abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 17:36:43 #101
285060 Westparkietje
genetische faal.
pi_76147752
Constant maar dat gezeik over je school en dat het altijd maar beter kan
En blijkbaar doe ik bij mij thuis ook altijd alles fout .... 0.o
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:48:12 #102
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_76183620
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef synnath het volgende:

[..]

Dat is dus een retorische vraag met de hint erachter dat je je nou godverdomme eens moet aankleden.
Dan moeten ze dat maar gewoon zeggen, voor slap retorisch gedoe heb ik geen tijd.
pi_76215460
Dazz nie zoo zlimmm
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:32:28 #104
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_76329853
1 - Dat mijn vader O-VER-AL boos om wordt. als ik bijv: iets zeg waar hij het niet mee eens is gelijk helemaal boos en chagrijnig de rest van de dag.
2 - Dat mijn vader nooit vrolijk is
3 - Dat mijn zus klaagt dat ze meer moet doen dan ik

Mij vader mag weg. Mijn zus mag ook weg.
Ik blijf wel achter met m'n moeder die tenminste wel normaal doet.
ik vind papa-roach niet goed meer heur.......
Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
pi_76341806
DAt als ik het huis heb schoon gemaakt dAT ME pa weer alles loopt vies te maken
ik lijk wel de ouder damm...
pi_76359641
quote:
Op woensdag 25 november 2009 03:20 schreef verleiding het volgende:
Als ze gezeik met elkaar hebben, dat ze mij daar in betrekken.

*gescheiden ouders*
Dat heb ik ook..
Maar ze zijn niet gescheiden.
pi_76360425
Me ouders zijn niet zo erg het is meer me zus die moeder begint te spelen omdat ze dit jaar 20 wordt,

wordt ik eigenlijk best moe van

Nu al medelijden met haar toekomstige kinderen..
Een schone staart is het halve werk.
pi_76360551
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Wasbeerstaart het volgende:
Me ouders zijn niet zo erg het is meer me zus die moeder begint te spelen omdat ze dit jaar 20 wordt,

wordt ik eigenlijk best moe van

Nu al medelijden met haar toekomstige kinderen..
Ik kan haar wel even laten zien wie de baas is??
pi_76360664
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:33 schreef CharlyLownoise het volgende:

[..]

Ik kan haar wel even laten zien wie de baas is??
Dat zou fantastisch zijn !
pi_76363409
Vanmorgen kwam mijn moeder om 10:00 de kamer binnen gestormd om te zeggen dat ik mijn kamer moest opruimen. Ik lag te slapen en wist ik eigenlijk niet wat ze zei, ik dacht dat het mijn broertje was die kwam zeiken en dus zei ik 'flikker op' .... vond mijn ma niet zo leuk

Ouders die je op je laatste vrije dag wakker komen maken en niet uit laten slapen.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_76366103
"heb je je huiswerk al gemaakt?"
hoi
pi_76368020
Echt typische dingen die hier staan!

Ik herken de meeste dingen!
  zondag 3 januari 2010 @ 19:45:26 #113
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_76370493
Dat ze niet begrijpen dat wiet kweken een leuke hobby is i.p.v. iets om geld mee te verdienen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:52:12 #114
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_76377416
- ik hoor ze altijd over mij praten
- klagen over dingen die ze zelf doen
- stronteigenwijs
pi_76377495
OJA toch 1 ding over me ouders,

ze sturen me naar.. bed.. en ik ben 16
om half 10 al -,-
maar dan blijf ik zitten tot 10 en dan gaan ze zeuren,
om half 11 worden ze boos,
en om 12 uur zijn ze teleurgesteld.

pi_76383221
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Wasbeerstaart het volgende:
OJA toch 1 ding over me ouders,

ze sturen me naar.. bed.. en ik ben 16
om half 10 al -,-
maar dan blijf ik zitten tot 10 en dan gaan ze zeuren,
om half 11 worden ze boos,
en om 12 uur zijn ze teleurgesteld.

Deden ze bij mij ook nog toen k 16 was... alleen half 10 is wel wat overdreven. En nu, als ze bijvoorbeeld weten dat ik om half 9 op school moet zijn, zeggen ze rond 11 uur ofzo ''Ga nou es naar bed joh, anders ben je morgen niks waard' . Maar goed, das meer een goede tip dan een bevel
I am the Milkman! My milk is delicious!
  zondag 3 januari 2010 @ 23:57:45 #117
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_76384116
Als me moeder weer eens zo'n bui heeft dat het hele huis in een uur spik en span moet zijn.
Die komt dan thuis van der werk, zegt tegen mij "Ruim je kamer op, opschieten. En je moet zo even afwassen." Tegenspreken doe ik al niet meer, dan is het oorlog.

Wel vervelend dat het allemaal a la minute gelijk moet als je net een halfuurtje thuis bent.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:03:05 #118
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76384296
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Als me moeder weer eens zo'n bui heeft dat het hele huis in een uur spik en span moet zijn.
Die komt dan thuis van der werk, zegt tegen mij "Ruim je kamer op, opschieten. En je moet zo even afwassen." Tegenspreken doe ik al niet meer, dan is het oorlog.

Wel vervelend dat het allemaal a la minute gelijk moet als je net een halfuurtje thuis bent.
De jeugd is ook niks meer gewend, ben jij meer dan een half uur nodig om te acclimatiseren dan? Gaat nog leuk worden als je in het bedrijfsleven terecht komt...later
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 4 januari 2010 @ 00:05:31 #119
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_76384372
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef cvboer het volgende:

[..]

De jeugd is ook niks meer gewend, ben jij meer dan een half uur nodig om te acclimatiseren dan? Gaat nog leuk worden als je in het bedrijfsleven terecht...later
Als ik thuis kom, ga ik eerst even naar de overkant waar mijn oma woont om even te buurten, wel zo leuk voor beide vind ik zelf. Daarna ga ik op mijn gemakkie mijn spulletjes wegleggen etc.
Maar het punt is, ik vind het zo irritant als alles GELIJK OPEENS moet, terwijl je andere plannen in je hoofd had.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:38:20 #120
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_76392687
quote:

Ja, die dus

Jezus, waarom kan het niet gewoon 30 minuten later als je toch de hele dag vrij hebt?

Oh, en natuurlijk het verwachten dat je in je vakantie wel "even" kleren kan kopen, fiets kan maken, kamer op kan ruimen, spullen kan gaan sorteren, naar de winkels gaan, noem maar op.

Ik heb eigenlijk gewoon géén vakantie gehad afgelopen vakantie

EDIT: En dan als argument dat "hij toch ook niet de hele dag zit te luieren"... ja, dat is toch je eigen keus? Laat mij lekker even vakantie hebben, ik ben verdomme 18.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 4 januari 2010 @ 11:42:32 #121
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76392804
Mijn ouders zeuren altijd over het weer. Nu net ook weer, dat er zo'n pak sneeuw ligt en ze er doorheen moeten. Nou en? Je kan er ook gewoon de lol van inzien. En in de zomer is het weer niet heet genoeg en is het kutweer...blablabla. Alsof ik er iets aan kan doen?
En verder miepen ze allebei ontzettend vaak dat ze het in hun rug hebben...laat er iets aan doen ipv lopen zeiken.
To infinity…and beyond!
  maandag 4 januari 2010 @ 15:20:51 #122
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_76400008
quote:

Dat komt omdat je ze aan het belonen bent voor asociaal gedrag. Als je meteen doet wat ze zeggen als ze dat op zo'n toon doen, dan leren ze dat afblaffen blijkbaar loont. Al kreeg ik nog zo'n pak rammel, als ze metéén (dus niet als ze het al 100x gevraagd hadden en ik gewoon te lui was om te luisteren, ik ben ook niet perfect ) zo'n toon tegen me aansloegen, vertikte ik het om ook maar een vinger uit te steken. Ik moest even doorbijten en volhouden, maar op een gegeven moment kregen ze toch door dat ik me veel volwassener ging gedragen als zij me op een volwassen manier aanspraken. Achteraf bleek dat iemand ze had verteld dat pubers vreselijk zijn, en dat je ze het best zoveel mogelijk kort kon houden. Mja, alleen jammer voor hen dat ik dat gesprek ook had opgevangen en dus wist wat me te wachten stond.

Overigens mocht ik een enorme klerezooi van mijn kamer maken, aangezien ik degene was die erin moest leven. Maar ja, dan komt de dag dat je een heel belangrijk werkstuk moet inleveren wat je niet meer terug kan vinden, of dat je geen schone onderbroeken meer in voorraad hebt omdat je te lamlendig was om een uitstapje naar de wasmand te maken. Of dat je elke dag wakker wordt met knallende koppijn door alle stofnesten onder je bed. Dan ga je heel snel uit jezelf de boel netjes houden.
  maandag 4 januari 2010 @ 15:32:40 #123
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_76400425
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef joepie91 het volgende:

[..]

EDIT: En dan als argument dat "hij toch ook niet de hele dag zit te luieren"... ja, dat is toch je eigen keus? Laat mij lekker even vakantie hebben, ik ben verdomme 18.
Variant: Om 6 uur 's ochtends een hoop herrie maken, en als ik dan wakker wordt en erover klaag zeggen: "ja, dan had je maar eerder naar bed moeten gaan. Wij moeten toch ook vroeg op?".

Dat was heel snel afgelopen toen ik 's nachts de boel op stelten zette met het argument "ja, dan had je maar wakker moeten blijven. ik ga toch ook laat naar bed?". Toen hebben we een wapenstilstand gesloten: zij doen 's ochtends zachtjes voor mij, en ik doe 's avonds zachtjes voor hen. Iedereen tevreden en lekker uitgerust.
pi_76474411
Altijd: 'Wat ga je doen vandaag? 'Met wie ga je weg?' 'Vergeet je niet om te sporten?'
'Hoe laat was je thuis gisternacht?' En dat hoor ik elke dag, dat noemt mijn moeder interesse tonen!
pi_76475021
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef SkySpirith het volgende:

[..]

Dat heb ik ook..
Maar ze zijn niet gescheiden.
Dat komt nog wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')