Kom eens SOGgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat is waar! Maar zeg dat maar niet, want dan doe ik niets
Dat doe ik al zoveelquote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat doe ik al zoveel
Vanavond ga ik naar "Komt een vrouw bij de dokter"![]()
Dan ga jequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er iemand van jullie volgende week dinsdag naar de stad?
Ik kan het niet maken om met een vrouw te gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan ga je
Ik wil ( of naja, moet) hem ook op dvd
He jammer!quote:
Waarom kan je dat niet maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan het niet maken om met een vrouw te gaan
En de heren willen niet
Neen ik niet, helaaschquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er iemand van jullie volgende week dinsdag naar de stad?
Heb jij een vriendinnetje?quote:
Waarom ga je dan niet met haar?quote:
Omdat ze dr niks an vindquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet met haar?
Wat heb jij voor vriendinnetje?quote:
Een lievequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat heb jij voor vriendinnetje?
Maar als je dat geen leuke film vindtquote:
Je hebt 'm al gezien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar als je dat geen leuke film vindt
Ik ga vanavond popjequote:
Boekquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie leuk is schat?
Haha. Ik laat het je vanavond wetenquote:
Ik ken die afkorting nietquote:
TilburgsLetje ??quote:
Dus auto ...quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dus je huidige vriendinnetje is je FLetje?
zusje: socialequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welke psychologie doen jullie? Gezondheid of sociaal?
Dat is een goede vraagquote:
Wat heb ik nou aan jou..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat ik écht wil, dus mijn keuze is meer gemaakt op het feit dat ik denk dat ik dit leuk ga vinden. Al moet ik wel zeggen dat kind/jeugd mij wel écht leuk lijkt
En de vakken bij Sociale vond ik niet echt geweldig.
aah,quote:
Sorryquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan jou..
Ik ga denk ik wat neuro vakken doen.
quote:Politie schiet overvaller neer
Tilburg , 07-12-2009
De Tilburgse politie heeft vanmorgen omstreeks 10.00 uur op de Korvelseweg een man neergeschoten die kort daarvoor een overval op een discountdrogisterij zou hebben gepleegd. De overvaller, een 47-jarige Tilburger, kwam via de voordeur met een medewerkster naar buiten. Hij dreigde met een vuurwapen. De medewerkster van de drogisterij wist zich in veiligheid te brengen. Ter plaatse ontstond een situatie waarbij agenten zich genoodzaakt voelden de overvaller neer te schieten. Hij is met verwondingen, in elk geval aan een been, met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Hij is formeel aangehouden, in het ziekenhuis is bewaking ingesteld.
Vanmorgen kwam omstreeks 09.51 uur een overvalalarm binnen van een drogisterij (Trekpleister) aan de Korvelseweg. Onmiddellijk zijn diverse surveillance eenheden zowel met auto's als motoren ter plaatse gegaan, deels naar de voor- en deels naar de achterzijde. Agenten die aan de achterzijde stonden zagen dat enkele medewerksters van de drogisterij naar buiten kwamen. De agenten zijn daarop via de achterzijde naar binnen gegaan. Zij zagen dat de overvaller en een medewerkster nog binnen waren. De overvaller kwam vervolgens via de voordeur met de medewerkster naar buiten. Hij dreigde met een vuurwapen. De medewerkster van de drogisterij wist zich in veiligheid te brengen. Ter plaatse ontstond een situatie waarbij agenten zich genoodzaakt voelden de overvaller neer te schieten.
De technische recherche van de politie Midden en west Brabant verricht een sporenonderzoek, het gedeelte dat betrekking heeft op het schietincident wordt door hun collega's van de technische recherche van Brabant Noord gedaan. De rijksrecherche stelt zoals gebruikelijk bij schietincidenten waarbij agenten betrokken zijn een onderzoek in.
In de afgelopen weken zijn in Tilburg en omgeving vier drogisterijen overvallen. De recherche onderzoekt of de overval van vanmorgen daar verband mee houdt.
YESquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-in-aantocht.dhtml
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |