Je bent me net voor. 'Voetbalkenners' die niet Spanje noemenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ze noemen geen van allen Spanje, apart.
the usual suspects vandaag inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef superjojo het volgende:
Oja, wat een inteelt weer vandaag. We gaan het over voetballen hebben met Prem, Mulder en Marc Marie...
Kom op zeg! Blijf ff van MMH af zeg!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef superjojo het volgende:
Oja, wat een inteelt weer vandaag. We gaan het over voetballen hebben met Prem, Mulder en Marc Marie...
Ja dat was een goeie bij Youpquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Die was erg mooi bij Youp: "Rijbewijs!"
Vond ik ook! Best wel on-belgisch of zo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:26 schreef Manono het volgende:
die muziek van Triggerfinger (of hoe heetten ze) was wel lekker!
Kan het nu ook op tv zienquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
Uitzendinggemist wil bij mij steeds niet?
Jammer, hoop dat het niet aan mijn verbinding ligt. FOK! is wel snel trouwens.
Maar die heb ik al gezien. Heb er een paar gemist deze week en dat valt hier iig niet terug te kijken.quote:
Alle omroepsites liggen plat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
Uitzendinggemist wil bij mij steeds niet?
Jammer, hoop dat het niet aan mijn verbinding ligt. FOK! is wel snel trouwens.
Ze doen het weer. Net weer het moment teruggekeken toen Marc-marie de bal uit de handen van Prem sloeg en daarbij het glas water van de vader van Jan-klaas omstootte en hij volgens mij helemaal nat werd (vanaf 49:00). Zie het gezicht van Prem en Jan. Prem met zijn handjes snel in de lucht. Dat niemand het was opgevallen. Prachtig. Ik heb echt stukgelegen. Marc-Marie is een held.quote:
Integendeel, Belgie stikt van dat soort goede bands. In Nederland hebben wij dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vond ik ook! Best wel on-belgisch of zo.
Ok dan, best wel on-nederlandsquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Integendeel, Belgie stikt van dat soort goede bands. In Nederland hebben wij dat helemaal niet.
dat dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:52 schreef Heufd het volgende:
Die vader was ook een toffe peer, maar om hem nu uit te nodigen als voetbalkenner slaat nergens op. En Prem uitnodigen voor alles en nog wat slaat ook nergens op.
We hebben toch 16 miljoen bondscoaches? Elke man op de straat heeft er wel een mening over. Zij zaten er gewoon als voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:52 schreef Heufd het volgende:
Die vader was ook een toffe peer, maar om hem nu uit te nodigen als voetbalkenner slaat nergens op. En Prem uitnodigen voor alles en nog wat slaat ook nergens op.
Jan Mulder international speler van Anderlecht en Ajax. Begonnen daarna als voetbal-columnist.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:51 schreef Heufd het volgende:
Voetballiefhebbers hoor ik genoeg. Ik wil eigenlijk de mening weten van de kenners.
Leuke vent iddquote:
Mulder kwam zowat niet meer bij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
echt van die irritante kleinkunst muziek
Inderdaad ja. Zo ontzettend overgewaardeerd.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
echt van die irritante kleinkunst muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |