Ja, leuk in illegale meuk handelen. Sowieso praten we hier niet over handeltjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:34 schreef dennis00 het volgende:
Er is echt wel winst te maken in die handel zeg.
Ze willen het nieuwe aars natuurlijk goed beginnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef veda het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, dat is klantvriendelijk en dan zijn ze daarna direct weer van de drukte af
Vuistregel:quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef dennis00 het volgende:
Heel veel dingen zijn toch legaal? USB-hub, aanstekers, e.d.
Ik zie geen reden om illegale dingen te handelen, veel te veel risico.
Mag ik weten wat ie ongeveer moet kosten? Een vriendin heeft de originele Italiaanse voor heel veel centjes gekocht wat een ellende is het trouwens om dat ding op te hangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Nicap_tm het volgende:
Ik ga deze proberen:
http://item.taobao.com/au(...)65d8c.jhtml?cm_cat=0
Jack zegt dat hij garandeert dat hij veilig en intact aankomt. Moet hem nog wel bestellen bij hem, maar dat ga ik wel doen denk ik.
Ik zeg je 1 ding: LEES DE OPquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb trouwens een tracking number, maar ik weet niet hoe die werkt.
Heb ik gedaann.. en nu?quote:
Als het goed is is hij het volgende tegengekomen:quote:
quote:Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.
Ik ook geinteresseerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:02 schreef Thorical het volgende:
[..]
Mag ik weten wat ie ongeveer moet kosten? Een vriendin heeft de originele Italiaanse voor heel veel centjes gekocht wat een ellende is het trouwens om dat ding op te hangen.
SPOILERtaobao 589 yuan = 59 euro plus jack plus transport= 80 euroclass="spoiler">Die 473 is dan wel inclusief bezorgkosten![]()
![]()
![]()
Jezus, kindquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef Fastmatti het volgende:
Lukt dat vertalen met google.translate nu een beetje.
Lees de OP. Piece of [...]quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef Fastmatti het volgende:
Lukt dat vertalen met google.translate nu een beetje.
Dankjewel. Ik dacht dat jullie met misschien erg zullen vinden dat ik soms zo reageer, maar dit doet me toch wel goed. Fijn weekend allemaal trouwens!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Je bent echt leuk. Bedankt voor je toegevoegde waardes.
Heb jij geen moeite met het instken van de stekkers, bij mij moet ik echt kracht zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kijk dat soort berichten willen we hebben!![]()
Die splitter heb ik al langer in gebruik. Ik vind hem super werken! Geen geluidsverlies (in vergelijking met andere splitters)
Ik ben ook nog aan het wachten op die groene laser, ben benieuwd!
Slappeling!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef hongtom het volgende:
[..]
Heb jij geen moeite met het instken van de stekkers, bij mij moet ik echt kracht zetten
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef hongtom het volgende:
[..]
Heb jij geen moeite met het instken van de stekkers, bij mij moet ik echt kracht zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |