Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef jopiede het volgende:
ik denk zo rond de 30 dollar ofzo. Was wel een tijdje geleden. De truien kostten hier rond de 90 euro in de winkel dus ja, je maakt wel winstHeb em even naast een originele gehouden maar zag geen verschil. Dus ik goede kwaliteit
Jahaa, de Fashionboys zijn weer aan het discussiëren!quote:
Je toekomstige homologe óók.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
Het is niet persoonlijk ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Die zijn niet duur inderdaad!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef mickeyD het volgende:
voor als je nog vrienden of kennisen hebt met van die herrie golfjes of slopels..
die vinden dit echt te gek:
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.html
voor maar $3,60 (kost hier zomaar tussen de 10 en 15 euro)
[ afbeelding ]
Mail hem dan gewoon, dan kan je het ook gewoon in een keer betalen ipv 2xquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen hun horloge -smaak danwel het gebrek eraan proberen goed te praten..
Vooralsnog weet ik nog niet welke maat overhemd ik nu moet bestellen..Dacht dat Jack om maten en zo zou vragen, maar ik moet gewoon invullen welke maat ik wil..
Neenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
Is dit horloge goedgekeurd door de horloge gestapo?
Wel mooi netjes, blauwe wijzers, bruine croc band... de foto is echt shit...
[ afbeelding ]
Ik vind em mooiquote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm té degelijk / burgerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat eraan te denken om hem te bestellen, voor 5 euro een leuk ding. In Nederland kun je voor dit geld niks vinden... Dat merkje had er van mij ook wel af gemogen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb je hem al binnen? Heb hem paar dagen terug besteld. Goedgekeurd dus.
In NL kan je ook hele leuke klokjes kopen, alleen heb je dan geen merkje.
Dat heet stedelijke camouflage, ik kan moeilijk met mijn Autralian campingsmoking en gouden schakelketting professionele oplichter zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind 'm té degelijk / burgerlijk.
Whaha die is echt mooi als je de details kent van alle herrie in Amerka rondom social healthcare. Obama horloge met een rode ster, you dirty commie!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef joepie91 het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.31551
Mao Waving Hand Wristwatch anyone?
Deze mag in de OP.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso kijkt Obama een beetje.. Scary op de bijbehorende pic..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha die is echt mooi als je de details kent van alle herrie in Amerka rondom social healthcare. Obama horloge met een rode ster, you dirty commie!!!
This i like!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg zoiets als deze:
Maar dan zonder dat tralies ervoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |