abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74982268
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Synthesist het volgende:
mijn moeder lult alles wat ze van mij hoort door aan anderen. ik moest bijvoorbeeld een kleine operatie laten doen. echt fucking iedereen in de familie weet dat dan opeens. haat dat echt

enige remedie is om zo min mogelijk te vertellen. wat ik dan ook doe.
Ja dat had ik ook, vertelde mijn moeder iets in vertrouwen op vrijdag.
Kom ik maandag op school, 15km ver van huis en ja hoor het halve schoolplein wist het al
  woensdag 25 november 2009 @ 03:27:15 #27
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74982269
quote:
Op woensdag 25 november 2009 00:17 schreef Maurice0 het volgende:
Dat ik geen blikken bier meer mag drinken doordeweeks maar een kratje moet kopen omdat vuilcontainer zo vol zit.. IK WIL GVD BLIKBIER

&verder vinden ze mij lief (zolang ik huishoudgeld maar overmaakt)
Blikbier Woon je op wielen ofzo?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74986556
De bemoeizucht, hoe goed bedoeld ook.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_74986706
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat slaan.

Daar moeten ze echt eens mee ophouden.
Daar zou ik melding van maken, of zorgen dat ik voortaan als eerste de koekenpan te pakken heb.
  woensdag 25 november 2009 @ 13:30:01 #30
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74986863
Dat ze SBS kijken en alles geloven.

Maar toch hou ik van ze!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74987602
quote:
Op woensdag 25 november 2009 13:26 schreef Divel het volgende:

[..]

Daar zou ik melding van maken, of zorgen dat ik voortaan als eerste de koekenpan te pakken heb.
Of anders geloof je hem.
pi_74988870
Mijn moeder vertelt best vaak wat, en dat ze zich midden in haar verhaal omdraait en wegloopt.

Of dat ze bezig is met een verhaal en dat ze iets anders gaat vertellen.
pi_74991317
De verhalen van mijn moeder over mensen die ik niet ken en verre van interessant zijn, maar wel 10 minuten kunnen duren vanwege allemaal overbodige zijstraatjes die ze denkt te moeten belichten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_74991871
Dat de eerste vraag altijd is hoe het met m'n studie gaat.
Dat ze altijd een discussie moeten uitlokken en je dus haast nooit ontspannen op bezoek bent.
Dat ze haast nooit eens iets makkelijk accepteren, maar altijd willen horen waarom ik iets besloten heb en daar vervolgens heel kritisch over zijn.
Dat ze veel commentaar kunnen hebben op anderen.
Dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden.
Dat ze vinden dat de relatie tussen ouders en kinderen nooit gelijkwaardig zal zijn: kinderen (ook al zijn ze volwassen) moeten alles aan hun ouders (kunnen) vertellen, maar andersom geldt dat niet.

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_74992160
Iedere keer hetzelfde vragen en dan niet opletten tijdens het beantwoorden zodat ze de volgende keer weer hetzelfde kan vragen
  woensdag 25 november 2009 @ 16:38:43 #36
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74992995
Het na jaren nog steeds niet kunnen omgaan met de computer
Ook geen sig dus
pi_74993162
Mijn ouders zijn gewoon lief Toen ik nog thuis woonde irriteerde ik me wel aan 'breng je was eens naar beneden" en dat soort dingen. Maar zodra je uit huis bent en het zelf moet doen krijg je opeens heel veel respect voor je ouders, wat ze allemaal voor je doen/ gedaan hebben

ouders
  woensdag 25 november 2009 @ 16:47:25 #38
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74993274
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef Renesite het volgende:
TS begint!

Mijn ma vertelt ieder jaar op een verjaardag het zelfde verhaal weer, bijvoorbeeld wanneer het gaat over rijlessen. 'En toen stopte de rijinstructeur opeens uit het niets. Dus ik roep: WAT DOE JE NOU? Zegt-ie als ik dat niet deed zat je DAAR tegenaan!'

Mijn pa: woordgrapjes ! Dan zeg je aan het begin van het eten, morgen eten we patat toch? Later komt er opeens het woord zwarte piet voorbij (op de tv in dit geval) en dan zegt-ie uit het niets: morgen zwarte friet.

!

Wie volgt
Zeg TS,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_74994121
quote:
zegt-ie uit het niets: morgen zwarte friet.

Held.
pi_75001259
OW... ik erger me niet aan mijn ouders, wel aan mijn stiefmoeder...
pi_75001464
Mijn moeder die in de overgang zit.
En ook dit:
We gingen mijn financiën eens op een rijtje zetten omdat ik op kamers zit en m'n eerste stufi kreeg enzo. Kwam ik uit op 55 euro per maand voor al m'n eten, drinken, extra schoolspullen, telefoonkosten en noem maar op. Maar een beetje bijbetalen dat kon écht niet, geen sprake van, 55 euro moest echt wel lukken.
En vervolgens koopt ze even schoenen van 100 euro omdat ze toch in de aanbieding waren, en het was écht nodig hooor.
Nee mijn levensonderhoud niet dan.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:12:13 #42
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_75003599
Mijn moeder die helemaal gek wordt omdat ik graag het weekend bij m'n vader wil doorbrengen terwijl ik minimaal 5 dagen in de week thuiszit, ook gelijk een preek van een half uur over wat er allemaal wel niet mankeert aan m'n vader. Blijf ik een weekend bij m'n moeder ligt ze de hele dag op bed omdat ze nachtdienst heeft gehad.

Gescheiden ouders
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  woensdag 25 november 2009 @ 23:41:23 #43
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_75007142
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja of je doet even serieus.
Serieus op internet? Je lijkt wel een moderator.....
/-=]
|o-0
~~~`
pi_75032190
Alles.

Zsm weg hier.
  donderdag 26 november 2009 @ 23:05:46 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_75039113
Mijn ouders eten echt SUPER traag.
Elk hapje moet eerst goed op de vork geschoven worden, 20 keer op gekauwt worden en dan doorgeslikt ELKE KEER!
Ram die vork in je eten, hap slik weg!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_75050461
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Waar ik me aan erger bij mijn ouders, nu lekker meer aan helemaal niets als ik er ben eens in de twee weken is het heeeerlijk, leuk om elkaar weer te zien en geen verspilde tijd aan gekibbel.
Dit kan ik beamen, nu ik op kamers woon erger ik me eigenlijk bijna nooit meer aan ze . Vroeger vond ik het altijd vervelend als mijn moeder klusjes voor mij ging verzinnen .

Alhoewel, één ding: mijn ouders hebben altijd de neiging als we eten bestellen om het dan gaan af te kraken en te gaan discussieren over wat er allemaal mis mee is . Elke keer hetzelfde verhaal. Kunnen ze niet gewoon genieten van bestelde eten ? Nee, dit is niet krokant genoeg, de kaas is neit geod gesmolten, dit is te zuur, dat is te zout .
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
Elk hapje moet eerst goed op de vork geschoven worden, 20 keer op gekauwt worden en dan doorgeslikt ELKE KEER!
Mijn vader eet sinds hij 50-plusser is ook ontiegelijk langzaam. Moeten we altijd nog 15 minuten op hem gaan wachten .

[ Bericht 8% gewijzigd door wikwakka2 op 27-11-2009 12:06:27 ]
Cool story, Hansel.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:43:29 #47
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75051877
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ja hier ook! En dat geluid ook. Ik kan echt niet meer stil zitten dan, zo zenuwachtig word ik ervan!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:43:45 #48
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_75051886
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Soempie het volgende:
Dat de eerste vraag altijd is hoe het op school was.
Dat ze altijd een discussie moeten uitlokken (ook al zei je alleen maar iets!) en je dus haast nooit ontspannen op bezoek bent.
Dat ze haast nooit eens iets makkelijk accepteren, maar altijd willen horen waarom ik iets besloten heb en daar vervolgens heel kritisch over zijn.
Dat ze veel commentaar kunnen hebben op anderen.
Dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden.
Dat ze vinden dat de relatie tussen ouders en kinderen nooit gelijkwaardig zal zijn: kinderen (ook al zijn ze volwassen) moeten altijd de ouders uit laten praten en zacht praten, maar andersom geldt dat niet.

Deze met wat kleine aanpassingen, zie quote.

EDIT: Oh ja, en klagen dat ik nooit eens wat vertel over hij mijn dag is geweest enzo als ik thuiskom. Waarna, als ik dat wel vertel, ik op alles zwaar bekritiseerd wordt en nog een shitstorm "ruim je was op, ruim je kamer op, etc etc" over me heen krijg. Ja, dáárom vertel ik dus niets
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_75055631
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Deze met wat kleine aanpassingen, zie quote.

EDIT: Oh ja, en klagen dat ik nooit eens wat vertel over hij mijn dag is geweest enzo als ik thuiskom. Waarna, als ik dat wel vertel, ik op alles zwaar bekritiseerd wordt en nog een shitstorm "ruim je was op, ruim je kamer op, etc etc" over me heen krijg. Ja, dáárom vertel ik dus niets
HAhahahah jah he, als ze boos op je zijn moet je opeens minder zeuren, kamer opruimen enz. :D
pi_75062733
"Zit je nou alweer te rukken?", elke dag wel 10-12x .. doodmoe word je ervan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')