Ik denk omdat het eerste keer fout is gegaan. De verzending van die schoenen is rond de 20 dollar (zelf al een paar gekocht). Trouwens heb jij een linkje naar de verkoper op taobao van die luchtschoenen?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef revpolen het volgende:
1e x idd 19$ met verzenden,
en ze zijn nog steeds goed ( collega kocht hier de echte voor 130 euro)
mijn broer zag ze en zei joh bestel voor mij ook maar
die 17$ dollar boeit weinig maar heb zoiets van waarom de 1e x niet... en nu wel
welke maat heb je normaal en welke maat had je nu besteld?quote:
zucht, lees de OP.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef dennis00 het volgende:
Hoe werken jullie fatsoenlijk met Taobao? Mijn Chinees is niet meer wat het was.
Ik wil namelijk ook wel Burça shirtjes.
Probeer eerst maar eerst iets van dx/pop/fp te bestellen, als je dat lukt. Dan ga maar over naar taobao. Oh ja, als je iets besteld hebt, niet na 2 weken gaan zeuren waar het pakketje blijft!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef dennis00 het volgende:
Sowwiej. Ook met Google translate is het nog niet super.
Maar wel gaaf dat ze voetbal- en nba-shirts hebben.
Miamo Hot en Burça-shirts, here I come.
Moet ik M, L, XL, XXL halen? Heb ik Nederland vaak M maar ook vaak L.
Er staat dat ook HD MKV-tjes kan afspelen. Hoe is jouw ervaring daarmee? Dus de HD mkv versies series of films.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef thecuriousone het volgende:
Ik ben er heel tevreden over.
Ik heb het scherm eventjes gemeten voor je, het is ongeveer 6,7 op 11 cm.
Oude posts van mij over de speler: hier en hier
Niet alles hoeft goedkoop te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:57 schreef W00fer het volgende:
De lege cd's bij DX zijn trouwens wel aan de dure kant zeg. 10tje voor 25 lege cd's. Da's zon beetje de normale NL prijs.
Wie zocht er trouwens nog een goedkope 3 megapixel mini camera:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12867
persoonlijk email ik alles naar rachel, zij is ook diegene die alle orders afhandelt. meestal heb ik tussen 24:00 en 10:30 bericht van haar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:53 schreef W00fer het volgende:
Is de dealperfectcs02@gmail.com van Pbpurchase ook diegene die ik moet hebben, of kan ik beter Jack benaderen. Er schijnt verschil te zitten in prijs en tijd van response, zo begreep ik uit een post uit deel 46 geloof ik.
Rachel is van dealperfect toch, of is dat hetzelfde als pbpurchase?
Nu las ik hier ergens dat het bij sommige pas werkte na een bedrag te storten op je paypal account, dit heb ik dan ook maar gedaan (duurt max 5 dagen).quote:Een kaart koppelen om een directe bankbetaling te doen
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Dit had ik ook. Ik heb eerst dagen gewacht maar er veranderde niets. Toen een storting gedaan en twee dagen later kon ik wel betalen. Het geld stond toen niet op PayPal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:28 schreef NMGN23 het volgende:
Inmiddels heb ik een paypal account aangemaakt, maar kan nog niet betalen. Ik heb de kleine bedragen gestort gekregen en ingevuld bij paypal.
Bij het afrekenen bij DE krijg ik de volgende melding:
[..]
Nu las ik hier ergens dat het bij sommige pas werkte na een bedrag te storten op je paypal account, dit heb ik dan ook maar gedaan (duurt max 5 dagen).
Ging dit bij jullie ook op deze manier of mis ik iets/ moet ik meer geduld hebben?
Ik zal het na het weekend weer eens proberenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit had ik ook. Ik heb eerst dagen gewacht maar er veranderde niets. Toen een storting gedaan en twee dagen later kon ik wel betalen. Het geld stond toen niet op PayPal.
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Er staat dat ook HD MKV-tjes kan afspelen. Hoe is jouw ervaring daarmee? Dus de HD mkv versies series of films.
Ik zie dat .avi ook afgespeeld kan worden, worden .srt files (ondertiteling) ook ondersteund?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.
jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ik zie dat .avi ook afgespeeld kan worden, worden .srt files (ondertiteling) ook ondersteund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |