de Playboy niet te kopen of de foto's te bekijken...
Als ik jou was zou ik een handje Rohypnol nemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfde geldt ook voor mannen.
Maar dat neemt niet weg dat Patricia Paay een onbeschofte, aandachtsgeile, idiote, hersenloze, over het paard getilde, geagiteerde, zeikerige, oliedomme, debiele k*thoer is.
Hallelujah, holy shit! Waar is de paracetamol?
Liever niet... Memoryloss is ook een effect en spuwt ie over een uur hier weer zijn gal over die foto's....quote:Op donderdag 10 december 2009 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een handje Rohypnol nemen.
Word je rustig van...
Laat ik een algemene vraag stellen:quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik de foto's mooi had gevonden dan had ik dat ook gezegd.
En dat Paay in de Playboy staat moet ze helemaal zelf weten, maar met de gebruikte technieken zou zelfs mijn 80 jarige buurvrouw misschien wel een bestseller zijn. Ik geef nu negatief commentaar op de situatie vanwege de misleiding die men gebruikt. Waardoor normale vrouwen misschien een minder zelfbeeld krijgen.
Vrees niet, na een handjevol doe je niet veel meer...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever niet... Memoryloss is ook een effect en spuwt ie over een uur hier weer zijn gal over die foto's....
Ook zonder verkeerde pillen kan ik gevaarlijk hard uitvallen, zij het zelden.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Liever niet... Memoryloss is ook een effect en spuwt ie over een uur hier weer zijn gal over die foto's....
Lieke van Lexmond vond ik eveneens een aanfluiting eersteklas.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik een algemene vraag stellen:
Onder welke omstandigheden mag een vrouw dan wel in de Playboy staan?
Alles wordt toch immers geretoucheerd? Of het nou PP of Lieke van Lexmond of Ria Valk (ja, die ook al eens...) is...
mijn mening: Als het maar puur natuur is.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik een algemene vraag stellen:
Onder welke omstandigheden mag een vrouw dan wel in de Playboy staan?
Alles wordt toch immers geretoucheerd? Of het nou PP of Lieke van Lexmond of Ria Valk (ja, die ook al eens...) is...
Leuke woordspeling voor een OV-freak...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond vond ik eveneens een aanfluiting eersteklas.
Dat kan iedereen maar de optie van MadMaster zou betekenen dat er een soort Groundhog Day effect zou ontstaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook zonder verkeerde pillen kan ik gevaarlijk hard uitvallen, zij het zelden.
Tsja, dan worden het de haren, putjes e.d. van Soempie, vrees ik...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
mijn mening: Als het maar puur natuur is.
Wel zijn mannen natuurlijk wel zo hypocriet dat ze de Playboy dan niet meer kopen. Dus dat zou de ondergang van het blad betekenen.
Dit stuurt inderdaad de verkeerde boodschap de wereld in. Dames zo moet je er uitzien als 60 bent! Dus niet en als mannen willen dat hun vrouw er zo uitzag op haar 60ste dan zou die hermafrodiet van een Curry nog wel bij haar zijn.......quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
mijn mening: Als het maar puur natuur is.
Wel zijn mannen natuurlijk wel zo hypocriet dat ze de Playboy dan niet meer kopen. Dus dat zou de ondergang van het blad betekenen.
Correct.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan worden het de haren, putjes e.d. van Soempie, vrees ik...
quote:
Degene die dat onderzoek heeft verricht is flink ontspoord...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan we weer.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_seksistisch___.html
Tong80?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Degene die dat onderzoek heeft verricht is flink ontspoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |