Alles is namaak, ga daar maar vanuit. En mocht je een telefoon gevonden hebben en wil je wat vragen, gebruik dan niet de merknaam zelf maar een gefingeerde naam. Lees ook even de beginpost goed door voor je vragen gaat stellen om irritatie te voorkomen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik ben echt een nerd op dit forum en die chinese webshops enzo, kan iemand mij vertellen op Tradetang, dan staat er Branded Cellphones, en China branded cellphones. Zijn alleen die China dingen namaak enzo en die 'branded' origineel of is het allemaal namaak chineze mobiels?
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik ben echt een nerd op dit forum en die chinese webshops enzo, kan iemand mij vertellen op Tradetang, dan staat er Branded Cellphones, en China branded cellphones. Zijn alleen die China dingen namaak enzo en die 'branded' origineel of is het allemaal namaak chineze mobiels?
Toevallig ook zo'n reader gekocht via e-bay, m'n hele 13e maand eraan besteed, was wel ¤ 0,32 incl. verzenden uit Chinaquote:Op woensdag 9 december 2009 21:26 schreef veda het volgende:
1 euro = 1,43246
Heb net het eea besteld
..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7120 Mini cardreader waarvan de meneer op de HCC zei dat die inkoop alleen al 4 euro kosten (een jaar geleden)
En heeft dit ding een toslink (glasvezel) gat?:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30942
(zo'n zwart klep-gaatje achterin de stekker die in de xbox gaat)
Te slechte foto, ik weet, maar hij zit alweer dicht:quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sinds ik de foto met een opgeblazen USB lader wat via het stopcontact gaat heb gezien, gebruik ik die dingen niet (wat dus ook bij de MD80 zit)
Waarquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef revpolen het volgende:
kom net thuis uit me werk, komt de buurman naar me toe met pakketje![]()
led horloge van 1 week geleden op ebay gekocht voor 0,01 cent![]()
hij zei dat de postbode half uur geleden pas bezorgt had!!! dus ook NL is druk druk druk
0,01 cent is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig, bedoel je niet 1 cent? Dat is trouwens nog niks, linkje naar je gewonnen object?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef revpolen het volgende:
kom net thuis uit me werk, komt de buurman naar me toe met pakketje![]()
led horloge van 1 week geleden op ebay gekocht voor 0,01 cent![]()
hij zei dat de postbode half uur geleden pas bezorgt had!!! dus ook NL is druk druk druk
Het gat zou, als het goed is, aan de achterkant van de stekker die in de xbox gaat zitten.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:00 schreef PedroN het volgende:
Dat is een S-Video plug die je ziet dus geen toslink
ok ok verzendkostenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
0,01 cent is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig, bedoel je niet 1 cent? Dat is trouwens nog niks, linkje naar je gewonnen object?
Bahquote:Op woensdag 9 december 2009 22:52 schreef revpolen het volgende:
[..]
ok ok verzendkosten
maarja zag ik pas na dat ik had gewonnnen
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250538616391&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_4507wt_1004
Why so difficult?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:49 schreef veda het volgende:
[..]
Het gat zou, als het goed is, aan de achterkant van de stekker die in de xbox gaat zitten.
[ afbeelding ]
Hier dus, maar dat staat op DX niet op de foto(oh niet bij die pijl, maar dat zwarte vierkantje bedoel ik dus).
Mijn tv heeft geen HDMIquote:Op woensdag 9 december 2009 23:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Why so difficult?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21210
of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24868
HDMI in je tv, toslink aansluiten, werkt gewoon naar behoren lijkt mij?
Die heb ik gemist, linkje?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sinds ik de foto met een opgeblazen USB lader wat via het stopcontact gaat heb gezien, gebruik ik die dingen niet (wat dus ook bij de MD80 zit)
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef veda het volgende:
Als een kind zo blij was ik met mijn nieuwe cam van ebay.
Maar nu heb ik de geweldige gave dat heeel snel om te laten slaan. In dit geval door het SD kaartje er scheef in te steken, waardoor hij er niet meer uit kwam.
..
Dan moet je net zoals ik bestellen bij de verkoper met 9 feedbacks, dan zijn mensen te schijterig en koop je voordeligquote:Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef neo2000 het volgende:
Jammer dat die MD80's nu al weer even zo "duur" zijn op Ebay..
Stelletje prijsopdrijvers hier.
FP heeft er ontzettend veelquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef Granaatappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een media speler, zo'n mooi groot touch screen rechthoekig apparaatje met lekker groot scherm het liefst, heb hem hier een keer voorbij zien komen van een of ander merk, stond volgens mij op TaoBao e.d. iemand enig idee? Bedankt.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.318~search.mp4quote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef Granaatappel het volgende:
Ik ben op zoek naar een media speler, zo'n mooi groot touch screen rechthoekig apparaatje met lekker groot scherm het liefst, heb hem hier een keer voorbij zien komen van een of ander merk, stond volgens mij op TaoBao e.d. iemand enig idee? Bedankt.
Ik heb onderstaande via TaoBao. Nu ook te krijgen bij FP:quote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef Granaatappel het volgende:
Ja die bedoel ik!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb onderstaande via TaoBao. Nu ook te krijgen bij FP:
[ link | afbeelding ]
Linkje??quote:Op donderdag 10 december 2009 10:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan moet je net zoals ik bestellen bij de verkoper met 9 feedbacks, dan zijn mensen te schijterig en koop je voordeligStelletje broekpoepers
![]()
Het vragen van links moet nu niet doorslaan naar gekheid. Hij zegt gewoon dat er ook verkopers zijn met een lagere feedback en dat die prijzen dan vaak lager zijn.quote:
Ja dus wil ik graag 't linkje waar die die cam heeft gekocht.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het vragen van links moet nu niet doorslaan naar gekheid. Hij zegt gewoon dat er ook verkopers zijn met een lagere feedback en dat die prijzen dan vaak lager zijn.
Ja, maar hij zegt toch niet dat hij die MD80 heeft gekocht bij iemand met weinig feedback?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ja dus wil ik graag 't linkje waar die die cam heeft gekocht.
Is lezen zo moeilijk?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt toch niet dat hij die MD80 heeft gekocht bij iemand met weinig feedback?
quote:
Oke, laten we t daar dan maar op houdenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wel. Ik las "verkopers" en dacht dat hij enkel wilde aangeven dat verkopers met minder feedback hun spullen soms goedkoper verkopen om kopers aan te trekken en zo hun feedback op te bouwen.
Heb me cup a soup gemist vandaag zullen we maar zeggen dan.
Fotos en linkjes?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag een riem binnen gekregen die ik bij Jack had besteld
was op 13-11 verzonden
Linkje?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Fotos en linkjes?
Misschien moeten we vanaf nu gewoon afspreken dat als je zegt dat je iets binnen hebt gekregen dat je dan gelijk even een linkje erbij zet, dat voorkomt ook dat t topic zo snel vol zit
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 111 RMB kost, da's toch een EUR of 10.
http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n
Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
Jack komt eens in de zoveel tijd zelf met een vracht naar Nederland.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.
http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n
Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |