quote:Op donderdag 3 december 2009 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Trijntje ook nog even incashen op de MJ-hype. Smakeloos.
Daarmee is gelijk de hele zaak bewezen natuurlijk. Hupsakee inpakken en wegwezen, geen proces meer nodig....quote:Op donderdag 3 december 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
ich habe es nicht gewusst
Die man die sterft nog voordat hij veroordeeld wordt, het is nu alleen principe zaak geworden.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:43 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Daarmee is gelijk de hele zaak bewezen natuurlijk. Hupsakee inpakken en wegwezen, geen proces meer nodig....
En lekker brutaal gaan staan en gaan roepenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef -Willempie- het volgende:
goeie vraag!
thnx, ik heb de naaam er even bijgezet, wel zo respectvol.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8392805.stm
Eric Woolfson
Dat had Frank niet veel beter kunnen doen. Ik vind Erik steeds beter worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En lekker brutaal gaan staan en gaan roepen.
En serieus antwoord terugkrijgenquote:Op donderdag 3 december 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En lekker brutaal gaan staan en gaan roepen.
Geschreven door beide alan parson en hij , maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Suko het volgende:
[..]
thnx, ik heb de naaam er even bijgezet, wel zo respectvol.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:21 schreef -Willempie- het volgende:
Het was niet héééééél slecht.
Voor het geld hoeft hij het echt niet te doen hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Wilem was zou ik wel een hele cd opnemen. Genoeg mensen die dat kopen om er een leuk zakcentje aan over te houden.
Dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig kan hij beter voetballen
Je bent me net voor. 'Voetbalkenners' die niet Spanje noemenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ze noemen geen van allen Spanje, apart.
the usual suspects vandaag inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef superjojo het volgende:
Oja, wat een inteelt weer vandaag. We gaan het over voetballen hebben met Prem, Mulder en Marc Marie...
Kom op zeg! Blijf ff van MMH af zeg!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef superjojo het volgende:
Oja, wat een inteelt weer vandaag. We gaan het over voetballen hebben met Prem, Mulder en Marc Marie...
Ja dat was een goeie bij Youpquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Die was erg mooi bij Youp: "Rijbewijs!"
Vond ik ook! Best wel on-belgisch of zo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Manono het volgende:
die muziek van Triggerfinger (of hoe heetten ze) was wel lekker!
Kan het nu ook op tv zienquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
Uitzendinggemist wil bij mij steeds niet?
Jammer, hoop dat het niet aan mijn verbinding ligt. FOK! is wel snel trouwens.
Maar die heb ik al gezien. Heb er een paar gemist deze week en dat valt hier iig niet terug te kijken.quote:
Alle omroepsites liggen plat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
Uitzendinggemist wil bij mij steeds niet?
Jammer, hoop dat het niet aan mijn verbinding ligt. FOK! is wel snel trouwens.
Ze doen het weer. Net weer het moment teruggekeken toen Marc-marie de bal uit de handen van Prem sloeg en daarbij het glas water van de vader van Jan-klaas omstootte en hij volgens mij helemaal nat werd (vanaf 49:00). Zie het gezicht van Prem en Jan. Prem met zijn handjes snel in de lucht. Dat niemand het was opgevallen. Prachtig. Ik heb echt stukgelegen. Marc-Marie is een held.quote:
Integendeel, Belgie stikt van dat soort goede bands. In Nederland hebben wij dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond ik ook! Best wel on-belgisch of zo.
Ok dan, best wel on-nederlandsquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Integendeel, Belgie stikt van dat soort goede bands. In Nederland hebben wij dat helemaal niet.
dat dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:52 schreef Heufd het volgende:
Die vader was ook een toffe peer, maar om hem nu uit te nodigen als voetbalkenner slaat nergens op. En Prem uitnodigen voor alles en nog wat slaat ook nergens op.
We hebben toch 16 miljoen bondscoaches? Elke man op de straat heeft er wel een mening over. Zij zaten er gewoon als voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:52 schreef Heufd het volgende:
Die vader was ook een toffe peer, maar om hem nu uit te nodigen als voetbalkenner slaat nergens op. En Prem uitnodigen voor alles en nog wat slaat ook nergens op.
Jan Mulder international speler van Anderlecht en Ajax. Begonnen daarna als voetbal-columnist.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:51 schreef Heufd het volgende:
Voetballiefhebbers hoor ik genoeg. Ik wil eigenlijk de mening weten van de kenners.
Leuke vent iddquote:
Mulder kwam zowat niet meer bij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
echt van die irritante kleinkunst muziek
Inderdaad ja. Zo ontzettend overgewaardeerd.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
echt van die irritante kleinkunst muziek
Ja, laten ze hem een ganzenveer geven of zo. Hij zit er ook echt om te schrijven ipv een programma te presenterenquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef Tornadovis het volgende:
Valt het jullie op dat Matthijs nooit een fatsoenlijke pen heeft?
Elke keer blauwe/witte/groene plastic dingetjes die je overal gratis krijgt.
Daar moeten ze echt wat aan doen...
quote:Gasten in de (40 min.) uitzending zijn: Robbert Dijkgraaf, Appy Sluijs, Michiel Helsen en Nalden. Muziek is er van gitaristen Harry Sacksioni en Jan Akkerman. Tafeldame is Halina Reijn.
Wel erg interessant vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een vage manier om je geld te verdienen dit.
Ook zo'n coole blousequote:
Ik snapte er ook niks van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het wordt weer eens genadeloos hard duidelijk voor Matthijs hoe oud hij eigenlijk is.
Ik weet niet wat erger is, hij zelf of het soort mensen dat hem en zijn activiteiten op zo'n voetstuk zet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een vage manier om je geld te verdienen dit.
over het summum van het nerd zijn..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar had die nerd het eigenlijk over? Ik lette ff niet op
my god! echt belachelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik verheug me nu al op Matthijs en dat "olijke" hoedje.
Hij maakt zichzelf belachelijk door zo lacherig over internet te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het wordt weer eens genadeloos hard duidelijk voor Matthijs hoe oud hij eigenlijk is.
Maar die speelde vooral Focus-deuntjes, dus qua improvisatie zou Sacksioni het moeten winnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Maar Akkerman had moeten winnen. Die nam steeds het initiatief.
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Maar die speelde vooral Focus-deuntjes, dus qua improvisatie zou Sacksioni het moeten winnen.
Theo!quote:Vanavond in DWDD: Henk van Straten, Huub van Bijnen, Patricia Paay, Nico Dijkshoorn en tafelheer is Theo Maassen.
Toch had ik ook de indruk dat Sacksioni van tevoren al wist wat hij zou gaan spelen. Die indruk had ik bij de vorige gitaar-battle niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Maar die speelde vooral Focus-deuntjes, dus qua improvisatie zou Sacksioni het moeten winnen.
De arme meid heeft geen wintergarderobe, volgens mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef rubbereend het volgende:
Halina Reijn![]()
ze was erg leuk gisteren
moet ze met een warme winterjas onder die hete lampen gaan zitten?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De arme meid heeft geen wintergarderobe, volgens mij.
Eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ze met een warme winterjas onder die hete lampen gaan zitten?
Was een leuk jurkje gisteren wat ze aan had
Zat hij ook in twee minuten drie keer van gitaar te wisselen....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch had ik ook de indruk dat Sacksioni van tevoren al wist wat hij zou gaan spelen. Die indruk had ik bij de vorige gitaar-battle niet.
Zijn twitter:quote:
quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je die mist he, die is zo humorloos..... Als Giel Beelen nu ook nog snel zwanger raakt, komt het wel goed met die tafeldames en -heren.quote:
Giel moet gewoon de vangrail een keer inrijdenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je die mist he, die is zo humorloos..... Als Giel Beelen nu ook nog snel zwanger raakt, komt het wel goed met die tafeldames en -heren.
da's hipquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft iedereen toch met die lelijke dikke zwarte brillen.
Want? Als de holocaust inderdaad niet genoemd mag worden (sowieso reden 1 voor Anne Franks verblijf in het Achterhuis)... waar hebben we 't dan nog over? Heertje heeft een punt.quote:
Heertje maakt alles altijd complexer dan het daadwerkelijk is. Gelukkig is hij econoom en geen dokter.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:41 schreef Norvo het volgende:
[..]
Want? Als de holocaust inderdaad niet genoemd mag worden (sowieso reden 1 voor Anne Franks verblijf in het Achterhuis)... waar hebben we 't dan nog over? Heertje heeft een punt.
yep meestalquote:Op woensdag 9 december 2009 19:41 schreef Norvo het volgende:
[..]
Want? Als de holocaust inderdaad niet genoemd mag worden (sowieso reden 1 voor Anne Franks verblijf in het Achterhuis)... waar hebben we 't dan nog over? Heertje heeft een punt.
Als je oeverloos, langdradig en relatief onsamenhangend 'goed!' vindt, was Nico inderdaad weer super.quote:
Theo heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:59 schreef starla het volgende:
theo probeert wel heel makkelijk te scoren
Hij heeft gewoon gelijk toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef qonmann het volgende:
die Theo ..heeft ie iets anders om over te zeuren
Theo is nu disrespectvol en zielig. Op het podium is hij leuk hoor, maar dit is gewoon beneden de maat.quote:
Ze houdt zich aardig inquote:Op woensdag 9 december 2009 20:01 schreef Modus het volgende:
Het zit Theo hoog.. Maar Patries blijft heel redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |