Mulder kwam zowat niet meer bij.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
echt van die irritante kleinkunst muziek
Inderdaad ja. Zo ontzettend overgewaardeerd.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
echt van die irritante kleinkunst muziek
Ja, laten ze hem een ganzenveer geven of zo. Hij zit er ook echt om te schrijven ipv een programma te presenterenquote:Op maandag 7 december 2009 22:12 schreef Tornadovis het volgende:
Valt het jullie op dat Matthijs nooit een fatsoenlijke pen heeft?
Elke keer blauwe/witte/groene plastic dingetjes die je overal gratis krijgt.
Daar moeten ze echt wat aan doen...
quote:Gasten in de (40 min.) uitzending zijn: Robbert Dijkgraaf, Appy Sluijs, Michiel Helsen en Nalden. Muziek is er van gitaristen Harry Sacksioni en Jan Akkerman. Tafeldame is Halina Reijn.
Wel erg interessant vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een vage manier om je geld te verdienen dit.
Ook zo'n coole blousequote:
Ik snapte er ook niks van.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het wordt weer eens genadeloos hard duidelijk voor Matthijs hoe oud hij eigenlijk is.
Ik weet niet wat erger is, hij zelf of het soort mensen dat hem en zijn activiteiten op zo'n voetstuk zet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een vage manier om je geld te verdienen dit.
over het summum van het nerd zijn..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar had die nerd het eigenlijk over? Ik lette ff niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |