abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 17:51:20 #276
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_75062667
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ben van mening dat dit geen led lichtjes zijn maar gewone gloeilampjes... of mis ik iets?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26353
Specifications
LED Color: Yellow
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:06:00 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75063070
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Specifications
LED Color: Yellow
Ja snap ik, maar ik zie gewoon gloeidraadjes op de foto.
Of hebben ze perfect nagemaakte led lampjes in de vorm van gloeilampjes?
pi_75063336
Ik ben op dit gebied een newbie, dus het zal wel aan mij liggen. Als ik op taobao.com bij de reeben brillen kijk dan staan ze daar voor zo'n 1500 yuan, dat is volgens google calc ¤150. Dat is ook zo'n beetje wat ik voor mijn Rayban heb betaald.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_75063359
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ik ben op dit gebied een newbie, dus het zal wel aan mij liggen. Als ik op taobao.com bij de reeben brillen kijk dan staan ze daar voor zo'n 1500 yuan, dat is volgens google calc ¤150. Dat is ook zo'n beetje wat ik voor mijn Rayban heb betaald.

Je moet daar nog even verzendkosten en bemiddelingskosten bij berekenen. Dan kom je duurder uit dan in NL vaak. Rayban is een redelijk duur merk hoor.

Als je ze gaat sorteren op prijs kom je bij reeben, soortgelijk merk. Prijzen zijn dan stuk lager. Overigens heeft Reeben niet alle modellen. Het kan zijn dat je dan gewoon Rayban brillen ziet.
pi_75063781
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Ja, dat zijn de echte. Echte producten verschillen meestal niet veel van prijs met hier (uitzonderingen nagelaten). Nep-artikelen zijn er dan ook, deze zijn véél goedkoper en vind je meestal door de prijs te sorteren van laag naar hoog.
pi_75063810
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:32 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de echte. Echte producten verschillen meestal niet veel van prijs met hier (uitzonderingen nagelaten). Nep-artikelen zijn er dan ook, deze zijn véél goedkoper en vind je meestal door de prijs te sorteren van laag naar hoog.

Nep artikelen? Volgens mij zijn ze niet niet. Het merk is gewoon Reeben toch
pi_75063841
Vandaag Mini Tv-Afstandsbediening binnengekregen van DX

wel een leuk ding

zonder codes ofzo gewoon op je tv richten op een knop drukken en je kan hem gebruiken.
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:48:54 #283
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_75064233
En de bestelling van VSAMSUN.com is binnen!

Blijft alleen raar dat die site slecht bereikbaar is. Of het ligt aan mijn pc hier, want vanaf hier kom ik er niet op FF en win Xp terwijl ik gisteren vanaf een andere pc met daarop nog win2000 er probleemloos opkwam.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_75064992
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef hongtom het volgende:
http://www.focalprice.com(...)5_Player_Silver.html
mooi ding, ik had er al naar zitten kijken op mp4nation maar is toch wat duur...

Iemand toevallig ervaring?
Ja... ik!
Ik heb het een tijd geleden via TaoBao gekocht (ongeveer hetzelfde betaald maar het pakje is geopend bij de Belgische douane en omdat er een te lage waarde was vermeld op het pak heb ik niet alleen BTW maar ook een boete moeten betalen...)

De speler kan niet in de broekzak maar wel gemakkelijk in de binnenzak van de jas.
Hij speelt mkv af, dat vind ik heel handig omdat ik dan niets moet recoden.
Beeldkwaliteit is prima, alleen de kijkhoek langs onderen is niet zo goed (dat lees je ook in alle reviews).
Ikzelf vind het zijn geld waard.
Wij gebruiken het voornamelijk voor ons dochtertje tijdens lange autoritten, ze kijkt dan haar favoriete programma's.
Let op dat de lader een "Flat to Round Plug Adapter Converter for Europe" nodig heeft (dat was bij mij toch zo). Opladen via USB op PC wordt niet aangeraden. De bijgeleverde lader geeft meer stroom dan een standaard USB poort.

Laat maar weten als je nog iets wil weten.

Ook even klagen... ik wacht nu nog op pakjes die in de laatste week van oktober zijn verstuurd
jaja, en azo...
pi_75065274
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar ik zie gewoon gloeidraadjes op de foto.
Of hebben ze perfect nagemaakte led lampjes in de vorm van gloeilampjes?
Ik denk ook dat het gewoon gloeilampjes zijn.
jaja, en azo...
pi_75066920
Zijn inderdaad gewoon de ouderwetse lampies
pi_75067150
Ik heb nog een coupon van 8 dollar bij focalprice, maar geen idee wat ik kan kopen.

Iemand een idee ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 20:14:45 ]
pi_75067272
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:48 schreef nachtdier3 het volgende:
En de bestelling van VSAMSUN.com is binnen!

Blijft alleen raar dat die site slecht bereikbaar is. Of het ligt aan mijn pc hier, want vanaf hier kom ik er niet op FF en win Xp terwijl ik gisteren vanaf een andere pc met daarop nog win2000 er probleemloos opkwam.
Mooi om te horen, hopen dat mijn 20 varkentjes ook snel binnen komen
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:15 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Ja... ik!
Ik heb het een tijd geleden via TaoBao gekocht (ongeveer hetzelfde betaald maar het pakje is geopend bij de Belgische douane en omdat er een te lage waarde was vermeld op het pak heb ik niet alleen BTW maar ook een boete moeten betalen...)

De speler kan niet in de broekzak maar wel gemakkelijk in de binnenzak van de jas.
Hij speelt mkv af, dat vind ik heel handig omdat ik dan niets moet recoden.
Beeldkwaliteit is prima, alleen de kijkhoek langs onderen is niet zo goed (dat lees je ook in alle reviews).
Ikzelf vind het zijn geld waard.
Wij gebruiken het voornamelijk voor ons dochtertje tijdens lange autoritten, ze kijkt dan haar favoriete programma's.
Let op dat de lader een "Flat to Round Plug Adapter Converter for Europe" nodig heeft (dat was bij mij toch zo). Opladen via USB op PC wordt niet aangeraden. De bijgeleverde lader geeft meer stroom dan een standaard USB poort.

Laat maar weten als je nog iets wil weten.

Ook even klagen... ik wacht nu nog op pakjes die in de laatste week van oktober zijn verstuurd
OK, ff wat geld bij me kaar sprokkelen en dan ga ik hem denk ik ook maar kopen...
Zat eerst aan een dingoo te denken maar vanwege het kleine scherm toch maar niet gedaan
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog een coupon van 8 dollar bij focalprice, maar geen idee wat ik kan kopen.

Iemand een idee ?
Ik krijg op eens nooit meer punten bij focalprice, doe ik iets fout
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:23:54 #289
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_75067487
Wat betreft VSAMSUN:
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1914
Kijk eens naar het watermerk op de foto's?

Overigens, site werkt hier niet in Chrome maar wel in Firefox. Zit vol met spelfouten, en doet erg oplichterig aan :|
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_75068150
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:33 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nep artikelen? Volgens mij zijn ze niet niet. Het merk is gewoon Reeben toch
Ah, ja natuurlijk! Het zijn dan Reeben's. Is gewoon een ander merk.
pi_75068156
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef joepie91 het volgende:
Wat betreft VSAMSUN:
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1914
Kijk eens naar het watermerk op de foto's?

Overigens, site werkt hier niet in Chrome maar wel in Firefox. Zit vol met spelfouten, en doet erg oplichterig aan :|
Werkt hier gewoon in Chrome.
  vrijdag 27 november 2009 @ 21:17:46 #292
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_75068925
Ik had ook argwaan nadat ik maar niet op vsamsun.com kon komen en had verleden week een paypalclaim ingediend. Daarop heb ik dus een mail gekregen om nog even rustig af te wachten met de tracktracecode. Pakketje was dus ruim voor de datum van de claim verzonden...

Vage van vsamsun.com is zn bereikbaarheid. Nu kom ik er met zowel FF en IE niet op via www.vsamsun.com. Via http://vsamsun.com opent de site weer wel gewoon...

Site is dus wel gewoon betrouwbaar, althans dat zijn mijn ervaringen op dit moment. Mail was ook netjes en snel beantwoord steeds.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_75069840
Ik heb Laatst ook gewoon een bestelling binnengekregen van VSamsun
pi_75071468
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik heb Laatst ook gewoon een bestelling binnengekregen van VSamsun
Ik nog niks en ik heb gelijk besteld toen het voor het eerst werdt gezegd...
  vrijdag 27 november 2009 @ 22:21:07 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75071491
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Iemand een idee ?
Als je niks kan vinden op die site dan kunnen wij geen extra items teleporteren op die site
Was je niet wild van de laserpen met lasershow functie? Ik had de mijne al binnen verwacht maar nog helemaal niks
pi_75071612
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je niks kan vinden op die site dan kunnen wij geen extra items teleporteren op die site
Was je niet wild van de laserpen met lasershow functie? Ik had de mijne al binnen verwacht maar nog helemaal niks
Klopt inderdaad
Heb inmiddels 30mW Green Laser Pointer Pen (Black) besteld en betaald (16 nov verzonden)

En ik had zo'n alcohol tester en een aansteker besteld, maar die waren out of stock

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 22:27:44 ]
pi_75071776
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt inderdaad
Maar ik heb inmiddels 30mW Green Laser Pointer Pen (Black) besteld en betaald (16 nov verzonden)

En ik had zo'n alcohol tester en een aansteker besteld, maar die waren out of stock
Die heb ik ook gekocht (de laser), zit al de hele week te wachten wanneer die nou binnen komt... in een normale periode was ie al binnen geweest
(5e besteld, 10e geshipped volgens fp, geen tracking)

Weet iemand toevallig het verschil (behalve de prijs )
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=374
http://vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=360
eerst dacht ik dat die duurdere een micro sd card reader extra had maar nu zie ik dat die goedkope dat ook heeft(of heb ik de fout)...
pi_75071871
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:28 schreef hongtom het volgende:

[..]

Die heb ik ook gekocht (de laser), zit al de hele week te wachten wanneer die nou binnen komt... in een normale periode was ie al binnen geweest
(5e besteld, 10e geshipped volgens fp, geen tracking)
Hij is nog maar 17 dagen onderweg, dus het kan rustig nog 2 weken duren.
Ik had een keer een R/C heli gekoch (dp), die heeft er een maand en een paar dagen over gedaan om naar Nederland te komen (uiteindelijk over gekomen zonder douane controle, verbaasde me wel hehe)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 22:34:40 ]
pi_75073946
Hi! FOK guys!

Good night!
pi_75073989
Jack
Good morning for you ?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 23:27:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: