ik ben wel eens op sbs geweest toen er was geschoten in noordquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
Hey, jij doet Social Work!quote:Op maandag 7 december 2009 19:14 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ik ben wel eens op sbs geweest toen er was geschoten in noord
in bredaquote:Op maandag 7 december 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey, jij doet Social Work!
Waar doe je dat?
In welk jaar zit je?quote:
Rustig meske, het was maar een grappige opmerkingquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want? Het is nou niet zo dat ik met mijn TT de gedachten van heel Tilburg verwoord.
Het gaat over de opleiding meneertje.quote:
in het eerste jaar pasquote:Op maandag 7 december 2009 19:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In welk jaar zit je?
En is het nu al een beeeétje fatsoenlijker of niet?
Oo okequote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef MissRowen het volgende:
[..]
in het eerste jaar pas
ja ik heb vorig jaar op de fontys gezeten (pabo) dat was echt een hel
hoezo heb jij daar ook gezeten dan?
Ansjovis?quote:Op maandag 7 december 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het gaat over de opleiding meneertje.
Jij bent ook niet altijd fatsoenlijk
Pabo is toch best leuk, 80% is vrouw..quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef MissRowen het volgende:
[..]
in het eerste jaar pas
ja ik heb vorig jaar op de fontys gezeten (pabo) dat was echt een hel
hoezo heb jij daar ook gezeten dan?
hhhmmm.. ja klinkt ook niet zo goed!quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke
Ja, ik was de eerste "groep" van Social WorkIk ben in 2004/2005 begonnen. Wij waren de proefdieren zeg maar
hhahahaha ja precies.quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Pabo is toch best leuk, 80% is vrouw..
Nee!quote:
Haha, ach jaaá! Ik hoorde wel dat het nu qua niveau wel flink omhoog gekrikt isquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef MissRowen het volgende:
[..]
hhhmmm.. ja klinkt ook niet zo goed!
Ik was in 4-Havo 'proefdier' voor de 2e Fase.. dat was pas een hel!quote:Op maandag 7 december 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke
Ja, ik was de eerste "groep" van Social WorkIk ben in 2004/2005 begonnen. Wij waren de proefdieren zeg maar
Hoewel het natuurlijk verleidelijk is, zou ik daar mijn studiekeuze toch niet op baserenquote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha, ook leukquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik was in 4-Havo 'proefdier' voor de 2e Fase.. dat was pas een hel!
Heb je gelijk in.. van die 80% is toch maar 5% schappelijkquote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk verleidelijk is, zou ik daar mijn studiekeuze toch niet op baseren
nee maar dat is nu ook nog wel op op de studierichting sph mwd of cmv daar doen ze nog steeds vaag over :Squote:Op maandag 7 december 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ook leuk
Maar goed; vier jaar een HBO doen en dan denken; "Ehh... wat KAN ik nu eigenlijk?" is ook niet echt fijn
Officieel is het allemaal samen, maar op je diploma staat nog gewoon SPH/MWD/CMV. Ik heb overigens MWD gedaan. Als MWDer verdien je vaak meer & kan je makkelijker in een SPH functie terecht komen dan andersom.quote:Op maandag 7 december 2009 19:24 schreef MissRowen het volgende:
[..]
nee maar dat is nu ook nog wel op op de studierichting sph mwd of cmv daar doen ze nog steeds vaag over :S
ja dat zoiezo echt schappelijke mannen zitten er niet op op uitzonderlingen na danquote:Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.. van die 80% is toch maar 5% schappelijk
Tja, daar noem je ook een wijkquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo zeldzaam is dit in Tilburg toch niet? Woon nu een paar jaar in de Korvel en in een straal van 100 meter om mijn huis zijn al enkele moorden en gewapende overvallen gepleegd. Ik sta er niet zo meer van te kijken.
ja nou ik wilde eigenlijk sph gaan doenquote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Officieel is het allemaal samen, maar op je diploma staat nog gewoon SPH/MWD/CMV. Ik heb overigens MWD gedaan. Als MWDer verdien je vaak meer & kan je makkelijker in een SPH functie terecht komen dan andersom.
Heb je al een idee of niet?
Ik begon ook als SPH, maar ben toen in december de major-vakken van MWD gaan doenquote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja nou ik wilde eigenlijk sph gaan doen
maar sta nu toch meer richting mwd om de zelfde redenen dat idd makkelijker naar sph kan switchen als andersom
Die allemaal niet door een simpele reken- en taaltoets komen :/quote:Op maandag 7 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja, daar moet je dan maar doorheen kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Die allemaal niet door een simpele reken- en taaltoets komen :/
Ik wed dat ik die toets ook niet zou halenquote:Op maandag 7 december 2009 19:29 schreef aardappel het volgende:
[..]
Die allemaal niet door een simpele reken- en taaltoets komen :/
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zegt vrij weinig over hoe goed je je daadwerkelijk kan redden in het verkeer, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
Tja, als ik nu mijn theorie voor de auto opnieuw moet doen, dan zak ik ook denk ik
ja zoiets horde ik ook al dus we zien wel. hoef pas volgend blok de keuze te makenquote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik begon ook als SPH, maar ben toen in december de major-vakken van MWD gaan doen![]()
Ik werk nu in een SPH functie & dat is prima te doen. En tja, als je het allemaal echt wil, dan kan je altijd nog vakken erbij kiezen dat je een "dubbel" diploma hebt.
Ja, is ook zo. Maar goed; ik maak ook vaak genoeg d/t foutenquote:Op maandag 7 december 2009 19:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar dat zegt vrij weinig over hoe goed je je daadwerkelijk kan redden in het verkeer, toch?
Oo oke, dan heb je nog eventjesquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja zoiets horde ik ook al dus we zien wel. hoef pas volgend blok de keuze te maken
ik heb hem de eerste keer ook niet gehaald als je dan weer even bezig bent met die sommen van vroeger heb je zo alles weer terug ;Dquote:Op maandag 7 december 2009 19:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik wed dat ik die toets ook niet zou halen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, dan heb je nog eventjes
Welke vakken heb je nu als ik vragen mag?
En welke docenten?
Daar heb ik nog wel een samenvatting vanquote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef MissRowen het volgende:
[..]
uhm vakken.....
nu dit blok: plannen en diognostiek, palet van de spychologie
mijn mentor is dinike
ja hij is ook wel echt strikt moet alles af hebben anders kan je gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een samenvatting van
En RvdP![]()
![]()
Daar hadden veeeél studenten problemen mee
Klopt, maar soms is het echt een xxx, maar daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 7 december 2009 19:41 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hij is ook wel echt strikt moet alles af hebben anders kan je gaan.
maar opzich ook wel fijn anders doe je toch niks.
oeehhh samenvattingen
quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar soms is het echt een xxx, maar daar kom je nog wel achterHaha.
Welk boek heb je voor dat andere vak? Ik heb alles nog van het HBO denk ik.
Ja, dat boek ken ik wel, maar ik dacht; Misschien heeft ze nog andere boekenquote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef MissRowen het volgende:
[..]
nou heb al wel het een en andere gezien van hem wat me ook niet echt bevalt.
dat boek heet ook echt palet van de psychologie
uhmmm... ja heb ik ook wel dat boek ervoor psychologie en samenleving als ik het goed heb hoorquote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat boek ken ik wel, maar ik dacht; Misschien heeft ze nog andere boeken
Ik zie alleen nu dat ik van dat boek geen samenvatting heb, maar alleen aantekeningen
Hehe. Begrijpelijk
Dat van mij wel helemaal zelfsquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
Dat boek ken ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef MissRowen het volgende:
[..]
uhmmm... ja heb ik ook wel dat boek ervoor psychologie en samenleving als ik het goed heb hoor
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazyquote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Goede aond tilburgers
Tommy nog binnen gekomen ???
En een nieuw gezicht hier?
Hehequote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazy
had mijn oog het toch goed gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazy
Nog niet begonnen, ons tentamen is ook pas in januari. Maar ik denk dat het wel moet lukken.. wanneer heb jij hem?quote:
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Goede aond tilburgers
Tommy nog binnen gekomen ???
En een nieuw gezicht hier?
* Crazy-M kijkt rond ....quote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)
Serieus? Dat wist ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, ons tentamen is ook pas in januari. Maar ik denk dat het wel moet lukken.. wanneer heb jij hem?
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopicquote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopic
Jup auto, maar is te groot als avatarquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos; ik kwam net dit tegen:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer goed, dank uquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wat doe ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |