aah okquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij zouden hem ook eigenlijk pas volgend weekend halen maar we waren gisteren in de buurt. Dus we hebben er één met kluit genomen en hij staat nu in de tuin te wachten. Straks een paar dagen de bijkeuken in en dan versieren
mij maakt niks uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met nepperds, ik vind een echte zoveel leuker
welke "prijsklasse"?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef styliste het volgende:
Ik ga vrijdag ergens een hapje eten met een vriend. Wat is gezellig op vrijdag tussen 5 en 8?
tja dan is een eetcafe zoals Stoffel misschien wel iets, Jack's is ook altijd een goede keuze (vind ik persoonlijk).quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
[..]
de gezelligenee gewoon iets simpels, niet te ingewikkeld
jack's?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Guard het volgende:
[..]
tja dan is een eetcafe zoals Stoffel misschien wel iets, Jack's is ook altijd een goede keuze (vind ik persoonlijk).
Langeboom zou ook kunnen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat een kerstboom te wachten tot ik zin heb om hem te versieren
Hihiquote:
Jep, goed eten en niet duur. Je kan ook nog Roefus proberen op de hoek van Korte Schijfstraat/Schouwburgring.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:51 schreef styliste het volgende:
ik ben wel echt op zoek naar iets wat een beetje knus is. Is jack's gezellig?
Slagroom op Piuspleinquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef styliste het volgende:
roefus heb ik ook al een keer gehoord dat dat goed is inderdaad... nog meer suggesties?
Niks moetquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
Hallo!
auto_ moet zo weer gaan studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |