beter, scheelt wel weer elke dag die kutfile naar Tilburgquote:Op maandag 7 december 2009 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tegenover mac clean werk ik(de laatste maand, daarna verhuizing naar ringbaan oost in tilburg
)
tjah, zit voorlopig nog elke dag in eindhovenquote:Op maandag 7 december 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
beter, scheelt wel weer elke dag die kutfile naar Tilburg
das ook niet bijster veel die lichtstad..quote:Op maandag 7 december 2009 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, zit voorlopig nog elke dag in eindhoven
echt een *** stadquote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
das ook niet bijster veel die lichtstad..
Zet de frietpan weer aan ...quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef aardappel het volgende:
Breda > Tilburg > Eindhoven, als je het mij vraagt... mja, voor heel NL is er maar één leuke stad en dat is Amsterdam
Is een prima stad, heb er negen maanden gewoond. Zelf vind ik Nijmegen en Utrecht ook erg gezellig.quote:Op maandag 7 december 2009 22:46 schreef aardappel het volgende:
Breda > Tilburg > Eindhoven, als je het mij vraagt... mja, voor heel NL is er maar één leuke stad en dat is Amsterdam
Geef eens wat argumenten alvorens u mij opwarmt en aanmaakt met HELA curryquote:
als je met auto door amsterdam moet praat je wel andersquote:Op maandag 7 december 2009 22:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
Geef eens wat argumenten alvorens u mij opwarmt en aanmaakt met HELA curry
hmm als ik door amsterdam rij krijg ik niet echt een "gezellige" indruk ...quote:Op maandag 7 december 2009 22:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Is een prima stad, heb er negen maanden gewoond. Zelf vind ik Nijmegen en Utrecht ook erg gezellig.
Die zocht ik, held!quote:Op maandag 7 december 2009 21:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Uuhh, ik gebruik VSO ConvertXtoDVD, ook handig met subs
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Gewoon ff een geripte versie via torrent downloaden![]()
Ben ik nou de enige die hier haar vraagtekens bij plaatst of leest de rest er express overheen en willen ze het niet wetenquote:Op maandag 7 december 2009 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor de meeste videofiles is het erg geschikt, maar ja ik heb nu eenmaal van die rare videofiles
quote:
Ik ben geen nonquote:
Ik dacht ik neem je naam een stukje meequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik ben geen non:p maar verder wel goed hoor. Net klaar met klussen. Nu lekker slapen. Ben kapot en morgen om half 8 staat de stucadoor alweer op de stoep.. Of nou ja.. Vandaag dus eigenlijk.
4 pasquote:Op dinsdag 8 december 2009 05:55 schreef theKiD het volgende:
Ik ga 1x vroeg naar bed.. en meteen al 8 pagina's vol ge-ouwehoerd![]()
Jep.. De een begint om half 8. De ander om half 10..quote:Op dinsdag 8 december 2009 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen mevrouw
Dadelijk de stuccers over de vloer had ik gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |