my god! echt belachelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik verheug me nu al op Matthijs en dat "olijke" hoedje.
Hij maakt zichzelf belachelijk door zo lacherig over internet te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het wordt weer eens genadeloos hard duidelijk voor Matthijs hoe oud hij eigenlijk is.
Maar die speelde vooral Focus-deuntjes, dus qua improvisatie zou Sacksioni het moeten winnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Maar Akkerman had moeten winnen. Die nam steeds het initiatief.
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Maar die speelde vooral Focus-deuntjes, dus qua improvisatie zou Sacksioni het moeten winnen.
Theo!quote:Vanavond in DWDD: Henk van Straten, Huub van Bijnen, Patricia Paay, Nico Dijkshoorn en tafelheer is Theo Maassen.
Toch had ik ook de indruk dat Sacksioni van tevoren al wist wat hij zou gaan spelen. Die indruk had ik bij de vorige gitaar-battle niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Maar die speelde vooral Focus-deuntjes, dus qua improvisatie zou Sacksioni het moeten winnen.
De arme meid heeft geen wintergarderobe, volgens mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef rubbereend het volgende:
Halina Reijn![]()
ze was erg leuk gisteren
moet ze met een warme winterjas onder die hete lampen gaan zitten?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De arme meid heeft geen wintergarderobe, volgens mij.
Eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ze met een warme winterjas onder die hete lampen gaan zitten?
Was een leuk jurkje gisteren wat ze aan had
Zat hij ook in twee minuten drie keer van gitaar te wisselen....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch had ik ook de indruk dat Sacksioni van tevoren al wist wat hij zou gaan spelen. Die indruk had ik bij de vorige gitaar-battle niet.
Zijn twitter:quote:
quote:
Je gaat toch niet zeggen dat je die mist he, die is zo humorloos..... Als Giel Beelen nu ook nog snel zwanger raakt, komt het wel goed met die tafeldames en -heren.quote:
Giel moet gewoon de vangrail een keer inrijdenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:18 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je die mist he, die is zo humorloos..... Als Giel Beelen nu ook nog snel zwanger raakt, komt het wel goed met die tafeldames en -heren.
da's hipquote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat heeft iedereen toch met die lelijke dikke zwarte brillen.
Want? Als de holocaust inderdaad niet genoemd mag worden (sowieso reden 1 voor Anne Franks verblijf in het Achterhuis)... waar hebben we 't dan nog over? Heertje heeft een punt.quote:
Heertje maakt alles altijd complexer dan het daadwerkelijk is. Gelukkig is hij econoom en geen dokter.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:41 schreef Norvo het volgende:
[..]
Want? Als de holocaust inderdaad niet genoemd mag worden (sowieso reden 1 voor Anne Franks verblijf in het Achterhuis)... waar hebben we 't dan nog over? Heertje heeft een punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |