quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vakantie naar China, relaxed!![]()
Je moet van die Taobao betalingskaarten kopen, dan kun je het voortaan zelf betalen.
Ene laptop vind hem bij mij ook niet maar dat is geen drama. Je zet hem aan en drukt dan op het opneemknopje, als het rode lampje knippert neemt ie op.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:51 schreef Twizu het volgende:
[..]
Of ie aan het filmen is óf niet. En als je 'm aan de computer aansluit, wordt ie niet gevonden bij mij.
De dopjes (rubbertjesquote:Op donderdag 26 november 2009 00:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Koop gewoon nog een setje(gebruik nu mijn 2e, de 1e ben ik kwijt
)
Volgensmij pasten de rubbertjes van mijn originele EP-630 er wel op, dus ik neem aan redelijk wat in-ears, maar het past niet echt perfect.
ook betaald? of alleen aangemaakt...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wou een bestelling doen op PBpurchase alleen er was een error. Dus ik proberen en proberen. toen lukte het op IE en had ik ineens 12 orders.
Wie is de baas???quote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef revpolen het volgende:
pff weer stilletjes me huisje voor bij gereden de postbode
china is echt zo vet!!!
maar je gaat 8 dagen ik gok enkel beijing?
was 3 maanden geleden in beijing, shanghai en bij de baas in liuyang. echt zo vet alles..
mag over 6 maanden weer naar "de baas" toe![]()
8 dagen lang liyang enkel vuurwerk afsteken/bekijken
Jack natuurlijk!quote:
neey joh, je moet de dolce vita boat hebben . kost een tientje , naar heeft wel datum erop en is gewoon mooi (heb em net binnen)quote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Even offtopic: welk horloge is het meest mooiboy?
Ik zit te twijfelen tussen de 4e en de 20e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je toevallig linkje?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:36 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
neey joh, je moet de dolce vita boat hebben . kost een tientje , naar heeft wel datum erop en is gewoon mooi (heb em net binnen)
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:36 schreef RudyCarell het volgende:
5 november Zijnheter oordopjes besteld voor de iPhone... http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25027
Nog niets binnen, dit duurt erg lang ...
En nu?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef revpolen het volgende:
brief binnen van de douane betreft me UJJ's
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef revpolen het volgende:
Ok... Maar kerstdrukte op 5 november? Hij is gelijk verstuurd... We wachten nog wel even af...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alle sites geven al aan dat het door kerstdrukte allemaal wat langer duurt. Mensen wachten nog op dingen uit oktober. Komt wel goed toch en anders na 1 maand ongeveer gewoon even contact opnemen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef revpolen het volgende:
Beter lezen, ik had al gequote en gezegt dat ik em mooi vondquote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jopiede!![]()
Ik heb nog iets voor je gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |