Ken je dat niet?quote:
Zal vanavond thuis eens kijken, ben nu op mn werk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Op mijn oude stonden nog 8,3 miljoen aanslagen en op mijn nieuwe had ik nét 1 miljoen.
Jullie moeten ook joinen & dan in team fok & subteam Brabant
Ieder zn dingquote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Dat komt nog uit mijn "vroegere" scholieren.com jeugd
Het is een programma wat je toetsaanslagen & je muisklikken telt. Je kan dan meedoen aan een team (Fok) en een subteam (Brabant).quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zal vanavond thuis eens kijken, ben nu op mn werk.
Mja, ik ben er ook niet trots op zullen we maar zeggenquote:
spannendquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
hoe is het met je mto?quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben wel eens op sbs geweest toen er was geschoten in noordquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hey, jij doet Social Work!quote:Op maandag 7 december 2009 19:14 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ik ben wel eens op sbs geweest toen er was geschoten in noord
in bredaquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey, jij doet Social Work!
Waar doe je dat?
In welk jaar zit je?quote:
Rustig meske, het was maar een grappige opmerkingquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Het is nou niet zo dat ik met mijn TT de gedachten van heel Tilburg verwoord.
Het gaat over de opleiding meneertje.quote:
in het eerste jaar pasquote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In welk jaar zit je?
En is het nu al een beeeétje fatsoenlijker of niet?
Oo okequote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef MissRowen het volgende:
[..]
in het eerste jaar pas
ja ik heb vorig jaar op de fontys gezeten (pabo) dat was echt een hel
hoezo heb jij daar ook gezeten dan?
Ansjovis?quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het gaat over de opleiding meneertje.
Jij bent ook niet altijd fatsoenlijk
Pabo is toch best leuk, 80% is vrouw..quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef MissRowen het volgende:
[..]
in het eerste jaar pas
ja ik heb vorig jaar op de fontys gezeten (pabo) dat was echt een hel
hoezo heb jij daar ook gezeten dan?
hhhmmm.. ja klinkt ook niet zo goed!quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke
Ja, ik was de eerste "groep" van Social WorkIk ben in 2004/2005 begonnen. Wij waren de proefdieren zeg maar
hhahahaha ja precies.quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Pabo is toch best leuk, 80% is vrouw..
Nee!quote:
Haha, ach jaaá! Ik hoorde wel dat het nu qua niveau wel flink omhoog gekrikt isquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef MissRowen het volgende:
[..]
hhhmmm.. ja klinkt ook niet zo goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |