Hier 26 oktober en nog niet binnen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef Joey_GG het volgende:
Pakketje van budgetgadgets verzonden op 5-11-09 nog steeds niet binnen
Mijn op 27 oktober verzonden Reeben is eindelijk gearriveerdquote:Op donderdag 26 november 2009 10:37 schreef Zapper het volgende:
Transport is de laatste tijd wel erg matig ja
M'n op 22 oktober verzonden ReetBan is waarschijnlijk pleite.
Het is dan ook een stuk drukker bij HK Post. Als je 1 maand wacht dan mag je je gaan afvragen waar het blijft.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:30 schreef Joey_GG het volgende:
Pakketje van budgetgadgets verzonden op 5-11-09 nog steeds niet binnen
vandaag gearriveerdquote:Op donderdag 26 november 2009 10:57 schreef Zapper het volgende:
Vandaag of eerder al?
Je moet wat hequote:
Bij thuiskomst maar eens kijken danquote:
Ik heb die van mij allang binnen. Snap er alleen geen hout van.quote:
Hoe bedoel je? Bedoel je een namaak Bjon Borg, een vervalsing? Vraag jij hier nou om iets illegaals?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn er daar ook nog fatsoenlijke Bjorn Borg's te krijgen dat iemand weet? Op een van de China sites
Wat valt er niet aan te snappen dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:45 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb die van mij allang binnen. Snap er alleen geen hout van.
Of ie aan het filmen is óf niet. En als je 'm aan de computer aansluit, wordt ie niet gevonden bij mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen dan?
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef davo1979 het volgende:
Ik krijg deze week de eene betaling naar de andere betaling terug van diverse sites. Chinezen kunnen ook niks meer leveren lijkt het
Jep. Hij doet het volgens mij wel, maar op een of andere manier pakt hij 'm niet op mijn laptop (Vista).quote:Op donderdag 26 november 2009 12:20 schreef mickeyD het volgende:
sluit je em wel aan op een usb 2.0 poortje?
De 1e is mooiboyquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Even offtopic: welk horloge is het meest mooiboy?
Ik zit te twijfelen tussen de 4e en de 20e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
probeer t es op een XP machine?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jep. Hij doet het volgens mij wel, maar op een of andere manier pakt hij 'm niet op mijn laptop (Vista).
Ik zal het zaterdag eens proberen. Dan is mijn broer (+ windows XP laptop) weer in townquote:Op donderdag 26 november 2009 12:59 schreef mickeyD het volgende:
[..]
probeer t es op een XP machine?
misschien wil die niet laden (kan ook)
Vakantie naar China, relaxed!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:24 schreef Skiet het volgende:
Ze hebben in China leuke fietsbellen. Had op me oude fiets een bel die me ouders een keer hadden meegenomen. Leuk ding was dat.
Eindelijk zeker boeken voor 8 dagen China. Vertrek 31 maart. Hoeveel varkentjes krijg ik van jullie als ik op de foto ga met Jack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |