Das niet slimquote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef styliste het volgende:
Korvelseweg is nog steeds afgesloten... Waarom dacht ik niet verder na toen ik bedacht dat van de stad naar de appie het kortst is via de korvelseweg?
Oh bahquote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Guard het volgende:
Dank voor de TT
Niet echt mijn dag vandaag, nu blijkt mijn harde schijf die vandaag bij de buurman bezorgd was (ik was niet thuis tijdens werktijd, goh gek zeg) een DOA te zijn...
Benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Wat een rottijdquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef SpeCulaes het volgende:
Over een half uur tentamen.. geen zin an..
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruikenquote:WAARSCHUWING: De voorliggende informatie geeft u een kort overzicht van de aansluiting en inbedrijfstelling van de harde schijf. Leest u voordat u de harde schijf daadwerkelijk in gebuik neemt de bijgeleverde handboeken en beknopte gebruiksaanwijzijgen door.
Nee juist niet!quote:
Want? Het is nou niet zo dat ik met mijn TT de gedachten van heel Tilburg verwoord.quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef aardappel het volgende:
Gewapende overal, schoten gelost, korvelseweg heel de dag afgesloten door tientallen politiemensen.... maar de gedachten van de Tilburgse fokkers gaan uit naar de sleutel van Guard!
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef aardappel het volgende:
Gewapende overal, schoten gelost, korvelseweg heel de dag afgesloten door tientallen politiemensen.... maar de gedachten van de Tilburgse fokkers gaan uit naar de sleutel van Guard!
quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Guard het volgende:
briljant... die gebruiksaanwijzing van de harde schijf...
zit een blaadje bij:
[..]
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruiken
En terecht natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 18:21 schreef aardappel het volgende:
En het is al uitgebreid langsgekomen in het vorige topic. Deze overval springt er trouwens wel in positieve zin uit dat ze de dader in één keer hebben en dat het bovendien de dader is die gewond is geraakt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.
Korvel == Bronx!quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.
Wat is een DOA?quote:Op maandag 7 december 2009 18:16 schreef Guard het volgende:
Dank voor de TT
Niet echt mijn dag vandaag, nu blijkt mijn harde schijf die vandaag bij de buurman bezorgd was (ik was niet thuis tijdens werktijd, goh gek zeg) een DOA te zijn...
Benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef Guard het volgende:briljant... die gebruiksaanwijzing van de harde schijf...
zit een blaadje bij:
[..]
Drie keer raden hoe die "handboeken en gebruiksaanwijzing" zijn meegeleverd.... Juist ja die staan op de schijf.... Hoe kan ik die nu lezen voordat ik de schijf ga gebruiken
Death on Arrival, veel gebruikte term in de ICT, wat dus aangeeft dat iets al kapot was toen het uit de doos gehaald werd...quote:
Waarom ben je hem dan toch aan het installeren ofzo alstie kapot is...?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Death on Arrival, veel gebruikte term in de ICT, wat dus aangeeft dat iets al kapot was toen het uit de doos gehaald werd...
Omdat je er pas achterkomt dat hij dood is tijdens de installatiequote:Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waarom ben je hem dan toch aan het installeren ofzo alstie kapot is...?![]()
Ojaquote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat je er pas achterkomt dat hij dood is tijdens de installatie
Kusjequote:
Leuk hoor!quote:
Of "Dieren op Afdeling"quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
DOA.. had ook dead or alive kunnen zijn zoals de gelijknamige game
of de film...quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef Stuurloos het volgende:
DOA.. had ook dead or alive kunnen zijn zoals de gelijknamige game
Prima! 2 bioscoopbonnen rijker, even een domme vraag.. waar zit die quickquote knop?quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kusje
[..]
Leuk hoor!
En bij jou?
Die moet je even aanzetten bij opties en daarna komt hij naast je gewone quote knop (naast de blauwe krijg je dan een rode)quote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima! 2 bioscoopbonnen rijker, even een domme vraag.. waar zit die quickquote knop?
Ah ik ben dus niet alleen in die mening...quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
juist, maar die zuigt nog harder dan het spel
Mijn dank is groot.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die moet je even aanzetten bij opties en daarna komt hij naast je gewone quote knop (naast de blauwe krijg je dan een rode)
Tof!Ik heb die ook nog wel liggen denk ik...
Zeker nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah ik ben dus niet alleen in die mening...
Alsjeblieft!quote:
Hahaquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
Ghe Ghe. Ik heb mijn oude What Pulse account teruggevonden
Ken je dat niet?quote:
Zal vanavond thuis eens kijken, ben nu op mn werk.quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Op mijn oude stonden nog 8,3 miljoen aanslagen en op mijn nieuwe had ik nét 1 miljoen.
Jullie moeten ook joinen & dan in team fok & subteam Brabant
Ieder zn dingquote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Dat komt nog uit mijn "vroegere" scholieren.com jeugd
Het is een programma wat je toetsaanslagen & je muisklikken telt. Je kan dan meedoen aan een team (Fok) en een subteam (Brabant).quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zal vanavond thuis eens kijken, ben nu op mn werk.
Mja, ik ben er ook niet trots op zullen we maar zeggenquote:
spannendquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
hoe is het met je mto?quote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |