Maar...maar...ik ben vaste klantquote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
Joh Jack is veel te druk met nieuwe klanten na dat stuk in de krant.
Ja zal ik (proberen) te doen, maar dan moet je nog wel even een weekje of 1,5 geduld hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef joepie91 het volgende:
Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
Alsof iemand de NRC leestquote:Op donderdag 3 september 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
Joh Jack is veel te druk met nieuwe klanten na dat stuk in de krant.
mmm, ik wacht nog steeds op antwoord van me mailtje van dinsdag, net maar hetzelfde opnieuw gemaildquote:Op donderdag 3 september 2009 22:03 schreef Semmm het volgende:
Ik kreeg uurtje terug nog een mailtje terug van Jack, dus raar dat hij jou niet heeft terug gemaild.
Jack ontvangt vandaag of morgen een stuk ervan en gaat foto's maken en stuurt dit door. Na het bekijken daarvan beslis ik of ik hem wel. Het is even wachten op die foto'squote:
Lees even de vorige 13 topic's door, daar posten ze er alleen maar overquote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Qaox het volgende:
Ik wil ook wel een ''nano''
Maareh, ik heb dus geen idee hoe het zit met lijstjes etc.
Kan iemand mij dat even uitleggen?
En waar wacht iedereen op?
Jack heeft toch al nano's geplaatst?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23668
Hopelijk kan iemand me dit hele verhaal even uitleggen
Thnx!
Onlangs eentje ontvangen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Net ook bericht gehad, zo'n 48 uur.
Komt goed.
Zul je toch wel aan moeten wennen, DP blijft niet exclusief voor Fok![]()
Ik moet zeggen dat Jack toch wel een eerste klas vent is, nooit een teleurgesteld antwoord gekregen op allerlei zaken. Ook niet van die gierige antwoorden, gewoon leuk om business mee te doen.
Iemand ervaring met deze rode kruis alles-in-1 messen?
Ik heb bij de Action voor 65 cent zo'n zilver ding gehaald dat ook op DP staat maar dat is toch echt veel te ruw afgewerkt. Ik wil wel dat het zaakjes netjes in elkaar vouwt en geen olie rotzooi in de scharnieren.
[ afbeelding ]
Maar de afwerking is dus mooi?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onlangs eentje ontvangen.
Haalt het niet bij de echte, maar voor het geld is het prima.
Had ik eerst ook hij was eerst een keer 2 dagen weg. Stuur gewoon eentje naar Rachel...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mmm, ik wacht nog steeds op antwoord van me mailtje van dinsdag, net maar hetzelfde opnieuw gemaild
Mag het ook 5 inch zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef Skiet het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een leuke media speler voor in de trein, het liefst een 7 inch scherm maar iets kleiner dan dat is ook geen probleem. Het hoeft geen 16GB ding te zijn, ik zet er wel gewoon nieuw spul op indien nodig. Iemand tips of iets gezien wat interessant kan zijn?
idd even wachten op de foto's zouden vandaag wel eens kunnen komen ..quote:
De Ipots nano's die nu zijn besteld door jack, en waar we allen op de foto's wachten.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:58 schreef Qaox het volgende:
Ik wil ook wel een ''nano''
Maareh, ik heb dus geen idee hoe het zit met lijstjes etc.
Kan iemand mij dat even uitleggen?
En waar wacht iedereen op?
Jack heeft toch al nano's geplaatst?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23668
Hopelijk kan iemand me dit hele verhaal even uitleggen
Thnx!
Dan is ie hier goedkoper: http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6&products_id=338 want daar krijg je er ook allerlei accesoires bijquote:Mag het ook 5 inch zijn?
Ik heb zonet gemaild dat het volgende mag besteld worden:
De RAmos T11RK met 8GB intern geheugen (uitbreidbaar met microSD)
[ afbeelding ]
Player op TaoBao
Quote Rachel: The price for Luxury combo is $137.59 with registered shipping. Estimated weight is around 600g.
Dit "Luxury" pakket bevat alles: de speler, charger, silicone beschermhoesje, leuk beschermzakje in stof, screenprotector, en nog wat spul.
Review: http://mp4nation.net/blog(...)screen-video-review/
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Mag het ook 5 inch zijn?
Ik heb zonet gemaild dat het volgende mag besteld worden:
De RAmos T11RK met 8GB intern geheugen (uitbreidbaar met microSD)
[ afbeelding ]
Player op TaoBao
Quote Rachel: The price for Luxury combo is $137.59 with registered shipping. Estimated weight is around 600g.
Dit "Luxury" pakket bevat alles: de speler, charger, silicone beschermhoesje, leuk beschermzakje in stof, screenprotector, en nog wat spul.
Review: http://mp4nation.net/blog(...)screen-video-review/
Heel simpel T11quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heel tof. Welke zoekopdracht heb je hiervoor gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |