Je McKroket valt dus elke keer op het bureau?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat ik het énige plekje wat ik vies maak in huis elk uur moet schoonmaken.
het bureau, dus.
Hier ook zo irritant, ben je de heledag aan het werk of op school etc. kom je thuis ga je rustig eten en daarna op me kamer om te gaan computeren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat ik het énige plekje wat ik vies maak in huis elk uur moet schoonmaken.
het bureau, dus.
Ja dat herken ik. Op de vorige avond zeg je 'ik moet half 8 eruit' omdat je dan een extra stimulans hebt (geen gezeur) om er uit te komen; dan is het de desbetreffende dag dat je eruit moet, en dan is het van 'kut, wat heb ik nou weer gezegd...?' (tegen jezelf, natuurlijk).quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als ik een keer geen zin heb in een college en ik lekker laat uit bed kom zo quasi onschuldig vragen 'moest jij niet naar school?'. Ik moet een eigen kamer vinden
Ja of je doet even serieus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:24 schreef DeWaasheid het volgende:
'ruim die poep nou eens op?!'
wor ik zooo moe van....
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of je doet even serieus.
Waar ik me aan erger bij mijn ouders, nu lekker meer aan helemaal nietsals ik er ben eens in de twee weken is het heeeerlijk, leuk om elkaar weer te zien en geen verspilde tijd aan gekibbel.
Hiervoor vond ik het vervelend dat ze zich zorgen konden maken om dingen waar ik juist chill in was, leren en schoolresultaten enzo.
Mijn vader heeft geloof ik niet door dat ik uit huis benquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of je doet even serieus.
Waar ik me aan erger bij mijn ouders, nu lekker meer aan helemaal nietsals ik er ben eens in de twee weken is het heeeerlijk, leuk om elkaar weer te zien en geen verspilde tijd aan gekibbel.
Hiervoor vond ik het vervelend dat ze zich zorgen konden maken om dingen waar ik juist chill in was, leren en schoolresultaten enzo.
lol?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hier ook zo irritant, ben je de heledag aan het werk of op school etc. kom je thuis ga je rustig eten en daarna op me kamer om te gaan computeren.
En precies opdat moment komt mijn moeder dan de kamer inlopen met de stofzuiger. heeft ze gvd de heledag gehad, en als je gaat klagen krijg je weer zo'n standaard antwoord: " Dan doe je het toch lekker zelf"
Ja dat deed mijne ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Synthesist het volgende:
mijn moeder lult alles wat ze van mij hoort door aan anderen. ik moest bijvoorbeeld een kleine operatie laten doen. echt fucking iedereen in de familie weet dat dan opeens. haat dat echt
enige remedie is om zo min mogelijk te vertellen. wat ik dan ook doe.
Dat is ongeveer de reden dat we zo weinig contact hebben met mijn schoonmoeder...quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Synthesist het volgende:
mijn moeder lult alles wat ze van mij hoort door aan anderen. ik moest bijvoorbeeld een kleine operatie laten doen. echt fucking iedereen in de familie weet dat dan opeens. haat dat echt
Ja dat had ik ook, vertelde mijn moeder iets in vertrouwen op vrijdag.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Synthesist het volgende:
Blikbierquote:Op woensdag 25 november 2009 00:17 schreef Maurice0 het volgende:
Dat ik geen blikken bier meer mag drinken doordeweeks maar een kratje moet kopen omdat vuilcontainer zo vol zit.. IK WIL GVD BLIKBIER
&verder vinden ze mij lief (zolang ik huishoudgeld maar overmaakt)
Daar zou ik melding van maken, of zorgen dat ik voortaan als eerste de koekenpan te pakken heb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat slaan.
Daar moeten ze echt eens mee ophouden.
Of anders geloof je hem.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:26 schreef Divel het volgende:
[..]
Daar zou ik melding van maken, of zorgen dat ik voortaan als eerste de koekenpan te pakken heb.
Zeg TS,quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:58 schreef Renesite het volgende:
TS begint!
Mijn ma vertelt ieder jaar op een verjaardag het zelfde verhaal weer, bijvoorbeeld wanneer het gaat over rijlessen. 'En toen stopte de rijinstructeur opeens uit het niets. Dus ik roep: WAT DOE JE NOU? Zegt-ie als ik dat niet deed zat je DAAR tegenaan!'
Mijn pa: woordgrapjes! Dan zeg je aan het begin van het eten, morgen eten we patat toch? Later komt er opeens het woord zwarte piet voorbij (op de tv in dit geval) en dan zegt-ie uit het niets: morgen zwarte friet.
!
Wie volgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
Dit kan ik beamen, nu ik op kamers woon erger ik me eigenlijk bijna nooit meer aan zequote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn vader eet sinds hij 50-plusser is ook ontiegelijk langzaam. Moeten we altijd nog 15 minuten op hem gaan wachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn ouders eten echt SUPER traag.
Elk hapje moet eerst goed op de vork geschoven worden, 20 keer op gekauwt worden en dan doorgeslikt ELKE KEER!
Ram die vork in je eten, hap slik weg!
Ja hier ook! En dat geluid ook. Ik kan echt niet meer stil zitten dan, zo zenuwachtig word ik ervan!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
Elk hapje moet eerst goed op de vork geschoven worden, 20 keer op gekauwt worden en dan doorgeslikt ELKE KEER!
Deze met wat kleine aanpassingen, zie quote.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Soempie het volgende:
Dat de eerste vraag altijd is hoe het op school was.
Dat ze altijd een discussie moeten uitlokken (ook al zei je alleen maar iets!) en je dus haast nooit ontspannen op bezoek bent.
Dat ze haast nooit eens iets makkelijk accepteren, maar altijd willen horen waarom ik iets besloten heb en daar vervolgens heel kritisch over zijn.
Dat ze veel commentaar kunnen hebben op anderen.
Dat ze zichzelf helemaal geweldig vinden.
Dat ze vinden dat de relatie tussen ouders en kinderen nooit gelijkwaardig zal zijn: kinderen (ook al zijn ze volwassen) moeten altijd de ouders uit laten praten en zacht praten, maar andersom geldt dat niet.
HAhahahah jah he, als ze boos op je zijn moet je opeens minder zeuren, kamer opruimen enz.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:43 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Deze met wat kleine aanpassingen, zie quote.
EDIT: Oh ja, en klagen dat ik nooit eens wat vertel over hij mijn dag is geweest enzo als ik thuiskom. Waarna, als ik dat wel vertel, ik op alles zwaar bekritiseerd wordt en nog een shitstorm "ruim je was op, ruim je kamer op, etc etc" over me heen krijg. Ja, dáárom vertel ik dus niets
en terecht, blikbier smaakt nergens naar en is altijd lauwquote:Op woensdag 25 november 2009 00:17 schreef Maurice0 het volgende:
Dat ik geen blikken bier meer mag drinken doordeweeks maar een kratje moet kopen omdat vuilcontainer zo vol zit.. IK WIL GVD BLIKBIER
&verder vinden ze mij lief (zolang ik huishoudgeld maar overmaakt)
Dit ken ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als ik een keer geen zin heb in een college en ik lekker laat uit bed kom zo quasi onschuldig vragen 'moest jij niet naar school?'. Ik moet een eigen kamer vinden
mee eens!!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:53 schreef Morellow het volgende:
"Zit je nou alweer te rukken?", elke dag wel 10-12x .. doodmoe word je ervan
En dat je ouders dan vooral de volgende dag zich zelf verslapen, en helemaal pissig worden als je daar wat over zegtquote:Op maandag 30 november 2009 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit ken ikEn dan kijken ze je zo stom aan als je je verslaapt
Wel als je altijd de nieuwste veel te dure shit van de "pimpste" merken wilt hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Plums het volgende:
Dat alles zo goedkoop mogelijk moet en ze daarom niet snappen dat kleding ed tegenwoordig gewoon nogal best duur is.
Pubers proberen te beargumenteren dat ¤ 130 voor een spijkerbroek doodnormaal isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Plums het volgende:
Dat alles zo goedkoop mogelijk moet en ze daarom niet snappen dat kleding ed tegenwoordig gewoon nogal best duur is.
Dat heb ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Plums het volgende:
als ik een normale spijkerbroek haal, kost me dat al snel 50 tot 100 euro.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wel als je altijd de nieuwste veel te dure shit van de "pimpste" merken wilt hebben.
130 is wel wat aan de hoge kan tjaquote:Op donderdag 3 december 2009 19:14 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Pubers proberen te beargumenteren dat ¤ 130 voor een spijkerbroek doodnormaal is
El clasico!quote:Op maandag 30 november 2009 23:04 schreef popcorne het volgende:
[..]
mee eens!!
en dan nog lekker na gaan tafelen terwijl je zelf wel betere dingen te doen heb maar nee je mag niet eerder van tafel hoor dat is onbeschoft, het is GVD 2009 hoor geen 1955
Niet als je zo'n spijkerbroek vervolgens 3/4 jaar lang kan dragen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
100 euro voor een spijkerbroek is echt overbodig veel, ik hoop dat je dat begrijpt.
Dat kan ik met een spijkerbroek van 50 euro net zo goedquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet als je zo'n spijkerbroek vervolgens 3/4 jaar lang kan dragen.
Ik weet eigenlijk niet wat je probleem is. Als iemand veel geld aan kleren uitgeeft moet hij/zij dat toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat kan ik met een spijkerbroek van 50 euro net zo goed
Als je nooit achter je computer vandaan komt wel jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat kan ik met een spijkerbroek van 50 euro net zo goed
Geboortedatum: 12-02-1965quote:Op zondag 6 december 2009 21:20 schreef De_Melkboer het volgende:
Dat ze vinden dat ik mijn zoon precies zo moet opvoeden zoals ze mij hebben gedaan.
Dan geef ik ze de kritiek weer terug die ze op mij hadden ( ja maar als ik dat doe krijg je kinderen die ...... )
Voor de rest, niks aan de hand. Maar ik ben blij dat ik al jaren het huis uit ben.
hahahahahhahahaquote:Op woensdag 25 november 2009 00:17 schreef Maurice0 het volgende:
Ze redden het financieel prima, daarnaast heb ik ook gewoon braaf een bijbaantje, daarnaast studeer ik dus! Ik ben dus geen nietsnut. Plus ik ben nog enigskind ook, daar wijs ik ze dan ook altijd op. Dat ze niet moeten klagen.quote:Op maandag 14 december 2009 04:16 schreef Synthesist het volgende:
als je ouders kostgeld willen omdat ze het anders financieel niet redden vind ik het wel logisch. als je een vaste baan hebt idem. maar als ze het gewoon doen omdat marietje van de overkant het ook moet betalen aan dr ouders, dan moet je ze terug chanteren. vraag dan of ze later hun kleinkinderen willen zien, werkt gegarandeerd
Mocht ik een kind nemen en mijn kind zegt dit, dan kijk ik naar mijzelf en vraag mezelf af waar het mis is gegaan bij de opvoeding (ondanks je laatste alinea).quote:Op maandag 14 december 2009 12:38 schreef GoodGawd het volgende:
Jullie kozen voor mij, ik niet voor jullie.
Als je een kind wilt moet je ook de mindere kanten daarvan aanvaarden.
Ja zuig me maar uit joh, als jullie in een bejaardenhuis zitten bekijken jullie het maar je krijgt geen cent van me.
Je regelt je begravenis maar zelf.
Ik gooi je gewoon rechtstreeks de grond, geen kist en en je krijgt een houten kruis.
Die argumenten zijn natuurlijk een beetje lol. Maar ik moet het gesprek natuurlijk niet té serieus laten worden anders voeren ze die krankzinnige tax ideeën nog echt in ook.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Mocht ik een kind nemen en mijn kind zegt dit, dan kijk ik naar mijzelf en vraag mezelf af waar het mis is gegaan bij de opvoeding (ondanks je laatste alinea).
Hmm bij mij is beide ongeveer precies het zelfde.quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef blckbb het volgende:
Mijn moeder omdat ze als je 1 ding verkeerd hebt gedaan ze je er nog jaren later op attendeert, en omdat ze nooit andermans gelijk toe kan geven en zeggen dat zij ergens fout in zat (en ja, ook al ben ik een puber, en heb ik 99% van de tijd inderdaad ongelijk, heeft zij dat soms ook wel eens)
Mijn vader eigenlijk niet echt.. Nja dat hij niet erg actief is en meestal zijn weekends bij hem (ouders geschieden) ook best wel saai en bestaat vooral uit bankhangen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Diabox het volgende:
Ik kan totaal niet met m'n ouders in discussie gaan over iets, want ik heb per definitie ongelijk omdat ik jonger ben, ook al heb ik toch echt 100% gelijk.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:09 schreef Diabox het volgende:
Ik kan totaal niet met m'n ouders in discussie gaan over iets, want ik heb per definitie ongelijk omdat ik jonger ben, ook al heb ik toch echt 100% gelijk.
Dat is dus een retorische vraag met de hint erachter dat je je nou godverdomme eens moet aankleden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:07 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik erger me vooral aan mijn vader in de winter: dan probeert 'ie steeds kinderen weg te jagen die sneeuw proberen te pakken van onze oprit. Het gevolg is een kogelregen van sneeuwballen tegen ons keukenraam, en hij wil maar niet begrijpen dat nóg roder aanlopen en schreeuwen het voor die etters alleen maar leuker maakt.![]()
Of de eeuwige strijd om de verwarming: ik hoef maar heel even te melden dat ik het koud heb, en hij roept meteen "het is hier SNIKHEET!!" en gaat dan demonstratief z'n trui uittrekken.![]()
Mijn moeder heb ik iets minder vaak mot mee, maar ze kan het niet laten om elke keer als ik even wat humeurig ben meteen te roepen: "moet je ongesteld worden?".En vaak heeft ze dan ook nog eens gelijk.
![]()
Of van die vragen als: "ben je nou nóg niet aangekleed?". Nee hoor, het *lijkt* alleen maar alsof ik m'n pyjama nog aanheb. Je wéét het antwoord toch, dus waarom vráág je het dan?![]()
Verder zijn ze allebei wel aardig hoor, kan het meestal wel goed met ze vinden. Maar ja... soms he?![]()
* Lente_Ninja is 23, maar voelt zich geen dag ouder dan 13 en vindt het hier best gezellig![]()
![]()
Dan moeten ze dat maar gewoon zeggen, voor slap retorisch gedoe heb ik geen tijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef synnath het volgende:
[..]
Dat is dus een retorische vraag met de hint erachter dat je je nou godverdomme eens moet aankleden.
Dat heb ik ook..quote:Op woensdag 25 november 2009 03:20 schreef verleiding het volgende:
Als ze gezeik met elkaar hebben, dat ze mij daar in betrekken.
*gescheiden ouders*
Ik kan haar wel even laten zien wie de baas is??quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Wasbeerstaart het volgende:
Me ouders zijn niet zo erg het is meer me zus die moeder begint te spelen omdat ze dit jaar 20 wordt,
wordt ik eigenlijk best moe van
Nu al medelijden met haar toekomstige kinderen..
Dat zou fantastisch zijn !quote:Op zondag 3 januari 2010 15:33 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Ik kan haar wel even laten zien wie de baas is??
Deden ze bij mij ook nog toen k 16 was... alleen half 10 is wel wat overdreven. En nu, als ze bijvoorbeeld weten dat ik om half 9 op school moet zijn, zeggen ze rond 11 uur ofzo ''Ga nou es naar bed joh, anders ben je morgen niks waard' . Maar goed, das meer een goede tip dan een bevelquote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Wasbeerstaart het volgende:
OJA toch 1 ding over me ouders,
ze sturen me naar.. bed.. en ik ben 16
om half 10 al -,-
maar dan blijf ik zitten tot 10 en dan gaan ze zeuren,
om half 11 worden ze boos,
en om 12 uur zijn ze teleurgesteld.
De jeugd is ook niks meer gewend, ben jij meer dan een half uur nodig om te acclimatiseren dan? Gaat nog leuk worden als je in het bedrijfsleven terecht komt...laterquote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Als me moeder weer eens zo'n bui heeft dat het hele huis in een uur spik en span moet zijn.
Die komt dan thuis van der werk, zegt tegen mij "Ruim je kamer op, opschieten. En je moet zo even afwassen." Tegenspreken doe ik al niet meer, dan is het oorlog.
Wel vervelend dat het allemaal a la minute gelijk moet als je net een halfuurtje thuis bent.
Als ik thuis kom, ga ik eerst even naar de overkant waar mijn oma woont om even te buurten, wel zo leuk voor beide vind ik zelf. Daarna ga ik op mijn gemakkie mijn spulletjes wegleggen etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
De jeugd is ook niks meer gewend, ben jij meer dan een half uur nodig om te acclimatiseren dan? Gaat nog leuk worden als je in het bedrijfsleven terecht...later
Ja, die dusquote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Als me moeder weer eens zo'n bui heeft dat het hele huis in een uur spik en span moet zijn.
Die komt dan thuis van der werk, zegt tegen mij "Ruim je kamer op, opschieten. En je moet zo even afwassen." Tegenspreken doe ik al niet meer, dan is het oorlog.
Wel vervelend dat het allemaal a la minute gelijk moet als je net een halfuurtje thuis bent.
Dat komt omdat je ze aan het belonen bent voor asociaal gedrag. Als je meteen doet wat ze zeggen als ze dat op zo'n toon doen, dan leren ze dat afblaffen blijkbaar loont. Al kreeg ik nog zo'n pak rammel, als ze metéén (dus niet als ze het al 100x gevraagd hadden en ik gewoon te lui was om te luisteren, ik ben ook niet perfectquote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Variant: Om 6 uur 's ochtends een hoop herrie maken, en als ik dan wakker wordt en erover klaag zeggen: "ja, dan had je maar eerder naar bed moeten gaan. Wij moeten toch ook vroeg op?".quote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
EDIT: En dan als argument dat "hij toch ook niet de hele dag zit te luieren"... ja, dat is toch je eigen keus? Laat mij lekker even vakantie hebben, ik ben verdomme 18.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef SkySpirith het volgende:
[..]
Dat heb ik ook..
Maar ze zijn niet gescheiden.
Da's toch niet zo erg? Ik zou me meer zorgen maken als ze dat niet vroeg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lesley-91 het volgende:
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lesley-91 het volgende:
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
Het ligt ook een beetje anders, mijn moeder heeft de neiging om het een paar keer op een dag te vragen. Daarboven op komt ook nog eens me vader die ook van alles vraagt, maar dat is alleen om mij te pestenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg? Ik zou me meer zorgen maken als ze dat niet vroeg.
Dit klinkt zo bekend he. En ook bij mij is de drang voor op kamers groot. En dat zal dan ook zeer spoedig gebeuren.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.
Subtiele kick
Ga je toch op je kamer zittenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me er trouwens ook aan dat mn vader nu op de bank tegenover me is gaan liggen en knetterhard gaat liggen snurken terwijl ik aan het leren ben
Beetje koud, is een zolderkamer zonder fatsoenlijke verwarming.quote:
Dan zeg je als je ouders vragen naar wie je toe gaat gewoon zijn naam, en als je terug bent dat het leuk was. Ik snap niet dat jullie nog echt zoveel op die bezorgheid van je ouders uitdoenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.
Subtiele kick
...en groot gelijk heeft 'ie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Dat ik niet mag draaien op m,n kamer als mn ouders thuis zijn. Ik heb namelijk een DJ set staan. Ik was vanmiddag zo aan het draaien, ik zat er lekker in... komt mn vader ineens binnne:
ZACHTER DAT KUTDING
Mensen die de hele buurt willen laten meegenieten van hun kutmuziekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Dat ik niet mag draaien op m,n kamer als mn ouders thuis zijn. Ik heb namelijk een DJ set staan. Ik was vanmiddag zo aan het draaien, ik zat er lekker in... komt mn vader ineens binnne:
ZACHTER DAT KUTDING
Mij wordt dat ook vaak verzocht, alleen dan op een vriendelijke toon. Ik doe echter niet DJ spelletjes. Ik rock de elektrische gitaar. Feit is dat muziek hard moet staan om er echt in op te gaan. Je kan natuurlijk geen Rock oid. luisteren met de volume knop op 1/10.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
ZACHTER DAT KUTDING
Dit.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
De verhalen van mijn moeder over mensen die ik niet ken en verre van interessant zijn, maar wel 10 minuten kunnen duren vanwege allemaal overbodige zijstraatjes die ze denkt te moeten belichten.
Jij pakt voor elke hap appelmoes een nieuwe lepel?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oja, als je met je lepel in de appelmoes gaat. En dan in je mond doen en dan nog eens in de appelmoes.
Dat vind ik zo goor
Nee? Maar je kan ook genoeg appelmoes op je bord leggen ipv steeds je lepel er terug in douwen?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Jij pakt voor elke hap appelmoes een nieuwe lepel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |