abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:23:01 #126
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_76479337
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lesley-91 het volgende:
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
Da's toch niet zo erg? Ik zou me meer zorgen maken als ze dat niet vroeg.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:23:52 #127
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_76479363
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lesley-91 het volgende:
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
Herkenbaar Ook elke keer als ik de deur uitga, 'Heb je je sleutels/portemonnee/telefoon bij je?'. Gestoord word je ervan Maar ja, ze bedoelen het goed.
Ook geen sig dus
pi_76479916
Ik erger me alleen aan hun overbezorgdheid.
Voor de rest zijn ze leuk. Meestal althans.
pi_76483474
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Da's toch niet zo erg? Ik zou me meer zorgen maken als ze dat niet vroeg.
Het ligt ook een beetje anders, mijn moeder heeft de neiging om het een paar keer op een dag te vragen. Daarboven op komt ook nog eens me vader die ook van alles vraagt, maar dat is alleen om mij te pesten
pi_76486838
Dat mijn moeder discussies verdraait en dan mij dingen gaat verwijten.

Bijvoorbeeld in een discussie over geld:
Ik: "Ik krijg te weinig ouderlijke bijdrage!"(breng het wel iets subtieler )
Zij: "Maar jij ruimte je kamer nooit op!"

Met heel veel discussies is dat, dan begin ik over iets en dan moet ze altijd iets zeggen wat ik fout doe ook al heeft dat er totaal niet mee te maken
Bier hier.
pi_76977961
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.

Subtiele kick
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_76978100
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.

Subtiele kick
Dit klinkt zo bekend he. En ook bij mij is de drang voor op kamers groot. En dat zal dan ook zeer spoedig gebeuren.
pi_76980463
Ik erger me er trouwens ook aan dat mn vader nu op de bank tegenover me is gaan liggen en knetterhard gaat liggen snurken terwijl ik aan het leren ben
pi_76983366
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me er trouwens ook aan dat mn vader nu op de bank tegenover me is gaan liggen en knetterhard gaat liggen snurken terwijl ik aan het leren ben
Ga je toch op je kamer zitten
pi_76983546
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:43 schreef Superlam het volgende:

[..]

Ga je toch op je kamer zitten
Beetje koud, is een zolderkamer zonder fatsoenlijke verwarming.
pi_76987650
Ik erger me er aan dat ze nooit thuis zijn waardoor ik eten moet koken en de hond moet uitlaten
pi_76991634
Ik doe het nooit goed genoeg, kan altijd beter: "Pap, ma, heb een 8 voor mn tentamen!" -> "Waarom geen 10?"

Al voordat ik aan iets begonnen ben, weet mn pa hoe ik het beter kan doen. Ik ging laatst sneeuw wegscheppen: "Nee, nee, je moet daar staan en je moet het zo doen" Ik: "Laat mij maar".

En veeleisend op alle fronten: Goed moeten zijn in sport, perfecte cijfers halen, matig zijn met drank, er altijd verzorgd uit zien ook al kom ik de hele dag het huis niet uit, gezond eten etc.

Maar ze zijn wel lief voor me hoor.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:14:18 #138
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_77067071
Dit topic is niet groot genoeg om mijn ergenis te beschrijven

Mijn vader heeft altijd al moeite gehad om zich een beetje normaal te gedragen. Hij is onderhand 70 (ik 19, veel broers en zussen). Ook zijn z'n eetgewoontes vaak erg storend, kan hij slecht tegen kritiek, en hij heeft volgens hem altijd gelijk. Dat wrijft ie me ook elke keer goed in. Als ik of iemand anders een keer gelijk heeft, wuift hij het snel weg .
En als hij iets simpels wil zeggen, bijv laatst, toen ik en mijn vader thee gingen drinken, had hij heet water in twee kopjes gedaan, en daar een theezakje in gedaan, terwijl hij normaal gewoon een pot thee zet, kwam mijn broer beneden die vroeg waar de thee was. Antwoord mijn vader:

V: "hier is de thee' *wijst naar kopje
B: 'ja maar waar is mijn thee? '
V: "nou, op het aanrecht * wijst naar aanrecht waar waterkoker in het hoekje stond
B: Loopt naar aanrecht: "hier is helemaal geen thee"

En zo ging het maar door, tot mijn vader weer eens boos werdt, en uiteindelijk zei dat hij zelf thee moest zetten. Ok, mijn broer is ook niet al te slim, maarja

[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 20-01-2010 20:26:32 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 23:38:51 #139
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_77078241
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:

Subtiele kick
Dan zeg je als je ouders vragen naar wie je toe gaat gewoon zijn naam, en als je terug bent dat het leuk was. Ik snap niet dat jullie nog echt zoveel op die bezorgheid van je ouders uitdoen .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_77188046
Kom ik net om 20:32 thuis met de auto. Gaat mn vader allemaal lopen schreeuwen dat ik afspraken aan laars lap en dat ik veel vroeger thuis had moeten zijn. Nu mag ik voorlopig de auto niet meer lenen.

Afspraak was 20:30 thuis.

ALSJE-FUCKING-BLIEFT ZEG!

zaterdag 23 januari 2010 @ 22:12:04 #141
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_77190849
Dat ik niet mag draaien op m,n kamer als mn ouders thuis zijn. Ik heb namelijk een DJ set staan. Ik was vanmiddag zo aan het draaien, ik zat er lekker in... komt mn vader ineens binnne:

ZACHTER DAT KUTDING

[ Bericht 4% gewijzigd door Remsjo op 23-01-2010 22:18:49 ]
pi_77192442
Dat me pa geen eigen mening heeft.
pi_77216705
mijn moeder kan ab-so-luut niet tegen kritiek. dingen zijn nooit haar schuld. ik doe het nooit goed.
i know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
  zondag 24 januari 2010 @ 23:33:11 #144
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_77233397
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Dat ik niet mag draaien op m,n kamer als mn ouders thuis zijn. Ik heb namelijk een DJ set staan. Ik was vanmiddag zo aan het draaien, ik zat er lekker in... komt mn vader ineens binnne:

ZACHTER DAT KUTDING
...en groot gelijk heeft 'ie!
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:37:08 #145
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_77233581
quote:

ZACHTER DAT KUTDING
Mensen die de hele buurt willen laten meegenieten van hun kutmuziek Zet dan een koptelefoon op.
Ook geen sig dus
  zondag 24 januari 2010 @ 23:56:34 #146
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_77234452
quote:

ZACHTER DAT KUTDING
Mij wordt dat ook vaak verzocht, alleen dan op een vriendelijke toon. Ik doe echter niet DJ spelletjes. Ik rock de elektrische gitaar. Feit is dat muziek hard moet staan om er echt in op te gaan. Je kan natuurlijk geen Rock oid. luisteren met de volume knop op 1/10.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 25 januari 2010 @ 00:17:36 #147
288852 Guynio
Games en memes
pi_77235263
Pa: Als het fout gaat is het mijn schuld. Voorbeeld: Ik zit boven te gamen, beneden stopt het internet; mijn schuld. Ga IK het fixen, drukt mijn broer op de "ok" knop: HEeft mijn broer het gefixt. Ik kan NIETS goed doen in zijn mening.

Ma: Cijfers. All that matters.
Because I can
pi_77236196
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
De verhalen van mijn moeder over mensen die ik niet ken en verre van interessant zijn, maar wel 10 minuten kunnen duren vanwege allemaal overbodige zijstraatjes die ze denkt te moeten belichten.
Dit.

En moeders die dan een heel verhaal lult. (in de ochtend) en dan in de avond bij het eten NOG eens vertellen.
Oja, als je met je lepel in de appelmoes gaat. En dan in je mond doen en dan nog eens in de appelmoes.
Dat vind ik zo goor
  maandag 25 januari 2010 @ 01:02:45 #149
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_77236289
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]
Oja, als je met je lepel in de appelmoes gaat. En dan in je mond doen en dan nog eens in de appelmoes.
Dat vind ik zo goor
Jij pakt voor elke hap appelmoes een nieuwe lepel?
Ook geen sig dus
pi_77236569
Ik irriteer me eigenlijk nergens aan bij me ouders. Ik krijg slechts zelden vragen als waar ga je naar toe of hoe laat was je thuis. Dit komt waarschijnlijk ook wel omdat het ik (soms) gewoon zelf vertel en ze weten dat ik een verstandige knul ben

Verder zei iemand dat je verplicht aan tafel moest blijven totdat iedereen klaar was met eten. Nou in principe vind ik dat zelf wel ok. Omdat etenstijd gewoon een goed tijdstip is om even naast het eten een gesprek te voeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')