Specificationsquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben van mening dat dit geen led lichtjes zijn maar gewone gloeilampjes... of mis ik iets?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26353
Ja snap ik, maar ik zie gewoon gloeidraadjes op de foto.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben op dit gebied een newbie, dus het zal wel aan mij liggen. Als ik op taobao.com bij de reeben brillen kijk dan staan ze daar voor zo'n 1500 yuan, dat is volgens google calc ¤150. Dat is ook zo'n beetje wat ik voor mijn Rayban heb betaald.
Ja, dat zijn de echte. Echte producten verschillen meestal niet veel van prijs met hier (uitzonderingen nagelaten). Nep-artikelen zijn er dan ook, deze zijn véél goedkoper en vind je meestal door de prijs te sorteren van laag naar hoog.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben op dit gebied een newbie, dus het zal wel aan mij liggen. Als ik op taobao.com bij de reeben brillen kijk dan staan ze daar voor zo'n 1500 yuan, dat is volgens google calc ¤150. Dat is ook zo'n beetje wat ik voor mijn Rayban heb betaald.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:32 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de echte. Echte producten verschillen meestal niet veel van prijs met hier (uitzonderingen nagelaten). Nep-artikelen zijn er dan ook, deze zijn véél goedkoper en vind je meestal door de prijs te sorteren van laag naar hoog.
Ja... ik!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef hongtom het volgende:
http://www.focalprice.com(...)5_Player_Silver.html
mooi ding, ik had er al naar zitten kijken op mp4nation maar is toch wat duur...
Iemand toevallig ervaring?
Ik denk ook dat het gewoon gloeilampjes zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik zie gewoon gloeidraadjes op de foto.
Of hebben ze perfect nagemaakte led lampjes in de vorm van gloeilampjes?
Mooi om te horen, hopen dat mijn 20 varkentjes ook snel binnen komenquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef nachtdier3 het volgende:
En de bestelling van VSAMSUN.com is binnen!
Blijft alleen raar dat die site slecht bereikbaar is. Of het ligt aan mijn pc hier, want vanaf hier kom ik er niet op FF en win Xp terwijl ik gisteren vanaf een andere pc met daarop nog win2000 er probleemloos opkwam.
OK, ff wat geld bij me kaar sprokkelen en dan ga ik hem denk ik ook maar kopen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja... ik!
Ik heb het een tijd geleden via TaoBao gekocht (ongeveer hetzelfde betaald maar het pakje is geopend bij de Belgische douane en omdat er een te lage waarde was vermeld op het pak heb ik niet alleen BTW maar ook een boete moeten betalen...)
De speler kan niet in de broekzak maar wel gemakkelijk in de binnenzak van de jas.
Hij speelt mkv af, dat vind ik heel handig omdat ik dan niets moet recoden.
Beeldkwaliteit is prima, alleen de kijkhoek langs onderen is niet zo goed (dat lees je ook in alle reviews).
Ikzelf vind het zijn geld waard.
Wij gebruiken het voornamelijk voor ons dochtertje tijdens lange autoritten, ze kijkt dan haar favoriete programma's.
Let op dat de lader een "Flat to Round Plug Adapter Converter for Europe" nodig heeft (dat was bij mij toch zo). Opladen via USB op PC wordt niet aangeraden. De bijgeleverde lader geeft meer stroom dan een standaard USB poort.
Laat maar weten als je nog iets wil weten.
Ook even klagen... ik wacht nu nog op pakjes die in de laatste week van oktober zijn verstuurd
Ik krijg op eens nooit meer punten bij focalprice, doe ik iets foutquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog een coupon van 8 dollar bij focalprice, maar geen idee wat ik kan kopen.
Iemand een idee?
Ah, ja natuurlijk! Het zijn dan Reeben's. Is gewoon een ander merk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nep artikelen? Volgens mij zijn ze niet niet. Het merk is gewoon Reeben toch
Werkt hier gewoon in Chrome.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef joepie91 het volgende:
Wat betreft VSAMSUN:
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1914
Kijk eens naar het watermerk op de foto's?
Overigens, site werkt hier niet in Chrome maar wel in Firefox. Zit vol met spelfouten, en doet erg oplichterig aan :|
Ik nog niks en ik heb gelijk besteld toen het voor het eerst werdt gezegd...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb Laatst ook gewoon een bestelling binnengekregen van VSamsun
Als je niks kan vinden op die site dan kunnen wij geen extra items teleporteren op die sitequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog een coupon van 8 dollar bij focalprice, maar geen idee wat ik kan kopen.
Iemand een idee?
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je niks kan vinden op die site dan kunnen wij geen extra items teleporteren op die site![]()
Was je niet wild van de laserpen met lasershow functie? Ik had de mijne al binnen verwacht maar nog helemaal niks
Die heb ik ook gekocht (de laser), zit al de hele week te wachten wanneer die nou binnen komt... in een normale periode was ie al binnen geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt inderdaad![]()
Maar ik heb inmiddels 30mW Green Laser Pointer Pen (Black) besteld en betaald (16 nov verzonden)
En ik had zo'n alcohol tester en een aansteker besteld, maar die waren out of stock
Hij is nog maar 17 dagen onderweg, dus het kan rustig nog 2 weken duren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef hongtom het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht (de laser), zit al de hele week te wachten wanneer die nou binnen komt... in een normale periode was ie al binnen geweest![]()
(5e besteld, 10e geshipped volgens fp, geen tracking)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |