quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef Joene94 het volgende:
[..]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26622
Toch wel weer dom dat Jack op Popbuying wéér neppe dingen aan het plaatsen is (nu dus weer horloges enzo). Zo krijgt ie weer problemen met Paypal.
Misschien komt het omdat jij groter koopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef revpolen het volgende:
snap het echt niet
heb nooit problemen op tradetang
revpolen heeft 11 paar geimporteerd PM hem maarquote:Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef flexoo het volgende:
vraag:
weet iemand goedkope ujj boots van tradetang? zie er veel staan maar allemaal met ems? volgensmij kunne we geen ems ontvangen toch?
graag een link (A)
Mooie imitatie.. maar ik denk dat ik voor die 68$ liever een maandje door spaar en een echte koopquote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:
Hier wat foto's van de iPot (de speler met camera is van focalprice, hij is wat groter dan de originele)
Helaas niet de beste foto's, heb ze even snel genomen!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is trouwens dezelfde als deze:
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde emailquote:Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef Placenta het volgende:
Ik weet niet of jullie die sillicone hoesjes van sevenchannel nog kunnen herinneren, en dat ik er 200 had besteld voor 1 cent per stuk.
dear
Thank you for your quick payment , i have sent all of the items to you on 04/Dec, and it usually reaches in 8-15 business days after i send it out , so pls wait for more days , if have any other question, pls contact me freely , happy to serve you .
Have a nice day!
Your's Sabrina
Lijkt erop dat ik het nog ga krijgen ook, dus
Logisch, dat is gewoon een standaard mail. Maar waar het om gaat is dat hij geen bericht heeft gekregen dat 200 stuks niet geleverd kunnen worden omdat het een promotie item is. Dus hij denkt, zeker door het stukje dik gedrukt dat het erdoorheen is geglipt en een magazijnmedewerker de order gewoon heeft ingepakt en verzonden. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef flexoo het volgende:
[..]
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde email![]()
Pressiesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef flexoo het volgende:
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde email![]()
Hoe werkt de clickwheel? Net zo goed als bij de echte? Heb namelijk ook wel interesse, hoe duur was hij bij FP?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:
Hier wat foto's van de iPot (de speler met camera is van focalprice, hij is wat groter dan de originele)
Helaas niet de beste foto's, heb ze even snel genomen!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is trouwens dezelfde als deze:
Link / bron? Heb ik iets gemist??quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef veda het volgende:
[..]
Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant.
Kampsjaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
De deurbel
de pakjesbus met twee pakketjes
een trainingspak wat past bij de luchtschoenen van N***
en een gsm houder voor op de fiets
Precies! Die iPots zijn veel te duur inverhouding tot het echte werk, eigenlijk doodzonde dat je zo'n bedrag voor dit neppe spul neerlegt. Had veel goedkoper moeten zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mooie imitatie.. maar ik denk dat ik voor die 68$ liever een maandje door spaar en een echte koop
MD80? Had zojuist een probleem met het bijgeleverde snoertje, die is echt van abominabele kwaliteit dus als ie het niet doet....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef mickeyD het volgende:
cameratje is binnen van ebay!
Is dat wel zo? Ligt ongeveer op 50%(?), dat is flink voor elektronica.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies! Die iPots zijn veel te duur inverhouding tot het echte werk, eigenlijk doodzonde dat je zo'n bedrag voor dit neppe spul neerlegt. Had veel goedkoper moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |