quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Misschien eens de topics bij bijbehorend product lezen , waar dezelfde vraag ook gesteld en beantwoord wordt..? Meestal zijn er daar nml wel mensen die het product daadwerkelijk hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die 2e link, werkt dat met USB of SD kaart? Aangezien de eerste link flash card een serieele kabel heeft wat ik dus sowieso niet kan gebruiken.
ja, 3x7 is $21, en dan nog commissie voor sjaakie en 20 dollar bezorgkosten = net zoveel dus..quote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef revpolen het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30960
en voor 7 dollar @ DX die petten
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Arboxx het volgende:
Rekent Jack verzendkosten? Want op dealperfect zie je overal 'free shipping' staan, maar in het mailtje van Rachel dat ik terugkreeg stond een prijs incl. verzendkosten...
Dat is gewoon van Dealextreme. Niks geen bijkomende kosten, gewoon voor 7 Dollar op je deurmat. Nadeel is dat ze alleen de basic modellen hebben. Jij hebt wat moeilijkere modellen, dus zijn gewoon iets duurder.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, 3x7 is $21, en dan nog commissie voor sjaakie en 20 dollar bezorgkosten = net zoveel dus..![]()
again, verkijk je niet op de bijkomende kosten!
en... deze kwamen met DHL voor die prijs![]()
Dat zoiets lelijks gewoon bestaat..quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef g0dz0r het volgende:
Die gare kerstbel net gewonnen bij suntekstore.![]()
Dacht ik probeer het eens.
I know maar om ze te testen vind ik het allang best.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat zoiets lelijks gewoon bestaat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kei lief.
WTF iets dat gratis is niet aangenomenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef PedroN het volgende:
Had vanmorgen om 7 uur een led-lamp met 27 ledjes erin bij suntekstore gewonnen maar zag toen dat ie 110v was. Heb hem dus maar voorbij laten gaan.
hoeveel had je voor verzendkosten betaald??quote:Op woensdag 25 november 2009 15:51 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 stuks $48 inclusief DHL bezorging uit china.![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:09 schreef Twizu het volgende:
Ik ben opzoek naar iets relaxed wat onverwoestbaar is. Wat raden jullie mij aan?![]()
De stuiterballen zijn uitverkocht.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soft Silicone Stress-Reliever Toy
Ga ik gelijk bestellenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oops, dat was ik! Mag het terug?quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef revpolen het volgende:
fun: 150,- op me paypal bijgescheven en weet niet wat/door wie![]()
ontopic...
geduld hebben of paypal ff bellen
Bedankt! Helaas heb ik deze al.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:42 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEE!!quote:
Oké, Deal!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:51 schreef revpolen het volgende:
[..]
NEE!!
ruilen voor 150 varkentjes?
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
wil weer is wat van taobao bestellen,
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-ca7abba0771e998088c71e1d5a4f3e5f.htm?cm_cat=0&pm1=1
http://item.taobao.com/au(...)f3bf6a95408e8c99.htm
deze , heb alleen geen idee wat t gaat kosten
Eerste trui is wel tof!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-ca7abba0771e998088c71e1d5a4f3e5f.htm?cm_cat=0&pm1=1
Je zou met die rekenmachine kunnen uitrekenen. Ongeveer 500-600 gram per trui.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
En die bovenste trui heb ik hier al thuis liggen, moet ik nog fotos maken? Heb maat XL ofzo, past me broer goed. Terwijl ik em voor me zelf bestelddequote:Op woensdag 25 november 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
hoe lang ben jij ongeveer? ik ben ongeveer 1,82 zou dat passen?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef jopiede het volgende:
[..]
En die bovenste trui heb ik hier al thuis liggen, moet ik nog fotos maken? Heb maat XL ofzo, past me broer goed. Terwijl ik em voor me zelf bestelddeLaat trouwens ook eff de prijs van die onderste weten, als hij goedkoop is koop ik em
Via taobao gekocht? En hoe duur?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef jopiede het volgende:
[..]
En die bovenste trui heb ik hier al thuis liggen, moet ik nog fotos maken? Heb maat XL ofzo, past me broer goed. Terwijl ik em voor me zelf bestelddeLaat trouwens ook eff de prijs van die onderste weten, als hij goedkoop is koop ik em
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:21 schreef jack-peng het volgende:
TVP
Mag ik vragen welke shirts??quote:Op woensdag 25 november 2009 19:38 schreef neo2000 het volgende:
Ook een estimate gevraagd voor 2 shirts..Overigens ook een linkje gepost door Dion, dus dank nog daarvoor!
Er zijn periode geweest dat weekje duurde.. dus vind paar dagen nog heel redelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef thijs1994 het volgende:
Jack moet eens opschieten heb al 2 dagen een paar van die requesten in z'n postvak liggen nog steeds geen respons, terwijl die een week geleden nog binnen 't uur reageerde![]()
Die man is echt zo veranderlijk als 't weer.
Maarja iemand nog mooie taobao-dingetjes gezien die ik eigenlijk ook móet hebben??
Sjieke dingetjes....vooral die zwarte is mooi.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:55 schreef neo2000 het volgende:
Uiteraard. Het zijn meer overhemden overigens.. Maar wel grappig..
http://item.taobao.com/au(...)9fdd42.htm?cm_cat=30
Heb ze hier in ieder geval nog niet gezien.
Gewoon ff opnieuw sturen had ik toen ook. Dan leest hij er gewoon overheen ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef thijs1994 het volgende:
Jack moet eens opschieten heb al 2 dagen een paar van die requesten in z'n postvak liggen nog steeds geen respons, terwijl die een week geleden nog binnen 't uur reageerde![]()
Die man is echt zo veranderlijk als 't weer.
Maarja iemand nog mooie taobao-dingetjes gezien die ik eigenlijk ook móet hebben??
Dan heb je er dus wel twee voor de prijs van één. Die je over hebt kun je dan bijvoorbeeld aan iemand cadeau doen als er iemand jarig is ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Downstar het volgende:
Net mijn geld terug gekregen voor de ipot die niet is gescannend bij HK post.
pakketje is verdwenen ofzo![]()
maar nu zit ik wel met een probleem, jack vertelde me dat het pakketje als nog bij me kon aankomen..
Dus als ik nu een nieuwe bestel heb ik er straks 2...
maar stel dat die niet aan komt ; dan wacht ik dus veeeeel te lang weer voordat ik er dan 1 in handen heb
ellende ook allemaal!
Zo ben ik niet op z'n bedrag..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:46 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dan heb je er dus wel twee voor de prijs van één. Die je over hebt kun je dan bijvoorbeeld aan iemand cadeau doen als er iemand jarig is ofzo.
Mwah.. Ik heb een baan waar vaak verwacht wordt dat ik in een net overhemd op kom dagen bij klanten en zo. Het moet dus overkomen dat ik een oude lul ben. Maar dat ben ik niet. Ergo; wel een overhemd, maar dan alsnog enigzins jeugdig. Plus, die Aziaten zijn vaak ietwat "petite"; daarom komt e.e.a op gebied van kleding vaak wat verwijfd danwel nichterig over. Als ik straks dat ding aan heb is het natuurlijk gewoon uber.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
Oh ja, zo'n horloge is gay maar dit niet....![]()
Erg leuk om met carnaval zo rond te lopen![]()
[ afbeelding ]
Ook erg netjes..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:29 schreef JapieGijs het volgende:
Deze lijkt erg op die JJ overhemden
http://item.taobao.com/au(...)1fe15f661dd0f138.htm
Blauwe is onderweg hierheen om te kijken of het wat is. Koste me $ 24.35 bij Rachel
Haha sinds wanneer is een overhemd voor oude lullen. Dat mag je me wel eens vertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik heb een baan waar vaak verwacht wordt dat ik in een net overhemd op kom dagen bij klanten en zo. Het moet dus overkomen dat ik een oude lul ben. Maar dat ben ik niet. Ergo; wel een overhemd, maar dan alsnog enigzins jeugdig. Plus, die Aziaten zijn vaak ietwat "petite"; daarom komt e.e.a op gebied van kleding vaak wat verwijfd danwel nichterig over. Als ik straks dat ding aan heb is het natuurlijk gewoon uber.
[..]
Ook erg netjes..Laat even weten hoe ze bevallen mochten ze binnen zijn.. (of je moet echt niet willen dat er een kans is dat meer mensen in Nederland in hetzelfde overhemd lopen.. Het heeft haast wat exclusiefs, dat spul uit China..
)
Damn, neo2000 is gewoon zo'n gladde zonnebank gebruinde gigoloquote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik heb een baan waar vaak verwacht wordt dat ik in een net overhemd op kom dagen bij klanten en zo. Het moet dus overkomen dat ik een oude lul ben. Maar dat ben ik niet. Ergo; wel een overhemd, maar dan alsnog enigzins jeugdig. Plus, die Aziaten zijn vaak ietwat "petite"; daarom komt e.e.a op gebied van kleding vaak wat verwijfd danwel nichterig over. Als ik straks dat ding aan heb is het natuurlijk gewoon uber.
Mwah, ik bracht het misschien een beetje verkeerd. ik bedoel meer te zeggen dat je vaker ouder ingeschat wordt, zeker in mijn geval omdat ik schijnbaar een jong koppie heb.. En als mensen je iets ouder inschatten nemen ze je al snel serieuzer.. Dat bedoelde ik er meer mee te zeggen. plus dat het bij ons stiekem vaak verwacht wordt. Dat je in een overhemd komt. Men zegt er alleen niet bij wat voor overhemd.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha sinds wanneer is een overhemd voor oude lullen. Dat mag je me wel eens vertellen.
Die mouwenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft zo'n idee:quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die mouwen![]()
en krijg je die leuke handschoentjes er ook nog bij?
@ mstr, ook fotos als ze opgehangen zijn?Ziet er goed uit!
QFT! Dit is idd wél gay.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef jopiede het volgende:
ik denk zo rond de 30 dollar ofzo. Was wel een tijdje geleden. De truien kostten hier rond de 90 euro in de winkel dus ja, je maakt wel winstHeb em even naast een originele gehouden maar zag geen verschil. Dus ik goede kwaliteit
Jahaa, de Fashionboys zijn weer aan het discussiëren!quote:
Je toekomstige homologe óók.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
Het is niet persoonlijk ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Die zijn niet duur inderdaad!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef mickeyD het volgende:
voor als je nog vrienden of kennisen hebt met van die herrie golfjes of slopels..
die vinden dit echt te gek:
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.html
voor maar $3,60 (kost hier zomaar tussen de 10 en 15 euro)
[ afbeelding ]
Mail hem dan gewoon, dan kan je het ook gewoon in een keer betalen ipv 2xquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen hun horloge -smaak danwel het gebrek eraan proberen goed te praten..
Vooralsnog weet ik nog niet welke maat overhemd ik nu moet bestellen..Dacht dat Jack om maten en zo zou vragen, maar ik moet gewoon invullen welke maat ik wil..
Neenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
Is dit horloge goedgekeurd door de horloge gestapo?
Wel mooi netjes, blauwe wijzers, bruine croc band... de foto is echt shit...
[ afbeelding ]
Ik vind em mooiquote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm té degelijk / burgerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat eraan te denken om hem te bestellen, voor 5 euro een leuk ding. In Nederland kun je voor dit geld niks vinden... Dat merkje had er van mij ook wel af gemogen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb je hem al binnen? Heb hem paar dagen terug besteld. Goedgekeurd dus.
In NL kan je ook hele leuke klokjes kopen, alleen heb je dan geen merkje.
Dat heet stedelijke camouflage, ik kan moeilijk met mijn Autralian campingsmoking en gouden schakelketting professionele oplichter zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind 'm té degelijk / burgerlijk.
Whaha die is echt mooi als je de details kent van alle herrie in Amerka rondom social healthcare. Obama horloge met een rode ster, you dirty commie!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef joepie91 het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.31551
Mao Waving Hand Wristwatch anyone?
Deze mag in de OP.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso kijkt Obama een beetje.. Scary op de bijbehorende pic..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha die is echt mooi als je de details kent van alle herrie in Amerka rondom social healthcare. Obama horloge met een rode ster, you dirty commie!!!
This i like!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg zoiets als deze:
Maar dan zonder dat tralies ervoor
[ afbeelding ]
Die zwarte krullen, die bruine huid, inderdaad jaquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sowieso kijkt Obama een beetje.. Scary op de bijbehorende pic..
Geslacht: Vrouwquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg zoiets als deze:
Maar dan zonder dat tralies ervoor
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, met dit horloges gaat het je wel lukken om die oma's te versieren!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om hem te bestellen, voor 5 euro een leuk ding. In Nederland kun je voor dit geld niks vinden... Dat merkje had er van mij ook wel af gemogen.
[..]
Dat heet stedelijke camouflage, ik kan moeilijk met mijn Autralian campingsmoking en gouden schakelketting professionele oplichter zijnDegelijk en burgelijk is goed voor mijn doelgroep, oma's met opgebouwde pensioen
Wie is die gek op je ava?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. En dan ook nog lasers aan de zijkanten.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
Daar past maar 1 ding op...
[ afbeelding ]
Mijn pakje van 11-11 is er al welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef no1uknow het volgende:
Af en toe wel jammer van die verzendtijd. Wacht nu al sinds 2 november op een pakketje van DE, maar we houden de goede moed erin!
Welke truimaat heb je normaal? Heb zelf een L, dus hoop dat een Chinese XL gaat passen. En via welke link heb je 'm besteld?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef jopiede het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:11 schreef Twizu het volgende:
Hebben jullie al ooit toffe fietsbellen oid gezien op DX & Co?
Heb namelijk sindskort een nieuwe fiets en daar kan een toffe fietsbel natuurlijk niet op ontbreken. Ook nog even een leuke sleutelhanger zoeken.![]()
Zoiets, maar dan in het matzwart en iets minder gay.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn er daar ook nog fatsoenlijke Bjorn Borg's te krijgen dat iemand weet? Op een van de China sites
Noem nou geen merknamen...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn er daar ook nog fatsoenlijke Bjorn Borg's te krijgen dat iemand weet? Op een van de China sites
Hahaha daar ga je toch niet mee fietsen?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Japppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23055
Ik heb deze
Anders quote je het nog even.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Noem nou geen merknamen...
Leren mensen het dan nooit?
Hier 26 oktober en nog niet binnen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef Joey_GG het volgende:
Pakketje van budgetgadgets verzonden op 5-11-09 nog steeds niet binnen
Mijn op 27 oktober verzonden Reeben is eindelijk gearriveerdquote:Op donderdag 26 november 2009 10:37 schreef Zapper het volgende:
Transport is de laatste tijd wel erg matig ja
M'n op 22 oktober verzonden ReetBan is waarschijnlijk pleite.
Het is dan ook een stuk drukker bij HK Post. Als je 1 maand wacht dan mag je je gaan afvragen waar het blijft.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef Joey_GG het volgende:
Pakketje van budgetgadgets verzonden op 5-11-09 nog steeds niet binnen
vandaag gearriveerdquote:Op donderdag 26 november 2009 10:57 schreef Zapper het volgende:
Vandaag of eerder al?
Je moet wat hequote:
Bij thuiskomst maar eens kijken danquote:
Ik heb die van mij allang binnen. Snap er alleen geen hout van.quote:
Hoe bedoel je? Bedoel je een namaak Bjon Borg, een vervalsing? Vraag jij hier nou om iets illegaals?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat valt er niet aan te snappen dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb die van mij allang binnen. Snap er alleen geen hout van.
Of ie aan het filmen is óf niet. En als je 'm aan de computer aansluit, wordt ie niet gevonden bij mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen dan?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg deze week de eene betaling naar de andere betaling terug van diverse sites. Chinezen kunnen ook niks meer leveren lijkt het
Jep. Hij doet het volgens mij wel, maar op een of andere manier pakt hij 'm niet op mijn laptop (Vista).quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef mickeyD het volgende:
sluit je em wel aan op een usb 2.0 poortje?
De 1e is mooiboyquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Even offtopic: welk horloge is het meest mooiboy?
Ik zit te twijfelen tussen de 4e en de 20e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
probeer t es op een XP machine?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jep. Hij doet het volgens mij wel, maar op een of andere manier pakt hij 'm niet op mijn laptop (Vista).
Ik zal het zaterdag eens proberen. Dan is mijn broer (+ windows XP laptop) weer in townquote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
probeer t es op een XP machine?
misschien wil die niet laden (kan ook)
Vakantie naar China, relaxed!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef Skiet het volgende:
Ze hebben in China leuke fietsbellen. Had op me oude fiets een bel die me ouders een keer hadden meegenomen. Leuk ding was dat.
Eindelijk zeker boeken voor 8 dagen China. Vertrek 31 maart. Hoeveel varkentjes krijg ik van jullie als ik op de foto ga met Jack
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vakantie naar China, relaxed!![]()
Je moet van die Taobao betalingskaarten kopen, dan kun je het voortaan zelf betalen.
Ene laptop vind hem bij mij ook niet maar dat is geen drama. Je zet hem aan en drukt dan op het opneemknopje, als het rode lampje knippert neemt ie op.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Twizu het volgende:
[..]
Of ie aan het filmen is óf niet. En als je 'm aan de computer aansluit, wordt ie niet gevonden bij mij.
De dopjes (rubbertjesquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Koop gewoon nog een setje(gebruik nu mijn 2e, de 1e ben ik kwijt
)
Volgensmij pasten de rubbertjes van mijn originele EP-630 er wel op, dus ik neem aan redelijk wat in-ears, maar het past niet echt perfect.
ook betaald? of alleen aangemaakt...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wou een bestelling doen op PBpurchase alleen er was een error. Dus ik proberen en proberen. toen lukte het op IE en had ik ineens 12 orders.
Wie is de baas???quote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef revpolen het volgende:
pff weer stilletjes me huisje voor bij gereden de postbode
china is echt zo vet!!!
maar je gaat 8 dagen ik gok enkel beijing?
was 3 maanden geleden in beijing, shanghai en bij de baas in liuyang. echt zo vet alles..
mag over 6 maanden weer naar "de baas" toe![]()
8 dagen lang liyang enkel vuurwerk afsteken/bekijken
Jack natuurlijk!quote:
neey joh, je moet de dolce vita boat hebben . kost een tientje , naar heeft wel datum erop en is gewoon mooi (heb em net binnen)quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Even offtopic: welk horloge is het meest mooiboy?
Ik zit te twijfelen tussen de 4e en de 20e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je toevallig linkje?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:36 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
neey joh, je moet de dolce vita boat hebben . kost een tientje , naar heeft wel datum erop en is gewoon mooi (heb em net binnen)
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
5 november Zijnheter oordopjes besteld voor de iPhone... http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25027
Nog niets binnen, dit duurt erg lang ...
En nu?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef revpolen het volgende:
brief binnen van de douane betreft me UJJ's
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef revpolen het volgende:
Ok... Maar kerstdrukte op 5 november? Hij is gelijk verstuurd... We wachten nog wel even af...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alle sites geven al aan dat het door kerstdrukte allemaal wat langer duurt. Mensen wachten nog op dingen uit oktober. Komt wel goed toch en anders na 1 maand ongeveer gewoon even contact opnemen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef revpolen het volgende:
Beter lezen, ik had al gequote en gezegt dat ik em mooi vondquote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jopiede!![]()
Ik heb nog iets voor je gemaakt.
nee niet 272,-quote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef Skiet het volgende:
Jezus moet je 272 euro bijbetalen? Hoeveel paar had je wel niet besteld (waarover ze inklaring rekenen) en wat staat er geschreven als omschrijving bij product? Niks over dat het artikel nep is dus? Alleen dat je moet bijbetalen? En hoe hebben ze de waarde berekend?
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee niet 272,-
zijn 11 paar![]()
inkoop $ 415,- en dat is 276,- euro
dus hun doen 20% over 276,- ?
had nog gevraagd om in meerdere te verzendenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jezus 11 paar in 1 zending? Ze weten dus niet wat het gekost heeft en jij geeft op dat het 272 is. Ben benieuwd naar de afloop.
Ik denk dat je ze niet meer kijgtquote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef revpolen het volgende:
[..]
had nog gevraagd om in meerdere te verzenden
maar wou die chinees niet
pakket is btw 13 kilo![]()
Stuur even je PM in de MSN dan kan ik je helpen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef revpolen het volgende:
je moet zelf de waarde en de aankoopsbon/printscreen van de site
versturen naar hun.
en dan bepalen hun wat het waard is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Stuur even je PM in de MSN dan kan ik je helpen.
Heb precies hetzelfde gehad en mij is het gelukt
gr
Volgens mij valt het onder de categorie: Geen illegale meukquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wel zo handig om het met iedereen te delen dan toch
Wil je het ook naar mij sturen voor het geval ik eenzelfde situatie hebquote:Op donderdag 26 november 2009 18:43 schreef Dionysiou het volgende:
En gewoon om het niet openbaar maken. Je weet nooit wie er mee leest.
revpolen PM is teruggestuurd.
En dan met een willekeurige Chinees op de foto omdat niemand Jack herkent, smiechtquote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef Skiet het volgende:
Ze hebben in China leuke fietsbellen. Had op me oude fiets een bel die me ouders een keer hadden meegenomen. Leuk ding was dat.
Eindelijk zeker boeken voor 8 dagen China. Vertrek 31 maart. Hoeveel varkentjes krijg ik van jullie als ik op de foto ga met Jack
Wtfquote:Op donderdag 26 november 2009 20:56 schreef GuitarJJ het volgende:
Ohmygoaaaat
[ link | afbeelding ]
Elephant Underwear T-Back for Him (Black)
Eigenlijk wel, ik heb Jack nog NOOIT gezien dus.... mijn varkentjes kun je ritselen met de lokale afhaalchineesquote:Op donderdag 26 november 2009 20:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Net alsof je Jack niet kan onderscheiden van een andere Chinees.
1e is mooierquote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik heb Jack nog NOOIT gezien dus.... mijn varkentjes kun je ritselen met de lokale afhaalchinees![]()
Iemand advies over deze mini muisjes? Lijken me wel mooie kwaliteit en handig voor mijn netbook. Ik weet alleen niet welke nu precies de beste isDe ene lijkt meer rubberig en de andere hard plastic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om even duidelijkheid te scheppen...quote:Op donderdag 26 november 2009 21:08 schreef Skiet het volgende:
Wat lachen jullie. Ik heb dat ding al een tijdje, zit lekker. Wel wat krap
Lijkt rubber ja. Is chinees. Allebei keihard plastic dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik heb Jack nog NOOIT gezien dus.... mijn varkentjes kun je ritselen met de lokale afhaalchinees![]()
Iemand advies over deze mini muisjes? Lijken me wel mooie kwaliteit en handig voor mijn netbook. Ik weet alleen niet welke nu precies de beste isDe ene lijkt meer rubberig en de andere hard plastic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef jack-peng het volgende:
I have a question,1 month earlier.
Dealperfect has a video channel.
Did anyone think this video product channel did any help ?
Yes, but a lot of products don't need video's to understand them. I don't understand why you never made video's from all the watches you sell, that's what people like to see more closelyquote:Op donderdag 26 november 2009 21:42 schreef jack-peng het volgende:
I have a question,1 month earlier.
Dealperfect has a video channel.
Did anyone think this video product channel did any help ?
Nou hierbij, door mijn magische werking op de enige echte jack... een echte foto van hem kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Yes, but a lot of products don't need video's to understand them. I don't understand why you never made video's from all the watches you sell, that's what people like to see more closely![]()
Can you answer my mouse question Jack, what kind of finish do these mice have? Is the black one with a rubber finish and the silver one more smooth plastic? A typical products that needs a video to show the details
OK....The music is not good I know...Will choose better music in the futurequote:Op donderdag 26 november 2009 21:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
The choice of music is very not western. You might want to change that into cooler western european music if that is your target group. But video reviews are always welcome!
Oh and Jack it would be amazing if you could get some hot girls to show the products.
There are many FOK guys already know me 8 months earlier.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nou hierbij, door mijn magische werking op de enige echte jack... een echte foto van hem kunnen bemachtigen![]()
Jack + zijn geliefde vriendinetje (naam onbekend)
Ziet dr nog best goed uit
If you have a simple photocamera you can make fine quality close up video's of watches. One thing pictures don't show is the real look of items. The glare when you move the watch, it's essential to see the quality of a watch.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Concerning watches I would like close up photos in high quality from several sides of the watch! In a movie (unless you can get it in high definition) the details are unclear.
Do you have this weird meow meow sound song for us? You used it in one of your reviews..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
There are many FOK guys already know me 8 months earlier.
Many of them once chat via a camera with me,so it is not new
yes Jack, what song is this?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Do you have this weird meow meow sound song for us? You used it in one of your reviews..
quote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Do you have this weird meow meow sound song for us? You used it in one of your reviews..
OK,good idea.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:58 schreef jopiede het volgende:
I think its the best if you add a request video button. Because sometimes you make videos about things we would never buy. And sometimes we want a bigger review about a product
nice photo jack...!!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nou hierbij, door mijn magische werking op de enige echte jack... een echte foto van hem kunnen bemachtigen![]()
[ afbeelding ]
Jack + zijn geliefde vriendinetje (naam onbekend)
Ziet dr nog best goed uit
Earphones need a big review video about the soundquality, cable etc.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:59 schreef Semmm het volgende:
I agree with the people here,Closeups of the watches/ very detailed video. Items that are easy to understand don't need a video like earphones. You should take video requests!
gewoon in nederlandquote:Op donderdag 26 november 2009 22:03 schreef vinylhits het volgende:
[..]
nice photo jack...!!
Weet iemand bij welke shop ik het beste xbox live kan kopen?
Ja tuurlijk maar ik denk dat ze daar geen tijd voor hebben dus denk niet dat Jack zulke reviews gaat maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Earphones need a big review video about the soundquality, cable etc.![]()
Maybe i'll make one when my 10 Kanen arrive
Haha,this is a CHinese musicquote:Op donderdag 26 november 2009 21:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
yes Jack, what song is this?
Which mail adress?? Can I add you on MSN too?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Haha,this is a CHinese music
Do you like it ?You can send an Email to me about this youtube link
I will let you know the Mp3 download link
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik denk dat ze daar geen tijd voor hebben dus denk niet dat Jack zulke reviews gaat maken.
popbuying@gmail.com or Dealperfectcs01@gmail.comquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Which mail adress?? Can I add you on MSN too?
Daar rond de 35euro idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
gewoon in nederlandkijk ff op budgetgaming.nl daar kan je de goedkoopste vinden +-30 euro
I've seen almost al videos, I think its a very good addition to your site! So you should look for a new video reviewer, and I think 3 videos a day, what you did before, 10 a day would be greatquote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yeo,1 month earlier,there is a staff making video everyday.But now he left my company to be a soldier
Is Kyle crazy?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yeo,1 month earlier,there is a staff making video everyday.But now he left my company to be a soldier
Weet ook niet of deze werken op een europese xbox, maarja scheelt maar 7 euro ongeveer.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Daar rond de 35euro idd.
http://www.amazon.com/Xbox-360-Month-Live-Gold-Card/dp/B0029LJIFG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1259269644&sr=8-1
Deze is stukje goedkoper.... Maar weet niet hoe amazon werkt?!?!
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Egamer het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer tot het product dat Popbuying voor je van Taobao heeft besteld, bij Popbuying komt? Er staat nu: 11/18/2009 8:05:53 AM Collecting Products Now. Ik weet niet hoelang dit ongeveer duurt?
Ah oké, gewoon afwachten dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Skiet het volgende:
[..]
Kan binnen 2 werkdagen en soms duurt het 2 weken. Het zijn natuurlijk allemaal andere suppliers op taobao die allemaal een andere handelingssnelheid hebben. Sommige hebben het misschien zelf niet eens op voorraad en moeten wachten op hun supplier.
Ach voor die 4 euroquote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef Semmm het volgende:
Dat horloge is stukken beter dan die CK
waar niet meer gerookt mag wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ach voor die 4 euro![]()
Deze is ook TE cool om te laten liggenBinnenkort de blits maken in de disco
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je meer indruk maakt door dat chinese miauw miauw liedje als ringtone op je telefoon te zettenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ach voor die 4 euro![]()
Deze is ook TE cool om te laten liggenBinnenkort de blits maken in de disco
![]()
[ afbeelding ]
Na-aperquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:26 schreef Dionysiou het volgende:
Zo. Na enkele maanden ga ik mijn 1e bestelling weer bij DX plaatsen een flashlight met een strap om hem op mijn fiets te monteren (handig voor de ochtendkrantenwijk) en een 6-LED achterlicht. En batterijen + oplader.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.3639 - $3.67
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12000 - $2.21
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14601 - $20.53
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.936 - $6.71
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.933 - $3.79
Totaal = $37 á ¤25
Ik wil ook graag die LED strip + remote van Jack kopen die mstr ook heeft. Dan monteer ik die aan de zijkant van mijn bed
Heb je een linkje van die Ledstrip? Met een remote klinkt welquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:26 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil ook graag die LED strip + remote van Jack kopen die mstr ook heeft. Dan monteer ik die aan de zijkant van mijn bed
staan op popbuying moet je ff zoeken...quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:19 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Heb je een linkje van die Ledstrip? Met een remote klinkt wel
Gewoon uitleggen, duurt wat langer maar het lukt wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik gedaan, maar ze willen dat briefje of een foto van de verpakking van het andere artikel.
Of ie mooi is moet ik nog zien. De foto's zijn zo slecht en hoe dat ding glanst in real-life is maar afwachten. Het is vooral de wijzerplaat dat heel cheap kan overkomen, zo'n overduidelijke karton plaatquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:18 schreef Beach het volgende:
Mooi horloge monkeybrain.
Uiteindelijk dezelfde genomen maar dan met zwart bandje.
Moest toch een andere aangezien mijn normale horloge al tijden kapot is en die ook van zo'n koopjessite komt
Deze gozer snapt hetquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:02 schreef Nicap_tm het volgende:
Het is dan ook geen pakje sigaretten die hij laat zien. Hij gaat gewoon cool in een hoekje staan en klikkerdieklakt met 1 hand z'n coole lighter.
Ik ben een DJ, niks ringtone gewoon over de speakers heenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:24 schreef FrankP het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer indruk maakt door dat chinese miauw miauw liedje als ringtone op je telefoon te zetten
Alleen aangemaakt gelukkigquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef hongtom het volgende:
[..]
ook betaald? of alleen aangemaakt...
Jij hebt deze post van mij gelezen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef monkeybrain het volgende:
Toch deze maar gepakt bij Jack, dat zilvere ziet er altijd zo cheap uit![]()
[ afbeelding ]
Deze erbij voor mijn desktop![]()
[ afbeelding ]
Deze om die grijze dames in mijn bed te lokken, Twizu zijn moeder ghehe![]()
[ afbeelding ]
Ik zie nog wat aanstekers bij dealperfectEven doorneuzen op deze koude avond
Ook na 22:00 als al die pikante programma's en reclames voorbij komen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:38 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jij hebt deze post van mij gelezen?
Normaal rekenden ze dat ook mee als je het via de mail deed hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook na 22:00 als al die pikante programma's en reclames voorbij komen?
Hoe kun je eigenlijk de $1 servicekosten bij dealperfect via dpbuying omzeilen?
Ik ga toch geen servicekosten betalen als ik alles zelf moet invullen om überhaupt te kunnen betalen![]()
Zeker om die lullige $2 orders te voorkomen, zinloos handarbeid.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Normaal rekenden ze dat ook mee als je het via de mail deed hoor.
Yep, ik wacht op een bestelling van 5 november...quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef Binkster001 het volgende:
Ik weet dat ik moet wachten, maar ik heb 7/11 iets besteld bij dx en 8/11 ook, 7/11 was in 3 tot 5 dagen in stock en 8/11 in 1 tot 3, maar nu heb ik al een goede week mijn bestelling van 8/11 binnen maar ik wacht nog steeds op die van 7/11. Zijn er meer mensen die nog wachten op een pakketje van rond die datum?? (ja, ik weet stelregel = minimaal 1 maand)
Ziet er wel heel tof uit! Al vind ik 'm al snel te groot om mee te nemen. Bovendien zal ik ook niet snel filmpjes erop kijken. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef hongtom het volgende:
http://www.focalprice.com(...)5_Player_Silver.html
mooi ding, ik had er al naar zitten kijken op mp4nation maar is toch wat duur...
Iemand toevallig ervaring?
Ik dacht precies het zelfde, net wat te groot om overal mee te nemen maar om er nou films op te kijken is ie weer wat klein, verder ziet er er wel erg mooi uit!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:25 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ziet er wel heel tof uit! Al vind ik 'm al snel te groot om mee te nemen. Bovendien zal ik ook niet snel filmpjes erop kijken. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
Inderdaad. Echt van dat spul waarbij je gelijk denkt 'Hebbuh!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik dacht precies het zelfde, net wat te groot om overal mee te nemen maar om er nou films op te kijken is ie weer wat klein, verder ziet er er wel erg mooi uit!
Er zijn ook kleinere maar ik vind dit een goed formaat, ik kijk nu films als ik in de auto zit op een 3 inch schermpje en dat is pas klein, van daar dat ik deze zo graag wil. Ik had ook nog deze van 7 inch gevonden maar die leek me wat te groot en volgens mij is deze ook slechter( weet niet zeker, niet echt verder uitgezocht :S)quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:33 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt van dat spul waarbij je gelijk denkt 'Hebbuh!' en achteraf blijkt het totaal niet functioneel te zijn
Die 5 inch ziet er wel veel strakker uit (menu enzo.) maar als je alleen in de auto kijkt waarom dan niet de 7 inch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:37 schreef hongtom het volgende:
[..]
Er zijn ook kleinere maar ik vind dit een goed formaat, ik kijk nu films als ik in de auto zit op een 3 inch schermpje en dat is pas klein, van daar dat ik deze zo graag wil. Ik had ook nog deze van 7 inch gevonden maar die leek me wat te groot en volgens mij is deze ook slechter( weet niet zeker, niet echt verder uitgezocht :S)
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_63&products_id=368
Yup ik haal tegenwoordig ook 90% van mijn spullen op Ebay... stukken goedkoper, wordt sneller bezorgd en betere service.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:25 schreef tralalala het volgende:
Ik koop tegenwoordig eigenlijk alles via ebay, scheelt soms 50% van de prijs van DX.
Pas nog een USB cardreader gekocht voor 43 cent incl.werkt perfect.
Maarja, Dealextreme heeft natuurlijk weer van die grappige gadgets.
Volgens mij was er in de oude topic reeks iemand die die besteld had. Weet nu ff niet meer wie dat was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef hongtom het volgende:
mooi ding, ik had er al naar zitten kijken op mp4nation maar is toch wat duur...
Specificationsquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben van mening dat dit geen led lichtjes zijn maar gewone gloeilampjes... of mis ik iets?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26353
Ja snap ik, maar ik zie gewoon gloeidraadjes op de foto.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben op dit gebied een newbie, dus het zal wel aan mij liggen. Als ik op taobao.com bij de reeben brillen kijk dan staan ze daar voor zo'n 1500 yuan, dat is volgens google calc ¤150. Dat is ook zo'n beetje wat ik voor mijn Rayban heb betaald.
Ja, dat zijn de echte. Echte producten verschillen meestal niet veel van prijs met hier (uitzonderingen nagelaten). Nep-artikelen zijn er dan ook, deze zijn véél goedkoper en vind je meestal door de prijs te sorteren van laag naar hoog.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben op dit gebied een newbie, dus het zal wel aan mij liggen. Als ik op taobao.com bij de reeben brillen kijk dan staan ze daar voor zo'n 1500 yuan, dat is volgens google calc ¤150. Dat is ook zo'n beetje wat ik voor mijn Rayban heb betaald.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de echte. Echte producten verschillen meestal niet veel van prijs met hier (uitzonderingen nagelaten). Nep-artikelen zijn er dan ook, deze zijn véél goedkoper en vind je meestal door de prijs te sorteren van laag naar hoog.
Ja... ik!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef hongtom het volgende:
Ik denk ook dat het gewoon gloeilampjes zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik zie gewoon gloeidraadjes op de foto.
Of hebben ze perfect nagemaakte led lampjes in de vorm van gloeilampjes?
Mooi om te horen, hopen dat mijn 20 varkentjes ook snel binnen komenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef nachtdier3 het volgende:
En de bestelling van VSAMSUN.com is binnen!
Blijft alleen raar dat die site slecht bereikbaar is. Of het ligt aan mijn pc hier, want vanaf hier kom ik er niet op FF en win Xp terwijl ik gisteren vanaf een andere pc met daarop nog win2000 er probleemloos opkwam.
OK, ff wat geld bij me kaar sprokkelen en dan ga ik hem denk ik ook maar kopen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja... ik!
Ik heb het een tijd geleden via TaoBao gekocht (ongeveer hetzelfde betaald maar het pakje is geopend bij de Belgische douane en omdat er een te lage waarde was vermeld op het pak heb ik niet alleen BTW maar ook een boete moeten betalen...)
De speler kan niet in de broekzak maar wel gemakkelijk in de binnenzak van de jas.
Hij speelt mkv af, dat vind ik heel handig omdat ik dan niets moet recoden.
Beeldkwaliteit is prima, alleen de kijkhoek langs onderen is niet zo goed (dat lees je ook in alle reviews).
Ikzelf vind het zijn geld waard.
Wij gebruiken het voornamelijk voor ons dochtertje tijdens lange autoritten, ze kijkt dan haar favoriete programma's.
Let op dat de lader een "Flat to Round Plug Adapter Converter for Europe" nodig heeft (dat was bij mij toch zo). Opladen via USB op PC wordt niet aangeraden. De bijgeleverde lader geeft meer stroom dan een standaard USB poort.
Laat maar weten als je nog iets wil weten.
Ook even klagen... ik wacht nu nog op pakjes die in de laatste week van oktober zijn verstuurd
Ik krijg op eens nooit meer punten bij focalprice, doe ik iets foutquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog een coupon van 8 dollar bij focalprice, maar geen idee wat ik kan kopen.
Iemand een idee?
Ah, ja natuurlijk! Het zijn dan Reeben's. Is gewoon een ander merk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nep artikelen? Volgens mij zijn ze niet niet. Het merk is gewoon Reeben toch
Werkt hier gewoon in Chrome.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef joepie91 het volgende:
Wat betreft VSAMSUN:
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1914
Kijk eens naar het watermerk op de foto's?
Overigens, site werkt hier niet in Chrome maar wel in Firefox. Zit vol met spelfouten, en doet erg oplichterig aan :|
Ik nog niks en ik heb gelijk besteld toen het voor het eerst werdt gezegd...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb Laatst ook gewoon een bestelling binnengekregen van VSamsun
Als je niks kan vinden op die site dan kunnen wij geen extra items teleporteren op die sitequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog een coupon van 8 dollar bij focalprice, maar geen idee wat ik kan kopen.
Iemand een idee?
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je niks kan vinden op die site dan kunnen wij geen extra items teleporteren op die site![]()
Was je niet wild van de laserpen met lasershow functie? Ik had de mijne al binnen verwacht maar nog helemaal niks
Die heb ik ook gekocht (de laser), zit al de hele week te wachten wanneer die nou binnen komt... in een normale periode was ie al binnen geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt inderdaad![]()
Maar ik heb inmiddels 30mW Green Laser Pointer Pen (Black) besteld en betaald (16 nov verzonden)
En ik had zo'n alcohol tester en een aansteker besteld, maar die waren out of stock
Hij is nog maar 17 dagen onderweg, dus het kan rustig nog 2 weken duren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef hongtom het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht (de laser), zit al de hele week te wachten wanneer die nou binnen komt... in een normale periode was ie al binnen geweest![]()
(5e besteld, 10e geshipped volgens fp, geen tracking)
Thanks & Good morning Jack!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |