Nice, wanneer had je ze besteld?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:03 schreef blizzardo het volgende:
Ik heb gister voetbalsetjes ontvangen en een abidas broek.
Allemaal Taobao linkjes die ik nu niet bij de hand heb![]()
abidas broek; 12 euro
reol set;15 euro
burca set; 10 euro
-knip-
Toevallig lievaais zoals op z'n site staan? Heb ik ook en zijn best aardig qua kwaliteit.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag een riem binnen gekregen die ik bij Jack had besteld
was op 13-11 verzonden
Neequote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Toevallig lievaais zoals op z'n site staan? Heb ik ook en zijn best aardig qua kwaliteit.
iha? Dx is het snelste.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Repeat het volgende:
Wat is iha sneller; dealextreme of focalprice?
Ik heb in Nl L/XL voor een shirt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:22 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Past die broek je ?
Welke maat heb je in NL en welke heb je bij Jack genomen?
Ik heb er namelijk ook een besteld ben benieuwd of hij mij zal passen![]()
Ik ben er heel tevreden over.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik!
Mooi stijlvol dingetje, kun je me zeggen wat je er van vindt?
5 inch, hoe groot is dat ongeveer, zo omrekenen naar cm kan wel, maar ik heb dan niet echt een impressie hoe groot het scherm dan is, het is nl. de diameter.
7 november en ik kreeg ze eergister dus 31 dagen ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nice, wanneer had je ze besteld?
Dat is een mooi spelertje, alleen zie ik hem op Taobao voor 565 yuan staan, omgerekend zo´n 56 euro. Ik weet wel dat die rachel er op wilt verdienen, maar waarom is jouw prijs dan 2x zo hoog?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik ben er heel tevreden over.
Ik heb het scherm eventjes gemeten voor je, het is ongeveer 6,7 op 11 cm.
Oude posts van mij over de speler: hier en hier
Waarschijnlijk is dat zonder shipping costs binnen China (het moet ook nog bij Rachel/Jack geraken natuurlijk)? Toen ik de speler kocht stond die ergens een eind in de 700 yuan (ik kan me het exacte bedrag niet meer herinneren). Silicone hoesje, screenprotector, draagtasje en nog wat andere zooi wou ik er natuurlijk ook bij, daarom heb ik een "deluxe" package gekocht.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:12 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Dat is een mooi spelertje, alleen zie ik hem op Taobao voor 565 yuan staan, omgerekend zo´n 56 euro. Ik weet wel dat die rachel er op wilt verdienen, maar waarom is jouw prijs dan 2x zo hoog?
Dan hebben ze de eerste keer vergeten je de verzendkosten te laten betalen. Die 19 dollar die je op de site betaald is ex. verzendkosten. Ze sturen je dan later nog een payment link voor de verzendkosten. Net als op taobaonow zegmaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:04 schreef revpolen het volgende:
1e x idd 19$ met verzenden,
en ze zijn nog steeds goed ( collega kocht hier de echte voor 130 euro)
mijn broer zag ze en zei joh bestel voor mij ook maar
die 17$ dollar boeit weinig maar heb zoiets van waarom de 1e x niet... en nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |