Nee, eigenlijk niet.quote:
jouw verhaal vind ik moeilijk te geloven, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Babblefish het volgende:
De bel ging net. Er stond een krantenjongen voor de deur die me fijne feestdagen wenste in de hoop dat ie wat geld kreeg.
Ik ben de beroerdste niet dus ik ging even opzoek naar wat geld, maar kon eigenlijk niks vinden. Ik begon me schuldig te voelen (hij heeft immers de moeite gedaan om aan te bellen en me fijne feestdagen te wensen) en zag toen opeens mijn iPod liggen.![]()
Dus ik weer naar de voordeur en toen heb ik mijn iPod weggeven. Nu heb ik dus geen mp3 speler meer en heb ik spijt.![]()
Klacht: Impulsief zijn
Klacht II: geen iPod meer hebben
Ikzelf achteraf ook. Ik voel me nu echt een idioot.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:03 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
jouw verhaal vind ik moeilijk te geloven, maar dat zal waarschijnlijk aan mij liggen..
Het was zo'n nieuw model, maar dan zonder camera. Even opzoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:06 schreef Tacobell het volgende:
Als dit wel echt was hoop ik voor je dat het zoeen ding was:
[ afbeelding ]
En niet:
[ afbeelding ]
Ik geloof het zelf ook maar half. Heb zo het idee dat ik ieder moment wakker kan worden en het maar een droom was.quote:
Lolquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Ik geloof het zelf ook maar half. Heb zo het idee dat ik ieder moment wakker kan worden en het maar een droom was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |