abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75454692
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_75454704
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_75454745
SePo
  woensdag 9 december 2009 @ 18:37:06 #4
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75454747
Misleidende titel
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 9 december 2009 @ 18:39:18 #5
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75454829
zie dat de pakketjes binnen beginnen te komen... van eind oktober!
zou mooi zijn
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_75454843
Wij hebben een ku(ns)tboom ipv kerstboom
pi_75454956
Hier een Nordmannetje van 2,40 lang
  woensdag 9 december 2009 @ 18:43:42 #9
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75454987
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:42 schreef GuitarJJ het volgende:
rrrfdejrfjrfdj
Nuttige toevoeging aan dit topic.
( )

Ik wil graag wat leuke dingen bestellen, maar de langere levertijden weerhouden mij hier van.
Dat en het feit dat ik misschien een belasting tegenvaller krijg waar je u tegen zegt.

Wat zou weer een goede tijd zijn om te bestellen? Rond de kerst/net na de kerst..? Je zit straks tegen eind januari waarsch. weer met Lunar Year..

[ Bericht 3% gewijzigd door neo2000 op 09-12-2009 18:52:55 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:45:27 #10
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75455042
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:42 schreef GuitarJJ het volgende:
rrrfdejrfjrfdj
Joawawh Waoahen swetea? Wauen dieap eh weoitweah.
Oiahwe sie aaila?

Lerem owah upsoumwwao ik ben knap whaeiahwah. Op?
6 eien
pi_75455056
Hoe eerder je in de rij aansluit hoe eerder het er is.
pi_75455202
Voor degene die het vroeg:

M'n iPot:

http://www.focalprice.com/detail_EM360S.html
  woensdag 9 december 2009 @ 18:50:10 #13
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75455214
Zieke shit vandaag weer niks
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  woensdag 9 december 2009 @ 18:55:27 #14
48067 neo2000
pi_75455376
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:45 schreef Twizu het volgende:

[..]

Joawawh Waoahen swetea? Wauen dieap eh weoitweah.
Oiahwe sie aaila?

Lerem owah upsoumwwao ik ben knap whaeiahwah. Op?
Jahweh dehlah oppor nie wula?
Oina hiwa qa ste strenqa! Ilya te veel gezopen al hella in de OP!
Ies oook leukk voor Jack diie err mett Googol translaate waarschijn-lijk nix meej kann.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75455430
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef Placenta het volgende:
Zieke shit vandaag weer niks
Hier ook niks
pi_75455606
Vandaag m'n suntekstore freebie binnen gekregen!
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_75455845
Wie weet waar je de beste Ipot kan bestellen, waar 't clickwheel ook goed reageerd? Alvast bedankt,
  woensdag 9 december 2009 @ 19:11:39 #18
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75455857
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef GoodFella275 het volgende:
Wie weet waar je de beste Ipot kan bestellen, waar 't clickwheel ook goed reageerd? Alvast bedankt,
Bol.com of Apple.com.
6 eien
pi_75455869
ik wacht ook nog steeds op 2 freebies van suntek ..

en misschien met een beetje geluk komt mijn ipotje van jack alsnog die ik heb gecanceld

hij was a lverstuurd maar volgens jack is hij bij HKpost verloren gegaan, maar de kans was dat hij als nog kwam.
(31 oktober verzonden. niet gescannend door HK post.)
pi_75455876
Hier ook weer niks binnen vandaag. Begin bijna afkickverschijnselen te krijgen. I NEED YELLOW ENVELOPES
pi_75456104
Toch leuk dat ik erachter kom dat ik bedankt word in de OP voor mijn tekstje
pi_75456307
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:29 schreef Semmm het volgende:
Ik denk dat Oktober in China eerder komt dan November, alle november pakjes zijn er al en iedereen wacht nog op oktober
Oktober komt in Nederalnd ook eerder dan November. Dus daarin is dat hetzelfde.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nuttige toevoeging aan dit topic.
( )

Ik wil graag wat leuke dingen bestellen, maar de langere levertijden weerhouden mij hier van.
Dat en het feit dat ik misschien een belasting tegenvaller krijg waar je u tegen zegt.

Wat zou weer een goede tijd zijn om te bestellen? Rond de kerst/net na de kerst..? Je zit straks tegen eind januari waarsch. weer met Lunar Year..
Ik denk dat je wat de douane betreft beter nu kunt bestellen, ze hebben het nu zo druk dat ze veeeel meer pakjes door moeten laten als normaal.

Ovirgens heb ik vanmorgen vroeg mijn geld terug gekregen van die MD80 cam, en heb hem vanmiddag ontvangen. Moet nog beslissen of ik haar d'r geld terug geef of dat ik mijn mond houd. Ik weet trouwens niet eens of ik haar nog kan betalen zonder dat paypal negatief van haar denkt.

De cam ligt nu aan de lader, ik laat ff weten of het wat is
  woensdag 9 december 2009 @ 19:38:45 #23
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75456682
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Twizu het volgende:

[..]

Bol.com of Apple.com.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:40:45 #24
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75456754
TVP
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:40:55 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75456762
Vandaag weer twee pakketjes
eentje met led lampje voor de auto
tweede met een onderbroek van celsius Groot alleen XXL is mij dus te klein
en Jack heeft geen grotere zegt hij
ff verder zoeken dus
  woensdag 9 december 2009 @ 19:42:29 #26
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75456813
Grote billetjes
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75456886
Laat maar
pi_75456915
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

Sorry ?
pi_75457020
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Sorry ?
Ze heeft ondergoed gekocht wat haar te klein is. Ze moet dus groter kopen.
pi_75457046
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef veda het volgende:

[..]

Ze heeft ondergoed gekocht wat haar te klein is. Ze moet dus groter kopen.
pi_75457065
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Niet dan?
pi_75457092
tvp
  woensdag 9 december 2009 @ 20:02:45 #33
48067 neo2000
pi_75457516
Chinese Webshops-topic #48 - waar ook vrouwen op "ludieke" wijze weer welkom worden geheten.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:06:11 #34
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75457661
Chinese Webshops-topic #48 - waar de eerste 2 pagina's totaal geen toegevoegde waarde hebben.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75457697
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef Placenta het volgende:
Chinese Webshops-topic #48 - waar de eerste 2 pagina's totaal geen toegevoegde waarde hebben.
Dat is normaal, dat hoeft niet in de titel gemeld te worden.
pi_75458132
Heeft iemand nog (leuke) 1 Cent biedingen ofzo op Ebay??
  woensdag 9 december 2009 @ 20:19:19 #37
128384 mcwops
gat in je glas
pi_75458190
ik moet wat terugsturen naar china. het mag niet per courier maar wel met registered airmail. wat gaat me dat kosten? 17 euro, 10 euro?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 9 december 2009 @ 20:28:28 #38
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75458552
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

en Jack heeft geen grotere zegt hij
ff verder zoeken dus
Mijn oma heeft nog wel wat onderbroeken voor je liggen in dat soort maten
Monkeybrain is dol op dikke negerinnen dus niks om je voor te schamen hoor
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef veda het volgende:

[..]

Ovirgens heb ik vanmorgen vroeg mijn geld terug gekregen van die MD80 cam, en heb hem vanmiddag ontvangen. Moet nog beslissen of ik haar d'r geld terug geef of dat ik mijn mond houd.

Dude, wat denk je zelf? Je hebt dat ding al voor 7 euro ontvangen
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vriendin kwam met d'r ipod shuffle aan, met de vraag of ik het ook wilde installeren. Nooit dus. Even zoeken op Google leverde op dat het ook gewoon met Winamp kan. Winamp.
Ja Winamp is handig. Ik prefereer gewoon een externe drive waarop ik mijn zooi kan kopieren/plakken.
Ik heb toch wel zo'n schijthekel aan software gedoe.

Aansteker gas haal je bij de Action, 80 cent voor een enorme bus, zet maar in de OP

Dat filmpje van de WII whaha Zucht kreun, die WII is gevuld met lood BONK BONK de WII pleurt zo op de grond Prachtig filmpje. Hoeveel gaat dat pakket kosten?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:33:29 #39
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75458761
neo2000 is een relnicht geworden
pi_75458849
Hier beginnen de pakjes ook weer binnen te stromen!
Pakje van begin november (2 nov uit m'n hoofd) is vandaag binnengekomen.
pi_75458883
ikweethetookniet is donker? Oeh dan is het goed. Daar heb ik zwak voohoor!
pi_75458904
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Hier ook niks
Heb je überhaupt al eens wat besteld in plaats van alleen maar te vragen?
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef jopiede het volgende:
Toch leuk dat ik erachter kom dat ik bedankt word in de OP voor mijn tekstje
En ik word niet eens bedankt voor mijn hulppagina
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
TVP
En door jouw stomme land daalt de euro in waarde (zei RTL Z)
  woensdag 9 december 2009 @ 20:37:42 #43
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75458939
[Paint] Wat denkt Chinese kid? -> Jack's jonge jaren.
6 eien
  woensdag 9 december 2009 @ 20:38:48 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75458994
Ik kwam vanmiddag bijna klaar in mijn broek door DX, een streetfighter game sleutelhanger
Klik ik even verder, zie ik een screenshot

pi_75459009
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef mcwops het volgende:
ik moet wat terugsturen naar china. het mag niet per courier maar wel met registered airmail. wat gaat me dat kosten? 17 euro, 10 euro?

TNT heeft daar een zeer handig iets op bedacht. Ze hebben een tariefwijzer op de website staan. Dan kan iedereen kijken wat het kost om iets te versturen. Het hangt namelijk van een aantal dingen af wat het kost. Wij hebben niet de gave om te zien wat jij moet versturen en wat het weegt.
pi_75459237
[quote]Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Semmm het volgende:

[..]

Heb je überhaupt al eens wat besteld in plaats van alleen maar te vragen?
[..]

Ja ik heb zeker wel wat besteld

ik heb misschien al 15 pakketjes (ken pas 3 maanden die chinese shops ) ontvangen
en er zijn er nu 10 onderweg
pi_75459381
[/quote]
pi_75459510
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
Ik kwam vanmiddag bijna klaar in mijn broek door DX, een streetfighter game sleutelhanger
Klik ik even verder, zie ik een screenshot

[ afbeelding ]
sowieso, een spelcomputer aan je sleutels
pi_75459527
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Twizu het volgende:

[..]

Bol.com of Apple.com.
doelde meer op iets goedkoops kloons achtig maar ben al geholpen
pi_75460296
Vandaag dvds ontvangen van tradetang en er ligt iets te wachten op het postkantoor. Hmm wat zou het wezen.
pi_75460835
1 euro = 1,43246
Heb net het eea besteld

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25035 Nokia batterij (de vorige van ebay is nooit aangekomen)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24085 Nokia ding om een normale koptelefoon te gebruiken
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 EU converter plug voor mijn MD80 ladertje
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7120 Mini cardreader waarvan de meneer op de HCC zei dat die inkoop alleen al 4 euro kosten (een jaar geleden)

En heeft dit ding een toslink (glasvezel) gat?:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30942
(zo'n zwart klep-gaatje achterin de stekker die in de xbox gaat)
pi_75460938
Sinds ik de foto met een opgeblazen USB lader wat via het stopcontact gaat heb gezien, gebruik ik die dingen niet (wat dus ook bij de MD80 zit)
pi_75461182
Ik ben echt een nerd op dit forum en die chinese webshops enzo, kan iemand mij vertellen op Tradetang, dan staat er Branded Cellphones, en China branded cellphones. Zijn alleen die China dingen namaak enzo en die 'branded' origineel of is het allemaal namaak chineze mobiels?
pi_75461326
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik ben echt een nerd op dit forum en die chinese webshops enzo, kan iemand mij vertellen op Tradetang, dan staat er Branded Cellphones, en China branded cellphones. Zijn alleen die China dingen namaak enzo en die 'branded' origineel of is het allemaal namaak chineze mobiels?
Alles is namaak, ga daar maar vanuit. En mocht je een telefoon gevonden hebben en wil je wat vragen, gebruik dan niet de merknaam zelf maar een gefingeerde naam. Lees ook even de beginpost goed door voor je vragen gaat stellen om irritatie te voorkomen.

Er zijn een aantal bedrijven wat onder eigen naam telefoons uitbrengt, meestal gebaseerd op bestaande modellen.
pi_75462039
Mijn cam zat trouwens in een piepschuimdoos met deksel
pi_75462145
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef GoodFella275 het volgende:
pi_75462234
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef veda het volgende:
1 euro = 1,43246
Heb net het eea besteld
..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7120 Mini cardreader waarvan de meneer op de HCC zei dat die inkoop alleen al 4 euro kosten (een jaar geleden)

En heeft dit ding een toslink (glasvezel) gat?:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30942
(zo'n zwart klep-gaatje achterin de stekker die in de xbox gaat)
Toevallig ook zo'n reader gekocht via e-bay, m'n hele 13e maand eraan besteed, was wel ¤ 0,32 incl. verzenden uit China

Dat is een S-Video plug die je ziet dus geen toslink

[ Bericht 11% gewijzigd door PedroN op 09-12-2009 22:06:01 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 22:41:28 #58
226677 revpolen
pi_75463968
kom net thuis uit me werk, komt de buurman naar me toe met pakketje
led horloge van 1 week geleden op ebay gekocht voor 0,01 cent
hij zei dat de postbode half uur geleden pas bezorgt had!!! dus ook NL is druk druk druk
pi_75464234
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sinds ik de foto met een opgeblazen USB lader wat via het stopcontact gaat heb gezien, gebruik ik die dingen niet (wat dus ook bij de MD80 zit)
Te slechte foto, ik weet, maar hij zit alweer dicht:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BBVHLZYT.jpg

Dit zie ik niet zo snel een mega-explosie veroorzaken
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef revpolen het volgende:
hij zei dat de postbode half uur geleden pas bezorgt had!!! dus ook NL is druk druk druk
Waar
pi_75464272
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef revpolen het volgende:
0,01 cent is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig, bedoel je niet 1 cent? Dat is trouwens nog niks, linkje naar je gewonnen object?
pi_75464422
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef PedroN het volgende:
Dat is een S-Video plug die je ziet dus geen toslink
Het gat zou, als het goed is, aan de achterkant van de stekker die in de xbox gaat zitten.

Hier dus, maar dat staat op DX niet op de foto (oh niet bij die pijl, maar dat zwarte vierkantje bedoel ik dus).
  woensdag 9 december 2009 @ 22:52:46 #62
226677 revpolen
pi_75464618
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Semmm het volgende:

[..]

0,01 cent is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig, bedoel je niet 1 cent? Dat is trouwens nog niks, linkje naar je gewonnen object?
ok ok verzendkosten
maarja zag ik pas na dat ik had gewonnnen

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250538616391&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_4507wt_1004
pi_75464708
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef revpolen het volgende:

[..]

ok ok verzendkosten
maarja zag ik pas na dat ik had gewonnnen

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250538616391&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_4507wt_1004
Bah

pi_75464842
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik zei nerd op dit forum
  woensdag 9 december 2009 @ 23:32:23 #65
48067 neo2000
pi_75466202
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef veda het volgende:

[..]

Het gat zou, als het goed is, aan de achterkant van de stekker die in de xbox gaat zitten.
[ afbeelding ]
Hier dus, maar dat staat op DX niet op de foto (oh niet bij die pijl, maar dat zwarte vierkantje bedoel ik dus).
Why so difficult?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210
of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24868
HDMI in je tv, toslink aansluiten, werkt gewoon naar behoren lijkt mij?
pi_75466835
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Why so difficult?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210
of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24868
HDMI in je tv, toslink aansluiten, werkt gewoon naar behoren lijkt mij?
Mijn tv heeft geen HDMI
Mijn tv ziet er ongeveer zo uit:
http://tv.paginamarkt.nl/foto/2007/08/16/tv.JPG

En daarom doe ik moeilijk. En nee, ik koop geen nieuwe, deze doet het nog perfect
  woensdag 9 december 2009 @ 23:48:14 #67
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75466871
Heb laatst zo'n ding binnengekregen, maar in de peer-variant (en van Jack). Echt geweldig, ben er helemaal gelukkig mee. Het stokje brak bij de eerste kennismaking al af, dat dan weer wel.
6 eien
pi_75467118
Net die MD80 cam uit het stopcontact getrokken
Gaaf apparaat man

Nu 's avonds met slecht licht maakt hij nog erg mooi beeld! En als je hem snel beweegt krijgt ie dat ook nog best redelijk voor elkaar.
Morgen eens even in daglicht proberen, én een keer op de kartbaan
pi_75467705
Als een kind zo blij was ik met mijn nieuwe cam van ebay.
Maar nu heb ik de geweldige gave dat heeel snel om te laten slaan. In dit geval door het SD kaartje er scheef in te steken, waardoor hij er niet meer uit kwam.

Dus heb ik hem maar opengeschroefd (na eerst het pincet geprobeerd te gebruiken natuurlijk) en dacht nu, dan ga ik mijn fokvriendjes blij maken met een mooie foto van de binnenkant (met een betere fotocamera als hierboven )

Nu was het je wellicht al opgevallen, het SD kaartje heb ik er weer uit gekregen (en hij werkt nog).

Edit: Ook nog even getest als webcam, dat werkt ook mooi
Ik ben helemaal tevreden (behalve dan dat het jammer is dat je de datum en tijd niet weg kan halen).

[ Bericht 9% gewijzigd door veda op 10-12-2009 00:21:47 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 00:45:46 #70
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75468743
alle MD80 filmpjes bekijk je gewoon met winamp idd..
daglicht: 30fps (goed beeld alleen zeer snelle bewegingen worden vaag)
schemer:20 tot 29 fps (redelijk beeld, beetje bochtenwerk snapt ie al niet meer "veegbeeld")
duister (met straatlicht) 6 tot 12fps (zwaar bagger dus, alleen een mooie stabiele rechtuit rit op asfalt is normaal te bekijken)
fps=frames per seconde
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75472802
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die heb ik gemist, linkje?
Sowieso zou ik die dingen nooit in de buurt van een stopcontact laten komen als je ziet hoe fragiel het in elkaar zit. Heb de mijne meteen weggegooid.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:47:27 #72
48067 neo2000
pi_75473265
Jammer dat die MD80's nu al weer even zo "duur" zijn op Ebay..
Stelletje prijsopdrijvers hier.
pi_75473666
Jeej, 4dec iets besteld, vannacht geshipped vanuit DX. Nu hopen dat de stapel bij HKPost snel weggaat!
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_75473928
Mijn laatste pakje van 5 dec is ook geshipped Nu maar wachten op HK-post.
pi_75474129
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef veda het volgende:
Als een kind zo blij was ik met mijn nieuwe cam van ebay.
Maar nu heb ik de geweldige gave dat heeel snel om te laten slaan. In dit geval door het SD kaartje er scheef in te steken, waardoor hij er niet meer uit kwam.

..
Ik dacht al dat ik de enige was .
  donderdag 10 december 2009 @ 10:36:05 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75474615
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef neo2000 het volgende:
Jammer dat die MD80's nu al weer even zo "duur" zijn op Ebay..
Stelletje prijsopdrijvers hier.
Dan moet je net zoals ik bestellen bij de verkoper met 9 feedbacks, dan zijn mensen te schijterig en koop je voordelig Stelletje broekpoepers
pi_75477114
Pakket van 25/11 (verzenddatum 27/11) is binnengekomen vandaag.
Pakket van 4/11 (verzenddatum 18/11) is nog niet binnen

Nogmaals dus een bevestiging dat eerder verzonden er lang niet altijd eerder is dan later verzonden pakketjes.
pi_75480635
Ook hier weer even een bestelling gedaan bij Jack:

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21535 Portable Electronics Scale Finger Hook Black(40kg)
Maar wel voor de aangepaste prijs van......6.60$

Wacht hier trouwens ook nog steeds op een pakje van Ebay, verzonden op 19/11.
To Wii or not to Wii....that's the question.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:29:02 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75482444
Terugvindkerstpakketje.
pi_75483975
Weer een pakketje hier binnen, gaat er om eentje van rond de 10 november.
Heeft het dus prima gedaan, 1 maandje.
pi_75484109
Ik ben op zoek naar een media speler, zo'n mooi groot touch screen rechthoekig apparaatje met lekker groot scherm het liefst, heb hem hier een keer voorbij zien komen van een of ander merk, stond volgens mij op TaoBao e.d. iemand enig idee? Bedankt.
pi_75484144
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef Granaatappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een media speler, zo'n mooi groot touch screen rechthoekig apparaatje met lekker groot scherm het liefst, heb hem hier een keer voorbij zien komen van een of ander merk, stond volgens mij op TaoBao e.d. iemand enig idee? Bedankt.
FP heeft er ontzettend veel
pi_75484260
quote:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.318~search.mp4
  donderdag 10 december 2009 @ 15:32:12 #84
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75484642
quote:
Ik heb onderstaande via TaoBao. Nu ook te krijgen bij FP:

jaja, en azo...
pi_75485102
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik heb onderstaande via TaoBao. Nu ook te krijgen bij FP:

[ link | afbeelding ]
Ja die bedoel ik!
Mooi stijlvol dingetje, kun je me zeggen wat je er van vindt?
5 inch, hoe groot is dat ongeveer, zo omrekenen naar cm kan wel, maar ik heb dan niet echt een impressie hoe groot het scherm dan is, het is nl. de diameter.
pi_75485830
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan moet je net zoals ik bestellen bij de verkoper met 9 feedbacks, dan zijn mensen te schijterig en koop je voordelig Stelletje broekpoepers
Linkje??
pi_75485897
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Linkje??
Het vragen van links moet nu niet doorslaan naar gekheid. Hij zegt gewoon dat er ook verkopers zijn met een lagere feedback en dat die prijzen dan vaak lager zijn.
pi_75486065
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het vragen van links moet nu niet doorslaan naar gekheid. Hij zegt gewoon dat er ook verkopers zijn met een lagere feedback en dat die prijzen dan vaak lager zijn.
Ja dus wil ik graag 't linkje waar die die cam heeft gekocht.
pi_75486127
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Ja dus wil ik graag 't linkje waar die die cam heeft gekocht.
Ja, maar hij zegt toch niet dat hij die MD80 heeft gekocht bij iemand met weinig feedback?
pi_75486601
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, maar hij zegt toch niet dat hij die MD80 heeft gekocht bij iemand met weinig feedback?
Is lezen zo moeilijk?
pi_75486715
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef Semmm het volgende:

[..]

Is lezen zo moeilijk?

Ja schijnbaar wel. Ik las "verkopers" en dacht dat hij enkel wilde aangeven dat verkopers met minder feedback hun spullen soms goedkoper verkopen om kopers aan te trekken en zo hun feedback op te bouwen.

Heb me cup a soup gemist vandaag zullen we maar zeggen dan.
pi_75487028
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja schijnbaar wel. Ik las "verkopers" en dacht dat hij enkel wilde aangeven dat verkopers met minder feedback hun spullen soms goedkoper verkopen om kopers aan te trekken en zo hun feedback op te bouwen.

Heb me cup a soup gemist vandaag zullen we maar zeggen dan.
Oke, laten we t daar dan maar op houden
pi_75488363
Nog een leuke kerstmisaanbieding op focalprice:

Voor $0,01.
http://focalprice.com/CA0(...)nvertor_Adapter.html

Altijd handig!
pi_75488620
Vandaag een riem binnen gekregen die ik bij Jack had besteld

was op 13-11 verzonden
pi_75489235
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Jeffrey_San het volgende:

was op 13-11 verzonden
Fotos en linkjes?

Misschien moeten we vanaf nu gewoon afspreken dat als je zegt dat je iets binnen hebt gekregen dat je dan gelijk even een linkje erbij zet, dat voorkomt ook dat t topic zo snel vol zit
pi_75489256
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.

http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n

Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
Goud kan je niet bijdrukken
  donderdag 10 december 2009 @ 17:47:22 #98
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75489261
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

Fotos en linkjes?

Misschien moeten we vanaf nu gewoon afspreken dat als je zegt dat je iets binnen hebt gekregen dat je dan gelijk even een linkje erbij zet, dat voorkomt ook dat t topic zo snel vol zit
Linkje?
6 eien
pi_75489271
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 111 RMB kost, da's toch een EUR of 10.

Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
  donderdag 10 december 2009 @ 17:48:12 #100
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75489279
quote:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.

Jack komt eens in de zoveel tijd zelf met een vracht naar Nederland.
6 eien
pi_75489343
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jack komt eens in de zoveel tijd zelf met een vracht naar Nederland.
Op de fiets, om zo zijn prijzen extra scherp te houden.
pi_75489360
quote:

Subsidie + dat er ook een deel verzendkosten in de prijs berekend is.
pi_75489478
Ik zoek een iphone usb/laadkabel. Dus ik zoeken op die paupersites naar een goedkoop kabeltje en kwam deze tegen.

http://www.focalprice.com(...)USB_Cable_White.html

Zeggen ze genuine cable, maar voor een euro lijkt me dat toch sterk, alhoewel ie er itt de andere kabels op dx en focal wel beter uitziet. Iemand ervaring>?

Zelfde als deze lijkt het trouwens wel:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23525

[ Bericht 17% gewijzigd door Repeat op 10-12-2009 18:01:59 ]
pi_75489547
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een iphone usb/laadkabel. Dus ik zoeken op die paupersites naar een goedkoop kabeltje en kwam deze tegen.

Zeggen ze genuine cable, maar voor een euro lijkt me dat toch sterk, alhoewel ie er itt de andere kabels op dx en focal wel beter uitziet. Iemand ervaring>?
lol hoe maak jij van $ 3,41 opeens ¤ 1,-? Die omrekentruc wil ik ook kennen. Daarnaast als je het paupersites vindt waarom zoek je er dan op?
pi_75489679
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:

Is gewoon echt als er genuine staat, echte ipodoordoppen kosten daar ook 6 dollar en hier 25 euro. en die omrekentruc wil ik idd ook wel kennen
pi_75489686
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef Sneijder5 het volgende:
Nog een leuke kerstmisaanbieding op focalprice:
[ afbeelding ]
Voor $0,01.
http://focalprice.com/CA0(...)nvertor_Adapter.html

Altijd handig!
Uw betaling van $0,01 USD is voltooid.

U wordt nu doorgestuurd naar LI PEILIANG

Als u niet binnen 5 seconden wordt doorgestuurd, klikt u hier.

pi_75489697
2 euro dan, zeikerd

Ik geloof gewoon niet dat apple zn spullen via kanalen als deze verkoopt. Vast namaak.
  donderdag 10 december 2009 @ 18:05:50 #109
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75489765
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad niet om "mijn" verkoper, beetje duf om niet even zelf md80 bij Ebay in te tikken en vervolgens zelf de lage feedbacks te signaleren. Ik heb hem wel besteld bij een lage feedback verkoper, 9 euro. Nu de verkoper meer feedback heeft gekregen de laatste weken zijn de biedingen ook hoger, komen de broekpoepers tevoorschijn die 15 euro bieden
pi_75489770
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef Repeat het volgende:
2 euro dan, zeikerd

Ik geloof gewoon niet dat apple zn spullen via kanalen als deze verkoopt. Vast namaak.
2,32

En apple verkoopt z'n spullen niet via kanalen als deze door? Waarom staat heel ebay er dan vol mee?
pi_75489931
Kabel zal vast niet genuine zijn in de zin van officieel door Apple geproduceerd voor verkoop in bijvoorbeeld Apple stores
  donderdag 10 december 2009 @ 18:18:07 #112
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75490077
Heel verleidelijk, wobbel op de plee schijt poppetjes

Schijt een aap in het oerwoud?

Zelfs ultraman moet schijten

FOK!fotograaf donderdag 10 december 2009 @ 18:21:45 #113
282940 Mr777
pi_75490169
Vandaag pakket ontvangen met shirt die ik op Taobao heb besteld via Jack. Het is verzonden op 27 november.

taobao linkje: hier
pi_75490239
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:21 schreef Mr777 het volgende:
Vandaag pakket ontvangen met shirt die ik op Taobao heb besteld via Jack. Het is verzonden op 27 november.

taobao linkje: hier
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.
  donderdag 10 december 2009 @ 18:27:07 #115
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75490316
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Skiet het volgende:

[..]

Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.
En foto's natuurlijk. Dan pas ben je een erkend Chinese Webshops-topic poster.
6 eien
  FOK!fotograaf donderdag 10 december 2009 @ 18:38:52 #116
282940 Mr777
pi_75490693
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jack gaf me een prijs van $18. Kwaliteit is wel redelijk/goed, al heb ik geen eerdere ervaring met kleding van taobao.
pi_75491104
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:

[..]

Subsidie + dat er ook een deel verzendkosten in de prijs berekend is.
Plus dat er natuurlijk één pallet vol met pakketjes naar Nederland gaat. Ze betalen daardoor voor de vlucht zelf maar een paar cent per pakketje. Normaal is dit het duurste deel van het bezorgproces.
pi_75491450
Ik heb gister voetbalsetjes ontvangen en een abidas broek.
Allemaal Taobao linkjes die ik nu niet bij de hand heb
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro

Foto's;

Reol setje;

Burca setje;

donderdag 10 december 2009 @ 19:14:45 #119
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75491919
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Mr777 het volgende:

[..]

Jack gaf me een prijs van $18. Kwaliteit is wel redelijk/goed, al heb ik geen eerdere ervaring met kleding van taobao.
Foto's?
6 eien
pi_75491921
Wat moet je nou met die broekjes erbij?
pi_75492307
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Repeat het volgende:
Wat moet je nou met die broekjes erbij?
Aantrekken misschien?
pi_75492311
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef blizzardo het volgende:
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro

Foto's;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Past die broek je ?

Welke maat heb je in NL en welke heb je bij Jack genomen?

Ik heb er namelijk ook een besteld ben benieuwd of hij mij zal passen
  donderdag 10 december 2009 @ 19:29:03 #123
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75492582
Wat is dat nou weer voor zooi met die eCheck op paypal, nou duurt het weer 8 dagen voordat ik mijn last fm subscription krijg. Ik heb die betaling van die mp3-speler teruggekregen en er is 16,50 van mijn rekening afgehaald en dit zou ondertussen toch wel eens als paypal-saldo terug moeten zien. Maar er staat nog bij die terugbetaling:
5 dec 2009 Betaling Aan 唐 芳 Terugbetaald -£14,50 GBP

En er is op 8 december 16,50 van mn paypal afgehaald. Ga ik nu naar die transactie staat er: Tijdelijk geblokkeerd.
6 dec 2009 Tijdelijk blokkeren Geplaatst Details -¤16,50 EUR
Informatie over tijdelijk blokkeren: De reden voor deze tijdelijke blokkering is een afwijzing, annulering of terugbetaling van uw machtiging of bankbetaling.Het bedrag van deze betaling kan pas worden vrijgegeven nadat het is ontvangen van uw bankrekening. Dit duurt meestal 4-6 werkdagen.

En vandaag heb ik dus last.fm besteld en dat duurt tot 17 december!! Wat een onzin met die eCheck enzo, vroeger kon het nog gewoon op dezelfde dag. Ik hoopte dat het van mn paypal saldo af zou gaan maar blijkbaar is dat er nog niet bij ofzo. Vet irritant.
Hoi
pi_75492624
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

Fotos en linkjes?

Helemaal mee eens!
quote:

Waarom Was de tekst over dit onderwerp in de OP niet uitgebreid genoeg? Heb je de OP wel gelezen?
"rara"? Verklaag je nader
pi_75492943
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef veda het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
[..]

Waarom Was de tekst over dit onderwerp in de OP niet uitgebreid genoeg? Heb je de OP wel gelezen?
"rara"? Verklaag je nader
Er moet in de OP alleen wel bijgezet worden dat ze ook vaak subsidie krijgen
pi_75492957
hoelang heb je moeten wachten op dat voetbalsetje van reol en burca?
en is de kwaliteit vergelijkbaar met die van thefootballshirt of ist crap..?
  donderdag 10 december 2009 @ 19:52:33 #127
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_75493519
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef blizzardo het volgende:
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro

-knip-
Nice, wanneer had je ze besteld?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  donderdag 10 december 2009 @ 19:58:43 #128
48067 neo2000
pi_75493777
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Jeffrey_San het volgende:

was op 13-11 verzonden
Toevallig lievaais zoals op z'n site staan? Heb ik ook en zijn best aardig qua kwaliteit.
pi_75493979
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Toevallig lievaais zoals op z'n site staan? Heb ik ook en zijn best aardig qua kwaliteit.
Nee

een Loewi Vieton Riem

ik zal wel een foto posten als het lukt
pi_75494162
Wat is iha sneller; dealextreme of focalprice?
pi_75494297
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Repeat het volgende:
Wat is iha sneller; dealextreme of focalprice?
iha? Dx is het snelste.
  donderdag 10 december 2009 @ 20:34:27 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75495255
Ehm, een pakketje dat een tijdje bij het postkantoor bleef liggen omdat de vliegtuigen vol zaten ( ) is op 8 december naar Nederland verstuurd, en wat heb ik net gekregen? Dat pakje
Lekker snel dus, mwehe.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75495919
Net eff via usenet Talk Now Chinees gedownload, ben benieuwd of ik het een beetje ga begrijpen

Trouwens wel snel zeg, binnen 2 dagen je pakketje
  FOK!fotograaf donderdag 10 december 2009 @ 20:56:12 #134
282940 Mr777
pi_75496081
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Twizu het volgende:

[..]

Foto's?
Foto's:
1
2
3
pi_75496096
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:22 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Past die broek je ?

Welke maat heb je in NL en welke heb je bij Jack genomen?

Ik heb er namelijk ook een besteld ben benieuwd of hij mij zal passen
Ik heb in Nl L/XL voor een shirt.
Voor broekjes XXL

Om safe te zijn had ik XXXL genomen
In de shirts heb je zat ruimte, maar je kan ze dragen en de broekjes rekken, dus die passen ook met gemak:D
al moet ik wel zeggen dat in de reol broekje je lul nogal opvalt.
pi_75496130
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik!
Mooi stijlvol dingetje, kun je me zeggen wat je er van vindt?
5 inch, hoe groot is dat ongeveer, zo omrekenen naar cm kan wel, maar ik heb dan niet echt een impressie hoe groot het scherm dan is, het is nl. de diameter.
Ik ben er heel tevreden over.
Ik heb het scherm eventjes gemeten voor je, het is ongeveer 6,7 op 11 cm.

Oude posts van mij over de speler: hier en hier
jaja, en azo...
pi_75496151
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Egamer het volgende:

[..]

Nice, wanneer had je ze besteld?
7 november en ik kreeg ze eergister dus 31 dagen ofzo.
pi_75496220
Besteld! Wel handig, ik heb gewoon een paypal account en daar haalt ie al mn adresgegevens vandaan, niet eens hoeven registeren oid
pi_75496656
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Dat is een mooi spelertje, alleen zie ik hem op Taobao voor 565 yuan staan, omgerekend zo´n 56 euro. Ik weet wel dat die rachel er op wilt verdienen, maar waarom is jouw prijs dan 2x zo hoog?
pi_75497271
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

Dat is een mooi spelertje, alleen zie ik hem op Taobao voor 565 yuan staan, omgerekend zo´n 56 euro. Ik weet wel dat die rachel er op wilt verdienen, maar waarom is jouw prijs dan 2x zo hoog?
Waarschijnlijk is dat zonder shipping costs binnen China (het moet ook nog bij Rachel/Jack geraken natuurlijk)? Toen ik de speler kocht stond die ergens een eind in de 700 yuan (ik kan me het exacte bedrag niet meer herinneren). Silicone hoesje, screenprotector, draagtasje en nog wat andere zooi wou ik er natuurlijk ook bij, daarom heb ik een "deluxe" package gekocht.
Ik vond wat ik er uiteindelijk moest voor betalen wel een eerlijke prijs.
jaja, en azo...
pi_75498976
Morgen plaats ik fotos van mijn bestelde Steen Eiland pet. 16$

[ Bericht 14% gewijzigd door Joey_GG op 10-12-2009 22:25:40 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 22:21:13 #142
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75499385
Maar het vetste nog is deze: Steen Eiland vriend.
pi_75499598
scherp aangepast
pi_75499901
Ik ga deze proberen:

http://item.taobao.com/au(...)65d8c.jhtml?cm_cat=0

Jack zegt dat hij garandeert dat hij veilig en intact aankomt. Moet hem nog wel bestellen bij hem, maar dat ga ik wel doen denk ik.
pi_75500349
Ikea ? Is denk ik iets goedkoper en hij is zeker helemaal intact.
pi_75500677
Ikea heeft deze lamp niet, anders hing hij hier al. We verplaatsen de eettafel nogal eens dus deze lamp komt dan mooi uit. Die verplaatst makkelijk met de tafel mee.
  donderdag 10 december 2009 @ 22:57:40 #147
226677 revpolen
pi_75500953
zo eindelijk me ttds kaart binnen na 2 maanden van DX...
vandaag mailtje gehad van rachel,
had vorige maand schoenen met veel lucht besteld voor meen 19$ via http://pbpurchase.com/
1e x gewoon aangekomen, kwam me broer ja bestel voor mij ook maar
dus nieuwe order gedaan. en weer 19$ betaald. krijg ik net mailtje dat ik 19$ bij moet betalen voor verzenden? :S 1e x niet hoeven doen..
  donderdag 10 december 2009 @ 22:59:03 #148
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75501004
Dus schoenen inclusief alle shipping voor 19 dollar? Dan heb jij de 1e keer te weinig betaald, of je hebt héle slechte schoenen gekregen.
  donderdag 10 december 2009 @ 23:04:41 #149
226677 revpolen
pi_75501202
1e x idd 19$ met verzenden,
en ze zijn nog steeds goed ( collega kocht hier de echte voor 130 euro )
mijn broer zag ze en zei joh bestel voor mij ook maar
die 17$ dollar boeit weinig maar heb zoiets van waarom de 1e x niet... en nu wel
pi_75501634
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef revpolen het volgende:
die 17$ dollar boeit weinig maar heb zoiets van waarom de 1e x niet... en nu wel
Dan hebben ze de eerste keer vergeten je de verzendkosten te laten betalen. Die 19 dollar die je op de site betaald is ex. verzendkosten. Ze sturen je dan later nog een payment link voor de verzendkosten. Net als op taobaonow zegmaar.
Tenminste, zo werkte dat bij mij.
pi_75501707
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef revpolen het volgende:
Ik denk omdat het eerste keer fout is gegaan. De verzending van die schoenen is rond de 20 dollar (zelf al een paar gekocht). Trouwens heb jij een linkje naar de verkoper op taobao van die luchtschoenen?
pi_75504213
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:56 schreef Mr777 het volgende:

[..]

Foto's:
1
2
3
welke maat heb je normaal en welke maat had je nu besteld?
Past hij een beetje?

Ik wacht alleen nog op een broek, nu dus weer dingen bestellen en over een maand vergeten zijn wat het allemaal was
pi_75504997
Heb vandaag voor $30 besteld, ben alleen nog op zoek naar een USB stick en een HDMI kabel, maar die lijken niet goedkoop te verkrijgen zijn op DX.
pi_75505034
Hoe werken jullie fatsoenlijk met Taobao? Mijn Chinees is niet meer wat het was.
Ik wil namelijk ook wel Burça shirtjes.
pi_75505174
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef dennis00 het volgende:
Hoe werken jullie fatsoenlijk met Taobao? Mijn Chinees is niet meer wat het was.
Ik wil namelijk ook wel Burça shirtjes.
zucht, lees de OP.
pi_75505335
Sowwiej. Ook met Google translate is het nog niet super.
Maar wel gaaf dat ze voetbal- en nba-shirts hebben.

Miamo Hot en Burça-shirts, here I come.
Moet ik M, L, XL, XXL halen? Heb ik Nederland vaak M maar ook vaak L.

[ Bericht 12% gewijzigd door dennis00 op 11-12-2009 01:25:23 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:27:01 #157
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75505481
....
pi_75505535
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef dennis00 het volgende:
Sowwiej. Ook met Google translate is het nog niet super.
Maar wel gaaf dat ze voetbal- en nba-shirts hebben.

Miamo Hot en Burça-shirts, here I come.
Moet ik M, L, XL, XXL halen? Heb ik Nederland vaak M maar ook vaak L.
Probeer eerst maar eerst iets van dx/pop/fp te bestellen, als je dat lukt. Dan ga maar over naar taobao. Oh ja, als je iets besteld hebt, niet na 2 weken gaan zeuren waar het pakketje blijft!
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:34:23 #159
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75505569
En vooral in de decembermaand niet. Ga er trouwens ook niet van uit dat als je nu iets bestelt je het voor 2010 binnenkrijgt, dat zorgt alleen maar voor ergernis.
pi_75505576
Dat had ik door inderdaad. Het kan erg lang duren, tot soms wel 6 weken, maar heb daar echt geen probleem mee.

Ik ga direct voor het grote werk ^^. Echt goedkope kleding zeg.
pi_75505626
_!
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:42:47 #162
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_75505669

Iron Samurai Watch for the Budget Conscious and Style Averse
Iron Samurai - Japanese Inspired Red LED Watch

Dit ziet er uit als een tof ding.
Iemand hem bij DX/DP gezien?
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef thecuriousone het volgende:

Er staat dat ook HD MKV-tjes kan afspelen. Hoe is jouw ervaring daarmee? Dus de HD mkv versies series of films.
pi_75505775
Is de dealperfectcs02@gmail.com van Pbpurchase ook diegene die ik moet hebben, of kan ik beter Jack benaderen. Er schijnt verschil te zitten in prijs en tijd van response, zo begreep ik uit een post uit deel 46 geloof ik.

Rachel is van dealperfect toch, of is dat hetzelfde als pbpurchase?

[ Bericht 15% gewijzigd door W00fer op 11-12-2009 01:59:06 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_75506134
De lege cd's bij DX zijn trouwens wel aan de dure kant zeg. 10tje voor 25 lege cd's. Da's zon beetje de normale NL prijs.

Wie zocht er trouwens nog een goedkope 3 megapixel mini camera:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12867
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_75506733
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 02:57 schreef W00fer het volgende:
De lege cd's bij DX zijn trouwens wel aan de dure kant zeg. 10tje voor 25 lege cd's. Da's zon beetje de normale NL prijs.

Wie zocht er trouwens nog een goedkope 3 megapixel mini camera:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12867
Niet alles hoeft goedkoop te zijn

Voorgoedkope dvds ga je maar naar: www.bigdennis.nl 22 euro voor 100 ofzo
  vrijdag 11 december 2009 @ 07:35:45 #166
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75506774
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:53 schreef W00fer het volgende:
Is de dealperfectcs02@gmail.com van Pbpurchase ook diegene die ik moet hebben, of kan ik beter Jack benaderen. Er schijnt verschil te zitten in prijs en tijd van response, zo begreep ik uit een post uit deel 46 geloof ik.

Rachel is van dealperfect toch, of is dat hetzelfde als pbpurchase?
persoonlijk email ik alles naar rachel, zij is ook diegene die alle orders afhandelt. meestal heb ik tussen 24:00 en 10:30 bericht van haar.
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:28:26 #167
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_75507932
Inmiddels heb ik een paypal account aangemaakt, maar kan nog niet betalen. Ik heb de kleine bedragen gestort gekregen en ingevuld bij paypal.

Bij het afrekenen bij DE krijg ik de volgende melding:
quote:
Een kaart koppelen om een directe bankbetaling te doen
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Nu las ik hier ergens dat het bij sommige pas werkte na een bedrag te storten op je paypal account, dit heb ik dan ook maar gedaan (duurt max 5 dagen).
Ging dit bij jullie ook op deze manier of mis ik iets/ moet ik meer geduld hebben?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_75507964
Mijn mondharmonica
nog niet ;'(
pi_75508479
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:28 schreef NMGN23 het volgende:
Inmiddels heb ik een paypal account aangemaakt, maar kan nog niet betalen. Ik heb de kleine bedragen gestort gekregen en ingevuld bij paypal.

Bij het afrekenen bij DE krijg ik de volgende melding:
[..]

Nu las ik hier ergens dat het bij sommige pas werkte na een bedrag te storten op je paypal account, dit heb ik dan ook maar gedaan (duurt max 5 dagen).
Ging dit bij jullie ook op deze manier of mis ik iets/ moet ik meer geduld hebben?
Dit had ik ook. Ik heb eerst dagen gewacht maar er veranderde niets. Toen een storting gedaan en twee dagen later kon ik wel betalen. Het geld stond toen niet op PayPal.
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:10:54 #170
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_75508780
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dit had ik ook. Ik heb eerst dagen gewacht maar er veranderde niets. Toen een storting gedaan en twee dagen later kon ik wel betalen. Het geld stond toen niet op PayPal.
Ik zal het na het weekend weer eens proberen

Heeft er toevallig iemand weleens sneakers (S iks), in grotere maten gevonden. Heb zelf maat 46...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_75508917
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:42 schreef Junkie het volgende:
[..]

Er staat dat ook HD MKV-tjes kan afspelen. Hoe is jouw ervaring daarmee? Dus de HD mkv versies series of films.
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.
jaja, en azo...
pi_75512436
Lege CD's en DVD's halen we bij www.bigdennis.com
Duits bedrijf, dus geen thuiskopie-tax.
pi_75512591
Order 11/3/2009 Shipping 11/14/2009

Vandaag binnen, 1 order van FP. Bijna 1 maand over gedaan. Andere order van FP op dezelfde dag verstuurd al 1 week binnen en ik wacht nog op 3 latere orders van FP. Maar gisteren en vandaag dus weer pakketjes gehad.
pi_75516303
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.
Ik zie dat .avi ook afgespeeld kan worden, worden .srt files (ondertiteling) ook ondersteund?
pi_75516791
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Jappe90 het volgende:

[..]

Ik zie dat .avi ook afgespeeld kan worden, worden .srt files (ondertiteling) ook ondersteund?
ja
jaja, en azo...
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:20:24 #176
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_75517042
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef thecuriousone het volgende:
okay, dankje!
Is de batterij duur eigenlijk een beetje okay?
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:22:27 #177
131319 mickeyD
pi_75517145
schijt paypal..
had een betaling gedaan naar duitsland (vorige week) en china pasgeleden (de petjes) en kon alleen met Echeck (terwijl vorige bestellingen wel meteen afgeschreven werden)
dat is gewoon tering irritant, want ze blijven je bestoken met mailtjes waar t geld blijft, gezien hun geen melding krijgen dat er een echeck komt over een paar dagen.
ik bellen: oh, raar, ik heb geen idee hoe dat komt zegt ie..
ik: maak ff lekker een klacht aan dan
hij: ja ik ga dat maar ff doen dan.

alsof ik de eerste ben die dr over belt?!?
geeft ie als optie dat ik maar geld moet storten op mn paypal account..
ik: daar heb ik mn rekening toch niet voor gekoppelt of wel???
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:32:07 #178
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75517556
Hoi allemaal,

Ik heb op 1 december een bestelling gedaan op DX en het is er nog steeds niet! Ik heb al een claim gedaan bij PayPal, dus het geld ga ik zowieso wel terugkrijgen, maar ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van DX.

Ik heb al een ticket aangemaakt met de vraag wat ze eraan gaan doen en hoe ze mij nog tegemoet gaan komen. Iemand ervaring?

Alvast bedankt
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:32:41 #179
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75517578
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

ja
Mooi ding.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:33:08 #180
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75517588
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,

Ik heb op 1 december een bestelling gedaan op DX en het is er nog steeds niet! Ik heb al een claim gedaan bij PayPal, dus het geld ga ik zowieso wel terugkrijgen, maar ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van DX.

Ik heb al een ticket aangemaakt met de vraag wat ze eraan gaan doen en hoe ze mij nog tegemoet gaan komen. Iemand ervaring?

Alvast bedankt
Zeikerd.
Het duurt een paar weken voor je het hebt.
pi_75517610
quote:
Hoi allemaal,

Alvast bedankt
Ben je serieus? Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik post echt net nog dat iets er weer een maand over deed om hier te komen en jij gaat na 11 dagen al een claim aanmaken en moeilijk doen? Overal is bekend dat verzenden deze periode langer is dan normaal en 11 dagen is vrij normaal. Je koopt niet van bol.com
pi_75517662
Als je uit China wat haalt, dan zorg je toch eerst dat je weet hoelang het duurt voordat je het pakket ontvangt?

Het importeren uit China heeft niet alleen maar voordelen. Één nadeel is dat je vaak een maand moet wachten.
pi_75517812
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef dennis00 het volgende:
Als je uit China wat haalt, dan zorg je toch eerst dat je weet hoelang het duurt voordat je het pakket ontvangt?

Het importeren uit China heeft niet alleen maar voordelen. Één nadeel is dat je vaak een maand moet wachten.
Dennis zit niet zo te zeuren. Als je het niet aanstaat dan donder je gewoon op?
Kut newbs hier
pi_75517908
Pffff, wat ben jij een enorme stakker zeg. Meteen nieuwe mensen afzeiken die ook eens wat uit China importeren. Heb je dat nodig om je goed te voelen zeg? Vanwaar die haat.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:44:15 #185
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75517993
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef dennis00 het volgende:
Pffff, wat ben jij een enorme stakker zeg. Meteen nieuwe mensen afzeiken die ook eens wat uit China importeren. Heb je dat nodig om je goed te voelen zeg? Vanwaar die haat.
Hij voelt zich superieur.
pi_75518069
quote:
Hoi allemaal,

Alvast bedankt
Ben je achterlijk ofzo?
pi_75518090
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:33 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ben je serieus? Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik post echt net nog dat iets er weer een maand over deed om hier te komen en jij gaat na 11 dagen al een claim aanmaken en moeilijk doen? Overal is bekend dat verzenden deze periode langer is dan normaal en 11 dagen is vrij normaal. Je koopt niet van bol.com
Bol.com
Kon een cd niet binnen 3 weken leveren. Krijg ik een mailtje met vertraging onbekend annuleer ik de CD en bestel hem ergens anders sturen ze hem na een paar dage toch op.
pi_75518141
Normaal doe het er bij mij 2 tot 3 weken, maar met kerst/december kan je gelijk denken aan een maand of zoiets.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:49:13 #189
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75518185
Wat een behulpzame mensen hier zeg! Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
pi_75518207
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Babblefish het volgende:
Wat een behulpzame mensen hier zeg! Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
Je kan overduidelijk niet lezen. Tip: bestel niks meer bij buitenlandse webwinkels, je ontbreekt de intelligentie ervoor.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:50:37 #191
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75518248
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan overduidelijk niet lezen. Tip: bestel niks meer bij buitenlandse webwinkels, je ontbreekt de intelligentie ervoor.
Uh?

Jij kan overduidelijk geen Nederlands. Hebben ze ook taalcursussen Nederlands op DX?
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:52:10 #192
131319 mickeyD
pi_75518305
ik heb 45 dagen moeten wachten op mn cam via ebay uit china, dus cancel die paypal dispuut en wacht gewoon lekker minimaal een maand tot jeje spullen krijgt!

4-7 dagen BINNEN china ja, niet de hele wereld over
pi_75518337
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Babblefish het volgende:

[..]

Uh?

Jij kan overduidelijk geen Nederlands. Hebben ze ook taalcursussen Nederlands op DX?
Probeer het onderwerp nu niet te veranderen. Je faalt hopeloos in het bestellen via DX. Hell, je bent zelfs te stompzinnig om de OP door te lezen:
quote:
V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
En nu optjeften, vervelende user dat je er bent.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2009 14:54:41 ]
pi_75518365
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:52 schreef mickeyD het volgende:
ik heb 45 dagen moeten wachten op mn cam via ebay uit china, dus cancel die paypal dispuut en wacht gewoon lekker minimaal een maand tot jeje spullen krijgt!
Nee, laat hem zijn geld terugkrijgen, daarna trappen we hem collectief naar een winkel bij hem in de buurt, mag hij daar lekker in zijn sop gaar koken.
pi_75518376
quote:
Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
Je bent waarschijnlijk het slachtoffer van oplichting Als je iets bij Dealextreme of een andere chinese site hebt besteld die met Hong Kong post versturen, dan kun je aangiften doen bij de Politie in Hong Kong via www.police.gov.hk
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:55:00 #196
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75518427
Mijn rokjes camera is binnen uit Singapore
Kregen jullie hem in een doosje? Alles was in bubblesfolie gerold helaas is 1 houdertje geknapt, hopelijk valt dit te lijmen.

Het ding filmt best goed, even heel snel geprobeerd. Ik snap alleen niet waarom bepaalde apen hier niet snappen hoe het ding werkt. Ik heb niet eens de gebruiksaanwijzing gelezen, vrij simpel hoor. Power = aan, record knopje drukken, record knopje drukken = stoppen, power = uit. In de usb en afspelen op de computer

Gelukkig heb ik mijn nagels deze week niet geknipt want de geheugenkaart moet ERG diep ingedrukt worden
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:57:24 #197
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75518524
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Probeer het onderwerp nu niet te veranderen. Je faalt hopeloos in het bestellen via DX. Hell, je bent zelfs te stompzinnig om de OP door te lezen:
[..]

En nu optjeften, vervelende user dat je er bent.
Alsof iemand die OP ooit leest.
pi_75518569
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Babblefish het volgende:

[..]

Uh toevallig wel? Aangezien daar alles instaat?
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:58:28 #199
131319 mickeyD
pi_75518570
ja, ik kreeg hem in een super cool piepschuim doosje van 20x15cm inclusief de cd en alles ook nog in bubblewrap.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:59:22 #200
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75518614
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Uh toevallig wel? Aangezien daar alles instaat?
Waarom wordt er hier dan nog gepost als toch alles al in de OP staat?
pi_75518631
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Babblefish het volgende:

[..]

En alleen voor dit antwoord dien je al met pek en veren te worden overgoten, newbie dat je er bent
Nu je je antwoord hebt kan je 2 dingen doen; je voorlopig niet meer laten zien in dit topic of gewoon je excuses aanbieden aan Paypal en DealExtreme omdat je een paar hersencellen mist.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:59 schreef Babblefish het volgende:

[..]

Er worden ervaringen gepost van mensen, en af en toe komt er een kutuser die net nieuw is vertellen dat hij na een paar dagen zijn order al gecanceld heeft omdat hij de OP niet goed heeft gelezen.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2009 15:00:48 ]
pi_75518645
quote:

[..]

Aangezien al die newbs hier alles opnieuw vragen TERWIJL het in de OP staat.
pi_75518665
quote:

[..]

Omdat we hier ook leuke nieuwe producten bespreken, nieuwe websites bespreken en elkaar op de hoogte houden van vanalles en nog wat.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:01:13 #204
131319 mickeyD
pi_75518683
omdat LEES de OP ook zo saai staat elke keer
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:01:35 #205
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75518697
quote:

[..]

Omdat we hier gewoon discussiëren en kletsen over de webshops en producten knuppel.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:09:19 #206
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75518998
Nou. Dan wacht ik toch maar nog even.

Is het mogelijk om een PayPal claim te doen als je het product binnen hebt gekregen? Zodat je het geld + het product hebt.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:09:50 #207
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75519014
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef Babblefish het volgende:

Is het mogelijk om een PayPal claim te doen als je het product binnen hebt gekregen? Zodat je het geld + het product hebt.
Kan tot 45 dagen na overmaken.
pi_75519071
quote:

Ja, maar het is fraude en diefstal.

Verder denk ik dat niemand hier in het topic op een dief zit te wachten dus ik stel voor dat we deze idioot vanaf nu negeren.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:12:15 #209
131319 mickeyD
pi_75519102
quote:

ja, dat is heel simpel, en moet je vooral doen..
mag lijen dat dit je een ban opleverd hier.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:18:09 #210
164283 Luco
Buongiorno!
pi_75519310
quote:
Nee, er staat Ships in 4-7 days, wat betekent dat het na 4 a 7 dagen VERZONDEN wordt. Niet dat het na 4-7 dagen bij jou in de bus ligt
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:19:30 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75519352
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik kreeg hem in een super cool piepschuim doosje van 20x15cm inclusief de cd en alles ook nog in bubblewrap.
Ik lees iets over een EXE driver op de cd installeren Werkt prima zonder, een beetje EXE bestanden uit China installeren

Als de batterij vol is gaan de lampjes dan iets doen? Dat staat niet echt duidelijk in de handleiding, of is het gewoon op de gok
pi_75519380
Ja hoor. 21-10 verstuurd bij PB en vandaag binnen. Een nieuw record.

Gewoon geduldig wachten dan komt het wel.
woef
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:22:34 #213
131319 mickeyD
pi_75519463
in theorie zou het in een ideale wereld mogelijk zijn dat iets uit china in 4 dagen hier is.
alleen ben je de enige niet die iets besteld
postkantoren in china liggen overvol
vliegtuigen zitten overvol
douane moet het controleren hier
post moet het sorteren
opsturen naar postkantoor in jouw stad/gehucht
postbode moet het bezorgen.
dat zijn al 6 stappen, dus minimaal 6 dagen, dus daar gaat de theorie al.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:24:36 #214
131319 mickeyD
pi_75519538
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik lees iets over een EXE driver op de cd installeren Werkt prima zonder, een beetje EXE bestanden uit China installeren

Als de batterij vol is gaan de lampjes dan iets doen? Dat staat niet echt duidelijk in de handleiding, of is het gewoon op de gok
om de tijd aan te passen moet je effe die TAG.TXT op je sd zetten (en de tijd en datum in die TXT aanpassen)
de exe hebbie niet nodig, want je pc ziet t als een usb stick
de lampjes blijven blauw en rood tijdens het opladen, oftie nou vol is of niet
filmen tijdens het laden werkt niet geloof ik (is niet te zien, want rood blijft branden tijdens het laden)
pi_75519552
tvptje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_75519572
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn rokjes camera is binnen uit Singapore
Kregen jullie hem in een doosje? Alles was in bubblesfolie gerold helaas is 1 houdertje geknapt, hopelijk valt dit te lijmen.

Het ding filmt best goed, even heel snel geprobeerd. Ik snap alleen niet waarom bepaalde apen hier niet snappen hoe het ding werkt. Ik heb niet eens de gebruiksaanwijzing gelezen, vrij simpel hoor. Power = aan, record knopje drukken, record knopje drukken = stoppen, power = uit. In de usb en afspelen op de computer

Gelukkig heb ik mijn nagels deze week niet geknipt want de geheugenkaart moet ERG diep ingedrukt worden
Idd, makkelijk ding Oja verder kun je hem ook laten filmen als de sensor een geluid hoort. Dan moet je het knopje aan de zijkant indrukken. Verder kun je switchen tussen bestandsoverdracht en webcammodus als hij aanstaat (moet ook met het mode knopje aan de zijkant)

Mijn 1e cam zat in een piepkleine bubbeltjesenvelop die door de brievenbus paste. Een andere (van een andere verkoper) zat in een piepschuimdoos met deksel en bubbeltjesplastic
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:26:41 #217
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75519607
Sorry mensen van mijn gedrag net.

Soms ben ik nogal vijandig en irritant in verband met een dopamine tekort.
Dan moet ik even iets doen waardoor er meer dopamine aangemaakt wordt. Meestal pak ik een kop sterke koffie of peuk maar dat is niet altijd genoeg. .

vrijdag 11 december 2009 @ 15:27:20 #218
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75519645
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef Babblefish het volgende:

Dan moet ik even iets doen waardoor er meer dopamine aangemaakt wordt. Meestal pak ik een kop sterke koffie of peuk maar dat is niet altijd genoeg. .

Kutuser.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75519715
quote:

Als je besteld, dan is de status na een week ongerveer "shipped"
Dan heb je het binnen 5 dagen en 1 maand binnen. Kleine dingen (zoals shieldprotectors) zul je na 5 dagen ontvangen, en grotere pakketten maximaal na 1 maand.

En ik heb al voor 200 dollar besteld totaal, en nog nooit heb ik iets niet binnen gekregen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2009 15:31:16 ]
pi_75519725
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Zapper het volgende:

[..]

Kutuser.
Doe is lief
pi_75519749
quote:

Lees de OP maar.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:30:29 #222
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75519771
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Doe is lief
Leer eens Nederlands.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:30:52 #223
131319 mickeyD
pi_75519780
ja, ja, nou weten we t wel
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:37:17 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75520040
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef mickeyD het volgende:

[..]

om de tijd aan te passen moet je effe die TAG.TXT op je sd zetten (en de tijd en datum in die TXT aanpassen)
de exe hebbie niet nodig, want je pc ziet t als een usb stick
de lampjes blijven blauw en rood tijdens het opladen, oftie nou vol is of niet
filmen tijdens het laden werkt niet geloof ik (is niet te zien, want rood blijft branden tijdens het laden)
Ik heb geen tijd/datum gezien De mijne filmt gewoon zonder, of ik moet blind zijn

edit: haha ik ben niet blind maar de balk van de speler ging omhoog
pi_75520252
quote:

Ach, er zijn hier ook gebruikers die niets liever doen dan mensen afzeiken en vooral niet behulpzaam zijn. Maar in de openingspost staat inderdaad veel informatie .
pi_75521163
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef dennis00 het volgende:

[..]

Ach, er zijn hier ook gebruikers die niets liever doen dan mensen afzeiken en vooral niet behulpzaam zijn. Maar in de openingspost staat inderdaad veel informatie .
En daarom is het irritand als mensen elke x gaan vragen , terwijl het gewoon in de OP staat Andere dingen, bijvoorbeeld reviews zullen we je wel mee helpen als je erom vraagt. Kan je moeilijk in deOP vinden
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:06:50 #227
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75521214
Hoi.

Ik heb zojuist iets heel doms gedaan. ( Fijn feestdagen in ruil voor een iPod ).
Welke iPod op DX ofzo is een beetje goed?
pi_75521220
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Babblefish het volgende:
Hoi.

Ik heb zojuist iets heel doms gedaan. (http://forum.fok.nl/topic/1378726).
pi_75521384
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef jopiede het volgende:

[..]

En daarom is het irritand als mensen elke x gaan vragen , terwijl het gewoon in de OP staat Andere dingen, bijvoorbeeld reviews zullen we je wel mee helpen als je erom vraagt. Kan je moeilijk in deOP vinden
Begrijp het wel.
quote:
Hoi.

Ik heb zojuist iets heel doms gedaan. ( Fijn feestdagen in ruil voor een iPod ).
lol
pi_75521443
quote:
Hoi.

Jahleuk!!!

Overigens worden sommige vragen iedere 2 topics opnieuw gevraagd, er wordt dan een pagina gevuld met gezeur dat het in de OP staat, tot iemand zo vriendelijk is om het uit de OP te kopiëren...

Ik kan me voorstellen dat je de OP niet leest daar die zo ontiegelijk lang is, maar de OP lezen is toch veel sneller als het vragen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:35:07 #231
226677 revpolen
pi_75522253
douane is goed bezig
vandaag me 3e formulier binnen gehad...
en me schoonzus ook al 1!
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:38:10 #232
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75522360
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef revpolen het volgende:
douane is goed bezig
En waarvoor?
pi_75522364
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef revpolen het volgende:
douane is goed bezig
Lol voor welke artikelen en hoeveel daarvan?
pi_75522463
Babblefish is gewoon een troll
pi_75522622
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef Semmm het volgende:
Babblefish is gewoon een troll
Nee, echt???
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:03:46 #236
226677 revpolen
pi_75523163
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lol voor welke artikelen en hoeveel daarvan?
1x ujj voor me bedrijf, 11 stuks 90 euro moeten betalen
all in one dvd speler voor in de boes betalen geen idee
1 paar ujj betalen geen idee
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:04:49 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75523190
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef revpolen het volgende:

[..]

Het kon ook niet goed blijven gaan
pi_75523515
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef revpolen het volgende:

[..]

11 stuks x 90,-
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:16:10 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75523521
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

11 stuks x 90,-
Nee.
pi_75523623
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:16 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee.
Met UJJ bedoelt die toch van die afschuwlijke laarzen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:19:56 #241
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75523634
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ja, maar hij hoefde voor die 11 paar, maar 1 keer die 90 euro te betalen
pi_75523658
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja, maar hij hoefde voor die 11 paar, maar 1 keer die 90 euro te betalen
Laat maar. Ik dacht dat die ze tegelijk besteld had.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:22:57 #243
226677 revpolen
pi_75523703
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Laat maar. Ik dacht dat die ze tegelijk besteld had.
had ik ook voor $400

leuke/lullige is gewoon dat me schoonzusje voor 1 paar is gepakt
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:24:08 #244
226677 revpolen
pi_75523735
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

ja die bedoel ik
maarja de dames hier zijn der gek op!
en ik op hun! ( blond en leeftijd 17 tm 24 )
en ze vinden hun kerstpakket top!
pi_75523737
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:22 schreef revpolen het volgende:

[..]

had ik ook voor $400

leuke/lullige is gewoon dat me schoonzusje voor 1 paar is gepakt
Worden ze trouwens niet in beslag genomen? Of wijken ze voldoende af.

Welke had je trouwens besteld?
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:27:55 #246
226677 revpolen
pi_75523839
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Worden ze trouwens niet in beslag genomen? Of wijken ze voldoende af.

Welke had je trouwens besteld?
via tradetang..
en nee worden niet in beslag genomen
denk dat ze daarvoor TEgoed lijken ?
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:31:39 #247
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75523958
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef revpolen het volgende:

[..]

ja die bedoel ik
maarja de dames hier zijn der gek op!
en ik op hun! ( blond en leeftijd 17 tm 24 )
en ze vinden hun kerstpakket top!
Foto?
pi_75524022
Er is echt wel winst te maken in die handel zeg.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:38:31 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75524144
weer een geel envelopje
Volgens mij willen ze alles voor kerst leeg hebben bij de douane en hong kong post
pi_75524183
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
weer een geel envelopje
Volgens mij willen ze alles voor kerst leeg hebben bij de douane en hong kong post
Gelijk hebben ze, dat is klantvriendelijk en dan zijn ze daarna direct weer van de drukte af
pi_75524217
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef dennis00 het volgende:
Er is echt wel winst te maken in die handel zeg.
Ja, leuk in illegale meuk handelen. Sowieso praten we hier niet over handeltjes
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:42:19 #252
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75524226
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef veda het volgende:

[..]

Gelijk hebben ze, dat is klantvriendelijk en dan zijn ze daarna direct weer van de drukte af
Ze willen het nieuwe aars natuurlijk goed beginnen.
pi_75524413
Heel veel dingen zijn toch legaal? USB-hub, aanstekers, e.d.
Ik zie geen reden om illegale dingen te handelen, veel te veel risico.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:51:40 #254
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75524463
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef dennis00 het volgende:
Heel veel dingen zijn toch legaal? USB-hub, aanstekers, e.d.
Ik zie geen reden om illegale dingen te handelen, veel te veel risico.
Vuistregel:

Alles is legaal, behalve wat illegaal is.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:02:54 #255
97745 Thorical
finding a way
pi_75524750
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik ga deze proberen:

http://item.taobao.com/au(...)65d8c.jhtml?cm_cat=0

Jack zegt dat hij garandeert dat hij veilig en intact aankomt. Moet hem nog wel bestellen bij hem, maar dat ga ik wel doen denk ik.
Mag ik weten wat ie ongeveer moet kosten? Een vriendin heeft de originele Italiaanse voor heel veel centjes gekocht wat een ellende is het trouwens om dat ding op te hangen.
pi_75525447
Ik heb trouwens een tracking number, maar ik weet niet hoe die werkt.
pi_75525763
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens een tracking number, maar ik weet niet hoe die werkt.
Ik zeg je 1 ding: LEES DE OP
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:44:13 #258
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75526090
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:35 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zeg je 1 ding: LEES DE OP
Heb ik gedaann.. en nu?
pi_75526151
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Heb ik gedaann.. en nu?
Als het goed is is hij het volgende tegengekomen:
quote:
Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:58:08 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75526522
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:02 schreef Thorical het volgende:

[..]

Mag ik weten wat ie ongeveer moet kosten? Een vriendin heeft de originele Italiaanse voor heel veel centjes gekocht wat een ellende is het trouwens om dat ding op te hangen.
Ik ook geinteresseerd

In de webshop winkel in nl 473 euro
http://www.light11.nl/Hanglampen.61/Tolomeo_Sospensione_Decentrata_Pergament.247.html?vid=1d6fc574842a78de69cc74cbaab7a4ba
SPOILER class="spoiler">Die 473 is dan wel inclusief bezorgkosten
taobao 589 yuan = 59 euro plus jack plus transport= 80 euro

taobao =
Big Fish GamesSpeel mee met Lucky Day en win!Vattenfall cadeau
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:30:21 #261
160040 Fastmatti
pi_75527757
Lukt dat vertalen met google.translate nu een beetje.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:35:25 #262
255317 GuitarJJ
pi_75527949
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef Fastmatti het volgende:
Jezus, kind
Probeer het gewoon
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:37:35 #263
-1 #ANONIEM
pi_75528035
Klonk, please sluit dit topic en open het nooit weer...
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:37:56 #264
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75528050
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef Fastmatti het volgende:
Lees de OP. Piece of [...]
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:39:03 #265
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75528091
Sorry, dopamine spiegel..
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:43:56 #266
262033 Binkster001
pi_75528253
Sorry troll.

Kheb trouwens gisteren een gele envelop mogen ontvangen
Zat een ds accu in (2,54¤)
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:55:22 #267
272106 thijs1994
pi_75528627
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:39 schreef Babblefish het volgende:
Sorry, dopamine spiegel..
Je bent echt leuk. Bedankt voor je toegevoegde waardes.
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:05:09 #268
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75529011
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Je bent echt leuk. Bedankt voor je toegevoegde waardes.
Dankjewel. Ik dacht dat jullie met misschien erg zullen vinden dat ik soms zo reageer, maar dit doet me toch wel goed. Fijn weekend allemaal trouwens!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:09:09 #269
207470 veda
pi_75529162
Nog een uur en dan is taobao weer open
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:34:27 #270
278164 hongtom
pi_75530130
Zo ik ben ook weer terug van ziek geweest
Heb ook de afgelope dagen 3 pakjes mogen ontvange
ik post zo wat foto's etc
o.a. 5 dstt chipjes waarvan er 1 een dstti was die ik niet had besteld
1 van min 3 Lpots van deze link
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=cc6689446100074dc5ca98b925cc1423&ali
Best een aardig ding, ik snap alleen niet hoe ik de firmware moet updaten
kreeg er ook veel extra's bij ik plaats zo wat plaatjes
En als laatst heb ik deze dingen ontvangen:
http://www.focalprice.com(...)inter_Pen_Black.html
Best aardig ding, je ziet snachts een straal als de batterijen helemaal vol zitten
http://www.focalprice.com(...)nvertor_Adapter.html
Die heb ik dus voor $0,99 gekocht echt een kut ding, je krijgt de stekkers er heel moeilijk
http://www.focalprice.com(...)DV_Tripod_Black.html
tot slot deze, wel geinig ding, wat klein maar zeker zijn geld waard

edit:
O ja nog een 4e, me kanen md-52 echt goede oortjes

[ Bericht 1% gewijzigd door hongtom op 11-12-2009 20:40:06 ]
ANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingHoesjes? Casetify!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:39:50 #271
-1 #ANONIEM
pi_75530343
Kijk dat soort berichten willen we hebben!

Die splitter heb ik al langer in gebruik. Ik vind hem super werken! Geen geluidsverlies (in vergelijking met andere splitters)

Ik ben ook nog aan het wachten op die groene laser, ben benieuwd!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:40:58 #272
278164 hongtom
pi_75530391
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kijk dat soort berichten willen we hebben!

Die splitter heb ik al langer in gebruik. Ik vind hem super werken! Geen geluidsverlies (in vergelijking met andere splitters)

Ik ben ook nog aan het wachten op die groene laser, ben benieuwd!
Heb jij geen moeite met het instken van de stekkers, bij mij moet ik echt kracht zetten
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:41:51 #273
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_75530421
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef hongtom het volgende:

[..]

Heb jij geen moeite met het instken van de stekkers, bij mij moet ik echt kracht zetten
Slappeling!
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:43:26 #274
-1 #ANONIEM
pi_75530483
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef hongtom het volgende:

[..]

Nee, bij een klik zit tie er goed in
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:45:30 #275
278164 hongtom
pi_75530579
oke... Bij mij hoor ik eerst allemaal gekraag en dan springt ie erin...
Ik dacht eerst dat ik hem kapot zou drukken maarja, mischien als ik hem een paar keer gebruik :s

Dat foto's uploaden gaat sloom gek
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 20:47:57 #276
282940 Mr777
pi_75530658
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef hongtom het volgende:
Zo ik ben ook weer terug van ziek geweest
Heb ook de afgelope dagen 3 pakjes mogen ontvange
ik post zo wat foto's etc
o.a. 5 dstt chipjes waarvan er 1 een dstti was die ik niet had besteld
1 van min 3 Lpots van deze link
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=cc6689446100074dc5ca98b925cc1423&ali
Best een aardig ding, ik snap alleen niet hoe ik de firmware moet updaten
kreeg er ook veel extra's bij ik plaats zo wat plaatjes
En als laatst heb ik deze dingen ontvangen:
http://www.focalprice.com(...)inter_Pen_Black.html
Best aardig ding, je ziet snachts een straal als de batterijen helemaal vol zitten
http://www.focalprice.com(...)nvertor_Adapter.html
Die heb ik dus voor $0,99 gekocht echt een kut ding, je krijgt de stekkers er heel moeilijk
http://www.focalprice.com(...)DV_Tripod_Black.html
tot slot deze, wel geinig ding, wat klein maar zeker zijn geld waard

edit:
O ja nog een 4e, me kanen md-52 echt goede oortjes
Ben benieuwd naar je ervaringen met de LPod van taobao. Hoeveel heb je er voor betaald?
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:51:07 #277
278164 hongtom
pi_75530785
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Mr777 het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar je ervaringen met de LPod van taobao. Hoeveel heb je er voor betaald?
Ik had er 3 (2 voor vrienden uit me voetbal team) voor 95 dollar, geen tracking en allemaal los geshipped...
Ik ben er nu nog zeer tevreden mee, ben foto's aan het uploaden alleen gaat sloom
Ook zijn de foto's niet echt goed gelukt want ik heb ze net ff snel gemaakt
Ik ga denk is ook eens zo'n 5e generatie kopen die ze daar op toaboa hebben, (ik weet nu dat het een goede supplier is )
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:01:14 #278
278164 hongtom
pi_75531183
Hier wat foto's:
http://s217.photobucket.c(...)ipod%20nano%20clone/
(sorry voor de qualiteit)
Bij 1 ipod kreeg ik 2* headphones (ik weet niet waarom)
2 verschillende sokken ( )
Een zakje
een usb kabel
een lader meet de verkeerde stekker
een crystal box
2 handleidingen
een silicone dinges
de ipod
en een cd met spelletjes erop en nog wat zooi waarvan ik het nut nog niet heb uitgevonden
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 21:03:11 #279
282940 Mr777
pi_75531270
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:51 schreef hongtom het volgende:

[..]

Ik had er 3 (2 voor vrienden uit me voetbal team) voor 95 dollar, geen tracking en allemaal los geshipped...
Ik ben er nu nog zeer tevreden mee, ben foto's aan het uploaden alleen gaat sloom
Ook zijn de foto's niet echt goed gelukt want ik heb ze net ff snel gemaakt
Ik ga denk is ook eens zo'n 5e generatie kopen die ze daar op toaboa hebben, (ik weet nu dat het een goede supplier is )
Nice Heb je het direct bij die supplier besteld?
Voor de prijs ziet dit er ook goed uit Misschien maar even bestellen binnenkort
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:05:22 #280
278164 hongtom
pi_75531345
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Mr777 het volgende:

[..]

Via jack... beetje afgedingd ik wou niet meer dan 30 dollar per stuk eigenlijk maar toen kwamen we op 95 voor 3... hij vroeg eerst iets van 36 dollar voor 1 of zo maar toen waren ze nog 150 yuan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vodafone aanbiedingenZavvi - Fandom en GeekgearDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:06:30 #281
255389 BerryBoterham
pi_75531401
TerugVindPeniskoker
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:08:03 #282
282334 GoodFella275
pi_75531471
Oh hongtom nu je het over Jack hebt, rond welke tijd ongeveer is hij meestal online?
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:08:14 #283
278164 hongtom
pi_75531478
Je moet mailen, binnen 16 uur geeft hij mij meestal antwoord, meestal is ie er savonds ivm tijdsverschil, soms hier op het forum... ik heb hem nog nooit echt op msn gesproken maar dat komt omdat ik er zelf niet zo vaak op zit :p en ik vind mailen prettiger :p
SPOILER
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:12:17 #284
282334 GoodFella275
pi_75531634
Oh oke tnx zal ik doen, en die 95 euro / dollar voor die 3 Lpods was inclusiefs Jacks fee en verzenden dus gewoon totaal of alleen die taobao prijs omgerekend?
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:12:42 #285
278164 hongtom
pi_75531650
quote:

[..]

Sorry, ik zie nu pas het product, idd mooi ding, ik had het aangevraagd bij jack... hij zij dat ie het aan zijn shop zou toevoegen ff de mail terugzoeken met de prijzen w8 ff...
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:14:16 #286
278164 hongtom
pi_75531705
quote:
HI! Tom!

Thank you for your Email

To the item: http://item.taobao.com/au(...)fa694b2.htm?cm_cat=0

For 2GB:52.82$ including shipping and tracking number
For 4GB:56.57$ including shipping and tracking number
For 8GB:64.07$ including shipping and tracking number

I will update this item in our website soon

Best regards,
Jack
Net teruggevonden
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 21:17:22 #287
282940 Mr777
pi_75531827
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef hongtom het volgende:

[..]

Net teruggevonden
ff kijken of het al op z'n website staa dan
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:19:07 #288
282334 GoodFella275
pi_75531885
Trouwens, iemand ervaringen met Lafroste polos van taobao?

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-e37c0467bc506d4c5f4103cc3a5e7e3c.htm?cm_cat=0&pm1=3

Zijn ze te dragen, of overduidelijk nep?
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:29:20 #289
225977 Semmm
pi_75532279
quote:

[..]

Die barcode/tekst

quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef hongtom het volgende:

[..]

Via jack... beetje afgedingd ik wou niet meer dan 30 dollar per stuk eigenlijk maar toen kwamen we op 95 voor 3... hij vroeg eerst iets van 36 dollar voor 1 of zo maar toen waren ze nog 150 yuan...
SPOILER
[/spoiler]
SPOILER
Toen ik een keer een mp3speler bestelde uit China stond dat nummer er ook op, zal wel populair zijn daar ofzo
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:31:28 #290
207470 veda
pi_75532378
Ik zocht een goedkoop apparaat met wifi en een webbrowser:
http://item.taobao.com/au(...)39e39a4.htm?cm_cat=0

Maar die is wel heel goedkoop... Al met al gaat dat ongeveer 20 euro kosten? Is dat betrouwbaar?
Of gewoon ff naar jack mailen en vragen wat hij me aanraad?
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:31:45 #291
225796 Joene94
pi_75532391
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef GoodFella275 het volgende:
Trouwens, iemand ervaringen met Lafroste polos van taobao?

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-e37c0467bc506d4c5f4103cc3a5e7e3c.htm?cm_cat=0&pm1=3

Zijn ze te dragen, of overduidelijk nep?
Als je goede hebt, zijn ze prima te dragen.
Heb er ooit voor een vriend een stuk of 5 besteld via Taobao, z'n ouders vonden het prachtig en zagen het verschil niet. Maar je moet maar net de goede te pakken hebben op Taobao.
Linkje heb ik niet meer want dat product staat al niet meer op Taobao.
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:32:32 #292
225977 Semmm
pi_75532440
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef veda het volgende:

Maar die is wel heel goedkoop... Al met al gaat dat ongeveer 20 euro kosten? Is dat betrouwbaar?
Er zit een Heineken Thema op
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:34:33 #293
225796 Joene94
pi_75532547
quote:

In het geval hij ongeveer ¤20,- gaat kosten, houd ik me ook aanbevolen. Altijd handig zo'n ding om eventjes snel te internetten en alles.
Ik zou Jack vragen of hij denkt dat het wat is.
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:36:46 #294
278164 hongtom
pi_75532646
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef Joene94 het volgende:

[..]

In het geval hij ongeveer ¤20,- gaat kosten, houd ik me ook aanbevolen. Altijd handig zo'n ding om eventjes snel te internetten en alles.
Ik zou Jack vragen of hij denkt dat het wat is.
Ik ben ook wel geintresseerd
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:39:31 #295
126940 fuskergalleries
pi_75532783
taobao riem en shirt binnen, besteld 4-11, left honkong 26-11, amsterdam 9-12

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=b69d55772092c2a52bd1cc90937db8e7&x_id=0db1
url van de riem doet het niet meer

$ 35,00
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:42:36 #296
251700 Nicap_tm
pi_75532915
  FOK!fotograaf vrijdag 11 december 2009 @ 21:42:50 #297
282940 Mr777
pi_75532927
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:54:17 #298
207470 veda
pi_75533417
quote:

Toch nog maar eens door de vertaler gehaald:
quote:
Package 1: 199 yuan / Taiwan, 800 from single unified cargo regardless of good or bad in English (this package is quite upset, selling 6,700 businesses, each one like in this way ahead of schedule rankings board a very low cost or the actual sales are 5,6 100 .. so restaurant can only refer to this model .. I believe the masses have sharp eyes can really tell who is the real object of their purchase, who is the real strength of the business, who is the genuine positive primary)

Package 2: 300 yuan silver single +1350 mA electric charge +1 T +1

Package 3: 350 Silver Single +1350 mA electric 2 +1 line charge +1 Charger +1 USB data cable +1 T +1 packaging +1 manual

Package 4: 380 Silver Single +1350 mA electric 2 +1 line charge +1 Charger +1 USB data cable +1 T +1 packaging +1 manual +2 G Card
Wat krijg je dan voor die 100 yuan
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:19:41 #299
277142 XyS
pi_75534452
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Mr777 het volgende:
MP4 speler op PB gevonden: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24482
Best cool, hij is wel wat kleiner dan ik verwachte eigenlijk.
Scherm is ietsie groter dan van een iphone?

liivie riemen van dp zijn wel nice trouwens.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:26:38 #300
278164 hongtom
pi_75534743
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:54 schreef veda het volgende:

[..]

Toch nog maar eens door de vertaler gehaald:
[..]

Wat krijg je dan voor die 100 yuan
ik snap het niet
AliExpress - die hebben ALLES!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:31:57 #301
48701 123hopsaflops
pi_75534911
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Jack kwam uit op $ 129,99

Das ongeveer 90 euro, dus redelijk. Er zal misschien iets bij kunnen komen voor de duoane, maar dan nog.

Ik stuur Jack ff een mailtje dat ik hem wil. Willen jullie afwachten tot ik hem heb? Kan ik gelijk zeggen of ie goed verpakt was.

echt een geniaal ding, ik ben benieuwd hoe het allemaal verloopt en of het een beetje redelijke lamp is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')