En daarom is het irritand als mensen elke x gaan vragen , terwijl het gewoon in de OP staatquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Ach, er zijn hier ook gebruikers die niets liever doen dan mensen afzeiken en vooral niet behulpzaam zijn. Maar in de openingspost staat inderdaad veel informatie.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Babblefish het volgende:
Hoi.
Ik heb zojuist iets heel doms gedaan. (http://forum.fok.nl/topic/1378726).
Welke iPod op DX ofzo is een beetje goed?
Begrijp het wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef jopiede het volgende:
[..]
En daarom is het irritand als mensen elke x gaan vragen , terwijl het gewoon in de OP staatAndere dingen, bijvoorbeeld reviews zullen we je wel mee helpen als je erom vraagt. Kan je moeilijk in deOP vinden
lolquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Babblefish het volgende:
Hoi.
Ik heb zojuist iets heel doms gedaan. ( Fijn feestdagen in ruil voor een iPod ).
Jahleuk!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Babblefish het volgende:
Hoi.
Ik heb zojuist iets heel doms gedaan. ( Fijn feestdagen in ruil voor een iPod ).
En waarvoor?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef revpolen het volgende:
douane is goed bezig
vandaag me 3e formulier binnen gehad...
en me schoonzus ook al 1!
Lol voor welke artikelen en hoeveel daarvan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:35 schreef revpolen het volgende:
douane is goed bezig
vandaag me 3e formulier binnen gehad...
en me schoonzus ook al 1!
1x ujj voor me bedrijf, 11 stuks 90 euro moeten betalenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol voor welke artikelen en hoeveel daarvan?
Het kon ook niet goed blijven gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
1x ujj voor me bedrijf, 11 stuks 90 euro moeten betalen
all in one dvd speler voor in de boes betalen geen idee
1 paar ujj betalen geen idee
11 stuks x 90,-quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef revpolen het volgende:
[..]
1x ujj voor me bedrijf, 11 stuks 90 euro moeten betalen
all in one dvd speler voor in de boes betalen geen idee
1 paar ujj betalen geen idee
Ja, maar hij hoefde voor die 11 paar, maar 1 keer die 90 euro te betalenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Met UJJ bedoelt die toch van die afschuwlijke laarzen?
Laat maar. Ik dacht dat die ze tegelijk besteld had.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoefde voor die 11 paar, maar 1 keer die 90 euro te betalen
had ik ook voor $400quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Laat maar. Ik dacht dat die ze tegelijk besteld had.
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Met UJJ bedoelt die toch van die afschuwlijke laarzen?
Worden ze trouwens niet in beslag genomen? Of wijken ze voldoende af.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:22 schreef revpolen het volgende:
[..]
had ik ook voor $400
leuke/lullige is gewoon dat me schoonzusje voor 1 paar is gepakt
via tradetang..quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Worden ze trouwens niet in beslag genomen? Of wijken ze voldoende af.
Welke had je trouwens besteld?
Foto?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef revpolen het volgende:
[..]
ja die bedoel ik![]()
maarja de dames hier zijn der gek op!
en ik op hun!( blond en leeftijd 17 tm 24
)
en ze vinden hun kerstpakket top!
Gelijk hebben ze, dat is klantvriendelijk en dan zijn ze daarna direct weer van de drukte afquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
weer een geel envelopje
Volgens mij willen ze alles voor kerst leeg hebben bij de douane en hong kong post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |