Je McKroket valt dus elke keer op het bureau?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat ik het énige plekje wat ik vies maak in huis elk uur moet schoonmaken.
het bureau, dus.
Hier ook zo irritant, ben je de heledag aan het werk of op school etc. kom je thuis ga je rustig eten en daarna op me kamer om te gaan computeren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat ik het énige plekje wat ik vies maak in huis elk uur moet schoonmaken.
het bureau, dus.
Ja dat herken ik. Op de vorige avond zeg je 'ik moet half 8 eruit' omdat je dan een extra stimulans hebt (geen gezeur) om er uit te komen; dan is het de desbetreffende dag dat je eruit moet, en dan is het van 'kut, wat heb ik nou weer gezegd...?' (tegen jezelf, natuurlijk).quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als ik een keer geen zin heb in een college en ik lekker laat uit bed kom zo quasi onschuldig vragen 'moest jij niet naar school?'. Ik moet een eigen kamer vinden
Ja of je doet even serieus.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:24 schreef DeWaasheid het volgende:
'ruim die poep nou eens op?!'
wor ik zooo moe van....
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of je doet even serieus.
Waar ik me aan erger bij mijn ouders, nu lekker meer aan helemaal nietsals ik er ben eens in de twee weken is het heeeerlijk, leuk om elkaar weer te zien en geen verspilde tijd aan gekibbel.
Hiervoor vond ik het vervelend dat ze zich zorgen konden maken om dingen waar ik juist chill in was, leren en schoolresultaten enzo.
Mijn vader heeft geloof ik niet door dat ik uit huis benquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja of je doet even serieus.
Waar ik me aan erger bij mijn ouders, nu lekker meer aan helemaal nietsals ik er ben eens in de twee weken is het heeeerlijk, leuk om elkaar weer te zien en geen verspilde tijd aan gekibbel.
Hiervoor vond ik het vervelend dat ze zich zorgen konden maken om dingen waar ik juist chill in was, leren en schoolresultaten enzo.
lol?quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hier ook zo irritant, ben je de heledag aan het werk of op school etc. kom je thuis ga je rustig eten en daarna op me kamer om te gaan computeren.
En precies opdat moment komt mijn moeder dan de kamer inlopen met de stofzuiger. heeft ze gvd de heledag gehad, en als je gaat klagen krijg je weer zo'n standaard antwoord: " Dan doe je het toch lekker zelf"
Ja dat deed mijne ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Synthesist het volgende:
mijn moeder lult alles wat ze van mij hoort door aan anderen. ik moest bijvoorbeeld een kleine operatie laten doen. echt fucking iedereen in de familie weet dat dan opeens. haat dat echt
enige remedie is om zo min mogelijk te vertellen. wat ik dan ook doe.
Dat is ongeveer de reden dat we zo weinig contact hebben met mijn schoonmoeder...quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Synthesist het volgende:
mijn moeder lult alles wat ze van mij hoort door aan anderen. ik moest bijvoorbeeld een kleine operatie laten doen. echt fucking iedereen in de familie weet dat dan opeens. haat dat echt
enige remedie is om zo min mogelijk te vertellen. wat ik dan ook doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |