Mag ik vragen welke shirts??quote:Op woensdag 25 november 2009 19:38 schreef neo2000 het volgende:
Ook een estimate gevraagd voor 2 shirts..Overigens ook een linkje gepost door Dion, dus dank nog daarvoor!
Er zijn periode geweest dat weekje duurde.. dus vind paar dagen nog heel redelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef thijs1994 het volgende:
Jack moet eens opschieten heb al 2 dagen een paar van die requesten in z'n postvak liggen nog steeds geen respons, terwijl die een week geleden nog binnen 't uur reageerde![]()
Die man is echt zo veranderlijk als 't weer.
Maarja iemand nog mooie taobao-dingetjes gezien die ik eigenlijk ook móet hebben??
Sjieke dingetjes....vooral die zwarte is mooi.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:55 schreef neo2000 het volgende:
Uiteraard. Het zijn meer overhemden overigens.. Maar wel grappig..
http://item.taobao.com/au(...)9fdd42.htm?cm_cat=30
Heb ze hier in ieder geval nog niet gezien.
Gewoon ff opnieuw sturen had ik toen ook. Dan leest hij er gewoon overheen ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef thijs1994 het volgende:
Jack moet eens opschieten heb al 2 dagen een paar van die requesten in z'n postvak liggen nog steeds geen respons, terwijl die een week geleden nog binnen 't uur reageerde![]()
Die man is echt zo veranderlijk als 't weer.
Maarja iemand nog mooie taobao-dingetjes gezien die ik eigenlijk ook móet hebben??
Dan heb je er dus wel twee voor de prijs van één. Die je over hebt kun je dan bijvoorbeeld aan iemand cadeau doen als er iemand jarig is ofzo.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef Downstar het volgende:
Net mijn geld terug gekregen voor de ipot die niet is gescannend bij HK post.
pakketje is verdwenen ofzo![]()
maar nu zit ik wel met een probleem, jack vertelde me dat het pakketje als nog bij me kon aankomen..
Dus als ik nu een nieuwe bestel heb ik er straks 2...
maar stel dat die niet aan komt ; dan wacht ik dus veeeeel te lang weer voordat ik er dan 1 in handen heb
ellende ook allemaal!
Zo ben ik niet op z'n bedrag..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:46 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Dan heb je er dus wel twee voor de prijs van één. Die je over hebt kun je dan bijvoorbeeld aan iemand cadeau doen als er iemand jarig is ofzo.
Mwah.. Ik heb een baan waar vaak verwacht wordt dat ik in een net overhemd op kom dagen bij klanten en zo. Het moet dus overkomen dat ik een oude lul ben. Maar dat ben ik niet. Ergo; wel een overhemd, maar dan alsnog enigzins jeugdig. Plus, die Aziaten zijn vaak ietwat "petite"; daarom komt e.e.a op gebied van kleding vaak wat verwijfd danwel nichterig over. Als ik straks dat ding aan heb is het natuurlijk gewoon uber.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
Oh ja, zo'n horloge is gay maar dit niet....![]()
Erg leuk om met carnaval zo rond te lopen![]()
[ afbeelding ]
Ook erg netjes..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:29 schreef JapieGijs het volgende:
Deze lijkt erg op die JJ overhemden
http://item.taobao.com/au(...)1fe15f661dd0f138.htm
Blauwe is onderweg hierheen om te kijken of het wat is. Koste me $ 24.35 bij Rachel
Haha sinds wanneer is een overhemd voor oude lullen. Dat mag je me wel eens vertellen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik heb een baan waar vaak verwacht wordt dat ik in een net overhemd op kom dagen bij klanten en zo. Het moet dus overkomen dat ik een oude lul ben. Maar dat ben ik niet. Ergo; wel een overhemd, maar dan alsnog enigzins jeugdig. Plus, die Aziaten zijn vaak ietwat "petite"; daarom komt e.e.a op gebied van kleding vaak wat verwijfd danwel nichterig over. Als ik straks dat ding aan heb is het natuurlijk gewoon uber.
[..]
Ook erg netjes..Laat even weten hoe ze bevallen mochten ze binnen zijn.. (of je moet echt niet willen dat er een kans is dat meer mensen in Nederland in hetzelfde overhemd lopen.. Het heeft haast wat exclusiefs, dat spul uit China..
)
Damn, neo2000 is gewoon zo'n gladde zonnebank gebruinde gigoloquote:Op woensdag 25 november 2009 21:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah.. Ik heb een baan waar vaak verwacht wordt dat ik in een net overhemd op kom dagen bij klanten en zo. Het moet dus overkomen dat ik een oude lul ben. Maar dat ben ik niet. Ergo; wel een overhemd, maar dan alsnog enigzins jeugdig. Plus, die Aziaten zijn vaak ietwat "petite"; daarom komt e.e.a op gebied van kleding vaak wat verwijfd danwel nichterig over. Als ik straks dat ding aan heb is het natuurlijk gewoon uber.
Mwah, ik bracht het misschien een beetje verkeerd. ik bedoel meer te zeggen dat je vaker ouder ingeschat wordt, zeker in mijn geval omdat ik schijnbaar een jong koppie heb.. En als mensen je iets ouder inschatten nemen ze je al snel serieuzer.. Dat bedoelde ik er meer mee te zeggen. plus dat het bij ons stiekem vaak verwacht wordt. Dat je in een overhemd komt. Men zegt er alleen niet bij wat voor overhemd.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha sinds wanneer is een overhemd voor oude lullen. Dat mag je me wel eens vertellen.
Die mouwenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geeft zo'n idee:quote:Op woensdag 25 november 2009 21:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die mouwen![]()
en krijg je die leuke handschoentjes er ook nog bij?
@ mstr, ook fotos als ze opgehangen zijn?Ziet er goed uit!
QFT! Dit is idd wél gay.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef jopiede het volgende:
ik denk zo rond de 30 dollar ofzo. Was wel een tijdje geleden. De truien kostten hier rond de 90 euro in de winkel dus ja, je maakt wel winstHeb em even naast een originele gehouden maar zag geen verschil. Dus ik goede kwaliteit
Jahaa, de Fashionboys zijn weer aan het discussiëren!quote:
Je toekomstige homologe óók.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
Het is niet persoonlijk ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Die zijn niet duur inderdaad!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef mickeyD het volgende:
voor als je nog vrienden of kennisen hebt met van die herrie golfjes of slopels..
die vinden dit echt te gek:
http://www.suntekstore.co(...)ip-light--white.html
voor maar $3,60 (kost hier zomaar tussen de 10 en 15 euro)
[ afbeelding ]
Mail hem dan gewoon, dan kan je het ook gewoon in een keer betalen ipv 2xquote:Op woensdag 25 november 2009 21:45 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen hun horloge -smaak danwel het gebrek eraan proberen goed te praten..
Vooralsnog weet ik nog niet welke maat overhemd ik nu moet bestellen..Dacht dat Jack om maten en zo zou vragen, maar ik moet gewoon invullen welke maat ik wil..
Neenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
Is dit horloge goedgekeurd door de horloge gestapo?
Wel mooi netjes, blauwe wijzers, bruine croc band... de foto is echt shit...
[ afbeelding ]
Ik vind em mooiquote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm té degelijk / burgerlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat eraan te denken om hem te bestellen, voor 5 euro een leuk ding. In Nederland kun je voor dit geld niks vinden... Dat merkje had er van mij ook wel af gemogen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb je hem al binnen? Heb hem paar dagen terug besteld. Goedgekeurd dus.
In NL kan je ook hele leuke klokjes kopen, alleen heb je dan geen merkje.
Dat heet stedelijke camouflage, ik kan moeilijk met mijn Autralian campingsmoking en gouden schakelketting professionele oplichter zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:59 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind 'm té degelijk / burgerlijk.
Whaha die is echt mooi als je de details kent van alle herrie in Amerka rondom social healthcare. Obama horloge met een rode ster, you dirty commie!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:05 schreef joepie91 het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.31551
Mao Waving Hand Wristwatch anyone?
Deze mag in de OP.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso kijkt Obama een beetje.. Scary op de bijbehorende pic..quote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha die is echt mooi als je de details kent van alle herrie in Amerka rondom social healthcare. Obama horloge met een rode ster, you dirty commie!!!
This i like!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg zoiets als deze:
Maar dan zonder dat tralies ervoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |