okay, dankje!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:16 schreef thecuriousone het volgende:
Ik heb al vanalles afgespeeld zonder problemen. Maar 1080p van superhoge kwaliteit heb ik nog niet geprobeerd.
Zeikerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb op 1 december een bestelling gedaan op DX en het is er nog steeds niet! Ik heb al een claim gedaan bij PayPal, dus het geld ga ik zowieso wel terugkrijgen, maar ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van DX.
Ik heb al een ticket aangemaakt met de vraag wat ze eraan gaan doen en hoe ze mij nog tegemoet gaan komen. Iemand ervaring?
Alvast bedankt
Ben je serieus? Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik post echt net nog dat iets er weer een maand over deed om hier te komen en jij gaat na 11 dagen al een claim aanmaken en moeilijk doen? Overal is bekend dat verzenden deze periode langer is dan normaal en 11 dagen is vrij normaal. Je koopt niet van bol.comquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb op 1 december een bestelling gedaan op DX en het is er nog steeds niet! Ik heb al een claim gedaan bij PayPal, dus het geld ga ik zowieso wel terugkrijgen, maar ik vind dit eigenlijk niet echt netjes van DX.
Ik heb al een ticket aangemaakt met de vraag wat ze eraan gaan doen en hoe ze mij nog tegemoet gaan komen. Iemand ervaring?
Alvast bedankt
Dennis zit niet zo te zeuren. Als je het niet aanstaat dan donder je gewoon op?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef dennis00 het volgende:
Als je uit China wat haalt, dan zorg je toch eerst dat je weet hoelang het duurt voordat je het pakket ontvangt?
Het importeren uit China heeft niet alleen maar voordelen. Één nadeel is dat je vaak een maand moet wachten.
Hij voelt zich superieur.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef dennis00 het volgende:
Pffff, wat ben jij een enorme stakker zeg. Meteen nieuwe mensen afzeiken die ook eens wat uit China importeren. Heb je dat nodig om je goed te voelen zeg? Vanwaar die haat.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Babblefish het volgende:
Hoi allemaal,
Alvast bedankt
Bol.comquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:33 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ben je serieus? Lees het topic eens door zou ik zeggen. Ik post echt net nog dat iets er weer een maand over deed om hier te komen en jij gaat na 11 dagen al een claim aanmaken en moeilijk doen? Overal is bekend dat verzenden deze periode langer is dan normaal en 11 dagen is vrij normaal. Je koopt niet van bol.com
Je kan overduidelijk niet lezen. Tip: bestel niks meer bij buitenlandse webwinkels, je ontbreekt de intelligentie ervoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Babblefish het volgende:
Wat een behulpzame mensen hier zeg! Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
Uh?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan overduidelijk niet lezen. Tip: bestel niks meer bij buitenlandse webwinkels, je ontbreekt de intelligentie ervoor.
Probeer het onderwerp nu niet te veranderen. Je faalt hopeloos in het bestellen via DX. Hell, je bent zelfs te stompzinnig om de OP door te lezen:quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Uh?
Jij kan overduidelijk geen Nederlands. Hebben ze ook taalcursussen Nederlands op DX?
En nu optjeften, vervelende user dat je er bent.quote:V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Nee, laat hem zijn geld terugkrijgen, daarna trappen we hem collectief naar een winkel bij hem in de buurt, mag hij daar lekker in zijn sop gaar koken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:52 schreef mickeyD het volgende:
ik heb 45 dagen moeten wachten op mn cam via ebay uit china, dus cancel die paypal dispuut en wacht gewoon lekker minimaal een maand tot jeje spullen krijgt!
Je bent waarschijnlijk het slachtoffer van oplichtingquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Babblefish het volgende:
Ik wacht elf dagen op een pakketje, dat vind ik veel te veel. Op de website zelfs staat tussen 4 - 7 dagen.
Alsof iemand die OP ooit leest.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probeer het onderwerp nu niet te veranderen. Je faalt hopeloos in het bestellen via DX. Hell, je bent zelfs te stompzinnig om de OP door te lezen:
[..]
En nu optjeften, vervelende user dat je er bent.
Uh toevallig wel? Aangezien daar alles instaat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Alsof iemand die OP ooit leest.
Waarom wordt er hier dan nog gepost als toch alles al in de OP staat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uh toevallig wel? Aangezien daar alles instaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |