Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Hey, zeg, daar bij Dealextreme is alles in dollars eh. Als je dan gaat betalen, hoe zit dat dan:: worden onze eurootjes gewoon omgezet in dollars ? En krijg je dan op een of andere manier ook een soort korting omdat die dollar minder waard is dan een euro ?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?
doe eens niet..?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?
ja, je betaalt vrij weinig omdat je in dollars betaalt.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Hey, zeg, daar bij Dealextreme is alles in dollars eh. Als je dan gaat betalen, hoe zit dat dan:: worden onze eurootjes gewoon omgezet in dollars ? En krijg je dan op een of andere manier ook een soort korting omdat die dollar minder waard is dan een euro ?
Rustig rustig, na een maand gaan we pas zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 2 pakketjes van jack, 1 verstuurd op 16 november, ander op 30 november, nog steeds niks binnen
die van 30 november snap ik wel, maar die van 16 november laat wel héél lang op zich wavhten
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel langquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Rustig rustig, na een maand gaan we pas zeuren
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in eurosquote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Ja, ze zouden kerst moeten afschaffen, dan hadden we dit probleem ook niet!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel lang
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe eens niet..?
[..]
ja, je betaalt vrij weinig omdat je in dollars betaalt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in euros
Ik gebruik currency converter 1.5 voor Firefox. Heb je een goede indicatie wat de prijs wordt. Echter gaat dit uit van de werkelijke koers terwijl als je met PayPal betaalt je er eigenlijk een paar cent vanaf moet halen. Werkelijk prijs is dus ietsjes hoger.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in euros
Heb je wel PayPal? Een vraag ter voorkoming van een post als:quote:
quote:'Wat is nou eigenlijk het rekeningnummer van Dealextreme?'
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb je wel PayPal? Een vraag ter voorkoming van een post als:
[..]
Dat duurt wel een tijdje hoor. Toen ik alles geactiveerd had werkte het trouwens nog steeds niet. Toen 10 euro overgemaakt voor mijn eerste bestelling en ineens werkte alles. Nu staat er 10 euro op mijn account die ik nergens voor gebruik, want er wordt direct afgeschrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat je met Paypal betalen moest dat had ik al door, moet het alleen wel nog aanmaken
word bij mij altijd eerst alles van paypal afgeschreven en daarna als daar geen geld meer op staat gaan ze over op bankrekening, ook als je bijv 25 euro moet betalen en je hebt maar 20 euro op paypal, halen ze die 20 van paypal en nog 5 van je bank. Denk dat je dus iets verkeerd hebt ingesteld.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat duurt wel een tijdje hoor. Toen ik alles geactiveerd had werkte het trouwens nog steeds niet. Toen 10 euro overgemaakt voor mijn eerste bestelling en ineens werkte alles. Nu staat er 10 euro op mijn account die ik nergens voor gebruik, want er wordt direct afgeschreven
Gebruiksvriendelijkheid vind ik niet al te best. Wel als je via de webwinkel gaat, maar de rekening zelf vind ik zeer onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
word bij mij altijd eerst alles van paypal afgeschreven en daarna als daar geen geld meer op staat gaan ze over op bankrekening, ook als je bijv 25 euro moet betalen en je hebt maar 20 euro op paypal, halen ze die 20 van paypal en nog 5 van je bank. Denk dat je dus iets verkeerd hebt ingesteld.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje binnengekregen die 24 oktober verstuurd was.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel lang
Vriendin kwam met d'r ipod shuffle aan, met de vraag of ik het ook wilde installeren. Nooit dus. Even zoeken op Google leverde op dat het ook gewoon met Winamp kan. Winamp.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik bultjes van itunesen je kunt geen mp3 verwijderen via de speler zelf
Ik vind Apple zeer overschat, de computers zijn echt niet zo fantastisch fijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |