Die zwarte krullen, die bruine huid, inderdaad jaquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Sowieso kijkt Obama een beetje.. Scary op de bijbehorende pic..
Geslacht: Vrouwquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Twizu het volgende:
Ik overweeg zoiets als deze:
Maar dan zonder dat tralies ervoor
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 25 november 2009 21:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sorry gast, maar ik kon het gewoon niet laten om iets te doen met die huisvrouwen-opmerking!
Het is niet persoonlijk ofzo.![]()
[ afbeelding ]
Ah, met dit horloges gaat het je wel lukken om die oma's te versieren!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om hem te bestellen, voor 5 euro een leuk ding. In Nederland kun je voor dit geld niks vinden... Dat merkje had er van mij ook wel af gemogen.
[..]
Dat heet stedelijke camouflage, ik kan moeilijk met mijn Autralian campingsmoking en gouden schakelketting professionele oplichter zijnDegelijk en burgelijk is goed voor mijn doelgroep, oma's met opgebouwde pensioen
Wie is die gek op je ava?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. En dan ook nog lasers aan de zijkanten.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
Daar past maar 1 ding op...
[ afbeelding ]
Mijn pakje van 11-11 is er al welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef no1uknow het volgende:
Af en toe wel jammer van die verzendtijd. Wacht nu al sinds 2 november op een pakketje van DE, maar we houden de goede moed erin!
Welke truimaat heb je normaal? Heb zelf een L, dus hoop dat een Chinese XL gaat passen. En via welke link heb je 'm besteld?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:12 schreef jopiede het volgende:
[..]
En die bovenste trui heb ik hier al thuis liggen, moet ik nog fotos maken? Heb maat XL ofzo, past me broer goed. Terwijl ik em voor me zelf bestelddeLaat trouwens ook eff de prijs van die onderste weten, als hij goedkoop is koop ik em
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:11 schreef Twizu het volgende:
Hebben jullie al ooit toffe fietsbellen oid gezien op DX & Co?
Heb namelijk sindskort een nieuwe fiets en daar kan een toffe fietsbel natuurlijk niet op ontbreken. Ook nog even een leuke sleutelhanger zoeken.![]()
Zoiets, maar dan in het matzwart en iets minder gay.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn er daar ook nog fatsoenlijke Bjorn Borg's te krijgen dat iemand weet? Op een van de China sites
Noem nou geen merknamen...quote:Op woensdag 25 november 2009 23:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Zijn er daar ook nog fatsoenlijke Bjorn Borg's te krijgen dat iemand weet? Op een van de China sites
Hahaha daar ga je toch niet mee fietsen?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:01 schreef Japppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23055
Ik heb deze
Anders quote je het nog even.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Noem nou geen merknamen...
Leren mensen het dan nooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |