Hmm.. volgens mij is Fok! gehacktquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ik
haha,quote:
*pakt de mayoquote:Op maandag 7 december 2009 20:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit Aardappel in de frietpan
Wel HELA Cury he ?quote:Op maandag 7 december 2009 20:41 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
* Stuurloos pakt de curry en de uitjes
u heeft smaakquote:
Gebakken aardappels moeten met curry enzoquote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef aardappel het volgende:
Ik ben zonder mayo, curry en uitjes ook al harstikke lekker hoor
Open Verkenner, kijk bij Extra, Mapopties, en kies tabblad "weergave".quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
En wie kan mij vertellen hoe de f.. ik kan zien wat de extensie van het bestand is? Hij geeft aan dat het "BS Player file" is maar dat zegt me dus niet of het .avi of whatsoever is.. geeft ie ook aan bij rechtermuisknop > eigenschappen
map openen --> extra --> map opties --> mapweergave.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Kent iemand een dvd brand programma (simpel en gratis svp) waarmee je een menu kan maken en dus videobestanden op dvd kan branden?
En wie kan mij vertellen hoe de f.. ik kan zien wat de extensie van het bestand is? Hij geeft aan dat het "BS Player file" is maar dat zegt me dus niet of het .avi of whatsoever is.. geeft ie ook aan bij rechtermuisknop > eigenschappen
dat dusquote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Open Verkenner, kijk bij Extra, Mapopties, en kies tabblad "weergave".
Plaats nu een vinkje bij de regel: Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.
Klik op "toepassen" en OK.
Voor engelstalige windows: in windows explorer naar Tools -> folder options -> tabblad "view" -> "Hide extensions for known fil types" afvinken.quote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
ik heb ooit wel duitse windows moeten installeren ...quote:Op maandag 7 december 2009 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mmm, hoe zouden ze "tools" in het Duits genoemd hebben
ken ik zo nietquote:Op maandag 7 december 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Oke, dat is opgelost, nu dat programma nog.. was vergeten dat ik op een crashte pc zit en m'n brandprogramma's niet meer heb. En ik kom me toch niet meer op de naam van dat progje.. het was gratis en je kon er hele basic menu's mee maken.
* hetzusjevan gaat op zoek.
Thnx voor de hulp iedereen!
Uuhh, ik gebruik VSO ConvertXtoDVD, ook handig met subsquote:Op maandag 7 december 2009 20:56 schreef hetzusjevan het volgende:
Kent iemand een dvd brand programma (simpel en gratis svp) waarmee je een menu kan maken en dus videobestanden op dvd kan branden?
Dat gebruik ik ookquote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Uuhh, ik gebruik VSO ConvertXtoDVD, ook handig met subs
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Gewoon ff een geripte versie via torrent downloaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |