Dan moeten ze dat maar gewoon zeggen, voor slap retorisch gedoe heb ik geen tijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef synnath het volgende:
[..]
Dat is dus een retorische vraag met de hint erachter dat je je nou godverdomme eens moet aankleden.
Dat heb ik ook..quote:Op woensdag 25 november 2009 03:20 schreef verleiding het volgende:
Als ze gezeik met elkaar hebben, dat ze mij daar in betrekken.
*gescheiden ouders*
Ik kan haar wel even laten zien wie de baas is??quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Wasbeerstaart het volgende:
Me ouders zijn niet zo erg het is meer me zus die moeder begint te spelen omdat ze dit jaar 20 wordt,
wordt ik eigenlijk best moe van
Nu al medelijden met haar toekomstige kinderen..
Dat zou fantastisch zijn !quote:Op zondag 3 januari 2010 15:33 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Ik kan haar wel even laten zien wie de baas is??
Deden ze bij mij ook nog toen k 16 was... alleen half 10 is wel wat overdreven. En nu, als ze bijvoorbeeld weten dat ik om half 9 op school moet zijn, zeggen ze rond 11 uur ofzo ''Ga nou es naar bed joh, anders ben je morgen niks waard' . Maar goed, das meer een goede tip dan een bevelquote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Wasbeerstaart het volgende:
OJA toch 1 ding over me ouders,
ze sturen me naar.. bed.. en ik ben 16
om half 10 al -,-
maar dan blijf ik zitten tot 10 en dan gaan ze zeuren,
om half 11 worden ze boos,
en om 12 uur zijn ze teleurgesteld.
De jeugd is ook niks meer gewend, ben jij meer dan een half uur nodig om te acclimatiseren dan? Gaat nog leuk worden als je in het bedrijfsleven terecht komt...laterquote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Als me moeder weer eens zo'n bui heeft dat het hele huis in een uur spik en span moet zijn.
Die komt dan thuis van der werk, zegt tegen mij "Ruim je kamer op, opschieten. En je moet zo even afwassen." Tegenspreken doe ik al niet meer, dan is het oorlog.
Wel vervelend dat het allemaal a la minute gelijk moet als je net een halfuurtje thuis bent.
Als ik thuis kom, ga ik eerst even naar de overkant waar mijn oma woont om even te buurten, wel zo leuk voor beide vind ik zelf. Daarna ga ik op mijn gemakkie mijn spulletjes wegleggen etc.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
De jeugd is ook niks meer gewend, ben jij meer dan een half uur nodig om te acclimatiseren dan? Gaat nog leuk worden als je in het bedrijfsleven terecht...later
Ja, die dusquote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Als me moeder weer eens zo'n bui heeft dat het hele huis in een uur spik en span moet zijn.
Die komt dan thuis van der werk, zegt tegen mij "Ruim je kamer op, opschieten. En je moet zo even afwassen." Tegenspreken doe ik al niet meer, dan is het oorlog.
Wel vervelend dat het allemaal a la minute gelijk moet als je net een halfuurtje thuis bent.
Dat komt omdat je ze aan het belonen bent voor asociaal gedrag. Als je meteen doet wat ze zeggen als ze dat op zo'n toon doen, dan leren ze dat afblaffen blijkbaar loont. Al kreeg ik nog zo'n pak rammel, als ze metéén (dus niet als ze het al 100x gevraagd hadden en ik gewoon te lui was om te luisteren, ik ben ook niet perfectquote:Op zondag 3 januari 2010 23:57 schreef Koeketrommel het volgende:
Variant: Om 6 uur 's ochtends een hoop herrie maken, en als ik dan wakker wordt en erover klaag zeggen: "ja, dan had je maar eerder naar bed moeten gaan. Wij moeten toch ook vroeg op?".quote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
EDIT: En dan als argument dat "hij toch ook niet de hele dag zit te luieren"... ja, dat is toch je eigen keus? Laat mij lekker even vakantie hebben, ik ben verdomme 18.
Dat komt nog wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef SkySpirith het volgende:
[..]
Dat heb ik ook..
Maar ze zijn niet gescheiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |