Wat is een DOA?quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Guard het volgende:
Dank voor de TT
Niet echt mijn dag vandaag, nu blijkt mijn harde schijf die vandaag bij de buurman bezorgd was (ik was niet thuis tijdens werktijd, goh gek zeg) een DOA te zijn...
Benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Guard het volgende:briljant... die gebruiksaanwijzing van de harde schijf...
zit een blaadje bij:
[..]
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruiken
Death on Arrival, veel gebruikte term in de ICT, wat dus aangeeft dat iets al kapot was toen het uit de doos gehaald werd...quote:
Waarom ben je hem dan toch aan het installeren ofzo alstie kapot is...?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Death on Arrival, veel gebruikte term in de ICT, wat dus aangeeft dat iets al kapot was toen het uit de doos gehaald werd...
Omdat je er pas achterkomt dat hij dood is tijdens de installatiequote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom ben je hem dan toch aan het installeren ofzo alstie kapot is...?![]()
Ojaquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat je er pas achterkomt dat hij dood is tijdens de installatie
Kusjequote:
Leuk hoor!quote:
Of "Dieren op Afdeling"quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
DOA.. had ook dead or alive kunnen zijn zoals de gelijknamige game
of de film...quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
DOA.. had ook dead or alive kunnen zijn zoals de gelijknamige game
Prima! 2 bioscoopbonnen rijker, even een domme vraag.. waar zit die quickquote knop?quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kusje
[..]
Leuk hoor!
En bij jou?
Die moet je even aanzetten bij opties en daarna komt hij naast je gewone quote knop (naast de blauwe krijg je dan een rode)quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima! 2 bioscoopbonnen rijker, even een domme vraag.. waar zit die quickquote knop?
Ah ik ben dus niet alleen in die mening...quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
juist, maar die zuigt nog harder dan het spel
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die moet je even aanzetten bij opties en daarna komt hij naast je gewone quote knop (naast de blauwe krijg je dan een rode)
Tof!Ik heb die ook nog wel liggen denk ik...
Zeker nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah ik ben dus niet alleen in die mening...
Alsjeblieft!quote:
Hahaquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
Ghe Ghe. Ik heb mijn oude What Pulse account teruggevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |