Das niet slimquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef styliste het volgende:
Korvelseweg is nog steeds afgesloten... Waarom dacht ik niet verder na toen ik bedacht dat van de stad naar de appie het kortst is via de korvelseweg?
Oh bahquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Guard het volgende:
Dank voor de TT
Niet echt mijn dag vandaag, nu blijkt mijn harde schijf die vandaag bij de buurman bezorgd was (ik was niet thuis tijdens werktijd, goh gek zeg) een DOA te zijn...
Benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Wat een rottijdquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef SpeCulaes het volgende:
Over een half uur tentamen.. geen zin an..
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruikenquote:WAARSCHUWING: De voorliggende informatie geeft u een kort overzicht van de aansluiting en inbedrijfstelling van de harde schijf. Leest u voordat u de harde schijf daadwerkelijk in gebuik neemt de bijgeleverde handboeken en beknopte gebruiksaanwijzijgen door.
Nee juist niet!quote:
Want? Het is nou niet zo dat ik met mijn TT de gedachten van heel Tilburg verwoord.quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef aardappel het volgende:
Gewapende overal, schoten gelost, korvelseweg heel de dag afgesloten door tientallen politiemensen.... maar de gedachten van de Tilburgse fokkers gaan uit naar de sleutel van Guard!
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef aardappel het volgende:
Gewapende overal, schoten gelost, korvelseweg heel de dag afgesloten door tientallen politiemensen.... maar de gedachten van de Tilburgse fokkers gaan uit naar de sleutel van Guard!
quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Guard het volgende:
briljant... die gebruiksaanwijzing van de harde schijf...
zit een blaadje bij:
[..]
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruiken
En terecht natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef aardappel het volgende:
En het is al uitgebreid langsgekomen in het vorige topic. Deze overval springt er trouwens wel in positieve zin uit dat ze de dader in één keer hebben en dat het bovendien de dader is die gewond is geraakt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.
Korvel == Bronx!quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.
Wat is een DOA?quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Guard het volgende:
Dank voor de TT
Niet echt mijn dag vandaag, nu blijkt mijn harde schijf die vandaag bij de buurman bezorgd was (ik was niet thuis tijdens werktijd, goh gek zeg) een DOA te zijn...
Benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Guard het volgende:briljant... die gebruiksaanwijzing van de harde schijf...
zit een blaadje bij:
[..]
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruiken
Death on Arrival, veel gebruikte term in de ICT, wat dus aangeeft dat iets al kapot was toen het uit de doos gehaald werd...quote:
Waarom ben je hem dan toch aan het installeren ofzo alstie kapot is...?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Death on Arrival, veel gebruikte term in de ICT, wat dus aangeeft dat iets al kapot was toen het uit de doos gehaald werd...
Omdat je er pas achterkomt dat hij dood is tijdens de installatiequote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom ben je hem dan toch aan het installeren ofzo alstie kapot is...?![]()
Ojaquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat je er pas achterkomt dat hij dood is tijdens de installatie
Kusjequote:
Leuk hoor!quote:
Of "Dieren op Afdeling"quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
DOA.. had ook dead or alive kunnen zijn zoals de gelijknamige game
of de film...quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
DOA.. had ook dead or alive kunnen zijn zoals de gelijknamige game
Prima! 2 bioscoopbonnen rijker, even een domme vraag.. waar zit die quickquote knop?quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kusje
[..]
Leuk hoor!
En bij jou?
Die moet je even aanzetten bij opties en daarna komt hij naast je gewone quote knop (naast de blauwe krijg je dan een rode)quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima! 2 bioscoopbonnen rijker, even een domme vraag.. waar zit die quickquote knop?
Ah ik ben dus niet alleen in die mening...quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
juist, maar die zuigt nog harder dan het spel
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die moet je even aanzetten bij opties en daarna komt hij naast je gewone quote knop (naast de blauwe krijg je dan een rode)
Tof!Ik heb die ook nog wel liggen denk ik...
Zeker nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah ik ben dus niet alleen in die mening...
Alsjeblieft!quote:
Hahaquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
Ghe Ghe. Ik heb mijn oude What Pulse account teruggevonden
Ken je dat niet?quote:
Zal vanavond thuis eens kijken, ben nu op mn werk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Op mijn oude stonden nog 8,3 miljoen aanslagen en op mijn nieuwe had ik nét 1 miljoen.
Jullie moeten ook joinen & dan in team fok & subteam Brabant
Ieder zn dingquote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Dat komt nog uit mijn "vroegere" scholieren.com jeugd
Het is een programma wat je toetsaanslagen & je muisklikken telt. Je kan dan meedoen aan een team (Fok) en een subteam (Brabant).quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zal vanavond thuis eens kijken, ben nu op mn werk.
Mja, ik ben er ook niet trots op zullen we maar zeggenquote:
spannendquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
hoe is het met je mto?quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben wel eens op sbs geweest toen er was geschoten in noordquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hey, jij doet Social Work!quote:Op maandag 7 december 2009 19:14 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ik ben wel eens op sbs geweest toen er was geschoten in noord
in bredaquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey, jij doet Social Work!
Waar doe je dat?
In welk jaar zit je?quote:
Rustig meske, het was maar een grappige opmerkingquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Het is nou niet zo dat ik met mijn TT de gedachten van heel Tilburg verwoord.
Het gaat over de opleiding meneertje.quote:
in het eerste jaar pasquote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In welk jaar zit je?
En is het nu al een beeeétje fatsoenlijker of niet?
Oo okequote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef MissRowen het volgende:
[..]
in het eerste jaar pas
ja ik heb vorig jaar op de fontys gezeten (pabo) dat was echt een hel
hoezo heb jij daar ook gezeten dan?
Ansjovis?quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het gaat over de opleiding meneertje.
Jij bent ook niet altijd fatsoenlijk
Pabo is toch best leuk, 80% is vrouw..quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef MissRowen het volgende:
[..]
in het eerste jaar pas
ja ik heb vorig jaar op de fontys gezeten (pabo) dat was echt een hel
hoezo heb jij daar ook gezeten dan?
hhhmmm.. ja klinkt ook niet zo goed!quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke
Ja, ik was de eerste "groep" van Social WorkIk ben in 2004/2005 begonnen. Wij waren de proefdieren zeg maar
hhahahaha ja precies.quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Pabo is toch best leuk, 80% is vrouw..
Nee!quote:
Haha, ach jaaá! Ik hoorde wel dat het nu qua niveau wel flink omhoog gekrikt isquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef MissRowen het volgende:
[..]
hhhmmm.. ja klinkt ook niet zo goed!
Ik was in 4-Havo 'proefdier' voor de 2e Fase.. dat was pas een hel!quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke
Ja, ik was de eerste "groep" van Social WorkIk ben in 2004/2005 begonnen. Wij waren de proefdieren zeg maar
Hoewel het natuurlijk verleidelijk is, zou ik daar mijn studiekeuze toch niet op baserenquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha, ook leukquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik was in 4-Havo 'proefdier' voor de 2e Fase.. dat was pas een hel!
Heb je gelijk in.. van die 80% is toch maar 5% schappelijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk verleidelijk is, zou ik daar mijn studiekeuze toch niet op baseren
nee maar dat is nu ook nog wel op op de studierichting sph mwd of cmv daar doen ze nog steeds vaag over :Squote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ook leuk
Maar goed; vier jaar een HBO doen en dan denken; "Ehh... wat KAN ik nu eigenlijk?" is ook niet echt fijn
Officieel is het allemaal samen, maar op je diploma staat nog gewoon SPH/MWD/CMV. Ik heb overigens MWD gedaan. Als MWDer verdien je vaak meer & kan je makkelijker in een SPH functie terecht komen dan andersom.quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef MissRowen het volgende:
[..]
nee maar dat is nu ook nog wel op op de studierichting sph mwd of cmv daar doen ze nog steeds vaag over :S
ja dat zoiezo echt schappelijke mannen zitten er niet op op uitzonderlingen na danquote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. van die 80% is toch maar 5% schappelijk
Tja, daar noem je ook een wijkquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ja nou ik wilde eigenlijk sph gaan doenquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Officieel is het allemaal samen, maar op je diploma staat nog gewoon SPH/MWD/CMV. Ik heb overigens MWD gedaan. Als MWDer verdien je vaak meer & kan je makkelijker in een SPH functie terecht komen dan andersom.
Heb je al een idee of niet?
Ik begon ook als SPH, maar ben toen in december de major-vakken van MWD gaan doenquote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja nou ik wilde eigenlijk sph gaan doen
maar sta nu toch meer richting mwd om de zelfde redenen dat idd makkelijker naar sph kan switchen als andersom
Die allemaal niet door een simpele reken- en taaltoets komen :/quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, daar moet je dan maar doorheen kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Die allemaal niet door een simpele reken- en taaltoets komen :/
Ik wed dat ik die toets ook niet zou halenquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Die allemaal niet door een simpele reken- en taaltoets komen :/
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zegt vrij weinig over hoe goed je je daadwerkelijk kan redden in het verkeer, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Tja, als ik nu mijn theorie voor de auto opnieuw moet doen, dan zak ik ook denk ik
ja zoiets horde ik ook al dus we zien wel. hoef pas volgend blok de keuze te makenquote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik begon ook als SPH, maar ben toen in december de major-vakken van MWD gaan doen![]()
Ik werk nu in een SPH functie & dat is prima te doen. En tja, als je het allemaal echt wil, dan kan je altijd nog vakken erbij kiezen dat je een "dubbel" diploma hebt.
Ja, is ook zo. Maar goed; ik maak ook vaak genoeg d/t foutenquote:Op maandag 7 december 2009 19:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zegt vrij weinig over hoe goed je je daadwerkelijk kan redden in het verkeer, toch?
Oo oke, dan heb je nog eventjesquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja zoiets horde ik ook al dus we zien wel. hoef pas volgend blok de keuze te maken
ik heb hem de eerste keer ook niet gehaald als je dan weer even bezig bent met die sommen van vroeger heb je zo alles weer terug ;Dquote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wed dat ik die toets ook niet zou halen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dan heb je nog eventjes
Welke vakken heb je nu als ik vragen mag?
En welke docenten?
Daar heb ik nog wel een samenvatting vanquote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef MissRowen het volgende:
[..]
uhm vakken.....
nu dit blok: plannen en diognostiek, palet van de spychologie
mijn mentor is dinike
ja hij is ook wel echt strikt moet alles af hebben anders kan je gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een samenvatting van
En RvdP![]()
![]()
Daar hadden veeeél studenten problemen mee
Klopt, maar soms is het echt een xxx, maar daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hij is ook wel echt strikt moet alles af hebben anders kan je gaan.
maar opzich ook wel fijn anders doe je toch niks.
oeehhh samenvattingen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar soms is het echt een xxx, maar daar kom je nog wel achterHaha.
Welk boek heb je voor dat andere vak? Ik heb alles nog van het HBO denk ik.
Ja, dat boek ken ik wel, maar ik dacht; Misschien heeft ze nog andere boekenquote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef MissRowen het volgende:
[..]
nou heb al wel het een en andere gezien van hem wat me ook niet echt bevalt.
dat boek heet ook echt palet van de psychologie
uhmmm... ja heb ik ook wel dat boek ervoor psychologie en samenleving als ik het goed heb hoorquote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat boek ken ik wel, maar ik dacht; Misschien heeft ze nog andere boeken
Ik zie alleen nu dat ik van dat boek geen samenvatting heb, maar alleen aantekeningen
Hehe. Begrijpelijk
Dat van mij wel helemaal zelfsquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat boek ken ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef MissRowen het volgende:
[..]
uhmmm... ja heb ik ook wel dat boek ervoor psychologie en samenleving als ik het goed heb hoor
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazyquote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Goede aond tilburgers
Tommy nog binnen gekomen ???
En een nieuw gezicht hier?
Hehequote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazy
had mijn oog het toch goed gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazy
Nog niet begonnen, ons tentamen is ook pas in januari. Maar ik denk dat het wel moet lukken.. wanneer heb jij hem?quote:
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Goede aond tilburgers
Tommy nog binnen gekomen ???
En een nieuw gezicht hier?
* Crazy-M kijkt rond ....quote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)
Serieus? Dat wist ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, ons tentamen is ook pas in januari. Maar ik denk dat het wel moet lukken.. wanneer heb jij hem?
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopicquote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopic
Jup auto, maar is te groot als avatarquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos; ik kwam net dit tegen:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer goed, dank uquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wat doe ik
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopic
quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ik
* Crazy-M gooit Aardappel in de frietpanquote:
je mag hem slaanquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ik
Hmm.. volgens mij is Fok! gehacktquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef MissRowen het volgende:
[..]
haha,quote:
*pakt de mayoquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit Aardappel in de frietpan
Wel HELA Cury he ?quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
* Stuurloos pakt de curry en de uitjes
u heeft smaakquote:
Gebakken aardappels moeten met curry enzoquote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef aardappel het volgende:
Ik ben zonder mayo, curry en uitjes ook al harstikke lekker hoor
Open Verkenner, kijk bij Extra, Mapopties, en kies tabblad "weergave".quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
En wie kan mij vertellen hoe de f.. ik kan zien wat de extensie van het bestand is? Hij geeft aan dat het "BS Player file" is maar dat zegt me dus niet of het .avi of whatsoever is.. geeft ie ook aan bij rechtermuisknop > eigenschappen
map openen --> extra --> map opties --> mapweergave.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Kent iemand een dvd brand programma (simpel en gratis svp) waarmee je een menu kan maken en dus videobestanden op dvd kan branden?
En wie kan mij vertellen hoe de f.. ik kan zien wat de extensie van het bestand is? Hij geeft aan dat het "BS Player file" is maar dat zegt me dus niet of het .avi of whatsoever is.. geeft ie ook aan bij rechtermuisknop > eigenschappen
dat dusquote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Open Verkenner, kijk bij Extra, Mapopties, en kies tabblad "weergave".
Plaats nu een vinkje bij de regel: Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.
Klik op "toepassen" en OK.
Voor engelstalige windows: in windows explorer naar Tools -> folder options -> tabblad "view" -> "Hide extensions for known fil types" afvinken.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
ik heb ooit wel duitse windows moeten installeren ...quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, hoe zouden ze "tools" in het Duits genoemd hebben
ken ik zo nietquote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke, dat is opgelost, nu dat programma nog.. was vergeten dat ik op een crashte pc zit en m'n brandprogramma's niet meer heb. En ik kom me toch niet meer op de naam van dat progje.. het was gratis en je kon er hele basic menu's mee maken.
* hetzusjevan gaat op zoek.
Thnx voor de hulp iedereen!
Uuhh, ik gebruik VSO ConvertXtoDVD, ook handig met subsquote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Kent iemand een dvd brand programma (simpel en gratis svp) waarmee je een menu kan maken en dus videobestanden op dvd kan branden?
Dat gebruik ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Uuhh, ik gebruik VSO ConvertXtoDVD, ook handig met subs
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Gewoon ff een geripte versie via torrent downloaden![]()
Dus nu moet jij ze terug aan gaan doen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn.. de windlichten voor t hotel zijn uitgewaait
Ik gebruik nog steeds de Foksilver layout, en daaar heb je nog steeds die als ava (als webicon)...quote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jup auto, maar is te groot als avatar(ik geloof 10000 bytes max, deze is 57000 bytes). Hij staat wel op mn fobo
..
hehe succes met aanmakenquote:Op maandag 7 december 2009 21:21 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn.. de windlichten voor t hotel zijn uitgewaait
Serieus? Wat apartquote:Op maandag 7 december 2009 21:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds de Foksilver layout, en daaar heb je nog steeds die als ava (als webicon)...
Gebruikte ik ook ooit, maar toen ik erachter kwam dat dat progje geen fps > 29.97 aankon, was ie weer gauw weg...quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het waait te hard.. heeft dus geen nutquote:Op maandag 7 december 2009 21:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dus nu moet jij ze terug aan gaan doen?
Ik heb geen verstand van frames per second, tot nu toe nooit problemen met VSO gehad eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Gebruikte ik ook ooit, maar toen ik erachter kwam dat dat progje geen fps > 29.97 aankon, was ie weer gauw weg...
Hmm... Nee, dan kan je beter lekker binnen blijvenquote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het waait te hard.. heeft dus geen nut
Voor de meeste videofiles is het erg geschikt, maar ja ik heb nu eenmaal van die rare videofilesquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van frames per second, tot nu toe nooit problemen met VSO gehad eigenlijk
waait hard jah ?quote:Op maandag 7 december 2009 21:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het waait te hard.. heeft dus geen nut
hotel campanile ?quote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Hier in Breda wel, zo vlakbij de snelweg..
toch nietquote:
werk ik ook wel dichtbijquote:
droom liefquote:
das idd zowat om de hoekquote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
werk ik ook wel dichtbij
werk op minervum
inderdaad, werk op hemelbreed 50 meter van campanilequote:
campanille is ook maar een cheap ass hotel..quote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, werk op hemelbreed 50 meter van campanile
tegenover mac clean werk ikquote:Op maandag 7 december 2009 22:14 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
campanille is ook maar een cheap ass hotel..
beter, scheelt wel weer elke dag die kutfile naar Tilburgquote:Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tegenover mac clean werk ik(de laatste maand, daarna verhuizing naar ringbaan oost in tilburg
)
tjah, zit voorlopig nog elke dag in eindhovenquote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
beter, scheelt wel weer elke dag die kutfile naar Tilburg
das ook niet bijster veel die lichtstad..quote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zit voorlopig nog elke dag in eindhoven
echt een *** stadquote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
das ook niet bijster veel die lichtstad..
Zet de frietpan weer aan ...quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef aardappel het volgende:
Breda > Tilburg > Eindhoven, als je het mij vraagt... mja, voor heel NL is er maar één leuke stad en dat is Amsterdam
Is een prima stad, heb er negen maanden gewoond. Zelf vind ik Nijmegen en Utrecht ook erg gezellig.quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef aardappel het volgende:
Breda > Tilburg > Eindhoven, als je het mij vraagt... mja, voor heel NL is er maar één leuke stad en dat is Amsterdam
Geef eens wat argumenten alvorens u mij opwarmt en aanmaakt met HELA curryquote:
als je met auto door amsterdam moet praat je wel andersquote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
Geef eens wat argumenten alvorens u mij opwarmt en aanmaakt met HELA curry
hmm als ik door amsterdam rij krijg ik niet echt een "gezellige" indruk ...quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Is een prima stad, heb er negen maanden gewoond. Zelf vind ik Nijmegen en Utrecht ook erg gezellig.
Die zocht ik, held!quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hier haar vraagtekens bij plaatst of leest de rest er express overheen en willen ze het niet wetenquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de meeste videofiles is het erg geschikt, maar ja ik heb nu eenmaal van die rare videofiles
quote:
Ik ben geen nonquote:
Ik dacht ik neem je naam een stukje meequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik ben geen non:p maar verder wel goed hoor. Net klaar met klussen. Nu lekker slapen. Ben kapot en morgen om half 8 staat de stucadoor alweer op de stoep.. Of nou ja.. Vandaag dus eigenlijk.
4 pasquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:55 schreef theKiD het volgende:
Ik ga 1x vroeg naar bed.. en meteen al 8 pagina's vol ge-ouwehoerd![]()
Jep.. De een begint om half 8. De ander om half 10..quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen mevrouw
Dadelijk de stuccers over de vloer had ik gezien
hadden ze dan niet beide om 8:30 kunnen beginnen ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:57 schreef styliste het volgende:
[..]
Jep.. De een begint om half 8. De ander om half 10..
Beide half 10 zou makkelijker en fijner zijn ivm slaap?quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hadden ze dan niet beide om 8:30 kunnen beginnen ?
ja maar dan moet er 1 2 uur inleverenquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beide half 10 zou makkelijker en fijner zijn ivm slaap?
quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Ben ik nou de enige die hier haar vraagtekens bij plaatst of leest de rest er express overheen en willen ze het niet weten![]()
.
grapje hoor
Ze werken maar langer doorquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan moet er 1 2 uur inleveren
nu 1 een uur inleveren en andere uur extra werken
ja maar dan zit je savonds met eten in de troepquote:
Uit eten is dan ook veul gezelligerquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan zit je savonds met eten in de troep
das ook weer zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Uit eten is dan ook veul gezelliger
Dat valt eigenlijk best wel mee vind ikquote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je met auto door amsterdam moet praat je wel anders
moet er ook voor werk zijn, maar nee, totaal niet mijn stad.
Wat dat betreft ben ik echte zuiderling
als je op de singel moet zijn met je auto .....quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best wel mee vind ikAls je weet waar je naartoe moet is het niet eens zo lastig meer
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je op de singel moet zijn met je auto .....
en net een amsterdamse verhuisbedrijf net voor je neus stil gaat staan ...
ik vind dan meer maastricht of middelburg nog wel iets hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:55 schreef theKiD het volgende:
Buiten Brabant is Utrecht nog redelijk te pruimen.. De rest is niet echt aan mij besteed..
Maastricht wel ja, Middelburg is ook maar een beetje matigquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind dan meer maastricht of middelburg nog wel iets hebben
maar wel mooie stad opzich vestigingsstadjequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maastricht wel ja, Middelburg is ook maar een beetje matig
Niet... Groningen en Antwerpen zijn 2 compleet verschillende steden!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:37 schreef Guard het volgende:
Groningen heeft ook nog wel iets, maar dat is veel te ver weg... kun je beter naar Antwerpen rijden
Jaha dat weet ik... ik bedoelde het ook niet dat dat vergelijkbare steden zijn, maar meer als je eens naar een andere stad wil, kun je beter naar Antwerpen rijden dan naar A'dam of Groningen (imho)...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Niet... Groningen en Antwerpen zijn 2 compleet verschillende steden!
* -_Tommy_- komt uit Grunnen!
Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kom ik net thuis, ligt er een lege verpakking van een banketstaaf (sintkado van mn werk) op de grond, vanmiddag lag deze nog netjes aangebroken, maar verpakt op het aanrecht en heb er niet bijnagedacht om het op een veilige plek te leggen. Aangezien ik alleen woon kunnen dus alleen mn katten dat ding op hebben gevreten, dus voor straf krijgen ze nu geen brokken.
![]()
![]()
![]()
Ahh, nou dat ligt er aan natuurlijk. Antwerpen is drie kwartier rijden van hier, dus daar ben je ook gewoon snel, doe je ook gewoon om even te gaan shoppen naar mijn mening. Als je even doorrijdt ben je 20 minuten later in Brussel, ook mooie stad (vanuit Tilburg dan), ga je richting Venlo dan zit je in 1 uur 15 in Düsseldorf, 2 uurtjes in Keulen, zijn genoeg leuke steden in de buurt hier hoor. Groningen is inderdaad wat verder rijden, maar ook wel de moeite waard om een keer te doen. We hebben in Nederland hele mooie steden en naar mijn mening in Brabant alleen Den Bosch en Breda, rest zijn allemaal lelijke steden die na de oorlog weer zijn opgebouwd of echte arbeiderssteden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Jaha dat weet ik... ik bedoelde het ook niet dat dat vergelijkbare steden zijn, maar meer als je eens naar een andere stad wil, kun je beter naar Antwerpen rijden dan naar A'dam of Groningen (imho)...
wij pas komend weekendquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat een kerstboom te wachten tot ik zin heb om hem te versieren
Wij zouden hem ook eigenlijk pas volgend weekend halen maar we waren gisteren in de buurt. Dus we hebben er één met kluit genomen en hij staat nu in de tuin te wachten. Straks een paar dagen de bijkeuken in en dan versierenquote:
aah okquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij zouden hem ook eigenlijk pas volgend weekend halen maar we waren gisteren in de buurt. Dus we hebben er één met kluit genomen en hij staat nu in de tuin te wachten. Straks een paar dagen de bijkeuken in en dan versieren
mij maakt niks uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met nepperds, ik vind een echte zoveel leuker
welke "prijsklasse"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef styliste het volgende:
Ik ga vrijdag ergens een hapje eten met een vriend. Wat is gezellig op vrijdag tussen 5 en 8?
tja dan is een eetcafe zoals Stoffel misschien wel iets, Jack's is ook altijd een goede keuze (vind ik persoonlijk).quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
[..]
de gezelligenee gewoon iets simpels, niet te ingewikkeld
jack's?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
tja dan is een eetcafe zoals Stoffel misschien wel iets, Jack's is ook altijd een goede keuze (vind ik persoonlijk).
Langeboom zou ook kunnen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat een kerstboom te wachten tot ik zin heb om hem te versieren
Hihiquote:
Jep, goed eten en niet duur. Je kan ook nog Roefus proberen op de hoek van Korte Schijfstraat/Schouwburgring.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:51 schreef styliste het volgende:
ik ben wel echt op zoek naar iets wat een beetje knus is. Is jack's gezellig?
Slagroom op Piuspleinquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef styliste het volgende:
roefus heb ik ook al een keer gehoord dat dat goed is inderdaad... nog meer suggesties?
Niks moetquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Hallo!
auto_ moet zo weer gaan studeren
Kom eens SOGgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat is waar! Maar zeg dat maar niet, want dan doe ik niets
Dat doe ik al zoveelquote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat doe ik al zoveel
Vanavond ga ik naar "Komt een vrouw bij de dokter"![]()
Dan ga jequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er iemand van jullie volgende week dinsdag naar de stad?
Ik kan het niet maken om met een vrouw te gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ga je
Ik wil ( of naja, moet) hem ook op dvd
He jammer!quote:
Waarom kan je dat niet maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan het niet maken om met een vrouw te gaan
En de heren willen niet
Neen ik niet, helaaschquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er iemand van jullie volgende week dinsdag naar de stad?
Heb jij een vriendinnetje?quote:
Waarom ga je dan niet met haar?quote:
Omdat ze dr niks an vindquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet met haar?
Wat heb jij voor vriendinnetje?quote:
Een lievequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vriendinnetje?
Maar als je dat geen leuke film vindtquote:
Je hebt 'm al gezien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar als je dat geen leuke film vindt
Ik ga vanavond popjequote:
Boekquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie leuk is schat?
Haha. Ik laat het je vanavond wetenquote:
Ik ken die afkorting nietquote:
TilburgsLetje ??quote:
Dus auto ...quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je huidige vriendinnetje is je FLetje?
zusje: socialequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welke psychologie doen jullie? Gezondheid of sociaal?
Dat is een goede vraagquote:
Wat heb ik nou aan jou..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik écht wil, dus mijn keuze is meer gemaakt op het feit dat ik denk dat ik dit leuk ga vinden. Al moet ik wel zeggen dat kind/jeugd mij wel écht leuk lijkt
En de vakken bij Sociale vond ik niet echt geweldig.
aah,quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan jou..
Ik ga denk ik wat neuro vakken doen.
quote:Politie schiet overvaller neer
Tilburg , 07-12-2009
De Tilburgse politie heeft vanmorgen omstreeks 10.00 uur op de Korvelseweg een man neergeschoten die kort daarvoor een overval op een discountdrogisterij zou hebben gepleegd. De overvaller, een 47-jarige Tilburger, kwam via de voordeur met een medewerkster naar buiten. Hij dreigde met een vuurwapen. De medewerkster van de drogisterij wist zich in veiligheid te brengen. Ter plaatse ontstond een situatie waarbij agenten zich genoodzaakt voelden de overvaller neer te schieten. Hij is met verwondingen, in elk geval aan een been, met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Hij is formeel aangehouden, in het ziekenhuis is bewaking ingesteld.
Vanmorgen kwam omstreeks 09.51 uur een overvalalarm binnen van een drogisterij (Trekpleister) aan de Korvelseweg. Onmiddellijk zijn diverse surveillance eenheden zowel met auto's als motoren ter plaatse gegaan, deels naar de voor- en deels naar de achterzijde. Agenten die aan de achterzijde stonden zagen dat enkele medewerksters van de drogisterij naar buiten kwamen. De agenten zijn daarop via de achterzijde naar binnen gegaan. Zij zagen dat de overvaller en een medewerkster nog binnen waren. De overvaller kwam vervolgens via de voordeur met de medewerkster naar buiten. Hij dreigde met een vuurwapen. De medewerkster van de drogisterij wist zich in veiligheid te brengen. Ter plaatse ontstond een situatie waarbij agenten zich genoodzaakt voelden de overvaller neer te schieten.
De technische recherche van de politie Midden en west Brabant verricht een sporenonderzoek, het gedeelte dat betrekking heeft op het schietincident wordt door hun collega's van de technische recherche van Brabant Noord gedaan. De rijksrecherche stelt zoals gebruikelijk bij schietincidenten waarbij agenten betrokken zijn een onderzoek in.
In de afgelopen weken zijn in Tilburg en omgeving vier drogisterijen overvallen. De recherche onderzoekt of de overval van vanmorgen daar verband mee houdt.
YESquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-in-aantocht.dhtml
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |