quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar soms is het echt een xxx, maar daar kom je nog wel achterHaha.
Welk boek heb je voor dat andere vak? Ik heb alles nog van het HBO denk ik.
Ja, dat boek ken ik wel, maar ik dacht; Misschien heeft ze nog andere boekenquote:Op maandag 7 december 2009 19:45 schreef MissRowen het volgende:
[..]
nou heb al wel het een en andere gezien van hem wat me ook niet echt bevalt.
dat boek heet ook echt palet van de psychologie
uhmmm... ja heb ik ook wel dat boek ervoor psychologie en samenleving als ik het goed heb hoorquote:Op maandag 7 december 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat boek ken ik wel, maar ik dacht; Misschien heeft ze nog andere boeken
Ik zie alleen nu dat ik van dat boek geen samenvatting heb, maar alleen aantekeningen
Hehe. Begrijpelijk
Dat van mij wel helemaal zelfsquote:Op maandag 7 december 2009 19:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeeh mijn huis is net niet te zien op sbs..
Dat boek ken ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 19:51 schreef MissRowen het volgende:
[..]
uhmmm... ja heb ik ook wel dat boek ervoor psychologie en samenleving als ik het goed heb hoor
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazyquote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Goede aond tilburgers
Tommy nog binnen gekomen ???
En een nieuw gezicht hier?
Hehequote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazy
had mijn oog het toch goed gezien.quote:Op maandag 7 december 2009 20:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, een nieuw vrouwelijk gezicht Crazy
Nog niet begonnen, ons tentamen is ook pas in januari. Maar ik denk dat het wel moet lukken.. wanneer heb jij hem?quote:
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)quote:Op maandag 7 december 2009 19:58 schreef Crazy-M het volgende:
Goede aond tilburgers
Tommy nog binnen gekomen ???
En een nieuw gezicht hier?
* Crazy-M kijkt rond ....quote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)
Serieus? Dat wist ik nietquote:Op maandag 7 december 2009 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, ons tentamen is ook pas in januari. Maar ik denk dat het wel moet lukken.. wanneer heb jij hem?
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopicquote:Op maandag 7 december 2009 20:12 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja hallo ( ik neem aan dat je mij bedoelt toch?)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopic
Jup auto, maar is te groot als avatarquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos; ik kwam net dit tegen:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer goed, dank uquote:Op maandag 7 december 2009 20:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wat doe ik
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ikquote:Op maandag 7 december 2009 20:16 schreef aardappel het volgende:
[..]
Stel jezelf anders ff voor in het Officiële Tilburgs Voorsteltopic
quote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ik
* Crazy-M gooit Aardappel in de frietpanquote:
je mag hem slaanquote:Op maandag 7 december 2009 20:20 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja dat wil ik best maar die link naar de "officiele tilburgs voorsteltopic klopt niet denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |