hadden ze dan niet beide om 8:30 kunnen beginnen ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:57 schreef styliste het volgende:
[..]
Jep.. De een begint om half 8. De ander om half 10..
Beide half 10 zou makkelijker en fijner zijn ivm slaap?quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hadden ze dan niet beide om 8:30 kunnen beginnen ?
ja maar dan moet er 1 2 uur inleverenquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beide half 10 zou makkelijker en fijner zijn ivm slaap?
quote:Op maandag 7 december 2009 23:14 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Ben ik nou de enige die hier haar vraagtekens bij plaatst of leest de rest er express overheen en willen ze het niet weten![]()
.
grapje hoor
Ze werken maar langer doorquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan moet er 1 2 uur inleveren
nu 1 een uur inleveren en andere uur extra werken
ja maar dan zit je savonds met eten in de troepquote:
Uit eten is dan ook veul gezelligerquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan zit je savonds met eten in de troep
das ook weer zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Uit eten is dan ook veul gezelliger
Dat valt eigenlijk best wel mee vind ikquote:Op maandag 7 december 2009 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je met auto door amsterdam moet praat je wel anders
moet er ook voor werk zijn, maar nee, totaal niet mijn stad.
Wat dat betreft ben ik echte zuiderling
als je op de singel moet zijn met je auto .....quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best wel mee vind ikAls je weet waar je naartoe moet is het niet eens zo lastig meer
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je op de singel moet zijn met je auto .....
en net een amsterdamse verhuisbedrijf net voor je neus stil gaat staan ...
ik vind dan meer maastricht of middelburg nog wel iets hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:55 schreef theKiD het volgende:
Buiten Brabant is Utrecht nog redelijk te pruimen.. De rest is niet echt aan mij besteed..
Maastricht wel ja, Middelburg is ook maar een beetje matigquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind dan meer maastricht of middelburg nog wel iets hebben
maar wel mooie stad opzich vestigingsstadjequote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maastricht wel ja, Middelburg is ook maar een beetje matig
Niet... Groningen en Antwerpen zijn 2 compleet verschillende steden!quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:37 schreef Guard het volgende:
Groningen heeft ook nog wel iets, maar dat is veel te ver weg... kun je beter naar Antwerpen rijden
Jaha dat weet ik... ik bedoelde het ook niet dat dat vergelijkbare steden zijn, maar meer als je eens naar een andere stad wil, kun je beter naar Antwerpen rijden dan naar A'dam of Groningen (imho)...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Niet... Groningen en Antwerpen zijn 2 compleet verschillende steden!
* -_Tommy_- komt uit Grunnen!
Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Kom ik net thuis, ligt er een lege verpakking van een banketstaaf (sintkado van mn werk) op de grond, vanmiddag lag deze nog netjes aangebroken, maar verpakt op het aanrecht en heb er niet bijnagedacht om het op een veilige plek te leggen. Aangezien ik alleen woon kunnen dus alleen mn katten dat ding op hebben gevreten, dus voor straf krijgen ze nu geen brokken.
![]()
![]()
![]()
Ahh, nou dat ligt er aan natuurlijk. Antwerpen is drie kwartier rijden van hier, dus daar ben je ook gewoon snel, doe je ook gewoon om even te gaan shoppen naar mijn mening. Als je even doorrijdt ben je 20 minuten later in Brussel, ook mooie stad (vanuit Tilburg dan), ga je richting Venlo dan zit je in 1 uur 15 in Düsseldorf, 2 uurtjes in Keulen, zijn genoeg leuke steden in de buurt hier hoor. Groningen is inderdaad wat verder rijden, maar ook wel de moeite waard om een keer te doen. We hebben in Nederland hele mooie steden en naar mijn mening in Brabant alleen Den Bosch en Breda, rest zijn allemaal lelijke steden die na de oorlog weer zijn opgebouwd of echte arbeiderssteden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Jaha dat weet ik... ik bedoelde het ook niet dat dat vergelijkbare steden zijn, maar meer als je eens naar een andere stad wil, kun je beter naar Antwerpen rijden dan naar A'dam of Groningen (imho)...
wij pas komend weekendquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat een kerstboom te wachten tot ik zin heb om hem te versieren
Wij zouden hem ook eigenlijk pas volgend weekend halen maar we waren gisteren in de buurt. Dus we hebben er één met kluit genomen en hij staat nu in de tuin te wachten. Straks een paar dagen de bijkeuken in en dan versierenquote:
aah okquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij zouden hem ook eigenlijk pas volgend weekend halen maar we waren gisteren in de buurt. Dus we hebben er één met kluit genomen en hij staat nu in de tuin te wachten. Straks een paar dagen de bijkeuken in en dan versieren
mij maakt niks uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met nepperds, ik vind een echte zoveel leuker
welke "prijsklasse"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef styliste het volgende:
Ik ga vrijdag ergens een hapje eten met een vriend. Wat is gezellig op vrijdag tussen 5 en 8?
tja dan is een eetcafe zoals Stoffel misschien wel iets, Jack's is ook altijd een goede keuze (vind ik persoonlijk).quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
[..]
de gezelligenee gewoon iets simpels, niet te ingewikkeld
jack's?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
tja dan is een eetcafe zoals Stoffel misschien wel iets, Jack's is ook altijd een goede keuze (vind ik persoonlijk).
Langeboom zou ook kunnen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat een kerstboom te wachten tot ik zin heb om hem te versieren
Hihiquote:
Jep, goed eten en niet duur. Je kan ook nog Roefus proberen op de hoek van Korte Schijfstraat/Schouwburgring.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:51 schreef styliste het volgende:
ik ben wel echt op zoek naar iets wat een beetje knus is. Is jack's gezellig?
Slagroom op Piuspleinquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef styliste het volgende:
roefus heb ik ook al een keer gehoord dat dat goed is inderdaad... nog meer suggesties?
Niks moetquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Hallo!
auto_ moet zo weer gaan studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |