Op de fiets, om zo zijn prijzen extra scherp te houden.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jack komt eens in de zoveel tijd zelf met een vracht naar Nederland.
Subsidie + dat er ook een deel verzendkosten in de prijs berekend is.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.
http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n
Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
lol hoe maak jij van $ 3,41 opeens ¤ 1,-? Die omrekentruc wil ik ook kennen. Daarnaast als je het paupersites vindt waarom zoek je er dan op?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een iphone usb/laadkabel. Dus ik zoeken op die paupersites naar een goedkoop kabeltje en kwam deze tegen.
http://www.focalprice.com(...)USB_Cable_White.html
Zeggen ze genuine cable, maar voor een euro lijkt me dat toch sterk, alhoewel ie er itt de andere kabels op dx en focal wel beter uitziet. Iemand ervaring>?
Is gewoon echt als er genuine staat, echte ipodoordoppen kosten daar ook 6 dollar en hier 25 euro. en die omrekentruc wil ik idd ook wel kennenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een iphone usb/laadkabel. Dus ik zoeken op die paupersites naar een goedkoop kabeltje en kwam deze tegen.
http://www.focalprice.com(...)USB_Cable_White.html
Zeggen ze genuine cable, maar voor een euro lijkt me dat toch sterk, alhoewel ie er itt de andere kabels op dx en focal wel beter uitziet. Iemand ervaring>?
Uw betaling van $0,01 USD is voltooid.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef Sneijder5 het volgende:
Nog een leuke kerstmisaanbieding op focalprice:
[ afbeelding ]
Voor $0,01.
http://focalprice.com/CA0(...)nvertor_Adapter.html
Altijd handig!
Het gaat inderdaad niet om "mijn" verkoper, beetje duf om niet even zelf md80 bij Ebay in te tikken en vervolgens zelf de lage feedbacks te signaleren. Ik heb hem wel besteld bij een lage feedback verkoper, 9 euro. Nu de verkoper meer feedback heeft gekregen de laatste weken zijn de biedingen ook hoger, komen de broekpoepers tevoorschijn die 15 euro biedenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het vragen van links moet nu niet doorslaan naar gekheid. Hij zegt gewoon dat er ook verkopers zijn met een lagere feedback en dat die prijzen dan vaak lager zijn.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef Repeat het volgende:
2 euro dan, zeikerd
Ik geloof gewoon niet dat apple zn spullen via kanalen als deze verkoopt. Vast namaak.
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:21 schreef Mr777 het volgende:
Vandaag pakket ontvangen met shirt die ik op Taobao heb besteld via Jack. Het is verzonden op 27 november.
taobao linkje: hier
En foto's natuurlijk. Dan pas ben je een erkend Chinese Webshops-topic poster.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.
Jack gaf me een prijs van $18. Kwaliteit is wel redelijk/goed, al heb ik geen eerdere ervaring met kleding van taobao.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.
Plus dat er natuurlijk één pallet vol met pakketjes naar Nederland gaat. Ze betalen daardoor voor de vlucht zelf maar een paar cent per pakketje. Normaal is dit het duurste deel van het bezorgproces.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Subsidie + dat er ook een deel verzendkosten in de prijs berekend is.
Foto's?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Mr777 het volgende:
[..]
Jack gaf me een prijs van $18. Kwaliteit is wel redelijk/goed, al heb ik geen eerdere ervaring met kleding van taobao.
Aantrekken misschien?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Repeat het volgende:
Wat moet je nou met die broekjes erbij?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef blizzardo het volgende:
Ik heb gister voetbalsetjes ontvangen en een abidas broek.
Allemaal Taobao linkjes die ik nu niet bij de hand heb![]()
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro
Foto's;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Fotos en linkjes?
Misschien moeten we vanaf nu gewoon afspreken dat als je zegt dat je iets binnen hebt gekregen dat je dan gelijk even een linkje erbij zet, dat voorkomt ook dat t topic zo snel vol zit
Waaromquote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.
http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n
Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
Er moet in de OP alleen wel bijgezet worden dat ze ook vaak subsidie krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef veda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
WaaromWas de tekst over dit onderwerp in de OP niet uitgebreid genoeg? Heb je de OP wel gelezen?
"rara"? Verklaag je nader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |