Da's toch niet zo erg? Ik zou me meer zorgen maken als ze dat niet vroeg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lesley-91 het volgende:
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:29 schreef Lesley-91 het volgende:
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
Het ligt ook een beetje anders, mijn moeder heeft de neiging om het een paar keer op een dag te vragen. Daarboven op komt ook nog eens me vader die ook van alles vraagt, maar dat is alleen om mij te pestenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:23 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg? Ik zou me meer zorgen maken als ze dat niet vroeg.
Dit klinkt zo bekend he. En ook bij mij is de drang voor op kamers groot. En dat zal dan ook zeer spoedig gebeuren.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.
Subtiele kick
Ga je toch op je kamer zittenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me er trouwens ook aan dat mn vader nu op de bank tegenover me is gaan liggen en knetterhard gaat liggen snurken terwijl ik aan het leren ben
Beetje koud, is een zolderkamer zonder fatsoenlijke verwarming.quote:
Dan zeg je als je ouders vragen naar wie je toe gaat gewoon zijn naam, en als je terug bent dat het leuk was. Ik snap niet dat jullie nog echt zoveel op die bezorgheid van je ouders uitdoenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Frankii het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan steeds meer dingen aan mn ouders. Altijd willen ze maar weten waar ik heen ga, wat ik ga doen etc. Als ik naar een maat ga willen ze ook nog eens weten wie hij is, waar hij woont, hoe ik hem ken enzovoorts. En als ik dan thuis ben word ik helemaal uitgehoord over hoe en was en wat er gebeurd is. Ik kan nooit eens het huis uitlopen zonder een complete verantwoording af te leggen. De drang om op kamers te gaan is nu zo groot, maar het is nogal onmogelijk in Utrecht op t moment.
Subtiele kick
...en groot gelijk heeft 'ie!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Dat ik niet mag draaien op m,n kamer als mn ouders thuis zijn. Ik heb namelijk een DJ set staan. Ik was vanmiddag zo aan het draaien, ik zat er lekker in... komt mn vader ineens binnne:
ZACHTER DAT KUTDING
Mensen die de hele buurt willen laten meegenieten van hun kutmuziekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
Dat ik niet mag draaien op m,n kamer als mn ouders thuis zijn. Ik heb namelijk een DJ set staan. Ik was vanmiddag zo aan het draaien, ik zat er lekker in... komt mn vader ineens binnne:
ZACHTER DAT KUTDING
Mij wordt dat ook vaak verzocht, alleen dan op een vriendelijke toon. Ik doe echter niet DJ spelletjes. Ik rock de elektrische gitaar. Feit is dat muziek hard moet staan om er echt in op te gaan. Je kan natuurlijk geen Rock oid. luisteren met de volume knop op 1/10.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Remsjo het volgende:
ZACHTER DAT KUTDING
Dit.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
De verhalen van mijn moeder over mensen die ik niet ken en verre van interessant zijn, maar wel 10 minuten kunnen duren vanwege allemaal overbodige zijstraatjes die ze denkt te moeten belichten.
Jij pakt voor elke hap appelmoes een nieuwe lepel?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oja, als je met je lepel in de appelmoes gaat. En dan in je mond doen en dan nog eens in de appelmoes.
Dat vind ik zo goor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |