Op de fiets, om zo zijn prijzen extra scherp te houden.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef Twizu het volgende:
[..]
Jack komt eens in de zoveel tijd zelf met een vracht naar Nederland.
Subsidie + dat er ook een deel verzendkosten in de prijs berekend is.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.
http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n
Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
lol hoe maak jij van $ 3,41 opeens ¤ 1,-? Die omrekentruc wil ik ook kennen. Daarnaast als je het paupersites vindt waarom zoek je er dan op?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een iphone usb/laadkabel. Dus ik zoeken op die paupersites naar een goedkoop kabeltje en kwam deze tegen.
http://www.focalprice.com(...)USB_Cable_White.html
Zeggen ze genuine cable, maar voor een euro lijkt me dat toch sterk, alhoewel ie er itt de andere kabels op dx en focal wel beter uitziet. Iemand ervaring>?
Is gewoon echt als er genuine staat, echte ipodoordoppen kosten daar ook 6 dollar en hier 25 euro. en die omrekentruc wil ik idd ook wel kennenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Ik zoek een iphone usb/laadkabel. Dus ik zoeken op die paupersites naar een goedkoop kabeltje en kwam deze tegen.
http://www.focalprice.com(...)USB_Cable_White.html
Zeggen ze genuine cable, maar voor een euro lijkt me dat toch sterk, alhoewel ie er itt de andere kabels op dx en focal wel beter uitziet. Iemand ervaring>?
Uw betaling van $0,01 USD is voltooid.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:16 schreef Sneijder5 het volgende:
Nog een leuke kerstmisaanbieding op focalprice:
[ afbeelding ]
Voor $0,01.
http://focalprice.com/CA0(...)nvertor_Adapter.html
Altijd handig!
Het gaat inderdaad niet om "mijn" verkoper, beetje duf om niet even zelf md80 bij Ebay in te tikken en vervolgens zelf de lage feedbacks te signaleren. Ik heb hem wel besteld bij een lage feedback verkoper, 9 euro. Nu de verkoper meer feedback heeft gekregen de laatste weken zijn de biedingen ook hoger, komen de broekpoepers tevoorschijn die 15 euro biedenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het vragen van links moet nu niet doorslaan naar gekheid. Hij zegt gewoon dat er ook verkopers zijn met een lagere feedback en dat die prijzen dan vaak lager zijn.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:03 schreef Repeat het volgende:
2 euro dan, zeikerd
Ik geloof gewoon niet dat apple zn spullen via kanalen als deze verkoopt. Vast namaak.
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:21 schreef Mr777 het volgende:
Vandaag pakket ontvangen met shirt die ik op Taobao heb besteld via Jack. Het is verzonden op 27 november.
taobao linkje: hier
En foto's natuurlijk. Dan pas ben je een erkend Chinese Webshops-topic poster.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.
Jack gaf me een prijs van $18. Kwaliteit is wel redelijk/goed, al heb ik geen eerdere ervaring met kleding van taobao.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Naast het plaatsen van de link is het ook altijd leuk wat de prijs was van Jack/Rachel en hoe de kwaliteit is.
Plus dat er natuurlijk één pallet vol met pakketjes naar Nederland gaat. Ze betalen daardoor voor de vlucht zelf maar een paar cent per pakketje. Normaal is dit het duurste deel van het bezorgproces.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef Skiet het volgende:
[..]
Subsidie + dat er ook een deel verzendkosten in de prijs berekend is.
Foto's?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Mr777 het volgende:
[..]
Jack gaf me een prijs van $18. Kwaliteit is wel redelijk/goed, al heb ik geen eerdere ervaring met kleding van taobao.
Aantrekken misschien?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:14 schreef Repeat het volgende:
Wat moet je nou met die broekjes erbij?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef blizzardo het volgende:
Ik heb gister voetbalsetjes ontvangen en een abidas broek.
Allemaal Taobao linkjes die ik nu niet bij de hand heb![]()
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro
Foto's;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Fotos en linkjes?
Misschien moeten we vanaf nu gewoon afspreken dat als je zegt dat je iets binnen hebt gekregen dat je dan gelijk even een linkje erbij zet, dat voorkomt ook dat t topic zo snel vol zit
Waaromquote:Op donderdag 10 december 2009 17:47 schreef Poekieman het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal 'worldwide free shipping' zijn? Op de Hongkong post site zie ik dat versturen van een < 0.5 kg pakje naar NL 118 RMB kost, da's toch een EUR of 10.
http://www.hongkongpost.c(...)rcel/air/index.htm#n
Nou hoef je dat als koper niet te betalen, maar iemand betaalt het natuurlijk. Dat kan de verkoper zijn, maar dan is die bij kleine flutbestellingen snel failliet - ook al krijgt die misschien 50% korting, dus rara...
Er moet in de OP alleen wel bijgezet worden dat ze ook vaak subsidie krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:30 schreef veda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
WaaromWas de tekst over dit onderwerp in de OP niet uitgebreid genoeg? Heb je de OP wel gelezen?
"rara"? Verklaag je nader
Nice, wanneer had je ze besteld?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef blizzardo het volgende:
Ik heb gister voetbalsetjes ontvangen en een abidas broek.
Allemaal Taobao linkjes die ik nu niet bij de hand heb![]()
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro
-knip-
Toevallig lievaais zoals op z'n site staan? Heb ik ook en zijn best aardig qua kwaliteit.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag een riem binnen gekregen die ik bij Jack had besteld
was op 13-11 verzonden
Neequote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Toevallig lievaais zoals op z'n site staan? Heb ik ook en zijn best aardig qua kwaliteit.
iha? Dx is het snelste.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Repeat het volgende:
Wat is iha sneller; dealextreme of focalprice?
Ik heb in Nl L/XL voor een shirt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:22 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Past die broek je ?
Welke maat heb je in NL en welke heb je bij Jack genomen?
Ik heb er namelijk ook een besteld ben benieuwd of hij mij zal passen![]()
Ik ben er heel tevreden over.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!
Mooi stijlvol dingetje, kun je me zeggen wat je er van vindt?
5 inch, hoe groot is dat ongeveer, zo omrekenen naar cm kan wel, maar ik heb dan niet echt een impressie hoe groot het scherm dan is, het is nl. de diameter.
7 november en ik kreeg ze eergister dus 31 dagen ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nice, wanneer had je ze besteld?
Dat is een mooi spelertje, alleen zie ik hem op Taobao voor 565 yuan staan, omgerekend zo´n 56 euro. Ik weet wel dat die rachel er op wilt verdienen, maar waarom is jouw prijs dan 2x zo hoog?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik ben er heel tevreden over.
Ik heb het scherm eventjes gemeten voor je, het is ongeveer 6,7 op 11 cm.
Oude posts van mij over de speler: hier en hier
Waarschijnlijk is dat zonder shipping costs binnen China (het moet ook nog bij Rachel/Jack geraken natuurlijk)? Toen ik de speler kocht stond die ergens een eind in de 700 yuan (ik kan me het exacte bedrag niet meer herinneren). Silicone hoesje, screenprotector, draagtasje en nog wat andere zooi wou ik er natuurlijk ook bij, daarom heb ik een "deluxe" package gekocht.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Dat is een mooi spelertje, alleen zie ik hem op Taobao voor 565 yuan staan, omgerekend zo´n 56 euro. Ik weet wel dat die rachel er op wilt verdienen, maar waarom is jouw prijs dan 2x zo hoog?
Dan hebben ze de eerste keer vergeten je de verzendkosten te laten betalen. Die 19 dollar die je op de site betaald is ex. verzendkosten. Ze sturen je dan later nog een payment link voor de verzendkosten. Net als op taobaonow zegmaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef revpolen het volgende:
1e x idd 19$ met verzenden,
en ze zijn nog steeds goed ( collega kocht hier de echte voor 130 euro)
mijn broer zag ze en zei joh bestel voor mij ook maar
die 17$ dollar boeit weinig maar heb zoiets van waarom de 1e x niet... en nu wel
Ik denk omdat het eerste keer fout is gegaan. De verzending van die schoenen is rond de 20 dollar (zelf al een paar gekocht). Trouwens heb jij een linkje naar de verkoper op taobao van die luchtschoenen?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef revpolen het volgende:
1e x idd 19$ met verzenden,
en ze zijn nog steeds goed ( collega kocht hier de echte voor 130 euro)
mijn broer zag ze en zei joh bestel voor mij ook maar
die 17$ dollar boeit weinig maar heb zoiets van waarom de 1e x niet... en nu wel
welke maat heb je normaal en welke maat had je nu besteld?quote:
zucht, lees de OP.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef dennis00 het volgende:
Hoe werken jullie fatsoenlijk met Taobao? Mijn Chinees is niet meer wat het was.
Ik wil namelijk ook wel Burça shirtjes.
Probeer eerst maar eerst iets van dx/pop/fp te bestellen, als je dat lukt. Dan ga maar over naar taobao. Oh ja, als je iets besteld hebt, niet na 2 weken gaan zeuren waar het pakketje blijft!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef dennis00 het volgende:
Sowwiej. Ook met Google translate is het nog niet super.
Maar wel gaaf dat ze voetbal- en nba-shirts hebben.
Miamo Hot en Burça-shirts, here I come.
Moet ik M, L, XL, XXL halen? Heb ik Nederland vaak M maar ook vaak L.
Er staat dat ook HD MKV-tjes kan afspelen. Hoe is jouw ervaring daarmee? Dus de HD mkv versies series of films.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef thecuriousone het volgende:
Ik ben er heel tevreden over.
Ik heb het scherm eventjes gemeten voor je, het is ongeveer 6,7 op 11 cm.
Oude posts van mij over de speler: hier en hier
Niet alles hoeft goedkoop te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:57 schreef W00fer het volgende:
De lege cd's bij DX zijn trouwens wel aan de dure kant zeg. 10tje voor 25 lege cd's. Da's zon beetje de normale NL prijs.
Wie zocht er trouwens nog een goedkope 3 megapixel mini camera:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12867
persoonlijk email ik alles naar rachel, zij is ook diegene die alle orders afhandelt. meestal heb ik tussen 24:00 en 10:30 bericht van haar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:53 schreef W00fer het volgende:
Is de dealperfectcs02@gmail.com van Pbpurchase ook diegene die ik moet hebben, of kan ik beter Jack benaderen. Er schijnt verschil te zitten in prijs en tijd van response, zo begreep ik uit een post uit deel 46 geloof ik.
Rachel is van dealperfect toch, of is dat hetzelfde als pbpurchase?
Nu las ik hier ergens dat het bij sommige pas werkte na een bedrag te storten op je paypal account, dit heb ik dan ook maar gedaan (duurt max 5 dagen).quote:Een kaart koppelen om een directe bankbetaling te doen
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Dit had ik ook. Ik heb eerst dagen gewacht maar er veranderde niets. Toen een storting gedaan en twee dagen later kon ik wel betalen. Het geld stond toen niet op PayPal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:28 schreef NMGN23 het volgende:
Inmiddels heb ik een paypal account aangemaakt, maar kan nog niet betalen. Ik heb de kleine bedragen gestort gekregen en ingevuld bij paypal.
Bij het afrekenen bij DE krijg ik de volgende melding:
[..]
Nu las ik hier ergens dat het bij sommige pas werkte na een bedrag te storten op je paypal account, dit heb ik dan ook maar gedaan (duurt max 5 dagen).
Ging dit bij jullie ook op deze manier of mis ik iets/ moet ik meer geduld hebben?
Ik zal het na het weekend weer eens proberenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit had ik ook. Ik heb eerst dagen gewacht maar er veranderde niets. Toen een storting gedaan en twee dagen later kon ik wel betalen. Het geld stond toen niet op PayPal.
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Er staat dat ook HD MKV-tjes kan afspelen. Hoe is jouw ervaring daarmee? Dus de HD mkv versies series of films.
Ik zie dat .avi ook afgespeeld kan worden, worden .srt files (ondertiteling) ook ondersteund?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.
jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:01 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ik zie dat .avi ook afgespeeld kan worden, worden .srt files (ondertiteling) ook ondersteund?
okay, dankje!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.
Zeikerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb op 1 december een bestelling gedaan op DX en het is er nog steeds niet! Ik heb al een claim gedaan bij PayPal, dus het geld ga ik zowieso wel terugkrijgen, maar ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van DX.
Ik heb al een ticket aangemaakt met de vraag wat ze eraan gaan doen en hoe ze mij nog tegemoet gaan komen. Iemand ervaring?
Alvast bedankt
Ben je serieus? Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik post echt net nog dat iets er weer een maand over deed om hier te komen en jij gaat na 11 dagen al een claim aanmaken en moeilijk doen? Overal is bekend dat verzenden deze periode langer is dan normaal en 11 dagen is vrij normaal. Je koopt niet van bol.comquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb op 1 december een bestelling gedaan op DX en het is er nog steeds niet! Ik heb al een claim gedaan bij PayPal, dus het geld ga ik zowieso wel terugkrijgen, maar ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van DX.
Ik heb al een ticket aangemaakt met de vraag wat ze eraan gaan doen en hoe ze mij nog tegemoet gaan komen. Iemand ervaring?
Alvast bedankt
Dennis zit niet zo te zeuren. Als je het niet aanstaat dan donder je gewoon op?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef dennis00 het volgende:
Als je uit China wat haalt, dan zorg je toch eerst dat je weet hoelang het duurt voordat je het pakket ontvangt?
Het importeren uit China heeft niet alleen maar voordelen. Één nadeel is dat je vaak een maand moet wachten.
Hij voelt zich superieur.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef dennis00 het volgende:
Pffff, wat ben jij een enorme stakker zeg. Meteen nieuwe mensen afzeiken die ook eens wat uit China importeren. Heb je dat nodig om je goed te voelen zeg? Vanwaar die haat.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,
Alvast bedankt
Bol.comquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:33 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ben je serieus? Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik post echt net nog dat iets er weer een maand over deed om hier te komen en jij gaat na 11 dagen al een claim aanmaken en moeilijk doen? Overal is bekend dat verzenden deze periode langer is dan normaal en 11 dagen is vrij normaal. Je koopt niet van bol.com
Je kan overduidelijk niet lezen. Tip: bestel niks meer bij buitenlandse webwinkels, je ontbreekt de intelligentie ervoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Babblefish het volgende:
Wat een behulpzame mensen hier zeg! Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
Uh?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan overduidelijk niet lezen. Tip: bestel niks meer bij buitenlandse webwinkels, je ontbreekt de intelligentie ervoor.
Probeer het onderwerp nu niet te veranderen. Je faalt hopeloos in het bestellen via DX. Hell, je bent zelfs te stompzinnig om de OP door te lezen:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Uh?
Jij kan overduidelijk geen Nederlands. Hebben ze ook taalcursussen Nederlands op DX?
En nu optjeften, vervelende user dat je er bent.quote:V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Nee, laat hem zijn geld terugkrijgen, daarna trappen we hem collectief naar een winkel bij hem in de buurt, mag hij daar lekker in zijn sop gaar koken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:52 schreef mickeyD het volgende:
ik heb 45 dagen moeten wachten op mn cam via ebay uit china, dus cancel die paypal dispuut en wacht gewoon lekker minimaal een maand tot jeje spullen krijgt!
Je bent waarschijnlijk het slachtoffer van oplichtingquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Babblefish het volgende:
Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
Alsof iemand die OP ooit leest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probeer het onderwerp nu niet te veranderen. Je faalt hopeloos in het bestellen via DX. Hell, je bent zelfs te stompzinnig om de OP door te lezen:
[..]
En nu optjeften, vervelende user dat je er bent.
Uh toevallig wel? Aangezien daar alles instaat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Alsof iemand die OP ooit leest.
Waarom wordt er hier dan nog gepost als toch alles al in de OP staat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uh toevallig wel? Aangezien daar alles instaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |